abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 november 2017 @ 21:49:17 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175288239
Ik heb het idee dat Wilders helemaal niet zit te wachten op gemeentelijke vertegenwoordiging.
Hij kan ze in het land niet allemaal in het gareel houden en zodra ze ergens kunnen meeregeren gaat opvallen dat ze niets voor elkaar gaan krijgen en dat ligt dan niet altijd aan de anderen.

De PVV moet het hebben van haar underdog positie, en die komt in gevaar als je ergens moet gaan presteren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 november 2017 @ 21:50:38 #27
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175288272
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 21:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, wat verwachtten ze dan?
De tering.
Zijn zoveel moslims die gewoon meedraaien in de samenleving, daar gaat de PVV geen item van maken uiteraard.
Het is uiteraard wel handig dat PVV raadsleden ook wat vinden van het locale sportbeleid of over de verkeerssituatie

Of wilden ze het 4 jaar lang alleen maar over moslims hebben?
pi_175288342
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 21:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het is uiteraard wel handig dat PVV raadsleden ook wat vinden van het locale sportbeleid of over de verkeerssituatie

Of wilden ze het 4 jaar lang alleen maar over moslims hebben?
Luister eens dan ben je naïef, volgens mij. Dan kun je beter een plaatselijk partijtje kiezen.
I´m back.
  vrijdag 24 november 2017 @ 21:54:18 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175288343
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 21:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het is uiteraard wel handig dat PVV raadsleden ook wat vinden van het locale sportbeleid of over de verkeerssituatie

Of wilden ze het 4 jaar lang alleen maar over moslims hebben?
Als ik in NWS lees dan lijkt het geen probleem om bij iedere willekeurig onderwerp over moslims te beginnen, dus het zou lokale PVV'ers ook moeten lukken om een debat over het verwijderen van een verkeerslicht naar een verhaal over moslims te draaien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175288359
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 21:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ik in NWS lees dan lijkt het geen probleem om bij iedere willekeurig onderwerp over moslims te beginnen, dus het zou lokale PVV'ers ook moeten lukken om een debat over het verwijderen van een verkeerslicht naar een verhaal over moslims te draaien.
Deze lui dus niet.
I´m back.
pi_175288369
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 21:42 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook niet. Maar dat staat wat mij betreft dan weer los van dat ze mensen zoeken die anti-islam zijn
Ik neem aan dat de mensen die zich kandidaat hebben gesteld echt wel een soortgelijke mening hebben over de islam, anders klop je niet bij de PVV aan als je neutraal of pro islam bent.

Het is een 'gemiste kans' voor de PVV, had de partij op lokaal vlak sterker gemaakt. Kost de PVV ook weer stemmen. Over een paar jaar is het gros van de stemmers met open armen ontvangen bij de SP, FvD en 50-plus.
  vrijdag 24 november 2017 @ 21:55:52 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175288381
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 21:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Deze lui dus niet.
Oei, een eigen mening, dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 november 2017 @ 21:56:32 #33
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175288400
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 21:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Luister eens dan ben je naïef, volgens mij. Dan kun je beter een plaatselijk partijtje kiezen.
Nouja, prima dat iedereen weet dat de komende jaren onze raden vervuild gaan worden met non-figuren die alleen maar over moslims kunnen praten
pi_175288435
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 21:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oei, een eigen mening, dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Dat is idd niet de bedoeling als je PVV-raadslid wil worden of Kamerlid of provinciale statenlid of EU-parlementslid etc.
Vrij naïef gedacht van die lui dus.
I´m back.
pi_175288449
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 21:56 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nouja, prima dat iedereen weet dat de komende jaren onze raden vervuild gaan worden met non-figuren die alleen maar over moslims kunnen praten
Ja, wat dacht je dat de PVV anders doet?
I´m back.
  vrijdag 24 november 2017 @ 22:00:32 #36
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175288511
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 21:47 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar de mensen in het artikel zijn toch niet uitgesproken niet anti-islam?
Nee, volgens mij reageerde ik toen ik het artikel nog niet helemaal had gelezen op basis van de OP. Ik nam aan dat
quote:
Kennelijk is de PVV meer een sort anti islam sekte aan het worden
ging over dat mensen die niet anti-islam zijn niet worden geselecteerd, ook al zijn ze het op andere punten met 'de PVV' eens.
pi_175288736
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 21:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is idd niet de bedoeling als je PVV-raadslid wil worden of Kamerlid of provinciale statenlid of EU-parlementslid etc.
Vrij naïef gedacht van die lui dus.
Nee? Wie gaat dan het standpunt bepalen van de PVV-fractie in de Coevordense gemeenteraad als het gaat om die nieuwe voetgangersbrug? Wilders?
pi_175288888
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 november 2017 22:09 schreef k_man het volgende:

[..]

Nee? Wie gaat dan het standpunt bepalen van de PVV-fractie in de Coevordense gemeenteraad als het gaat om die nieuwe voetgangersbrug? Wilders?
Denk dat dat idd even doorgespeeld gaat worden naar Wilders dan. :D.
Hij is de man die de borden in de lucht houdt, the puppetmaster, zoals Licio Gelli werd genoemd in de P2 loge.
I´m back.
  vrijdag 24 november 2017 @ 22:18:13 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175288973
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 21:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is idd niet de bedoeling als je PVV-raadslid wil worden of Kamerlid of provinciale statenlid of EU-parlementslid etc.
Vrij naïef gedacht van die lui dus.
En wat heb je aan al dat anti-islam geleuter in Schubbenkutteveen waar je amper een moslim kunt vinden maar waar je wel een mening moet hebben over het ene stoplicht in het dorp en het vrijgeven van de koopzondag?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175288979
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 november 2017 22:09 schreef k_man het volgende:

[..]

Nee? Wie gaat dan het standpunt bepalen van de PVV-fractie in de Coevordense gemeenteraad als het gaat om die nieuwe voetgangersbrug? Wilders?
is toch makkeluk??
Daar kunnen islamieten over heen lopen, dus is de PVV tegen de brug.
pi_175289186
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 22:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

En wat heb je aan al dat anti-islam geleuter in Schubbenkutteveen waar je amper een moslim kunt vinden maar waar je wel een mening moet hebben over het ene stoplicht in het dorp en het vrijgeven van de koopzondag?
Niets, aan de andere kant waarom wil je dan PVV-lid worden. Ik zeg al dan kun je beter lid worden van een plaatselijk partijtje.
Het is onbegrijpelijk.
Onbegrijpelijk dat ze PVV-gemeenteraadslid willen worden in Schubbenkuttenveen, maar ook onbegrijpelijk dat ze nu zo verongelijkt zijn dat alleen alles om de islam draait bij de PVV. Ik bedoel onder welke enorm zware steen heb je dan geleefd?
I´m back.
pi_175289363
Tja de PVV is een beetje oud nieuws.

Thierry en Hiddema zijn de nieuwe ridders des vaderlands die de renaissance gaan inluiden. :7
  vrijdag 24 november 2017 @ 22:33:51 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175289439
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 22:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Niets, aan de andere kant waarom wil je dan PVV-lid worden. Ik zeg al dan kun je beter lid worden van een plaatselijk partijtje.
Het is onbegrijpelijk.
Onbegrijpelijk dat ze PVV-gemeenteraadslid willen worden in Schubbenkuttenveen, maar ook onbegrijpelijk dat ze nu zo verongelijkt zijn dat alleen alles om de islam draait bij de PVV. Ik bedoel onder welke enorm zware steen heb je dan geleefd?
Omdat ze landelijk kennelijk ook Wilders stemmen en denken de PVV groot te helpen maken door in Schubbenkutteveen voor de PVV in de raad te gaan zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 november 2017 @ 22:34:49 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175289458
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 22:31 schreef Nintex het volgende:
Tja de PVV is een beetje oud nieuws.

Thierry en Hiddema zijn de nieuwe ridders des vaderlands die de renaissance gaan inluiden. :7
Ja, maar die gebruiken woorden als renaissance, en dan ben je al snel buiten het bereik van de PVV-stemmer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175289464
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 22:31 schreef Nintex het volgende:
Tja de PVV is een beetje oud nieuws.

Thierry en Hiddema zijn de nieuwe ridders des vaderlands die de renaissance gaan inluiden. :7
Ja, wat ook wel enorm op mijn lachspieren werkt, maar dat terzijde.

Veel mensen zien Terry als de incarnatie van Adolf Hitler, daar waar ik hem zie als een Monty Python-typetje meer.
I´m back.
pi_175289477
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 22:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Omdat ze landelijk kennelijk ook Wilders stemmen en denken de PVV groot te helpen maken door in Schubbenkutteveen voor de PVV in de raad te gaan zitten.
Naïef dus.
I´m back.
pi_175289526
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 22:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, wat ook wel enorm op mijn lachspieren werkt, maar dat terzijde.

Veel mensen zien Terry als de incarnatie van Adolf Hitler, daar waar ik hem zie als een Monty Python-typetje meer.
Politici met humor doen het altijd goed bij verkiezingen.

Reagan, Bill Clinton, George W. Bush, Trump en nu Thierry

Alternatieve kop voor dit nieuws:
"Kinderen teleurgesteld, Sinterklaas gaat alleen maar over snoepgoed en cadeautjes"

Het is de PVV. de voorman Tweet dagelijks over hoe slecht de Islam wel niet is en staat op de hit-list van iedere Jihadist. Wat hadden ze dan verwacht dat de PVV voor partij zou zijn? :')
pi_175289556
PVV :')
pi_175289609
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 22:37 schreef Nintex het volgende:

[..]

Politici met humor doen het altijd goed bij verkiezingen.

Reagan, Bill Clinton, George W. Bush, Trump en nu Thierry

Alternatieve kop voor dit nieuws:
"Kinderen teleurgesteld, Sinterklaas gaat alleen maar over snoepgoed en cadeautjes"
Nou ja, laat ik maar gewoon zeggen dat ik niet verwacht dat onze Ter ooit een electorale deuk in een pakje boter gaat slaan en dat als hij dat toch doet dat het tot niets leidt. Verder denk ik ook niet dat hij de treinen vol met moslims binnenkort naar Oost-Europa gaat sturen. En af en toe heeft-ie best goede punten, zo is het ook. Fortuyn had dat ook. Wilders af en toe ook. Zo werkt dat niets is zwart-wit.
quote:
Het is de PVV. de voorman Tweet dagelijks over hoe slecht de Islam wel niet is en staat op de hit-list van iedere Jihadist. Wat hadden ze dan verwacht dat de PVV voor partij zou zijn? :')
Ja, vrij naïef van die mensen idd. :D.
I´m back.
pi_175289660
Teleurstelling bij mensen die afgewezen zijn voor een bepaalde functie. Dat had ik bij mijn levensdagen nooit verwacht. :o
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')