abonnement Unibet Coolblue
pi_175284689
"Voordat ik het wist lag ik bloedend op de grond," zegt Soares. "Ze riepen iets, maar ik verstond het niet. Verder kan ik me niet zoveel herinneren. Het waren twee of drie jongens, en ze waren in elk geval heel jong."

De jongens lachten de twee uit terwijl Luengo achter hen aan probeerde te rennen.

Stevige schade

De twee vrouwen pakten een taxi naar het ziekenhuis, waar Soares een scan kreeg om te checken of er sprake was van een hersenschudding. Later hebben de vrouwen aangifte gedaan.

De fysieke wonden vallen mee, maar Soares zegt dat ze er emotioneel stevige schade aan heeft overgehouden. "Ik durf niet meer 's nachts over straat." Ze was voor het eerst in Amsterdam en was nooit eerder in Europa. "Ik heb nog een bezoek aan onder andere Brussel en Wenen gepland, maar het liefst wil ik naar huis."

Ik dacht dat dit soort dingen alleen in rotterdam en brabant enz enz gebeurde

In haar thuisland Brazilië kent ze veel transgenders, lesbiënnes en homo's. "Thuis is er veel geweld tegen queers, in Amsterdam was ik juist heel ontspannen. Ik dacht dat dit soort dingen hier niet gebeuren."

Woensdag won ze een prijs voor haar korte film I Am. "Ik heb hier dus een vrolijk hoogtepunt en een extreem dieptepunt meegemaakt."

De organisatie van Idfa laat in een korte verklaring weten geschokt te zijn door het incident. 'Het festival dat al dertig jaar bestaat, heeft diversiteit en inclusiviteit hoog in het vaandel staan en wil een podium bieden aan alle filmprofessionals wereldwijd, ongeacht hun ras, politieke overtuiging, seksuele voorkeur of strengorthodoxe religie.'

De politie doet onderzoek naar de daders en zoekt getuigen.

rare mannen, het eerste dat je je toch als normale man denkt is : oww twee zoenende vrouwen? Tzal allemaal wel, gaap, en loopt door?

https://www.parool.nl/ams(...)feest-idfa~a4541109/
pi_175285046
Mmmmm, ik als hetero ga ook nooit mn vriendin zoenen snachts op straat, ja komen gegandeerd foute mannen op af, stja..,.. maar ja ik ben door de wol geverft dus,...
pi_175296488
Ik heb een licht getint vermoeden
pi_175296779
Dubbel topic
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')