abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175280592


SPOILER: Goudse stroopwafelworkshopmeet - waarschijnlijk in januari
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kroegmeet 25 November Amsterdam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Fripsels Kerstkaarten avontuur
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Secret Santa
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2017 15:14:38 ]
pi_175280601
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:06 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik had dat als kind ook. Maar ik heb ooit een keer met schoolreis in Londen in een ik weet niet hoe hoge wenteltrap gestaan, ik denk dat je wel 10 verdiepingen naar beneden kon kijken door die trap heen.. ik was toen 16 :')

En ik vond van die roosters om overheen te lopen nooit al heel fijn ofzo, maar boeiend.. maar sindsdien.

Ik wilde echt NIET naar beneden. De docente die als grootste bitch van de school bekend stond heeft me helemaal aan het handje treetje voor treetje naar beneden gelootst.

Ik vond haar stiekem altijd al heel lief. O+
Dit had ik in de Sagrada Familia :') Met van die Japanners voor me die om de twee meter foto's van elkaar gingen maken en ik wilde gewoon heel graag naar beneden want het was smal en je had amper houvast en er was een hele rij achter ons en ik heb sowieso een hekel aan trap af en de zon scheen om de paar meter via die kleine raampjes recht in je bakkes zodat je werd verblind en en en en ik heb lopen vloeken daar. Iedereen achter me snapte mijn frustratie geloof ik, de Japanners niet zo.
Tap tap tap
pi_175280603
Dat is wel heel lief van je juf fripsel :Y
compact en kleverig.
pi_175280611
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze vroegen de eerste les waarom je wilde klimmen.
Antwoorden: dochter doet t, hoogtevrees overwinnen, wilde eens wat anders. Ik: ik klom altijd al overal op en in, Ado: ik moest mee van haar :')
_O-

Ik zie hier ook wel eens van die stelletjes waarbij het overduidelijk is dat het een eenzijdig idee was.
pi_175280617
Ik vind t leuk om mezelf te verbazen O+
compact en kleverig.
pi_175280621
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:13 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

_O-

Ik zie hier ook wel eens van die stelletjes waarbij het overduidelijk is dat het een eenzijdig idee was.
Wat, dat klimmen of die relatie?
pi_175280623
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dit had ik in de Sagrada Familia :') Met van die Japanners voor me die om de twee meter foto's van elkaar gingen maken en ik wilde gewoon heel graag naar beneden want het was smal en je had amper houvast en er was een hele rij achter ons en ik heb sowieso een hekel aan trap af en de zon scheen om de paar meter via die kleine raampjes recht in je bakkes zodat je werd verblind en en en en ik heb lopen vloeken daar. Iedereen achter me snapte mijn frustratie geloof ik, de Japanners niet zo.
Gewoon wat sushi naar beneden gooien.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175280624
quote:
18s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:14 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Wat, dat klimmen of die relatie?
Ik hoop het klimmen.
pi_175280635
Is het heel tokkie als ik bij gebrek aan gft-bak m'n gft-afval in een prullenbak hier op straat deponeer? Ik heb er woensdag een nieuwe zak in gedaan maar er is iets in overleden ofzo en m'n hele huis ruikt ernaar (al mijn vee leeft nog, heb gekeken) en ik heb geen zin om met m'n kreupele lijf 200 meter te lopen en een euro te betalen voor een paar gram afval.
Tap tap tap
pi_175280641
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:15 schreef CherryLips het volgende:
Is het heel tokkie als ik bij gebrek aan gft-bak m'n gft-afval in een prullenbak hier op straat deponeer? Ik heb er woensdag een nieuwe zak in gedaan maar er is iets in overleden ofzo en m'n hele huis ruikt ernaar (al mijn vee leeft nog, heb gekeken) en ik heb geen zin om met m'n kreupele lijf 200 meter te lopen en een euro te betalen voor een paar gram afval.
Gewoon uit het raam gooien. Ver genoeg dat ze niet weten dat het bij jou vandaan komt.
pi_175280646
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat is wel heel lief van je juf fripsel :Y
Ik vraag me altijd af of zulke mensen door hebben hoe een verschil ze kunnen maken met zoiets. :@

Ik heb daarom zelf als voornemen dat als ik merk dat iemand bij de gemeente, of de hulpverlening echt zijn best lijkt te doen dat ik dat even extra benoem. :') :+
pi_175280649
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:13 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

_O-

Ik zie hier ook wel eens van die stelletjes waarbij het overduidelijk is dat het een eenzijdig idee was.
hij vindt t wel leuk op zich, maar vooral omdat je t samen doet en op elkaar moet vertrouwen enzo. Het klimmen gaat trouwens wel goed bij hem ook, dus dat maakt t denk ik ook wel leuker. Plus een vriend van hem deed t ook vaker (lang geleden) en die wil graag een keer mee, dus dan is t voor hem ook leuker.
compact en kleverig.
pi_175280674
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:15 schreef CherryLips het volgende:
Is het heel tokkie als ik bij gebrek aan gft-bak m'n gft-afval in een prullenbak hier op straat deponeer? Ik heb er woensdag een nieuwe zak in gedaan maar er is iets in overleden ofzo en m'n hele huis ruikt ernaar (al mijn vee leeft nog, heb gekeken) en ik heb geen zin om met m'n kreupele lijf 200 meter te lopen en een euro te betalen voor een paar gram afval.
gewoon doen, mits t niet naar jou te traceren is natuurlijk ^O^
compact en kleverig.
pi_175280679
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:15 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gewoon uit het raam gooien. Ver genoeg dat ze niet weten dat het bij jou vandaan komt.
Heb ik ook aan gedacht, maar dan komt het op een dag of een terras terecht.
Tap tap tap
pi_175280691
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:16 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af of zulke mensen door hebben hoe een verschil ze kunnen maken met zoiets. :@

Ik heb daarom zelf als voornemen dat als ik merk dat iemand bij de gemeente, of de hulpverlening echt zijn best lijkt te doen dat ik dat even extra benoem. :') :+
ik doe dat ook soms, vinden mensen heel fijn O+
compact en kleverig.
pi_175280696
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

hij vindt t wel leuk op zich, maar vooral omdat je t samen doet en op elkaar moet vertrouwen enzo. Het klimmen gaat trouwens wel goed bij hem ook, dus dat maakt t denk ik ook wel leuker. Plus een vriend van hem deed t ook vaker (lang geleden) en die wil graag een keer mee, dus dan is t voor hem ook leuker.
Gezamenlijke hobby. *O*
pi_175280702
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:17 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

gewoon doen, mits t niet naar jou te traceren is natuurlijk ^O^
Dan ga ik het ook gewoon doen als ik niet kreupel ben, want heb nu dus al een paar keer gehad dat ik iets van Chinees ofzo heb gegeten en ik dus zo'n lullig zakje in de kliko moet gooien. Ik doe er nu zaagsel van de cavia's bij, maar die hoef ik zondag pas weer schoon te maken. Kan de prullenbak ook op het balkon zetten maar als het nat wordt, ben ik nog verder van huis.
Tap tap tap
  vrijdag 24 november 2017 @ 15:19:09 #18
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175280712
Ambachtscrème O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175280724
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:15 schreef CherryLips het volgende:
Is het heel tokkie als ik bij gebrek aan gft-bak m'n gft-afval in een prullenbak hier op straat deponeer? Ik heb er woensdag een nieuwe zak in gedaan maar er is iets in overleden ofzo en m'n hele huis ruikt ernaar (al mijn vee leeft nog, heb gekeken) en ik heb geen zin om met m'n kreupele lijf 200 meter te lopen en een euro te betalen voor een paar gram afval.
Is het zo'n persoonlijke bak die ieder moment geleegd kan worden? Dan is het alleen tokkie als die mensen ook per gewicht betalen ipv per leging. En als hij net geleegd is vind ik het ook associaal. :@
pi_175280726
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:18 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gezamenlijke hobby. *O*
dat zou t eerste zijn geloof ik :')

Wij lijken echt zó niet op elkaar :@ alleen allebei last van uitstelgedrag :')
compact en kleverig.
pi_175280756
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:19 schreef Samzz het volgende:
Ambachtscrème O+.
Wasda?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175280767
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:19 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Is het zo'n persoonlijke bak die ieder moment geleegd kan worden? Dan is het alleen tokkie als die mensen ook per gewicht betalen ipv per leging. En als hij net geleegd is vind ik het ook associaal. :@
Ik snap het niet helemaal :@
Tap tap tap
pi_175280770
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:19 schreef Samzz het volgende:
Ambachtscrème O+.
Is dit het nieuwe dekentje?
pi_175280778
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dan ga ik het ook gewoon doen als ik niet kreupel ben, want heb nu dus al een paar keer gehad dat ik iets van Chinees ofzo heb gegeten en ik dus zo'n lullig zakje in de kliko moet gooien. Ik doe er nu zaagsel van de cavia's bij, maar die hoef ik zondag pas weer schoon te maken. Kan de prullenbak ook op het balkon zetten maar als het nat wordt, ben ik nog verder van huis.
Je hebt van die mini kliko's. Ik weet dat ze niet heel sexy zijn maar misschien wel handig voor een afvalzak op je balkon voor dat soort meuk?
  vrijdag 24 november 2017 @ 15:23:11 #25
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175280782
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:22 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Is dit het nieuwe dekentje?
Nee :{. Gewoon crème, maar zo ontzettend fijn O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')