Daarom wil ik jullie vragen om eens heel erg kritisch naar de huidige FAQ te kijken of jullie misschien dingen zijn waarvan jullie zeggen dat die beter kunnen.
Missen jullie dingen, staat er onnodige info in, noem maar op.
quote:Ja, de nieuwe mod en ik gaan wel een keer naar de efteling en dan gaan we voorin in de achtbaan en die posten we.
Op donderdag 19 december 2002 17:17 schreef Kreator het volgende:
Ik mis een foto van de modjes...
Blij?
quote:Het gaat om het idee.
Op donderdag 19 december 2002 17:30 schreef Vork het volgende:
Ow? Maar de Efteling.. da's wel erg ver reizen.
quote:Van jou word ik altijd blij!
Op donderdag 19 december 2002 17:17 schreef Seborik het volgende:
Blij?
quote:Ik ben de hond van de baas, of de baas is een hond, zoiets is het in ieder geval.
Op donderdag 19 december 2002 17:31 schreef sweek het volgende:
Ik mis uitleg over wie die Wodan die hier altijd maar topics sluit, eigenlijk is.
In ieder geval moet het wat bondiger dan... geen semi-grappig bedoelde gevalletjes meer.
quote:Nee, dit is een "Ik wil serieus advies van mensen om dingen te verbeteren voor op het hele forum om het voor mensen handiger, beter en makkelijker te maken om wijs te worden uit het forum dat muziek heet"-topic.
Op donderdag 19 december 2002 17:44 schreef calvobbes het volgende:
Is dit zo'n "steek Seborik een veer in z'n reet want hij wil horen dat de FAQ zo al goed genoeg is" topic?
quote:Ik mis nog 1 bepaalde artiest in de FAQ.
Op donderdag 19 december 2002 17:47 schreef Seborik het volgende:[..]
Nee, dit is een "Ik wil serieus advies van mensen om dingen te verbeteren voor op het hele forum om het voor mensen handiger, beter en makkelijker te maken om wijs te worden uit het forum dat muziek heet"-topic.
quote:Zander had het net over beknopt, maar er is denk ik wel plek voor Iron Maiden Radiohead.
Op donderdag 19 december 2002 17:47 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik mis nog 1 bepaalde artiest in de FAQ.
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 19-12-2002 17:48]
quote:Ja sorry ik weet niks
Op donderdag 19 december 2002 17:47 schreef Seborik het volgende:Nee, dit is een "Ik wil serieus advies van mensen om dingen te verbeteren voor op het hele forum om het voor mensen handiger, beter en makkelijker te maken om wijs te worden uit het forum dat muziek heet"-topic.
Maar alles draait wel aardig, weinig aan te merken.
Sorry voor deze misschien wat nutteloze bijdrage, maar ik heb gewoon weinig (niks) op het muziekforum en de manier waarop het gemod wordt aan te merken. Zijn er wat dat betreft grote veranderingen te verwachten, dan? (ik hoop het niet)
We gaan alleen kijken of we het leukste forum nog leuker kunnen maken natuurlijk.
Ok, dat klinkt wel als erg goedkope reclame.
De FAQ is op zich wel grappig, maar echt veel schiet je er niet mee op.
Het #muziek gedeelte in de FAQ zetten zodat je een sticky topic minder hebt is misschien een idee, ik vind meer dan een sticky topic niet erg mooi en het is zo opdringerig.
"Zoek je een nummer?" echt als hoofdpunt in de FAQ zetten en niet ergens in een stukje tekst, dat valt minder op en je leest er nogal snel overheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |