Nooit van gehoord. Die moet ik echt nazoeken. Zie dit echt voor het eerstquote:
Wij gebruiken het op de zaak, je krijgt dan ook alleen een pop up met het bericht en een 'sluiten' knop, daarna is het bericht ook niet terug te vinden in de messages app cq berichtenhistorie.quote:Op donderdag 23 november 2017 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Die moet ik echt nazoeken. Zie dit echt voor het eerst
Owh dat mag hoor.quote:Op donderdag 23 november 2017 22:37 schreef Handleiding het volgende:
eerst maar eens vertellen waarvoor TS
Hij staat er gewoon nog bij bij mij hoor. Alleen nergens reageer optie....quote:Op donderdag 23 november 2017 22:40 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Wij gebruiken het op de zaak, je krijgt dan ook alleen een pop up met het bericht en een 'sluiten' knop, daarna is het bericht ook niet terug te vinden in de messages app cq berichtenhistorie.
Beetje burn after reading idee zeg maar, maar dan geautomatiseerd.
Iedereen gelooft dat wel. De rest van je lulverhaal is alleen gewoon gelulquote:Op donderdag 23 november 2017 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
Hij staat er gewoon nog bij bij mij hoor. Alleen nergens reageer optie....
Wil wel screenshot maken?
Ho ho ik bedonderde er hier niks. Ik werd werkeloos door einde contract en wat ik wilde was gewoon even op mijn eigen tijd uitzoeken wat ik wilde op eigen kosten sowieso zonder UWVquote:Op donderdag 23 november 2017 22:37 schreef jodelahity het volgende:
Nou ja sterkte, het moment dat ze dat gaan gebruiken hebben ze al wel door dat je de boel bedondert
Nou niet dus, ik ben er heel oprecht in geweest. Wilde gewoon geen uitkering nl.quote:Op donderdag 23 november 2017 23:21 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Iedereen gelooft dat wel. De rest van je lulverhaal is alleen gewoon gelul
schiet mij maar lek, maar gratis geld dan.quote:Op donderdag 23 november 2017 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
Nou niet dus, ik ben er heel oprecht in geweest. Wilde gewoon geen uitkering nl.
Lekker kortzichtige mening trouwens aap...
Ze dwingen me om het aan te vragen, dit zei ik letterlijk 2x in gesprekken en half uur per keer telefoon.quote:Op donderdag 23 november 2017 23:23 schreef jodelahity het volgende:
[..]
schiet mij maar lek, maar gratis geld dan.
Nee ik belde ze juist of ik opgebouwde uitkering kon uitstellen en het onderhand gewoon ff zelf kon regelen op geld wat ik hebquote:Op donderdag 23 november 2017 23:32 schreef jodelahity het volgende:
Maar jij moest dus hen bellen en een uitkering nemen begrijp ik
En toen gingen ze je vertellen dat je wel een uitkering moest nemenquote:Op donderdag 23 november 2017 23:34 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ik belde ze juist of ik opgebouwde uitkering kon uitstellen en het onderhand gewoon ff zelf kon regelen op geld wat ik heb
Yepquote:Op donderdag 23 november 2017 23:35 schreef jodelahity het volgende:
[..]
En toen gingen ze je vertellen dat je wel een uitkering moest nemen
Ja dat was mijn idee gelijk al, maar nu krijg ik dus shit waar ik niet op kan reagerenquote:Op donderdag 23 november 2017 23:37 schreef jodelahity het volgende:
Als je geen uitkering wil is het nogal simpel. Je belt ze niet meer op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |