ik zie veel geklaag over de UI.. tja.. ik heb er eigenlijk geen problemen mee, net zo clunky als deel 1 voor mn gevoelquote:Op donderdag 7 november 2024 00:18 schreef RaXz het volgende:
De user reviews op Steam zien er niet goed uit, staat nu al op mixed. Ik wacht het nog af en hou het wel bij Parkitect en Rollercoaster Tycoon 3, ik ben meer van het managen dan het bouwen an sich en ik heb nog niet veel gehoord over het managment aspect van Planet Coaster 2, dat vond ik een beetje tegenvallen in deel 1.
Goed om te lezen, een pluspunt is wel dat je deel 2 met een controller kan spelen, dat kon bij deel 1 niet. Soms vind ik het fijn om zulke spellen lekker ontspannen op de bank te spelen op een grote televisie. Het brengt mij terug naar de tijd dat ik Theme Park speelde op de Sega Saturn.quote:Op donderdag 7 november 2024 01:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie veel geklaag over de UI.. tja.. ik heb er eigenlijk geen problemen mee, net zo clunky als deel 1 voor mn gevoel
Ik ben er ook wel 3 uur mee bezig geweest. Ben er nog niet achter hoe ik de kleur verander van de trap naar glijbanen, ik heb een random rode en groene onder andere.quote:Op donderdag 7 november 2024 00:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ziet er al leuk uit! Ik heb nu al 6 uur in 1 gebouw zittenOke 2 want was opnieuw begonnen. Nu maar slapen
Ik hoorde Raptor daar ook al over. Die zei dat dat vooral mensen zijn die het spel niet op ultra settings kunnen spelen en dan klagen dat het er niet mooi uitziet en dan gelijk een refund aanvragen.quote:Op donderdag 7 november 2024 00:18 schreef RaXz het volgende:
De user reviews op Steam zien er niet goed uit, staat nu al op mixed. Ik wacht het nog af en hou het wel bij Parkitect en Rollercoaster Tycoon 3, ik ben meer van het managen dan het bouwen an sich en ik heb nog niet veel gehoord over het managment aspect van Planet Coaster 2, dat vond ik een beetje tegenvallen in deel 1.
UI vind ik prima. Paar kleine dingen kunnen beter. Maar over het algemeen werkt het prima.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik zie vooral veel geklaag over een gebrek aan thematisering en dat de UI compleet ruk is. Hier dezelfde ervaringen?
Hoe dan ook laat ik hem nog een tijdje liggen. Druk genoeg met Factorio de komende tijd
vrijwel alles op uit.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:54 schreef mschol het volgende:
hebben jullie nog aparte collisions aan of uit gezet bij de settings?
afgezien van het eerste uurtje heb ik nog niet echt mn aandacht aan kunnen bestedenquote:Op woensdag 20 november 2024 23:09 schreef over_hedge het volgende:
Hoe gaat het bij jullie?
Ik ben inmiddels wat verder met main street:
[ afbeelding ]
En met zwembaden begonnen
[ afbeelding ]
Kreeg je bulk korting op vlaggen?quote:Op zondag 10 november 2024 11:05 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Duurt ff. Maar ingang is bijna klaar. Die bussen als spawnpoint zijn wel leuk! werkt goed met een parkeerplaats
3 halen 2 betalenquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:09 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Kreeg je bulk korting op vlaggen?
voor 2 gaanquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:35 schreef summer2bird het volgende:
Grote aanbieding op planet coaster 1 en de dlcs op steam nu.
Basegame voor 2 euro en de dlcs allemaal 60% korting.
Bij elkaar kost de hele mikmak 32 euro.
Zal ik het doen of toch voor planet coaster 2 gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |