Jup, rip off van RCT World?quote:
Idem..quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben wel benieuwd naar Planet Zoo. Wat ik er van gezien heb, ziet dat er erg mooi uit.
thnx.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 14:56 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Idem..
Er is trouwens een Planet Zoo topic: GAM / Planet Zoo #1 BETA TIME
Ik heb Planet Coaster echt nooit gespeeld in campaign. Ben gewoon gaan bouwen omdat dat eigenlijk de grote kracht van Planet Coaster is. Voor simulatie kun je beter RCT1,2 of 3 pakken imoquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:43 schreef roos94 het volgende:
Ik faal echt hard, mijn parken weigeren gewoon winst te maken
Achtbaan maken. Een goede achtbaan maakt belachelijke winsten. Aankleding doe je vervolgens met het verdiende geld.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:43 schreef roos94 het volgende:
Ik faal echt hard, mijn parken weigeren gewoon winst te maken
quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:35 schreef Momo het volgende:
Planet Coaster 2 komt er aan in de herfst 2024
hoprn dat ze deeltje 2 wat meer liefde tonenquote:Op donderdag 11 juli 2024 20:35 schreef Momo het volgende:
Nog niet veel verschil met deel 1quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:35 schreef Momo het volgende:
Er was ook nog een livestream waar ze live gingen spelen.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Er was ook nog een livestream waar ze live gingen spelen.
Dat pathing systeem is zo insane veel beter
Jep! Die flatrides die je nu helemaal kan aanpassen inclusief bewegende delenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Klopt.
En wat ik zo zie willen beide de casual speler en de die hard planet coaster fan pleasen met dit nieuwe systeem. Wil je een aangeklede ride, je kan een van de standaard ontwerpen inclusief wachtrij neer proppen in no time, maar je kan ook helemaal los met de kleine details.
is die livestream nog ergens na te kijken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Er was ook nog een livestream waar ze live gingen spelen.
Dat pathing systeem is zo insane veel beter
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:27 schreef mschol het volgende:
[..]
is die livestream nog ergens na te kijken?
ah, thnx, zo even kijkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is die video van hier boven. Maar daar achter aan de livestream.
Kijk rond min 31 voor het nieuwe path systeem
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |