abonnement Unibet Coolblue
pi_175257918
quote:
DEN HAAG - Van ’enkele tientallen’ toegelaten asielzoekers is de verblijfsvergunning ingetrokken omdat ze op vakantie gingen naar het land van herkomst. Dat is uitgerekend het land waarvan ze zeiden dat het er te onveilig was om er te blijven.

Het ministerie van Justitie en Veiligheid stelt dit in antwoorden op honderden vragen over de begroting van het departement.

De Telegraaf schreef meermaals over gevluchte Eritreërs die in Nederland een verblijfsvergunning kregen, maar toch op vakantie gingen naar Eritrea. Ondanks bewijzen daartoe, jongeren pochten er zelfs online over, vond de overheid niemand die hiervoor bestraft kon worden. Wellicht omdat velen inmiddels genationaliseerd zijn tot Nederlander en dan is het onmogelijk nog papieren af te pakken.

Nu zijn er strengere controles geweest op ’terugreizen’ in het algemeen. Dat heeft er in elk geval toe geleid dat sinds 2015 ’enkele tientallen’ verblijfsvergunningen zijn ingetrokken om deze reden. Het ministerie wordt niet preciezer over het aantal intrekkingen, noch over de nationaliteit van de gestrafte vakantievierders.

https://www.telegraaf.nl/(...)gestraft-om-vakantie

Allereerst is het natuurlijk goed dat hier nu eindelijk tegen wordt opgetreden, veel te laat maar beter laat dan nooit. Nu is het de vraag of deze mensen nu ook daadwerkelijk worden uitgezet, of dat zij straks een leegstand pand kraken en hier nog jaren door het land zwerven.

Wat dit wel aantoont is dat wij als Nederland een land te snel als onveilig beschouwen. De mensen die er vandaan "gevlucht" zijn zien dat blijkbaar anders.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175257934
_O- _O-

Op vakantie naar een "oorlogsland"

Deze overheid _O-
pi_175257946
Eindelijk _O_ Zwaar terecht ook.
pi_175257970
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:57 schreef TheJanitor het volgende:
Eindelijk _O_ Zwaar terecht ook.
Hier is geen weldenkend mens tegen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175257983
Goede zaak
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 23 november 2017 @ 13:00:58 #6
74056 crew  ToT
pi_175257990
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Hier is geen weldenkend mens tegen.
Och een aantal FOK!kers die bij eerdere berichten hierover al wel te steigeren hoor. "Ze hebben toch recht op vakantie in welk land ze ook naar toe willen gaan? En je kunt hen toch niet verbieden hun familie weer eens te zien?" :')

Right, maar als je er veilig op vakantie kunt gaan, kun je er ook gewoon veilig wonen. :W Groetjes dus!
pi_175258038
Ze hebben toch recht op vakantie in welk land ze ook naar toe willen gaan?

En je kunt hen toch niet verbieden hun familie weer eens te zien
pi_175258040
Wel lekker goedkoop op vakantie, je hoeft alleen maar de reiskosten te betalen, slapen en eten kan gewoon bij tante Oemfoefoe.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175258045
quote:
2s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:00 schreef ToT het volgende:

[..]

Och een aantal FOK!kers die bij eerdere berichten hierover al wel te steigeren hoor. "Ze hebben toch recht op vakantie in welk land ze ook naar toe willen gaan? En je kunt hen toch niet verbieden hun familie weer eens te zien?" :')

Right, maar als je er veilig op vakantie kunt gaan, kun je er ook gewoon veilig wonen. :W Groetjes dus!
Vandaar dat ik zei: "geen weldenkend mens". Daar reken ik de desbetreffende fokkers niet toe.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175258052
quote:
2s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:00 schreef ToT het volgende:

[..]

Och een aantal FOK!kers die bij eerdere berichten hierover al wel te steigeren hoor. "Ze hebben toch recht op vakantie in welk land ze ook naar toe willen gaan? En je kunt hen toch niet verbieden hun familie weer eens te zien?" :')

Right, maar als je er veilig op vakantie kunt gaan, kun je er ook gewoon veilig wonen. :W Groetjes dus!
Die fokkers zijn dan dubbel kut want de mensen die wel terug kunnen worden door Eritrea gebruikt om echte vluchtelingen af te persen in Nederland zodat die hun geld overmaken aan de dictatuur daar. Maar ach het zijn waarschijnlijk ook dezelfde mensen die homo's echt geweldig zeggen te vinden, maar dan wel boos worden wanneer je kritiek hebt om de meest homofobe religie van het moment.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 23 november 2017 @ 13:04:41 #11
74056 crew  ToT
pi_175258053
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Vandaar dat ik zei: "geen weldenkend mens". Daar reken ik de desbetreffende fokkers niet toe.
Begreep ik! ;)
pi_175258108
quote:
6s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:03 schreef Rekkie het volgende:
Ze hebben toch recht op vakantie in welk land ze ook naar toe willen gaan?

En je kunt hen toch niet verbieden hun familie weer eens te zien
Dat kan dus wel.

HAHAHAHAHA
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  donderdag 23 november 2017 @ 13:13:17 #13
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_175258179
Ik zou kijken naar de statistieken. Mensen uit de landen die dit het vaakste flikken gewoon iedereen uit dat land terugsturen want blijkbaar is het daar relaxed.

Ja maar SpecialK... daar zit misschien iemand tussen die echt niet terug kan...

Kan me niks meer schelen. Men heeft het gewoon al driedubbelendwars verpest. Rot maar op naar een buurland van je.

Europa is niet een luilekkerlandje... het is een voorrecht om hier te mogen komen en het dient bijzonder te blijven.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_175258197
Beter knippen ze dan ook gelijk ticket voor terugvlucht door.
  donderdag 23 november 2017 @ 13:15:52 #15
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175258224
quote:
2s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:00 schreef ToT het volgende:

[..]

Och een aantal FOK!kers die bij eerdere berichten hierover al wel te steigeren hoor. "Ze hebben toch recht op vakantie in welk land ze ook naar toe willen gaan? En je kunt hen toch niet verbieden hun familie weer eens te zien?" :')

Right, maar als je er veilig op vakantie kunt gaan, kun je er ook gewoon veilig wonen. :W Groetjes dus!
^O^ En zo simpel kan het zijn :) maar ja elite links hooggeleide g's weten het allemaal wel veel beter natuurlijk ;)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175258258
Werd tijd.

Mijn moeder kwam hier als politiek vluchteling en heeft haar thuisland en familie sindsdien nooit meer gezien.

Dit land kent veel te veel nep-vluchtelingen.
pi_175258268
:W
pi_175258308
"De verblijfsvergunning ingetrokken". Alsof dat deze profiteurs ook maar enigszins gaat beletten om terug naar Nederland te komen en onze verzorgingsstaat verder uit te hollen. :')
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 23 november 2017 @ 13:24:05 #19
74056 crew  ToT
pi_175258392
quote:
10s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:20 schreef hpeopjes het volgende:
"De verblijfsvergunning ingetrokken". Alsof dat deze profiteurs ook maar enigszins gaat beletten om terug naar Nederland te komen en onze verzorgingsstaat verder uit te hollen. :')
:Y Gewoon opnieuw komen en doen alsof je een nieuw persoon bent.
Maar als het goed is zitten hun vingerafdrukken al wel in ons systeem.
pi_175258405
quote:
15s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:13 schreef SpecialK het volgende:
Ik zou kijken naar de statistieken. Mensen uit de landen die dit het vaakste flikken gewoon iedereen uit dat land terugsturen want blijkbaar is het daar relaxed.

Ja maar SpecialK... daar zit misschien iemand tussen die echt niet terug kan...

Kan me niks meer schelen. Men heeft het gewoon al driedubbelendwars verpest. Rot maar op naar een buurland van je.

Europa is niet een luilekkerlandje... het is een voorrecht om hier te mogen komen en het dient bijzonder te blijven.
Dat is ook wat ik in de OP schrijf. Als mensen er op vakantie gaan vinden die mensen het er blijkbaar niet te onveilig, en ik denk dat die mensen dat beter in kunnen schatten dan een haagse ambtenaar. Als mensen er op vakantie gaan is het er blijkbaar veilig en hoef je die mensen geen asiel+ uitkering te geven in een land 8000 km verderop (nederland)
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175258433
quote:
10s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:20 schreef hpeopjes het volgende:
"De verblijfsvergunning ingetrokken". Alsof dat deze profiteurs ook maar enigszins gaat beletten om terug naar Nederland te komen en onze verzorgingsstaat verder uit te hollen. :')
Daar zul je best nog eens gelijk in kunnen hebben, en dan zal het me niet verbazen dat een rechter de Nederlandse staat via een afgestofte wet uit 1893 toch weer verantwoordelijk weet te maken voor zo'n uitvreter, maar dit is in ieder geval een begin.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175258554
Terechte straf.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 23 november 2017 @ 13:39:22 #23
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175258644
Tja, die afschuwelijke dienstplicht in bijvoorbeeld Eritrea kun je zo afkopen met een maandje bijstand. Zodra je daar vanaf bent is het blijkbaar een prettig land.
pi_175259174
Meer dan terecht.
  donderdag 23 november 2017 @ 14:47:55 #25
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_175260056
Eritreers tot Nederlander naturaliseren :')

Hoeveel van die genaturaliseerde Eritreers hebben intussen een baan? Het gros zal in de bijstand zitten, gok ik zo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')