abonnement Unibet Coolblue
pi_175265819
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nen'ollander.
Punt is dat er natuurlijk wel degelijk zoiets als "de NL'er" bestaat, maar dat is vooral in de ogen van de bewoners van de naaste buurlanden.
Natuurlijk bestaat er wel zoiets.

En als je Marokkanen hebt die onder elkaar zijn en Arabisch met elkaar spreken dan zullen ze aan elkaars culturele trekjes ongetwijfeld ook makkelijk merken wie import uit Marokko is en wie in Nederland geboren is.
pi_175266119
Morrissey is al jaren iemand die extreem rechtse taal uitslaat.
pi_175266203
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:13 schreef Wespensteek het volgende:
Morrissey is al jaren iemand die extreem rechtse taal uitslaat.
Het is ook wel erg betuttelend. Duitsers moeten lederhosen dragen en bratwurst eten en Fransen moeten stokbrood eten en een albino op omdat hij dat leuk vindt om te zien op vakantie ofzo - ook al hebben ze er zelf misschien helemaal geen zin in.
  donderdag 23 november 2017 @ 20:22:15 #79
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175266292
quote:
9s.gif Op donderdag 23 november 2017 09:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Hij had een vooruitziende blik.

Panic on the streets of London
Panic on the streets of Birmingham
I wonder to myself
Could life ever be sane again?
Over welke paniek heb je het dan? Sinds 30 april 1945 is het redelijk rustig in Europa. En zijn er geen miljoenen doden gevallen. Of veel mensen (volgens jou honderdduizenden) door Polen gedood zoals je laatst onjuist poste denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Megumi op 23-11-2017 20:29:26 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_175266372
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:17 schreef Igen het volgende:

[..]

Het is ook wel erg betuttelend. Duitsers moeten lederhosen dragen en bratwurst eten en Fransen moeten stokbrood eten en een albino op omdat hij dat leuk vindt om te zien op vakantie ofzo - ook al hebben ze er zelf misschien helemaal geen zin in.
Ik vertik het om klompen te dragen met pofbroek, boerenpet en tulpen en paling in de hand.
  donderdag 23 november 2017 @ 20:26:31 #81
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175266381
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:26 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik vertik het om klompen te dragen met pofbroek, boerenpet en tulpen en paling in de hand.
[ afbeelding ]
_O- Maar dat is toch de Hollandse identiteit toch?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_175266423
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:22 schreef Megumi het volgende:

[..]

Over welke paniek heb je het dan?
Vermoedelijk de grote angsten die Herr Hersendood zelf uitstaat als hij op zn zolderkamer erover nadenkt hoe het zou zijn de straat op te gaan
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_175266681
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:00 schreef Igen het volgende:

[..]

Natuurlijk bestaat er wel zoiets.

En als je Marokkanen hebt die onder elkaar zijn en Arabisch met elkaar spreken dan zullen ze aan elkaars culturele trekjes ongetwijfeld ook makkelijk merken wie import uit Marokko is en wie in Nederland geboren is.
Wat dat laatste betreft heb ik nog een anekdote. Vertelde een Marokkaanse man mij, dat-ie nooit een auto zou huren in Marokko. Zijn gelaatskleur was een stuk minder bruin en daardoor wisten die gasten in Marokko van dat autoverhuurbedrijf dat-ie in Europa woonde en lieten hem meer betalen, want ja, goed inkomen. :D.
Dus die man liet zijn broer een auto huren, die gewoon in Marokko woonde.
I´m back.
pi_175266701
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:17 schreef Igen het volgende:

[..]

Het is ook wel erg betuttelend. Duitsers moeten lederhosen dragen en bratwurst eten en Fransen moeten stokbrood eten en een albino op omdat hij dat leuk vindt om te zien op vakantie ofzo - ook al hebben ze er zelf misschien helemaal geen zin in.
En wij lopen op klompen, je ziet hier overal molens, we eten kaas en gorgelen als we praten. :D.
I´m back.
  donderdag 23 november 2017 @ 20:41:15 #85
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175266768
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En wij lopen op klompen, je ziet hier overal molens, we eten kaas en gorgelen als we praten. :D.
Hehe. _O- Natuurlijk niet. Anders had ik me ambassade om terug keer verzocht. :D En dan natuurlijk om het gorgelen en wellicht scheten en boeren laten als gevolg?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_175266842
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:41 schreef Megumi het volgende:

[..]

Hehe. _O- Natuurlijk niet. Anders had ik me ambassade om terug keer verzocht. :D
Ach ja, harinkie happen doen we wel bijna allemaal, snert eten ook.
Culturalisme heeft toch vaak iets met eten te maken.
En hier in NL vroeger ook met religie, tegenwoordig niet meer zo. We hebben de pastoren en dominees er eigenlijk allemaal uit gezet, zodoende lijkt het alsof we geen identiteit en cultuur meer hebben. Wat toch nonsens is, want ja, vraag maar aan de Vlamingen of de Duitsers en andersom ook.
I´m back.
pi_175266865
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En wij lopen op klompen, je ziet hier overal molens, we eten kaas en gorgelen als we praten. :D.
Wat zou Morrissey eigenlijk dagelijks zo doen, behalve muziek maken? Cricket spelen onder het genot van een kop thee? Of wacht, thee komt uit het multiculturele Empire. :X
  donderdag 23 november 2017 @ 20:45:25 #88
461397 Jip141
I can show you the world
pi_175266874
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 10:33 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Is Morrisey nu een rechts extremistische veganist? Dat moet een primeur zijn
Je kunt niet racistisch en veganist zijn?
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_175266904
quote:
5s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:45 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Je kunt niet racistisch en veganist zijn?
Ik zou willen zeggen dat een bekend historisch figuur in dit opzicht toonaangevend is geweest, maar ik geloof dat je af bent als je dat noemt. :P
  donderdag 23 november 2017 @ 20:47:22 #90
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175266927
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ach ja, harinkie happen doen we wel bijna allemaal, snert eten ook.
Culturalisme heeft toch vaak iets met eten te maken.
En hier in NL vroeger ook met religie, tegenwoordig niet meer zo. We hebben de pastoren en dominees er eigenlijk allemaal uit gezet, zodoende lijkt het alsof we geen identiteit en cultuur meer hebben. Wat toch nonsens is, want ja, vraag maar aan de Vlamingen of de Duitsers en andersom ook.
Natuurlijk heb jij cultuur en dergelijke. :) Maar wat hersendood2000 aangaat weet ik dat nog niet helemaal.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 23 november 2017 @ 20:48:59 #91
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175266961
quote:
5s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:45 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Je kunt niet racistisch en veganist zijn?
Vooroordelen en hokjes denken is multicultureel. :D
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_175266969
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:45 schreef Igen het volgende:

[..]

Wat zou Morrissey eigenlijk dagelijks zo doen, behalve muziek maken? Cricket spelen onder het genot van een kop thee? Of wacht, thee komt uit het multiculturele Empire. :X
Ja, zag tijdje geleden een wat oudere docuserie over dat Empire op yt, gemaakt en gehost door Jeremy Paxman, was wel fascinerende serie ergens.
Dit is aflevering 1:

Tja, Britten hebben trouwens ook wel wat te vertellen over the Dutch. Op zich ook wel grappig af en toe.
I´m back.
  donderdag 23 november 2017 @ 20:50:00 #93
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_175266993
Volgens mij was ie n paar dagen terug ook al in het nieuws omdat ie het opnam voor Weinstein en Spacey. -- Je zou bijna gaan denken dat ie even de aandacht wil omdat ie met een nieuw album komt, ofzo.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_175267043
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:48 schreef Megumi het volgende:

[..]

Vooroordelen en hokjes denken is multicultureel. :D
Variate is leuk. Ik eet graag een stroopwafel en een broodje kebap en ik hoop dat een Marokkaan ook graag couscous afwisselt met een boterham met kaas. :P

Volgens mij neemt de hoeveelheid cultuur dan toe in plaats van af.

Maar dan moeten we wel leren om de leuke dingen van elkaar over te nemen ipv. alleen maar elkaar de stomme dingen te willen ontzeggen.
  donderdag 23 november 2017 @ 20:51:57 #95
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175267051
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, zag tijdje geleden een wat oudere docuserie over dat Empire op yt, gemaakt en gehost door Jeremy Paxman, was wel fascinerende serie ergens.
Dit is aflevering 1:

Tja, Britten hebben trouwens ook wel wat te vertellen over the Dutch. Op zich ook wel grappig af en toe.
De Britten hebben wat moeite met het snappen dat een klein land een supermacht kan zijn. En dat de oudste Engelse vlag Nederlands oorlogsbuit is. :P
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_175267219
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ach ja, harinkie happen doen we wel bijna allemaal, snert eten ook.
Culturalisme heeft toch vaak iets met eten te maken.
En hier in NL vroeger ook met religie, tegenwoordig niet meer zo. We hebben de pastoren en dominees er eigenlijk allemaal uit gezet, zodoende lijkt het alsof we geen identiteit en cultuur meer hebben. Wat toch nonsens is, want ja, vraag maar aan de Vlamingen of de Duitsers en andersom ook.
Doet me denken aan die pegida-actie : een nep priester die met varkensbloed een wit kruis inwijdt.
De symboliek daarvan is toch nep? Zogenaamd de christelijke identiteit verdedigen.
Christelijke kerken in Nederland zijn helemaal niet blij zo misbruikt te worden.
Een kruis besmeuren met varkensbloed is anti-christelijk.

Kun je je nog afvragen of de keuze voor een kruis niet iets freudiaans is ?
Een verdrongen christelijk gevoel of verdrongen KKK-gevoel. ?
pi_175267248
Men zou eens een propaganda-poster moeten maken:

JA: :Y
"Hee, leuk, suikerfeest, wat is dat precies?"
"Hee, leuk, Sinterklaas, zullen wij ook lootjes trekken?"

NEE: :N
"SINTERKLAAS RACISME KAPOTMAKEN!!!!"
"SUIKERFEEST TERRORISTEN VERBIEDEN!!!!"
pi_175267484
Volkomen gelijk heeft hij.

Vandaag weer op bezoek bij m'n Turkse vriend en ook over de "vluchtelingen"situatie gehad.

Hij vertelde me hoe ze in Istanboel inmiddels lijden onder de Syrische instroom van totaal kanslozen. Hoe de criminaliteit daar enorm is toegenomen.

In zijn geboortedorp (klein gehucht) loopt er opeens ook van alles rond inclusief Somaliërs hoorde hij laatste van familie. Totaal kansloos en zonder enig perspectief, net als in andere landen.

Hij wil gaan verhuizen uit zijn Haagse wijk omdat daar zo langzamerhand alleen maar Turken en Oostblok import komt wonen.

Als ik met hem en zijn vrouw en zijn Turkse vrienden praat wordt het me weer duidelijk dat kritisch zijn over de huidige gang van zaken in de wereld en Europa m.b.t. tot "vluchtelingen" geen ene zak te maken heeft met huidskleur.

Je zou hopen dat policor blank Nederland eens wat vaker gaat luisteren naar de zorgen die niet blank / allochtoon Nederland inmiddels ook heeft over de instroom van kansloos volk in plaats van te zoeken naar de voor hen ideale blanke criticus om lustig met de PVV, de racisme en de xenofobie kaarten te kunnen gaan zwaaien.
pi_175267576
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:19 schreef Basp1 het volgende:
Mensen die nu opeens morrisey een held vinden. :') Gaan jullie ook allemaal veganistisch leven. ^O^
Zowel met The Smiths als z'n solo werk staat in m'n kast.

Blijft goed.
  Redactie Sport donderdag 23 november 2017 @ 21:14:42 #100
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175267626
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 21:12 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Zowel met The Smiths als z'n solo werk staat in m'n kast.

Blijft goed.
Ik vind die band van jouw username toch wel beter.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')