Ik ken deze figuur niet, maar hij lijkt er wel heel treffend op.quote:Op donderdag 30 november 2017 21:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik vroeg me al af waar ik Rob op vond lijken maar ik ben eruit hoor.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Buikpijn van het lachen nu hier
Niet alleen zijn hoofdquote:Op donderdag 30 november 2017 23:28 schreef golfer het volgende:
Ik ken deze figuur niet, maar hij lijkt er wel heel treffend op.
Ooit van 'cold reading' gehoord? Of AstroTV gekeken..? Juistem.quote:Op woensdag 6 december 2017 21:49 schreef zoem het volgende:
Wat een gezwets. Hij vertelt het zo dat er altijd een kern van waarheid in zit.
Dat is het hele idee achter die waarzeggerij natuurlijk.quote:Op woensdag 6 december 2017 21:49 schreef zoem het volgende:
Ik ken het concept wel ja. Het is gewoon oplichterij van de bovenste plank.quote:Op woensdag 6 december 2017 21:50 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ooit van 'cold reading' gehoord? Of AstroTV gekeken..? Juistem.
Het is inderdaad jammer dat de Brabanders weer lekker zo neergezet worden.quote:Op woensdag 6 december 2017 21:51 schreef freaky40 het volgende:
Wat een in en in domme Brabanders zijn dit, of is dom en Brabander zijn hetzelfde...Mensen die hun beslissingen af hangen wat 'de kaarten' zeggen neem ik niet serieus, en dat smoezelige ventje die dat doet ook al niet....brrr.
Wat een gezwets. Hij vertelt het zo dat er altijd de centjes zijn kant op gaanquote:Op woensdag 6 december 2017 21:49 schreef zoem het volgende:
#hijweethetooknietquote:Op woensdag 6 december 2017 21:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wat een gezwets. Hij vertelt het zo dat er altijd de centjes zijn kant op gaan![]()
Fixed
Nee dan komt het goed....oh wacht.quote:Op woensdag 6 december 2017 21:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Rob is straks een echte prive dectective
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |