Peter van de Vorst mocht waarschijnlijk mee doen met de anale gangbangquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dit kan toch niet. Was RTL dit contractueel verplicht aan Frank en Rogier?
Als Julius zn gewicht in de strijd gooit dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Enige waar deze familie zich moeiteloos voor kwalificeerd is Obese
Daar valt met gemak een paar honderd kilo te winnen
Julius past daar ook prima bij
En het grootste talent wat ze in huis hebben Martijn Koningquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:01 schreef praadje het volgende:
Ik denk dat ze gewoon een doorlopend contract hebben dus die lagen toch nog op de plank. En met de corona tijd is het vooral zo goedkoop mogelijke programma's te maken.
Jawel, las gisteren dat het allemaal weer koek en ei is en dat hij weer welkom is bij RTL.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En het grootste talent wat ze in huis hebben Martijn Koning![]()
zijn ze momenteel niet mee on speaking terms
![]()
Julius en die schoonzoon op de wipquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:02 schreef Snowsquall het volgende:
Als Julius zn gewicht in de strijd gooit dan komt het wel goed
Gelukkig met oudjaar weer gieren lachen brullenquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:04 schreef praadje het volgende:
Jawel, las gisteren dat het allemaal weer koek en ei is en dat hij weer welkom is bij RTL.
Het gaat weer precies zoals met den Blijker.....en Julius heeft dat al na 1 uitzending in de gatenquote:
Meneer Reimers zit nuquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:09 schreef Snowsquall het volgende:
Het gaat weer precies zoals met den Blijker.....en Julius heeft dat al na 1 uitzending in de gaten
Ze betalen waarschijnlijk zelf mee aan de productie van deze serie en in ruil voor alle (negatieve) publiciteit krijgen ze toch weer aandacht en nieuwsgierige gasten als ze ooit weer open mogen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd wat die familie hier voor heeft moeten neerleggen qua bedrag om weer een serie te krijgen die waarschijnlijk precies hetzelfde gaat eindigen als een paar jaar geleden. Moeder overste bepaalt alles en zal totdat ze in de kist ligt nooit een stap terug doen en een ander iets gunnen... verspilde moeite.
Pa en ma waren toch met pensioen??quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze betalen waarschijnlijk zelf mee aan de productie van deze serie en in ruil voor alle (negatieve) publiciteit krijgen ze toch weer aandacht en nieuwsgierige gasten als ze ooit weer open mogen.
Ik zelf ben een grote voorstander voor een eeuwige lockdown van deze zaak.
Die gaan pas in hun kist met pensioen.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze betalen waarschijnlijk zelf mee aan de productie van deze serie en in ruil voor alle (negatieve) publiciteit krijgen ze toch weer aandacht en nieuwsgierige gasten als ze ooit weer open mogen.
Ik zelf ben een grote voorstander voor een eeuwige lockdown van deze zaak.
Schoonzoon. Waarschijnlijk in bezit van 0,0% van de aandelen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:58 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Precies dat!!
Die zoon wil wel veranderen maar heeft de ruggengraat van een slappe lul
Ja schoonzoon, die schrale lul iigquote:Op woensdag 28 april 2021 19:55 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Schoonzoon. Waarschijnlijk in bezit van 0,0% van de aandelen.
Hij wacht op de erfenisquote:Op woensdag 28 april 2021 19:55 schreef Ivo1985 het volgende:
Schoonzoon. Waarschijnlijk in bezit van 0,0% van de aandelen.
Vooral die ma, wat een vermoeiend mens.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:11 schreef Irri-tante het volgende:
Wat een figuren zeg! Ik ben benieuwd of mensen na 1x terugkomen bij concept 1. Ik niet denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |