abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker woensdag 22 november 2017 @ 17:29:28 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_175243327
quote:
11s.gif Op woensdag 22 november 2017 17:21 schreef jogy het volgende:

[..]

_O-. Het gaat niet alleen om de gemasseerden maar ook om de masseurs als ik het zo een beetje lees.
Dat begreep ik ook.
pi_175243805
quote:
10s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Toekomstige #metoo, dit. Verder vind ik praktijklessen in ondergoed hoe dan ook wel een beetje twijfelachtig.
Ik neem aan dat de leerling die patiënt speelt in ondergoed op de behandeltafel moet bij bepaalde onderdelen.
Je kunt een been niet door een broek behandelen.
pi_175243892
Ik denk dat je met dit niveau van onzekerheid in aanmerking komt voor een gehandicaptenparkeerkaart en speciale begeleiding op school.
pi_175244273
Je bent overdreven jaloers. De reden waarom dit soort opdrachten in de opleiding zitten is om je ervan bewust te maken dat bij een professionele houding er juist niets aan de hand is.

Daarnaast hoef je je sowieso nergens zorgen over te maken, je relatie gaat vrijwel zeker uit als je beiden gaat studeren.
  woensdag 22 november 2017 @ 19:57:15 #30
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175246354
quote:
10s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Toekomstige #metoo, dit. Verder vind ik praktijklessen in ondergoed hoe dan ook wel een beetje twijfelachtig.
Wat is daar twijfelachtig aan? Bij geneeskunde is het ook normaal dat studenten bij practica op elkaar oefenen waarbij enkele practica ook in ondergoed zijn. Dat gaat er puur om dat je lichamen leert kennen, en teveel kleding beperkt dat omdat je minder gevoel hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_175249987
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:57 schreef yats het volgende:

[..]

Wat is daar twijfelachtig aan? Bij geneeskunde is het ook normaal dat studenten bij practica op elkaar oefenen waarbij enkele practica ook in ondergoed zijn. Dat gaat er puur om dat je lichamen leert kennen, en teveel kleding beperkt dat omdat je minder gevoel hebt.
Dit.
Ook bij de verpleegkunde wordt op elkaar geoefend met alles en nog wat (tot incontinentiemateriaal aandoen bij elkaar) . Vooral handig is hierbij dat er net geen schaamte ofzo meer is en dat die lichamen heel medisch bekeken worden en niet seksueel. Je went daar belachelijk snel aan. Bij de ambulance was dit ook!
Dus Ts, ja, je stelt je enorm aan. Doe zo verder en je raakt haar zeker kwijt!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175250032
quote:
10s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Toekomstige #metoo, dit. Verder vind ik praktijklessen in ondergoed hoe dan ook wel een beetje twijfelachtig.
Nee hoor dat krijg je op alle Fysio en oefentherapie opleidingen ook al bijvoorbeeld. Je moet toch oefenen op elkaar voor je op echte patiënten te werk gaat. Hoe dacht je dat het anders zou gaan?

Overigens kan ik TS garanderen dat het enige 'spannende' hier aan de eerste les is dat je dat als klas moet doen. Dan doe je exact als wat je deed toen je elkaar een dag eerder met kleren aan leerde kennen: je kijkt hoe iederen er uit ziet, roddelt er even over na de les, en daarna is de lol er wel van af. Het is niet alsof er meer/minder gestaard wordt dan tijdens een normale les. Went inderdaad heel snel.
pi_175300358
Je relatie gaat daarvoor of tijdens de studententijd toch wel stuk, dus don't worry.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')