abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175317165
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 13:19 schreef KebabRemovalTeam het volgende:

[..]

Maar je hebt gelijk dat de overwinnaar een tribunaal opstelt en de anderen straft. In het geval van Joegoslavie tribunaal heeft het niks met gerechtigheid te maken.
Het Joegoslavië tribunaal is niet het "tribunaal van de overwinnaars". Het is immer in het leven geroepen door de VN, en niet door de Bosnische moslims.
Het Neurenberg-tribunaal echter, is wel puur het tribunaal der overwinnaars.
Vreemd genoeg vindt iedereen het correct dat "Neurenberg" de Duitsers (of nazi's van andere nationaliteit) heeft veroordeeld op grond van "misdaden tegen de mensheid". Terwijl je toch zou kunnen zeggen dat zo'n "tribunaal der overwinnaars" per definitie al partijdig is.
Het Joegoslavië-tribunaal is een VN-tribunaal. Niks Amerikaans, of westers. Maar de "internationale gemeenschap". Dus dat is veel "onpartijdiger", plus dat door moderne communicatiemiddelen veel meer bekend was bij de internationale gemeenschap.
En desondanks worden er grote vraagtekens gezet bij de onpartijdigheid van het tribunaal. Je zou toch zeggen dat wanneer de Amerikanen partijdig zouden zijn, ze eerder zouden kiezen voor mede-Christenen als de Serviërs, dan voor de moslims.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_175317258
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 13:49 schreef sp3c het volgende:

[..]

duizenden

dit was gewoon genocide
Genocide is wat de Armeniers en Grieken in 1885-1915 is gebeurd.

Genocide is wat de Joden en Serviers in 1941-1945 is gebeurd.

Paar duizend soldaten die kiezen om te vluchten naar regeringsbied is geen genocide, ook geen lokale genocide.
pi_175317303
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 13:55 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

En desondanks worden er grote vraagtekens gezet bij de onpartijdigheid van het tribunaal. Je zou toch zeggen dat wanneer de Amerikanen partijdig zouden zijn, ze eerder zouden kiezen voor mede-Christenen als de Serviërs, dan voor de moslims.
Wel als je moet balanceren tussen je bondgenoot Saudi en Turkije.
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 14:02:24 #204
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_175317339
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 13:59 schreef KebabRemovalTeam het volgende:

[..]

Genocide is wat de Armeniers en Grieken in 1985-1915 is gebeurd.

Genocide is wat de Joden en Serviers in 1941-1945 is gebeurd.

Paar duizend soldaten die kiezen om te vluchten naar regeringsbied is geen genocide, ook geen lokale genocide.
wel als je de overlevenden tegen de muur zet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_175317380
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 14:02 schreef sp3c het volgende:

[..]

wel als je de overlevenden tegen de muur zet
Op zijn best een oorlogsmisdaad en trouwens onbelangrijk voor de politieke toekomst van Bosnie.

Bosnie heeft geen toekomst met 3 bevolkingsgroepen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen.

Na de 2e wereldoorlog had je Tito, die het nationalisme de kop indrukte. Deze cohesieve kracht heb je nu niet met 3 generatie jongeren die zijn opgegroeid zonder buren die niet tot hun ethniciteit behoren, zoals voor 1991.

Bosnie is nu etnisch schoon, dus ook geen samenleven meer. De hoofdstad is notabene etnisch schoon, waar je voor de oorlogen een mooie verdeling had van kroaten, mislims en serviers.

Conclusie: Bosnie als 1 land gaat nooit functioneren, confederatie op zijn best.

[ Bericht 21% gewijzigd door KebabRemovalTeam op 26-11-2017 14:15:12 ]
pi_175317428
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 13:59 schreef KebabRemovalTeam het volgende:

[..]

Genocide is wat de Armeniers en Grieken in 1885-1915 is gebeurd.

Genocide is wat de Joden en Serviers in 1941-1945 is gebeurd.

Paar duizend soldaten die kiezen om te vluchten naar regeringsbied is geen genocide, ook geen lokale genocide.
Jammer dat wij actief hebben meegewerkt aan de genocide op de serviers:(
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 14:06:00 #207
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_175317436
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 14:03 schreef KebabRemovalTeam het volgende:

[..]

Op zijn best een oorlogsmisdaad
dat zeker, namelijk genocide

er is geen andere term voor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_175317492
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 13:55 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Het Joegoslavië tribunaal is niet het "tribunaal van de overwinnaars". Het is immer in het leven geroepen door de VN, en niet door de Bosnische moslims.
Het Neurenberg-tribunaal echter, is wel puur het tribunaal der overwinnaars.
Vreemd genoeg vindt iedereen het correct dat "Neurenberg" de Duitsers (of nazi's van andere nationaliteit) heeft veroordeeld op grond van "misdaden tegen de mensheid". Terwijl je toch zou kunnen zeggen dat zo'n "tribunaal der overwinnaars" per definitie al partijdig is.
Het Joegoslavië-tribunaal is een VN-tribunaal. Niks Amerikaans, of westers. Maar de "internationale gemeenschap". Dus dat is veel "onpartijdiger", plus dat door moderne communicatiemiddelen veel meer bekend was bij de internationale gemeenschap.
En desondanks worden er grote vraagtekens gezet bij de onpartijdigheid van het tribunaal. Je zou toch zeggen dat wanneer de Amerikanen partijdig zouden zijn, ze eerder zouden kiezen voor mede-Christenen als de Serviërs, dan voor de moslims.
Usa staat al deccenia aan de sunny kant. EN al helemaal als de andere kant rusland gezind is dan maakt kleur,religie en afkomst weinig uit. En spijtig genoeg volgen wij de amerikanen.
pi_175317768
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 14:08 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Usa staat al deccenia aan de sunny kant. EN al helemaal als de andere kant rusland gezind is dan maakt kleur,religie en afkomst weinig uit. En spijtig genoeg volgen wij de amerikanen.
Wat is de "sunny kant"?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_175318108
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 14:18 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Wat is de "sunny kant"?
Bosnie... buiten dit conflict natuurlijk de Saudies.

[ Bericht 4% gewijzigd door HendrikV op 26-11-2017 14:38:48 ]
pi_175318217
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 14:33 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Bosnie...
Wat heeft de VS daar voor voordeel bij. De VS is toch ook onvoorwaardelijk fan van Israel. Waarom heulen ze dan met de moslims.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_175318262
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 14:38 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Wat heeft de VS daar voor voordeel bij. De VS is toch ook onvoorwaardelijk fan van Israel. Waarom heulen ze dan met de moslims.
Israel en saudies zijn partners in crime misschien?
pi_175320613
Zullen we Israel en Saudi Arabie even in een ander topic bespreken? Er is al genoeg geblaat in de kantlijn hier.
Dit topic gaat over de veroordeling van Mladic.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_175321764
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 07:14 schreef Twentsche_Ros het volgende:
...Duidelijk is dat de werkelijke genocide op burgers is gepleegd door Mladic, Karadzic, Tadic en (indirect) Milosovic. ...
Welke Tadic bedoel je? Vertel, wat heeft hij op zijn geweten?

quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 12:57 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet waarom de Internationale gemeenschap meer redenen zou hebben om de moslims te ontzien in 1995 tijdens het Joegoslavië-tribunaal, dan dat ze redenen hadden om in 1945 de Duitsers te ontzien tijdens het Neurenberg-proces.
De bondgenoten van Rusland moesten een flink kopje kleiner worden gemaakt en de Russische invloed op die regio geminimaliseerd.

quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 13:55 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Het Joegoslavië-tribunaal is een VN-tribunaal. Niks Amerikaans, of westers. Maar de "internationale gemeenschap". Dus dat is veel "onpartijdiger", plus dat door moderne communicatiemiddelen veel meer bekend was bij de internationale gemeenschap.
En desondanks worden er grote vraagtekens gezet bij de onpartijdigheid van het tribunaal.
De Amerikanen weigeren hun eigen burgers te laten berechten door het Internationale Gerechtshof omdat ze van mening zijn dat hun burgers kans hebben op een oneerlijk proces, vandaar de Patriot Act en alle heisa eromheen. Als de zelfbenoemde World Police, dat mensenrechten, zelfbeschikkingsrecht, vrede en veiligheid hoog in het vaandel heeft staan, al sterk twijfelt aan de onpartijdigheid van het Internationale Gerechtshof, hoe durf jij dan nog hoog bij laag te beweren dat partijdigheid is uitgesloten?

quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 13:55 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Je zou toch zeggen dat wanneer de Amerikanen partijdig zouden zijn, ze eerder zouden kiezen voor mede-Christenen als de Serviërs, dan voor de moslims.
Amerikanen zien veel door vingers zolang het henzelf maar goed uit komt. Saudi Arabie moet tevreden worden gehouden voor de petrodollar en de wapenverkoop.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 26-11-2017 17:53:33 ]
pi_175322541
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 17:19 schreef Gruj0 het volgende:
Amerikanen zien veel door vingers zolang het henzelf maar goed uit komt. Saudi Arabie moet tevreden worden gehouden voor de petrodollar en de wapenverkoop.
Of je leest mijn post vlak voor deze van jou...
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_175323140
quote:
De bondgenoten van Rusland moesten een flink kopje kleiner worden gemaakt en de Russische invloed op die regio geminimaliseerd.

Dat las ik al eerder in het topic, maar ik kan me niet herinneren dat Rusland in de jaren 90 erg bezig was met invloed in andere landen. Rusland lag op zijn rug en had de handen vol aan het eigen land.

Radio Espantoso
  zondag 26 november 2017 @ 18:33:27 #217
365082 IPA35
Patriarch
pi_175323442
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 13:59 schreef KebabRemovalTeam het volgende:

[..]

Genocide is wat de Armeniers en Grieken in 1885-1915 is gebeurd.

Genocide is wat de Joden en Serviers in 1941-1945 is gebeurd.

Paar duizend soldaten die kiezen om te vluchten naar regeringsbied is geen genocide, ook geen lokale genocide.
5500 soldaten en 10000+ burgers (deels ook wel bewapend).
Als je "Srebrenica. A town betrayed." kijkt, een docu van een lokale moslim, dan zegt een voormalige NSA medewerker dat er zo'n 5000 zijn omgekomen tijdens de uitbraak en 2000 door executies.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_175323513
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 18:18 schreef Peligrosso het volgende:

[..]

Dat las ik al eerder in het topic, maar ik kan me niet herinneren dat Rusland in de jaren 90 erg bezig was met invloed in andere landen. Rusland lag op zijn rug en had de handen vol aan het eigen land.
Het Westen heeft zich toen gewoon voorbereid op wat er ging komen, de terugkomst van de Russische invloed. En je kunt niet zeggen dat de invloed niet geleidelijk weer naar Rusland is teruggeëbd sinds Putin aan de macht is.
pi_175323960
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 18:36 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Het Westen heeft zich toen gewoon voorbereid op wat er ging komen, de terugkomst van de Russische invloed.
Hoe weet jij dit?
Ik zou hier graag meer over lezen.
Radio Espantoso
pi_175326059
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 17:19 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Welke Tadic bedoel je? Vertel, wat heeft hij op zijn geweten?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Du%C5%A1ko_Tadi%C4%87
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_175326737
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 18:33 schreef IPA35 het volgende:

[..]

5500 soldaten en 10000+ burgers (deels ook wel bewapend).
Als je "Srebrenica. A town betrayed." kijkt, een docu van een lokale moslim, dan zegt een voormalige NSA medewerker dat er zo'n 5000 zijn omgekomen tijdens de uitbraak en 2000 door executies.
Vind ik totaal oninteressant. Cijfers zijn niet zo heel relevant. Er zijn executies uitgevoerd. enkel en alleen omdat het moslims waren.

Wat ik veel schokkender vind is het feit de westerse verontwaardiging zeer selectief is. Waar zijn de strafzaken van de misdadigers aan de andere kant?
  zondag 26 november 2017 @ 21:24:44 #222
365082 IPA35
Patriarch
pi_175326944
Het probleem is m.i. dat men Srebrenica gebruikt om Izetbegović en de zijnen te promoten. Beetje als Dresden gebruiken om Hitler te vergoelijken.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_175326989
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 21:24 schreef IPA35 het volgende:
Het probleem is m.i. dat men Srebrenica gebruikt om Izetbegović en de zijnen te promoten. Beetje als Dresden gebruiken om Hitler te vergoelijken.
Het geopolitieke beleid van het westen is sowieso nogal pervers. Maar het is wel heel schaamteloos allemaal.
  zondag 26 november 2017 @ 21:32:14 #224
365082 IPA35
Patriarch
pi_175327159
Doel van de moslims is ook vandaag de dag het omvormen van Bosnië tot een unitaire staat. Srebrenica is daarbij een stok om mee te slaan, om het Dayton akkoord open te breken.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_175336459
Hahah super ernstig en triest om te zien hoe een topic als dit misbruikt wordt om ongenoegen over moslims naar voren te brengen door sommige users.

Iemand wordt berecht vanwege oorlogsmisdaden; "Maar hunnie dan?!?!!?!?"
pi_175336516
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 21:32 schreef IPA35 het volgende:
Doel van de moslims is ook vandaag de dag het omvormen van Bosnië tot een unitaire staat. Srebrenica is daarbij een stok om mee te slaan, om het Dayton akkoord open te breken.
Dat is uiteindelijk altijd het doel van salafisten.
pi_175338312
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 12:44 schreef Rangono het volgende:

[..]

Dat is uiteindelijk altijd het doel van salafisten.
Ik zou de Bosnische moslims niet 1, 2, 3 als Salafisten omschrijven.

Heeft meer met hun nationalisme te maken. Het idee dat zij bekeerde Bogomielen (dat de "Bosnische Kerk" daadwerkelijk gerelateerd was aan de Bogomielen is overigens maar zeer de vraag) zijn en dus de "echte" Bosniërs zijn.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  Eindredactie Games maandag 27 november 2017 @ 14:40:19 #228
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_175338580
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 12:44 schreef Rangono het volgende:

[..]

Dat is uiteindelijk altijd het doel van salafisten.
Je hebt dus geen flauw benul wat een salafist is.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games maandag 27 november 2017 @ 14:40:33 #229
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_175338592
quote:
13s.gif Op maandag 27 november 2017 12:40 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahah super ernstig en triest om te zien hoe een topic als dit misbruikt wordt om ongenoegen over moslims naar voren te brengen door sommige users.

Iemand wordt berecht vanwege oorlogsmisdaden; "Maar hunnie dan?!?!!?!?"
Begint wel een beetje trieste vormen aan te nemen ja.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 27 november 2017 @ 15:20:45 #230
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_175339473
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 13:49 schreef sp3c het volgende:

[..]

duizenden

dit was gewoon genocide
Weet je wel wat genocide is? A|s je mannen vrouwen en kinderen systematisch afslacht.
De vrouwen en kinderen konden gaan.
De mannen die verdacht werden van militaire akties werden afgeschoten (wat ik absoluut afwijs ) en de rest sneuvelde toen men door de Servische linies probeerden te breken.

Het is niet fraai wat er gebeurd is maar wij zijn systematisch belogen en bedrogen door de media en nieuwsberichten van NAVO kant.
  maandag 27 november 2017 @ 15:22:00 #231
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_175339504
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 14:29 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ik zou de Bosnische moslims niet 1, 2, 3 als Salafisten omschrijven.

Heeft meer met hun nationalisme te maken. Het idee dat zij bekeerde Bogomielen (dat de "Bosnische Kerk" daadwerkelijk gerelateerd was aan de Bogomielen is overigens maar zeer de vraag) zijn en dus de "echte" Bosniërs zijn.
Bogomielen hebben niets met de islam te maken maar hebben hun afstammelingen absoluut in Bosnie nog zitten.
pi_175340520
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 15:20 schreef DUTCHKO het volgende:
Weet je wel wat genocide is? A|s je mannen vrouwen en kinderen systematisch afslacht.
De vrouwen en kinderen konden gaan.
De mannen die verdacht werden van militaire akties werden afgeschoten (wat ik absoluut afwijs ) en de rest sneuvelde toen men door de Servische linies probeerden te breken.
*kuch*
De definitie van de VN is als volgt.
[Genocide is] "een van de volgende handelingen, gepleegd met de bedoeling om een nationale, etnische, godsdienstige groep, dan wel een groep, behorende tot een bepaald ras, geheel of gedeeltelijk als zodanig te vernietigen: 'het doden van leden van de groep; het toebrengen van ernstig lichamelijk of geestelijk letsel aan leden van de groep; het opzettelijk aan de groep opleggen van levensvoorwaarden die gericht zijn op haar gehele of gedeeltelijke lichamelijke vernietiging; het nemen van maatregelen, bedoeld om geboorten binnen de groep te voorkomen en het gewelddadig overbrengen van kinderen van de groep naar een andere groep."
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_175340604
quote:
9s.gif Op maandag 27 november 2017 14:40 schreef 2dope het volgende:

[..]

Begint wel een beetje trieste vormen aan te nemen ja.
Bepaalde users vinden Mladic zelfs een held.

Tsja.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175341001
quote:
2s.gif Op maandag 27 november 2017 14:40 schreef 2dope het volgende:

[..]

Je hebt dus geen flauw benul wat een salafist is.
Ik weet vrijwel zeker dat ik meer kennis heb van de islam dan jij.
  maandag 27 november 2017 @ 16:31:32 #235
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_175341018
Goed nieuws dat ze hem hebben berecht, maar ik heb altijd een dubbel gevoel bij het internationaal gerechtshof en in dit geval het Joegoslavië tribunaal. Ze gaan altijd voor de kopstukken zoals dictators en militairen uit de hogere rangs, die onpopulair waren bij de bevolking en huidige regering. Zolang er geen algemene weerstand is in een land om zo iemand uit te leveren gebeurt er in principe niks. Nu snap ik vanuit het soevereiniteitsprincipe dat je ook niet een internationaal gerechtshof moet hebben met vergaande bevoegdheden, maar toch vraag ik me af wat dan nog het nut is van zo'n gerechtshof. Slachtoffers krijgen in principe gerechtigheid bij de gratie van de regering die uitlevering toestaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Buurtzwaan op 27-11-2017 17:20:32 ]
pi_175341049
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 14:29 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ik zou de Bosnische moslims niet 1, 2, 3 als Salafisten omschrijven.

Heeft meer met hun nationalisme te maken. Het idee dat zij bekeerde Bogomielen (dat de "Bosnische Kerk" daadwerkelijk gerelateerd was aan de Bogomielen is overigens maar zeer de vraag) zijn en dus de "echte" Bosniërs zijn.
Ah, interessant. Dat wist ik niet. Wel ironisch, dat nationalisme en islam. Als er iets tegenstrijdig is....
  Eindredactie Games maandag 27 november 2017 @ 16:41:54 #237
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_175341259
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 16:30 schreef Rangono het volgende:

[..]

Ik weet vrijwel zeker dat ik meer kennis heb van de islam dan jij.
Wat fijn. Leg onderstaande post dan eens uit m.b.t. Bosnië-Herzegovina, waar je 'moslims' gelijkschakelt met salafisten?
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 12:44 schreef Rangono het volgende:

[..]

Dat is uiteindelijk altijd het doel van salafisten.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_175341510
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 21:32 schreef IPA35 het volgende:
Doel van de moslims is ook vandaag de dag het omvormen van Bosnië tot een unitaire staat. Srebrenica is daarbij een stok om mee te slaan, om het Dayton akkoord open te breken.
Men zal daar ook nooit mee ophouden, niet zolang nog niet heel de Balkan is omgetoverd tot één groot achterlijk, fundamentalistisch kruitvat, waar andersdenkenden actief worden vervolgd en vermoord. Net als het Midden-Oosten.

Daarna is de rest van Europa aan de beurt.
pi_175341954
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 16:53 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Men zal daar ook nooit mee ophouden, niet zolang nog niet heel de Balkan is omgetoverd tot één groot achterlijk, fundamentalistisch kruitvat, waar andersdenkenden actief worden vervolgd en vermoord. Net als het Midden-Oosten.

Daarna is de rest van Europa aan de beurt.
Ga lekker in een ander topic je moslimhaat spuien.
Dit topic gaat over de veroordeling van Mladic.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator maandag 27 november 2017 @ 18:05:41 #240
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_175343055
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 15:20 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Weet je wel wat genocide is? A|s je mannen vrouwen en kinderen systematisch afslacht.
De vrouwen en kinderen konden gaan.
De mannen die verdacht werden van militaire akties werden afgeschoten (wat ik absoluut afwijs ) en de rest sneuvelde toen men door de Servische linies probeerden te breken.

Het is niet fraai wat er gebeurd is maar wij zijn systematisch belogen en bedrogen door de media en nieuwsberichten van NAVO kant.
ja ik weet exact wat genocide is

dit was het, 100% volgens het boekje
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_175344600
quote:
2s.gif Op maandag 27 november 2017 16:41 schreef 2dope het volgende:

[..]

Wat fijn. Leg onderstaande post dan eens uit m.b.t. Bosnië-Herzegovina, waar je 'moslims' gelijkschakelt met salafisten?

[..]

Dat doe ik niet. Maar zij die ergens een quasi kalifaat willen stichten hangen vaak een vorm van het salafisme aan (binnen het salafisme heb je ook nog nuances).
  dinsdag 28 november 2017 @ 14:09:57 #242
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_175361238
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 16:10 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

*kuch*
De definitie van de VN is als volgt.
[Genocide is] "een van de volgende handelingen, gepleegd met de bedoeling om een nationale, etnische, godsdienstige groep, dan wel een groep, behorende tot een bepaald ras, geheel of gedeeltelijk als zodanig te vernietigen: 'het doden van leden van de groep; het toebrengen van ernstig lichamelijk of geestelijk letsel aan leden van de groep; het opzettelijk aan de groep opleggen van levensvoorwaarden die gericht zijn op haar gehele of gedeeltelijke lichamelijke vernietiging; het nemen van maatregelen, bedoeld om geboorten binnen de groep te voorkomen en het gewelddadig overbrengen van kinderen van de groep naar een andere groep."
Dus als je 1 persoon afschiet is het al genocide... juist ja...

Ok dus de NAVO heeft ook genocide gepleegd op de Serviers, Irakezen en Libiers.
Eindelijk dus duidelijkheid.
  dinsdag 28 november 2017 @ 14:11:05 #243
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_175361258
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 18:05 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja ik weet exact wat genocide is

dit was het, 100% volgens het boekje
Volgens het "boekje".... proest...
pi_175361283
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:09 schreef DUTCHKO het volgende:
Ok dus de NAVO heeft ook genocide gepleegd op de Serviers, Irakezen en Libiers.
Eindelijk dus duidelijkheid.
Ja, want de NAVO had de 'bedoeling om een nationale, etnische, godsdienstige groep, dan wel een groep, behorende tot een bepaald ras, geheel of gedeeltelijk als zodanig te vernietigen'. Tuurlijk joh :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 28 november 2017 @ 14:14:43 #245
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_175361316
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:13 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ja, want de NAVO had de 'bedoeling om een nationale, etnische, godsdienstige groep, dan wel een groep, behorende tot een bepaald ras, geheel of gedeeltelijk als zodanig te vernietigen'. Tuurlijk joh :')
Ik snap niet wat je nu lult.

Jij plakt het stickertje op de Serven maar niet op de Moslims, Kroaten en de NAVO.
Waarom niet?
pi_175361365
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:14 schreef DUTCHKO het volgende:
Jij plakt het stickertje op de Serven maar niet op de Moslims, Kroaten en de NAVO.
Waarom niet?
Graag mij even quoten waar ik zeg dat Moslims en Kroaten geen genocide hebben gepleegd. Of leg je mij woorden in de mond? Dat zal toch niet??

Omdat de NAVO niet de 'bedoeling om een nationale, etnische, godsdienstige groep, dan wel een groep, behorende tot een bepaald ras, geheel of gedeeltelijk als zodanig te vernietigen' had.

Aanvulling: ik zeg ook niet dat álle Serven genocide hebben gepleegd. Een select groepje echter wel. En één van hen is veroordeeld tot levenslang.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 28 november 2017 @ 14:22:43 #247
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_175361475
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:17 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Graag mij even quoten waar ik zeg dat Moslims en Kroaten geen genocide hebben gepleegd. Of leg je mij woorden in de mond? Dat zal toch niet??

Omdat de NAVO niet de 'bedoeling om een nationale, etnische, godsdienstige groep, dan wel een groep, behorende tot een bepaald ras, geheel of gedeeltelijk als zodanig te vernietigen' had.
Meer dan een half miljoen Irakezen spreken je tegen....maar goed dat is dus niet de discussie.

In de Bosnie oorlog zijn zo'n 95.000 tot 100.000 mensen omgekomen.
Er woonden zo'n 3.5 miljoen mensen in Bosnie. Nee, niet echt genocide...
pi_175361477
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:17 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Graag mij even quoten waar ik zeg dat Moslims en Kroaten geen genocide hebben gepleegd. Of leg je mij woorden in de mond? Dat zal toch niet??

Omdat de NAVO niet de 'bedoeling om een nationale, etnische, godsdienstige groep, dan wel een groep, behorende tot een bepaald ras, geheel of gedeeltelijk als zodanig te vernietigen' had.
Dat hadden de Serviers ook niet, anders hadden ze de vrouwen en kinderen ook wel vermoord, ze hebben zich beperkt tot de mannen van wie een groot deel ook daadwerkelijk combatanten waren, omdat vanuit de enclave Srebrenica met regelmaat raids werden uitgevoerd op omringende Servische nederzettingen waarbij op grote schaal werd gemoord, verkracht, en geplunderd door diezelfde combatanten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175361519
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:22 schreef DUTCHKO het volgende:
In de Bosnie oorlog zijn zo'n 95.000 tot 100.000 mensen omgekomen.
Er woonden zo'n 3.5 miljoen mensen in Bosnie. Nee, niet echt genocide...
Leg het bewijs maar voor aan het internationaal gerechtshof, dan zullen ze de schuldigen vervolgen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_175361531
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:22 schreef Hathor het volgende:
Dat hadden de Serviers ook niet, anders hadden ze de vrouwen en kinderen ook wel vermoord, ze hebben zich beperkt tot de mannen van wie een groot deel ook daadwerkelijk combatanten waren, omdat vanuit de enclave Srebrenica met regelmaat raids werden uitgevoerd op omringende Servische nederzettingen waarbij op grote schaal werd gemoord, verkracht, en geplunderd door diezelfde combatanten.
"Ja maar hullie deden het oowk!"
Claim dismissed.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')