abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175232478
Een aantal jaar geleden heb ik al de uitslag gehoord van de kaakchirurg: Totaalextractie! Ik blijf echter stand houden, maar ik heb nu tijd, waarschijnlijk de financiële mogelijkheden... Zouden jullie het doen?

Alle tanden eruit, en een perfect gebit erin laten zetten? (klik/plak/implantaat/magneet)
Mensen met ervaring?

[ Bericht 12% gewijzigd door Burner82 op 22-11-2017 03:34:22 ]
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 22 november 2017 @ 04:12:34 #2
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_175232535
Vriend van me heeft een kunst gebit. Hij had ooit een maagwand beschadiging en daardoor elke dag overgeven en uiteindelijk geen glazuur meer op zijn tanden, helaas dus ook alles moeten laten trekken. Ik kan je wel zeggen dat hij in begin vaak klaagde en moeilijk kon eten enzo, maar hij was er vrij snel aan gewend. Ik bedoel als je gebit er dusdanig aan toe is, zou ik echt voor prothese gaan. Bij hem hebben ze het ook gemaakt in de vorm van zijn eigen gebit. En nu is hij blij dat hij die keuze heeft gemaakt, duurde bij hem maar korte 2/3 weken om volledig te wennen. Ik bedoel een slecht gebit zou ik niemand gunnen. Tenslotte kost het ook een deel van je gezondheid als je je voedsel niet goed verteerd. Dus ik zeg doen!
pi_175237111
Mijn vader heeft een klikgebit. Hem bevalt het wel geloof ik. Ik wist dat hij vroeger nog weleens moest wennen met een nieuw kunstgebit maar dat klikgebit zat in 1 keer goed meen ik.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175238212
Bovengebit heb je over het algemeen totaal geen last van.
Ondergebit wil bij veel mensen nog wel eens voor problemen zorgen.
Na een paar jaar is je onderkaak geslonken, waardoor die los in de mond gaat zitten. Sommige mensen kunnen dan bijna niks meer eten, terwijl andere nergens last van hebben.
Mocht je er wel last van krijgen, dan zou je een klikgebit kunnen nemen
pi_175264919
vriendin van me heeft een prothese boven in der mond en onder wel der eigen tanden.
ze is er blij mee, was in het begin wel wennen en ook moeilijk met eten maar nu eet ze alles weer.
ze zei dat het alleen wel naar is dat na de operatie je de prothese gelijk in krijgt over de hechtingen heen.
ik weet dat ze een prothese heeft maar je ziet het niet.
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  donderdag 23 november 2017 @ 19:24:13 #6
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_175264988
Is TS in 82 geboren? :)
Wel erg jong voor een kunstgebit. In het algemeen wordt een klikgebit in de onderkaak icm. een kunstgebit in de bovenkaak goed vergoed. Vaste constructies moet je zelf betalen, of je tandartsverzekering, snel duizenden ¤¤ per kaak. *)

[ Bericht 30% gewijzigd door Hyperdude op 24-11-2017 09:19:02 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_175271090
Ik zou er persoonlijk kiezen voor een vaste constructie met klik gebit. Als straks je kaal geslonken is kost het nog meer geld om dit alsnog te doen. Dan nu maar paar duizend euro kwijt, maar levert je aan het einde een hoop gezeur minder op.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')