abonnement Unibet Coolblue
pi_175516576
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:49 schreef EvilSummoner het volgende:

[..]

Nee, maar ik vind de Mediamarkt niet echt een fijne winkel, ook doen ze moeilijker over een retour dan een webshop.
het gaat om het ff proberen en vasthouden dan kun je een keuze maken en daarna koop je hem ergens online.
:]
pi_175517533
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 00:14 schreef EvilSummoner het volgende:
Ik heb inmiddels een geschikt keyboard, maar nog steeds geen geschikte muis ook al heb ik al verschillende opties geprobeert en teruggestuurd.

Wat vinden jullie van deze muis:

https://www.coolblue.nl/product/524537/logitech-g300s.html

*kuch*

quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:21 schreef Jordy-B het volgende:
Hier...

Gearbest - FMouse F300

Ligt voortreffelijk in de hand (vergelijkbaar met de legendarische intellimouse explorer 3) en voelt uitermate solide, heeft bijna anderhalve meter snoer (gevlochten), vijf dpi-modi tot 4000dpi, rgb-ledjes voor de show (kunnen ook gewoon uit) en het mooiste: ze vragen er vandaag nog geen tien euro voor.
Als je dacht dat dat een grapje was, dan heb je dat verkeerd gedacht.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_175518361
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:49 schreef EvilSummoner het volgende:

[..]

Nee, maar ik vind de Mediamarkt niet echt een fijne winkel, ook doen ze moeilijker over een retour dan een webshop.
Mediamarkt is superkut, maar dan heb je hem in ieder geval even gevoeld :)
IT'er in hart en nieren
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:12:34 #29
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_175518470
Kijk is op wish.com goede hardware voor weinif
God doesn't help stupid!
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:16:06 #30
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_175529261
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:31 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

*kuch*

[..]

Als je dacht dat dat een grapje was, dan heb je dat verkeerd gedacht.
Bedankt dat je deze muis voor mij hebt opgezocht, maar ik heb een nieuwe muis nodig op de korte termijn, want mijn huidige muis is echt versleten, dus 15-28 werkdagen levertijd is helaas te lang.
pi_175529292
Ik zal vanavond wel even naar Mediamarkt gaan om wat muizen uit te proberen.
pi_175532295
Als je hem toen besteld had, had je hem nu in huis gehad. 8-)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_175534108
Ben net naar Mediamarkt geweest, meteen weer bevestigd gekregen wat een kutwinkel het is.

Het aanbod was 90% draadloze muizen en de paar bedrade muizen waren allemaal van Trust.

[ Bericht 0% gewijzigd door EvilSummoner op 06-12-2017 19:46:33 ]
pi_175536110
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:38 schreef EvilSummoner het volgende:
Ben net naar Mediamarkt geweest, meteen weer bevestigd gekregen wat een kutwinkel het is.

Het aanbod was 90% draadloze muizen en de paar bedrade muizen waren allemaal van Trust.
niks mis met een goeie draadloze muis, maar zelf bij de mediamarkt hebben ze hier gewoon hele zwikken bedrade logitech muizen toen ik er laatst was
pi_175536963
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 20:53 schreef mschol het volgende:

[..]

niks mis met een goeie draadloze muis, maar zelf bij de mediamarkt hebben ze hier gewoon hele zwikken bedrade logitech muizen toen ik er laatst was
Ik was bij de Mediamarkt in Breda geweest en er waren serieus maar 20-25 showroom modellen, waarvan de meeste draadloos.
pi_175547164
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:24 schreef EvilSummoner het volgende:
Mijn huidige muis en toetsenbord zijn al een paar jaar oud en aan vervanging toe.

Aangezien ik veel spelletjes speel ging ik dus op zoek naar een (rechtshandige) muis met instelbare DPI en toetsenbord specifiek voor gaming
Als je goed spul wilt, dan zul je daarvoor een beter budget moeten hebben zoals bijvoorbeeld hier wordt geschreven. Dan kom je gewoon bij Logitech, Corsair en dat soort spul uit.

Trust en aanverwanten is superbudget crappy kutzooi. Die zijn niet bestand tegen het geweld die je handen er op los laten.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')