abonnement Unibet Coolblue
pi_175230251
Het maakt mij niet echt uit waar het terecht komt. Ik zit op dit moment weer even aan de grond en wil gewoon even wat dumpen en misschien een virtuele arm om mijn schouders.
ik voel mij namelijk op dit moment gewoon kut en wil eigenlijk na zoveel jaar eindelijk eens de depressie uit. Eindelijk een dag eens niet uitgeput na mijn parttime werkdag uitgeput op mijn nest in elkaar storten en niet als een imbeciel zitten janken bij de een of andere idiote tearjerker (die ik natuurlijk als echte masochist opzoek).
Ben ik nu echt de enige enige die hier last van heb? De stickie geeft mij niet echt hoop, aangezien hier allerlei adressen staan daar ook suicide een optie is. Nee, daar wil ik niet aan denken. Of misschien toch wel??? Ik ben in ieder geval moe van het vechten tegen mezelf en de depressie.
pi_175230281
Hoe oud ben je en hoe woon je?
pi_175230298
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:19 schreef hoechst het volgende:
Hoe oud ben je en hoe woon je?
ik ben 55 jaar en woon in een grote stad in Zuid Holland.
pi_175230326
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:20 schreef Rubella het volgende:

[..]

ik ben 55 jaar en woon in een grote stad in Zuid Holland.
Hmm oke, en alleenwonend?
  Spellchecker dinsdag 21 november 2017 @ 23:23:58 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_175230403
[..]

Hmm oke, en alleenwonend?
[/quote]

nee, samenwonend, maar zo gesloten als een mossel. Kan het gewoon niet over mijn lippen krijgen waar ik echt mee zit. Pas als er een flinke hoeveelheid alcohol in zit kan ik storten, maar dan wordt het niet serieus genomen.
pi_175230534
Ohhw vreselijk!!
  dinsdag 21 november 2017 @ 23:32:58 #8
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_175230604
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:25 schreef Rubella het volgende:
[..]

Hmm oke, en alleenwonend?
nee, samenwonend, maar zo gesloten als een mossel. Kan het gewoon niet over mijn lippen krijgen waar ik echt mee zit. Pas als er een flinke hoeveelheid alcohol in zit kan ik storten, maar dan wordt het niet serieus genomen.
[/quote]

Wellicht een keer nuchter proberen ?
pi_175230707
Ik zou het zo graag willen, maar dat lukt niet. Ik hou alles binnen en wil niet delen als ik nuchter ben. Bang om mij kwetsbaar op te stellen. Dat is denk ik de grootse gemene deler, ik wil vooral niet kwetsbaar overkomen. Er is toen teveel al gebeurd als ik mij bloot gaf. Teveel pijn en teveel ellende.
pi_175230780
Suïcide is mogelijk, maar dat kun je ook even uitstellen. En tot die tijd nog even iets doen wat je ontzettend leuk vindt. Of een beetje leuk vindt. Of vond.
pi_175230789
Ego loslaten, en accepteren van de realiteit zou ik zeggen.
Daarmee stel ik niet voor om passief de realiteit te benaderen, maar productief te kijken naar verbeteringen.

Als wanneer je eerlijk bent, open bent, mensen je niet accepteren of belachelijk proberen te maken, of in welke manier dan ook negatief zijn tegen jou en jij dit als onprettig ervaart. Dan is dat hun keuze. Aan jou de keus om wel of niet met zulke mensen om te gaan.
  dinsdag 21 november 2017 @ 23:42:45 #12
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_175230847
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:36 schreef Rubella het volgende:
Ik zou het zo graag willen, maar dat lukt niet. Ik hou alles binnen en wil niet delen als ik nuchter ben. Bang om mij kwetsbaar op te stellen. Dat is denk ik de grootse gemene deler, ik wil vooral niet kwetsbaar overkomen. Er is toen teveel al gebeurd als ik mij bloot gaf. Teveel pijn en teveel ellende.
Heb je een verslaving, zoja wat is het ?
pi_175230860
“If you are depressed you are living in the past. If you are anxious you are living in the future. If you are at peace you are living in the present.”

― Lao Tzu

Misschien heb je wat aan deze quote van mijn grote vriend Lao, zijn verhalen zijn erg leuk om te lezen trouwens voornamelijk die keer dat die 500bc met n waterbuffel een eind ging reizen, hoe kom je er op ? typish lao haha.

Sorry ik dwaal af.

Deze quote zie ik veel waarheid in, vasthouden aan het verleden of mee bezig zijn op een niet productieve manier, het woord zegt het al, is totaal niet productief , en acht ik niet als zinvol : )
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 23:58:27 #14
74056 crew  ToT
pi_175231147
Ik hoop dat je de moed kunt verzamelen je hart te luchten. :) Het kan goed helpen en dan kunnen mensen ook met betere adviezen komen. :) Maar niks forceren. Kijk gewoon stapje wat je WÉL kwijt kunt, het hoeft ook allemaal niet in één keer, als die stap te groot is.
pi_175231216
De stickie :') ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_175231499
quote:
7s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:01 schreef Seam het volgende:
De stickie :') ?
Errug stoer. Heb je gelezen wat er staat of kom je gewoon een beetje kutten? Ik zie het gewoon even niet meer zitten. Naar de diverse postings gaat het iets beter, maar nog niet lekker. Wat moet je doen als je alleen maar kan huilen en slechts Prozac als troost heb?
Het is fijn dat je hier je pijn kwijt kan en kan delen, maar het is zo kut om je zo te voelen.
Over de verslaving kan ik kwijt dat ik hard op weg ben een alcoholverslaving te ontwikkelen, gewoon om niet meer te voelen. Teveel pijn en verdriet.
pi_175231569
fysieke pijn of emotionele ?
pi_175231587
zou niet naar de alcohol grijpen dat lost niets op, dat maakt het alleen maar erger mijn inziens
pi_175231634
Prozac is alemaal heel leuk maar helpt je niet, dat blijkt wel aan dit topic als je het neemt.
Beter ga je even naar een Zen master, want het zit allemaal in je hoofd, jij hebt echter de macht over je gedachtes. Maar ik heb het idee dat jou gedachtes de controle hebben over jou, anders was je namelijk niet depressief, dat is nou niet een staat van zijn wat je doorgaans vrijwillig kiest.
  woensdag 22 november 2017 @ 00:33:44 #20
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_175231656
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:20 schreef Rubella het volgende:

[..]

Errug stoer. Heb je gelezen wat er staat of kom je gewoon een beetje kutten? Ik zie het gewoon even niet meer zitten. Naar de diverse postings gaat het iets beter, maar nog niet lekker. Wat moet je doen als je alleen maar kan huilen en slechts Prozac als troost heb?
Het is fijn dat je hier je pijn kwijt kan en kan delen, maar het is zo kut om je zo te voelen.
Over de verslaving kan ik kwijt dat ik hard op weg ben een alcoholverslaving te ontwikkelen, gewoon om niet meer te voelen. Teveel pijn en verdriet.
Voel je je niet bezwaard om te huilen. Dat lucht juist op. Anders zou je niet huilen.
En zet hetgene waar je mee zit voor jezelf op papier. Pen pakken, kladblok erbij. Ergens zitten, liggen, zijn waar je je prettig voelt. En dan gewoon gaan schrijven. Die actie maakt een connectie met je hersenen zodat je het letterlijk van je afschrijft. Wat er eerst achter dat deurtje in je hersenen, genaamd "GEEN TOEGANG! PIJNLIJK!" zat, en je hersenen overbevolkte, staat dan op papier. Dan kun je het fysiek vasthouden. Bekijken. Beoordelen. En dan doen wat je ermee wil doen. Ritueel verbranden. Alsof je grote schoonmaak houdt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_175231781
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:33 schreef knokkels het volgende:

[..]

Voel je je niet bezwaard om te huilen. Dat lucht juist op. Anders zou je niet huilen.
En zet hetgene waar je mee zit voor jezelf op papier. Pen pakken, kladblok erbij. Ergens zitten, liggen, zijn waar je je prettig voelt. En dan gewoon gaan schrijven. Die actie maakt een connectie met je hersenen zodat je het letterlijk van je afschrijft. Wat er eerst achter dat deurtje in je hersenen, genaamd "GEEN TOEGANG! PIJNLIJK!" zat, en je hersenen overbevolkte, staat dan op papier. Dan kun je het fysiek vasthouden. Bekijken. Beoordelen. En dan doen wat je ermee wil doen. Ritueel verbranden. Alsof je grote schoonmaak houdt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed advies!
  woensdag 22 november 2017 @ 00:45:46 #22
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_175231804
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:44 schreef wawowiewa het volgende:

[..]

Goed advies!
Dank je
Dat van jou ook!
Ervaringsdeskundige alhier :+
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  woensdag 22 november 2017 @ 00:47:03 #23
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_175231819
Oh. En!

Muziek. Welke muziek vind jij mooi? Welke muziek laat jou wat voelen. Muziek heelt de ziel.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_175231951
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:47 schreef knokkels het volgende:
Oh. En!

Muziek. Welke muziek vind jij mooi? Welke muziek laat jou wat voelen. Muziek heelt de ziel.
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
pi_175231964
Ok wat heb je meegemaakt? Misbruikt als kind?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')