abonnement Unibet Coolblue
pi_175691046
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:40 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Ze bleven kamperen, met je afwas in een teiltje naar het washok. Erg armoedig, hele rare keuze. Typisch een Addy-keuze.
Daar 'leren de kids van' :'( :+
  woensdag 13 december 2017 @ 12:51:00 #252
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_175691956
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:40 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Ze bleven kamperen, met je afwas in een teiltje naar het washok. Erg armoedig, hele rare keuze. Typisch een Addy-keuze.
Ja dat is wel echt vreemd. Dus als je 's nachts een plas moest, moest je, ook in de gure seizoenen en dagen, naar de toiletkeet elders op het terrein?

Dat riep ook de twijfel op destijds of ze wel echt in dat huis sliepen (de pantoffels mee in bed gaf ook al een vreemd beeld. Alsof het even op film moest dat ze zogenaamd allemaal gingen slapen in het nieuwe huis. Die kinderen liepen toen heel camerabewust als de Zeven Dwergen de trap op en hun bedjes in. Gehuld in onesies en sloffen.)

Maar goed, het zal ook wel dat ze daar sliepen. Wat ik nog altijd écht niet geloof is dat Addy dat huis met zijn twee handen heeft gebouwd. Dat had gekund als hij er destijds meteen mee was begonnen. Maar hij begon er vrij laat mee en toen ging het belachelijk rap.
Even zo rap hield het weer op, want het huis is helemaal niet af. Maar ik denk echt dat hij wel professionele hulp heeft gehad bij de basisconstructie. Misschien heeft RTL uit nood wel tijdelijk bijgesprongen met wat betaalde mankracht, want het ging natuurlijk nergens meer over.
Dat hij het in zijn up heeft gedaan, gaat er bij mij niet in. Geen enkele ervaring met bouwen en dan zo'n hoge constructie maken. Dat red je niet op je vurenhouten 'steiger-uitvinding' ('Ideetje, even zo maar hè? Dit kunnen we wel op de markt brengen. Kan er nog niks over zeggen, maar het wordt groot!')
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_175692595
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:51 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja dat is wel echt vreemd. Dus als je 's nachts een plas moest, moest je, ook in de gure seizoenen en dagen, naar de toiletkeet elders op het terrein?

Dat riep ook de twijfel op destijds of ze wel echt in dat huis sliepen (de pantoffels mee in bed gaf ook al een vreemd beeld. Alsof het even op film moest dat ze zogenaamd allemaal gingen slapen in het nieuwe huis. Die kinderen liepen toen heel camerabewust als de Zeven Dwergen de trap op en hun bedjes in. Gehuld in onesies en sloffen.)

Maar goed, het zal ook wel dat ze daar sliepen. Wat ik nog altijd écht niet geloof is dat Addy dat huis met zijn twee handen heeft gebouwd. Dat had gekund als hij er destijds meteen mee was begonnen. Maar hij begon er vrij laat mee en toen ging het belachelijk rap.
Even zo rap hield het weer op, want het huis is helemaal niet af. Maar ik denk echt dat hij wel professionele hulp heeft gehad bij de basisconstructie. Misschien heeft RTL uit nood wel tijdelijk bijgesprongen met wat betaalde mankracht, want het ging natuurlijk nergens meer over.
Dat hij het in zijn up heeft gedaan, gaat er bij mij niet in. Geen enkele ervaring met bouwen en dan zo'n hoge constructie maken. Dat red je niet op je vurenhouten 'steiger-uitvinding' ('Ideetje, even zo maar hè? Dit kunnen we wel op de markt brengen. Kan er nog niks over zeggen, maar het wordt groot!')
100 % zeker dat Addy het echt niet alleen heeft gedaan. Neem alleen al die schuifpui, zie je hem die erin zetten met behulp van Astrid? No way.
pi_175694041
Huis staat a bijna een maand te koop als bouwpakket op lokale FB pagina, dacht dat Addy al aan afbreken was begonnen
life is like a box of chocolates
pi_175695897
Voor wie dit weekend de Posjes wil ontmoeten:

Zien we jullie dit weekend????? Wij hebben er zin in.
Zaterdag 16 december 11.00-12.00 JumboZijlstraJoure
Zaterdag 16 december 14.00-15.00 JumboKooijstraBolsward
Zondag 17 december 12.00-13.00 JumboBrielle
Zondag 17 december 16.00-17.00 JumboHilversumLarenseweg
  woensdag 13 december 2017 @ 17:06:55 #256
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_175697728
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:19 schreef hondonspain het volgende:
Huis staat a bijna een maand te koop als bouwpakket op lokale FB pagina, dacht dat Addy al aan afbreken was begonnen
Hoe bedoel je, als bouwpakket? Dat het gewoon een standaard snelbouwpakket is of zo?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_175698021
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:43 schreef Snoopyfrl het volgende:
Voor wie dit weekend de Posjes wil ontmoeten:

Zien we jullie dit weekend????? Wij hebben er zin in.
Zaterdag 16 december 11.00-12.00 JumboZijlstraJoure
Zaterdag 16 december 14.00-15.00 JumboKooijstraBolsward
Zondag 17 december 12.00-13.00 JumboBrielle
Zondag 17 december 16.00-17.00 JumboHilversumLarenseweg
ohhh het alleenrecht van wijnvoordeel is er af dus. Of was dat al langer?
pi_175698082
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:19 schreef hondonspain het volgende:
Huis staat a bijna een maand te koop als bouwpakket op lokale FB pagina, dacht dat Addy al aan afbreken was begonnen
Linkje?
pi_175698163
Schijnt dat afbreken al begonnen is, misschien al klaar

https://www.facebook.com/(...)t_id=772863339572474
life is like a box of chocolates
pi_175699350
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:19 schreef hondonspain het volgende:
Huis staat a bijna een maand te koop als bouwpakket op lokale FB pagina, dacht dat Addy al aan afbreken was begonnen
Zou hij het dan ook niet als bouwpakket hebben gekocht dan? Dat klinkt een stuk aannemelijker dan dat hij alles zelf bedacht en gebouwd zou hebben.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_175699727
Denk dat het geen bouwpakket was omdat het anders een erg slecht pakket was, te hoog, teveel glas. Om het te verkopen moet het als een bouwpakket uit elkaar of een eventuele koper dit nabouwd betwijfel ik, erg persoonlijk gebouwd.
life is like a box of chocolates
pi_175700316
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:43 schreef Snoopyfrl het volgende:
Voor wie dit weekend de Posjes wil ontmoeten:

Zien we jullie dit weekend????? Wij hebben er zin in.
Zaterdag 16 december 11.00-12.00 JumboZijlstraJoure
Zaterdag 16 december 14.00-15.00 JumboKooijstraBolsward
Zondag 17 december 12.00-13.00 JumboBrielle
Zondag 17 december 16.00-17.00 JumboHilversumLarenseweg
Verkopen ze de flessen daar ook?
pi_175700461
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:51 schreef cunial het volgende:

[..]

Verkopen ze de flessen daar ook?
Jazeker!

Veel vragen ontvangen wij over de verkooppunten van de FamiliePosCollection in fysieke winkels, hierbij een update van winkels die onze wijnen besteld hebben. Vrijdag maken wij wederom nieuwe verkoopunten bekend. Lekker POSSEN!
#AntillenSupermarktBonaire
#GallLienden
#AHBijlsmaGorredijk
#AHHazerswoude (13/12)
#COOPRuinerwold
#COOPCoevorden
#JumboAlmereBuiten
#JumboBleekerWardhof
#JumboAmersfoortVathorst
#JumboBleekerBinnenloop
#JumboEnschede
#JumboVanDamHilversum
#JumboVlaardingen
#JumboZijlstraJoure
#JumboZwaagdijk
#JumboBolsward
#JumboBrielle
#JumboDoorn
#JumboWesterbork
#JumboAbbasGieten
#JumboEibergen
#JumboKampen
#JumboVoorthuizen
#JumboAlmelo
#JumboApeldoorn
#JumboBreda
#JumbodeJongGrou
#JumboSneek
#JumboEelde
#JumboZwolle
#JumboMaastricht (13/12)
#JumboWinterswijk (13/12)
#JumboKlazienaveen (13/12)
pi_175714770
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Die andere twee families gaan terug, die hoor je niet over een nieuw visum
Snap het visumverhaal toch niet, fans verklaarden dat de Posjes al een ondernemersvisum hadden en deze visums zijn voor meerdere jaren. Als blijkt dat ze toch een visum van 1 jaar hadden mogen ze niet ondernemen of toch alles via een NL Wijnvoordeel constructie gegaan.
life is like a box of chocolates
pi_175715477
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:00 schreef hondonspain het volgende:

[..]

Snap het visumverhaal toch niet, fans verklaarden dat de Posjes al een ondernemersvisum hadden en deze visums zijn voor meerdere jaren. Als blijkt dat ze toch een visum van 1 jaar hadden mogen ze niet ondernemen of toch alles via een NL Wijnvoordeel constructie gegaan.
Ik vermoed het laatste.
  donderdag 14 december 2017 @ 15:50:12 #266
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_175720558
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:00 schreef hondonspain het volgende:

[..]

Snap het visumverhaal toch niet, fans verklaarden dat de Posjes al een ondernemersvisum hadden en deze visums zijn voor meerdere jaren. Als blijkt dat ze toch een visum van 1 jaar hadden mogen ze niet ondernemen of toch alles via een NL Wijnvoordeel constructie gegaan.
De Posjes hebben zelf echt verdomd weinig met die wijn te maken.

Ik begreep ook de mensen niet zo die de Pos-wijn bestelden. Ja want o wat leuk, dat is van dat programma. :')

Koop een fles mousserend wijn van vijf euro bij de super, plak er een stuk papier omheen waarop je 'Pos' zet en je bent er ook.

Wel een goede stunt natuurlijk, van die wijnhandel. En al die sukkels maar bestellen. _O-

[ Bericht 26% gewijzigd door Duderinnetje op 14-12-2017 20:26:00 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_175722045
Wijnvoordeel doet inderdaad alles, te beginnen bij de inkoop omdat er geeneens geld was om zoveel te kopen, eigenlijk grote reclamestunt van ze.
life is like a box of chocolates
pi_175735252
Nou...wie wil!

pi_175736176
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 15:50 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

De Posjes hebben zelf echt verdomd weinig met die wijn te maken.

Ik begreep ook de mensen niet zo die de Pos-wijn bestelden. Ja want o wat leuk, dat is van dat programma. :')

Koop een fles mousserend wijn van vijf euro bij de super, plak er een stuk papier omheen waarop je 'Pos' zet en je bent er ook.

Wel een goede stunt natuurlijk, van die wijnhandel. En al die sukkels maar bestellen. _O-
mwaw ik ben inderdaad zo'n sukkel, veel duurder dan die 5 euro was het niet en was best lekkere bubbelwijn. Leuk hebbedingetje.
Tuurlijk is het voornamelijk goede reclamestunt, is dat niet zo met elk product waar een persoon zich aan verbind(kleding/parfum enz).
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:11:33 #270
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_175736652
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:52 schreef JJ76 het volgende:

[..]

mwaw ik ben inderdaad zo'n sukkel, veel duurder dan die 5 euro was het niet en was best lekkere bubbelwijn. Leuk hebbedingetje.
Tuurlijk is het voornamelijk goede reclamestunt, is dat niet zo met elk product waar een persoon zich aan verbind(kleding/parfum enz).
Dat is ook weer zo. :)

Toch laat ik me liever in de luren leggen door een parfummetje dat zogenaamd door een wereldster is ontwikkeld, dan door een flessie wijn dat overduidelijk geen zier te maken heeft met twee willekeurige mensen uit een RLS. Ik heb er werkelijk niets op tegen om me te laten bedonderen door marketing en reclame, maar ik snap deze gewoon echt niet. Waarom zou je wijn van de familie Pos willen. Als het niets bijzonders is. En niet eens van hen. Nou ja, boeit ook verder niet of ik het snap natuurlijk.

Van bubbels genieten is altijd een goede zaak. :)

[ Bericht 15% gewijzigd door Duderinnetje op 15-12-2017 10:17:16 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_175737671
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:11 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo. :)

Toch laat ik me liever in de luren leggen door een parfummetje dat zogenaamd door een wereldster is ontwikkeld, dan door een flessie wijn dat overduidelijk geen zier te maken heeft met twee willekeurige mensen uit een RLS. Ik heb er werkelijk niets op tegen om me te laten bedonderen door marketing en reclame, maar ik snap deze gewoon echt niet. Waarom zou je wijn van de familie Pos willen. Als het niets bijzonders is. En niet eens van hen. Nou ja, boeit ook verder niet of ik het snap natuurlijk.

Van bubbels genieten is altijd een goede zaak. :)
De fans zijn toch erg lastig te snappen, ze slikken alles bijvoorbeeld de stroopwafels, die komen nu vlak voor kerst als je mazzel hebt, volgens geruchten zijn alle families op dit moment in NL en fans van Addy zeggen dat ze terug gaan naar Chili waar ze op dit moment alles aan het verkopen zijn of waren.
life is like a box of chocolates
pi_175737880
Hoezo kun je 'fan' zijn van iemand (of van een complete familie) in een RLS?

Ik bedoel... Als jonkie was ik fan van allerlei slechte boybands. Dat uitte zich in het verzamelen van posters en elk liedje meezingen.

Maar hoe kun je nou 'fan' zijn van een faalhazende sportschooleigenaar?

#confused
Mon 'en!
pi_175737957
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:19 schreef bloempjuh het volgende:
Hoezo kun je 'fan' zijn van iemand (of van een complete familie) in een RLS?

Ik bedoel... Als jonkie was ik fan van allerlei slechte boybands. Dat uitte zich in het verzamelen van posters en elk liedje meezingen.

Maar hoe kun je nou 'fan' zijn van een faalhazende sportschooleigenaar?

#confused
Haha, poster van Addy boven je bed. Een mens zou er toch nachtmerries van krijgen.
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:26:58 #274
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_175737988
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:08 schreef hondonspain het volgende:

[..]

De fans zijn toch erg lastig te snappen, ze slikken alles bijvoorbeeld de stroopwafels, die komen nu vlak voor kerst als je mazzel hebt, volgens geruchten zijn alle families op dit moment in NL en fans van Addy zeggen dat ze terug gaan naar Chili waar ze op dit moment alles aan het verkopen zijn of waren.
Fan van Addy zijn vind ik nog krankjorumer dan fan van Pos zijn. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_175738018
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:26 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Fan van Addy zijn vind ik nog krankjorumer dan fan van Pos zijn. :D
:Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')