abonnement Unibet Coolblue
pi_175218762
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:25 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

En die liepen er open en bloot mee te koop? Je zou zeggen dat zoiets gewoon onderling gaat of zo.
Een website was toen nog niet zo gebruikelijk.. maar die hadden wel folders. (die klanten dan weer konden weggeven.. mond op mond idd)

Heb toen nooit zomaar een folder is de bus gekregen...
pi_175218779
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Daarvoor ook al maar in mindere mate. Punt is dat het niet legaal is uiteraard.
In ieder geval al meer dan 20 jaar geleden :D
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_175218824
Die wietprijzen zijn redelijk normaal trouwens. Weet niet waarom je ze gek vind?

Lijkt me verder niet dat het mag. :+
pi_175218833
geweldig _O_. meteen ff besteld voor op 't werk.

btw, ook echt een wordpress thema gebruiken met omdat er in de titel "coffee" voorkomt :').

https://nl.wordpress.org/themes/coffeeisle/
pi_175218840
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:24 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Voorbeelden? Dit is echt voor het eerst dat ik zoiets zie eigenlijk.
Die die ik wel eens gebruikt moet je dan appen met de vraag of hij "op bezoek kan komen voor een kopje thee/koffie/water/melk/enzovoorts" waarbij koffie, thee etcetera dan staat voor de soort wiet die je wil en de hoeveelheid kopjes staat voor de hoeveelheid grammen die je wil kopen.

Nummer verspreiden gaat via via. Ik heb het eens gekregen van een oude buurman, en ik heb het op mijn beurt gegeven aan een aantal vrienden van me.
pi_175218863
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:24 schreef rival het volgende:

[..]

is duur hoor.
Hmm alleen de goedkope optie is weggelaten. Lijkt me niet zo gek bij bezorging. :P
  dinsdag 21 november 2017 @ 15:34:49 #32
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175218941
Handig voor mensen die wiet roken op doktersrecept maar te ziek zijn om naar de coffeeshop te gaan.

Of voor mensen die niet met dat soort lowlife geassocieerd wil worden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175218950
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:18 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Maar hoeveel ontzettende schijt of onwetendheid heb je dan dat je gewoon openlijk gaat flyeren? _O-

Lijkt wel die Mr. Niceguy van die film :')
Jajong, bel ze gewoon even he. Het nummer staat er bij toch? Al die vragen aan mensen die het ook niet weten. :N.

Reclame maken voor wiet mag waarschijnlijk niet in je gemeente Coffeeshops mogen bv ook geen website hebben waar ze hun waren op tonen bijvoorbeeld.
pi_175218967
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:35 schreef zovty het volgende:

[..]

Jajong, bel ze gewoon even he. Het nummer staat er bij toch? Al die vragen aan mensen die het ook niet weten. :N.

Reclame maken voor wiet mag waarschijnlijk niet in je gemeente Coffeeshops mogen bv ook geen website hebben waar ze hun waren op tonen bijvoorbeeld.
nee je moet via de website bestellen

Maar ik durf niet, doe jij 't ff anders?
pi_175218970
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:36 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

nee je moet via de website bestellen

Maar ik durf niet, doe jij 't ff anders?
Ik rook niet meer vriend.
Maar wat is nou eigenlijk je verbazing? Dat criminelen zich niks van de wet aantrekken? Of dat ze het zo openlijk doen?
pi_175218996
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:36 schreef zovty het volgende:

[..]

Ik rook niet meer vriend.
Ik hoef het zelf ook niet, ben meer gewoon benieuwd naar de waarheid van dit hele gebeuren. Misschien eens die gasten van spuiten en slikken een mailtje sturen of zo'n ander dom tv programma die zulke dingen test
pi_175219011
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:36 schreef zovty het volgende:

[..]

Ik rook niet meer vriend.
Maar wat is nou eigenlijk je verbazing? Dat criminelen zich niks van de wet aantrekken? Of dat ze het zo openlijk doen?
Mijn verbazing is dat ze het openlijk doen. Dat ze stiekem drugs verkopen joh maar deze mensen hebben gewoon een website en er komt ook een bezorger langs dus je kan er makkelijk mensen voor oppakken.

Niet dat het via tor gaat of zo of je het via de brievenbus krijgt nee gewoon een normale website en een scooterbezorger. :')
pi_175219025
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:38 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Mijn verbazing is dat ze het openlijk doen. Dat ze stiekem drugs verkopen joh maar deze mensen hebben gewoon een website en er komt ook een bezorger langs dus je kan er makkelijk mensen voor oppakken.

Niet dat het via tor gaat of zo of je het via de brievenbus krijgt nee gewoon een normale website en een scooter bezorgen. :')
Geef eens een link naar die site?
pi_175219031
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:39 schreef zovty het volgende:

[..]

Geef eens een link naar die site?
staat hierboven in de folder www.bring2me.nl
pi_175219057
Ok ze hebben zelfs een KVK zie ik nu

Maak een bestelling en check de algemene voorwaarden _O- adres email btw nummer kvk alles
pi_175219200
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:39 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

staat hierboven in de folder www.bring2me.nl
Bij de ene subsite (delft geloof ik) gaat me browser mekkeren en alleen al daarom zou ik ver weg blijven van dat soort sites.
Bij een andere zie ik bijvoorbeeld staat 4 gram silver haze voor 20 euro. Dat lijkt me wel heel erg goedkoop.
Qua namen is het allemaal niet heel bijzonder. Ik zie veel bekende namen en variaties op bekende namen. Wiet soorten zijn geen officieel beschermde namen ofzo.
pi_175219223
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:48 schreef zovty het volgende:

[..]

Bij de ene subsite (delft geloof ik) gaat me browser mekkeren en alleen al daarom zou ik ver weg blijven van dat soort sites.
Bij een andere zie ik bijvoorbeeld staat 4 gram silver haze voor 20 euro. Dat lijkt me wel heel erg goedkoop.
Qua namen is het allemaal niet heel bijzonder. Ik zie veel bekende namen en variaties op bekende namen. Wiet soorten zijn geen officieel beschermde namen ofzo.
Neem die ene in Zoetermeer en check dan die algemene voorwaarden. Ze hebben gewoon hun gegevens en een KVK.

HOE IS DIT LEGAAL
pi_175219301
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:24 schreef rival het volgende:

[..]

is duur hoor.
¤22 voor 2gram? Dat is niet duur..
pi_175219317
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:49 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Neem die ene in Zoetermeer en check dan die algemene voorwaarden. Ze hebben gewoon hun gegevens en een KVK.

HOE IS DIT LEGAAL
Markt 10 in Zoetermeer is het gemeentehuis. Lijkt me geen ambtenaren project. Maar ook weer valse informatie.

Ik denk niet dat het legaal is, ik niet eens dat het echt is.
pi_175219337
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:53 schreef zovty het volgende:

[..]

Markt 10 in Zoetermeer is het gemeentehuis. Lijkt me geen ambtenaren project. Maar ook weer valse informatie.

Ik denk niet dat het legaal is, ik niet eens dat het echt is.
Wat is het dan? Een stunt om een discussie mogelijk omtrent legalisatie aan te wakkeren?

Een valse site is 1 ding maar als je ook gaat flyeren dan breng je die shit toch wel naar de next level?
pi_175219362
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:54 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Wat is het dan? Een stunt om een discussie mogelijk omtrent legalisatie aan te wakkeren?
Zou een projectje kunnen zijn voor websitebouwer(leerlingen/stagairs) Bouw een webshop, maakt niet uit voor wat. En meet de effectiviteit van reclamecampagnes. Ze zijn ook druk op social media.
Of een manier om virussen te verspreiden.
  dinsdag 21 november 2017 @ 15:56:43 #47
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175219389
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:55 schreef zovty het volgende:

[..]

Zou een projectje kunnen zijn voor websitebouwer(leerlingen/stagairs) Bouw een webshop, maakt niet uit voor wat. En meet de effectiviteit van reclamecampagnes. Ze zijn ook druk op social media.
Of een manier om virussen te verspreiden.
Weer zo'n debiele opdracht van de Hanze? :D.
And so is the past
pi_175221442
Als wiet legaal is om te kopen en thuis te roken, dan neem ik aan dat er iets geregeld is tussen het kopen en vervoeren naar huis, in de wet.

Als de bezorgers het op dusdanige wijze vervoeren dat het niet direct voorhanden is, want daar zal het wel op neerkomen, lijkt het me niet illegaal, de bezorger is niet anders als iemand die het gekocht heeft in de coffeeshop om vervolgens "mee naar huis" te nemen, in dit geval jouw huis dan.

Maar goed, zullen vast meer haken en ogen aanzitten.
pi_175222031
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:38 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Mijn verbazing is dat ze het openlijk doen. Dat ze stiekem drugs verkopen joh maar deze mensen hebben gewoon een website en er komt ook een bezorger langs dus je kan er makkelijk mensen voor oppakken.

Niet dat het via tor gaat of zo of je het via de brievenbus krijgt nee gewoon een normale website en een scooterbezorger. :')
Omdat de politie geen fuck doet aan straatdealers. Zelfs bij harddrugs niet. Mijn huidige dealer is een 17 jarig ventje wiens ma bij de politie op het bureau werkt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_175222099
quote:
Coffeeshops
Ten aanzien van coffeeshops is het gedoogbeleid van de overheid de laatste jaren verscherpt. Voor de verkoop van wiet en hasj moeten coffeeshops zich aan regels (de gedoogcriteria) houden. Een coffeeshop dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:

Er mag niet meer dan 5 gram softdrugs per dag per persoon worden verkocht.
Verkoop van harddrugs is verboden.
Er mogen geen softdrugs worden verkocht aan minderjarigen.
Minderjarigen mogen niet in een coffeeshop worden binnengelaten.
Er mag in de coffeeshop geen alcohol worden geschonken.
Er mag geen reclame voor drugs en de coffeeshop worden gemaakt.
Er mag geen overlast voor de omgeving worden veroorzaakt.
De handelsvoorraad mag niet meer dan 500 gram zijn.
Geen toegang voor en verkoop aan anderen dan ingezetenen van Nederland.
En in Heerlen mocht het ieder geval niet

http://045online.nl/moede(...)xploiteren-wiettaxi/

quote:
In de afgelopen week werden in Heerlen en Kerkrade/Landgraaf folders verspreid met de titel “Wiettaxi”. In de folder werd softdrugs aangeboden. (zie foto) Meerdere bezorgde burgers reageerden verontrust en melden zich bij de Politie.

Door de Politie van BT Heerlen werd een onderzoek gestart naar deze wiettaxi. Op woensdag 20 september 2017 werden de bezorger en de chauffeur van de wiettaxi aangehouden op de Zeskant in Heerlen. De bezorger, een 34 jarige Kerkradenaar en de chauffeur, diens 56 jarige moeder uit Landgraaf, werden aangehouden in bezit van meerdere gripzakjes hennep en nog een geldbedrag. Tevens werd de telefoniste, diens 30 jarige vrouw, die vanuit Kerkrade opereerde, als verdachte verhoord.


[ Bericht 18% gewijzigd door Fer op 21-11-2017 18:18:12 ]
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')