abonnement Unibet Coolblue
pi_175217711
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:25 schreef Hallojo het volgende:
Maar er zijn inderdaad een aantal mensen die de dingen die in de OP staan doen en zichzelf links noemen.
Niet allemaal gelukkig, maar ik krijg wel steeds vaker het idee dat de kliek die de media kaapt met hun gedram, en continue in de praatprogramma's zitten zich hier het meest schuldig aan maken, net zoals de politici dat een Wilders mensen uitsluit, welke hij nog nooit in de praktijk heeft uitgevoerd, en daarna maken ze zichzelf schuldig aan het uitsluiten van Wilders en anderhalf miljoen burgers.
pi_175217880
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:20 schreef AnanYaw het volgende:
Interessant onderwerp dit. Hier komen doorgaans zeer genuanceerde discussies uit tussen mensen die openstaan voor andermans mening. ^O^
Lekker generaliseren weer!
Play hard, go pro.
  dinsdag 21 november 2017 @ 14:43:12 #53
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175217947
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Als zij/hij genoten heeft van het feit dat een Baudet, Wilders of Pegida het recht en de mogelijkheid om te demonstreren is afgenomen door veelal links geweld, en nu aan het huilen is vanwege een vreedzame blokkering op een snelweg waardoor een groep anti-pieten niet konden demonstreren dan bevestigde zij/hij mijn punt. Maar wat iemand van de katjes vind is weer een ander verhaal.
In beide gevallen snap ik dat de demo afgelast is, ik vind in beide gevallen dat de onschuldige omstanders altijd voor moeten gaan.
Pegida vind ik treurig, afa misschien wel nog treurig er, zeker niet minder. Wat mij betreft hadden ze bv in Hamburg ook de demonstraties afgelast en nu ze dat niet hebben gedaan vind ik dat de afa relschoppers stevig gestraft moeten worden en de schade moeten vergoeden. Demonstreren bij een kinderfeestje vind ik geen stijl hebben.

Het enige waarin ik wat minder rechtlijnig ben zijn nazi's (nee, dus niet pegida, maar echt nazi's). Die mogen wat mij betreft met pek en veren elke straat uit gejaagd worden. Opbokken met die zooi.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175217982
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:28 schreef Chai het volgende:

[..]

Kan prima hoor, maar op het moment dat klapjosti's de overhand krijgen in discussies (maakt niet uit in welk spectrum hun schreeuwpunt* valt) gaat het bergafwaarts.

In het verleden zijn zeker wel interessante politieke discussie gevoerd op FOK!.

*wanneer er meer sprake is van geschreeuw dan van argumenten is er wmb niet eens sprake meer van een standpunt.
Ik heb ze in ieder geval nooit gezien en ik hoef ze eigenlijk ook niet meer te zien, het zal allemaal wel
pi_175218003
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Een forum is wel veiliger, als je ziet hoe snel je hier al uitgescholden wordt voor extremist of racist vanwege een mening moet je voorstellen als je die discussie in het echt hebt, dan is de stap naar links geweld sneller gemaakt, iets wat ook een groeiend probleem is in de samenleving.
Ja, maar als je het gewoon met kennissen of vrienden over vluchtelingen ofzo hebt dan ga je toch niet meteen schelden? Ik vind het juist hier veel erger dan in het echt omdat het hier zo anoniem is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2017 14:46:37 ]
pi_175218069
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:44 schreef LCMS het volgende:

[..]

Ik heb ze in ieder geval nooit gezien en ik hoef ze eigenlijk ook niet meer te zien, het zal allemaal wel
Is ook van voor jouw tijd.
pi_175218078
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:45 schreef LCMS het volgende:

[..]

Ja, maar als je het gewoon met kennissen of vrienden over vluchtelingen ofzo hebt dan ga je toch niet meteen schelden? Ik vind het juist hier veel erger dan in het echt omdat het hier zo anoniem is.
Natuurlijk, heb vaker de discussie gevoerd, en is eigenlijk altijd goed afgelopen, alleen één persoon zegt niets meer tegen mij, om de simpele reden dat ik PVV stem, toen althans. Die wou nog niet eens luisteren naar mijn beredenering. :D
pi_175218128
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:04 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Beide kampen maken zich er schuldig aan ja, nu laat ik even in het midden dat de pro-pieten groep "rechts" is, al worden ze weggezet als extremist en nazi, in principe waren ze gewoon voor een demonstratie vrije intocht, in de ogen van de anti-pieten club ben je dan een rechts-extremist en nazi blijkbaar.

Maar de hypocrisie van rechts lees je veelal op het internet, Geenstijl die hypocriet doet, gebruikers op FOK! die losgaan bij een islamitische aanslag en stil zijn bij een rechts-extremistische aanslag, anders natuurlijk ook. Maar alleen links is zo vertegenwoordigd in de media. Ze zitten aan tafels bij praatprogramma's dezelfde onzin te verkopen als dat ze verkopen op hun blogjes, in de politiek is het geen probleem om standaard tegen de PVV te stemmen, ook al deel je de standpunten want de PVV is immers slecht. De hypocrisie van links laat zich veel meer gelden op een hoger niveau in de samenleving waardoor je dagelijks geconfronteerd wordt met in mijn ogen een hoop leugens en propaganda.
Google eens op de trefwoorden 'Joop' en 'hypocriet'.
pi_175218160
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

In beide gevallen snap ik dat de demo afgelast is, ik vind in beide gevallen dat de onschuldige omstanders altijd voor moeten gaan.
Pegida vind ik treurig, afa misschien wel nog treurig er, zeker niet minder. Wat mij betreft hadden ze bv in Hamburg ook de demonstraties afgelast en nu ze dat niet hebben gedaan vind ik dat de afa relschoppers stevig gestraft moeten worden en de schade moeten vergoeden. Demonstreren bij een kinderfeestje vind ik geen stijl hebben.

Het enige waarin ik wat minder rechtlijnig ben zijn nazi's (nee, dus niet pegida, maar echt nazi's). Die mogen wat mij betreft met pek en veren elke straat uit gejaagd worden. Opbokken met die zooi.
Ik heb een hekel aan het gedachtegoed van een Nazi, maar helaas hebben zij ook het recht om te demonstreren. Zolang het bij demonstreren blijft moet dat ook gewoon kunnen, daarbij zie ik ze liever open en bloot op straat, dan ondergronds en geen idee hoe groot en extreem de groep is. Van mij mag alles en iedereen demonstreren, ik heb er geen last van, als mensen voor IS willen demonstreren moet dat kunnen, al kots ik erop.

Ik stoor mij alleen zo aan die hypocrisie waar een groep anderen continue het spreken onmogelijk maakt en dan huilt als hun het spreken eens onmogelijk is gemaakt, en het ergste van allemaal is, die groepjes worden nog betaald ook van ons belastinggeld, zie Joop.nl, daar zie je de hypocrisie in elk artikel en bij bijna elke reactie.
pi_175218206
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:52 schreef Chai het volgende:

[..]

Google eens op de trefwoorden 'Joop' en 'hypocriet'.
Net gedaan, moet ik iets bijzonders zien? :@
pi_175218486
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Net gedaan, moet ik iets bijzonders zien? :@
Resultaten?
http://www.dagelijksestan(...)-erbij-betrokken-is/
http://www.dagelijksestan(...)ilever-is-hypocriet/
http://jalta.nl/binnenland/bnnvara-gaat-hypocriet-om-metoo/

Maar las je stelling waarschijnlijk verkeerd. Dacht dat je bedoelde dat op internet met name rechts op hypocrisie gewezen wordt en links niet.
pi_175218627
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:09 schreef Chai het volgende:

[..]

Resultaten?
http://www.dagelijksestan(...)-erbij-betrokken-is/
http://www.dagelijksestan(...)ilever-is-hypocriet/
http://jalta.nl/binnenland/bnnvara-gaat-hypocriet-om-metoo/

Maar las je stelling waarschijnlijk verkeerd. Dacht dat je bedoelde dat op internet met name rechts op hypocrisie gewezen wordt en links niet.
Nee, beiden zijn hypocriet, alleen heb ik het idee dat rechts vooral hypocriet is op het internet, op blogjes zoals Geenstijl of tijdens discussies op FOK!, iets waar links zich natuurlijk schuldig aan maakt bij bijoorbeeld Joop.nl en FOK!. Wel zie ik dat het veelal links is die hun mening, welke ze ook op het internet gooien, mogen verkondigen bij de praatprogramma's. We worden doodgegooid met linkse meningen in de media, het linkse signaal wordt verkondigd als het juiste signaal, dat vind ik nogal een verschil. Vooral als die hypocrisie gewoon getoond wordt in de media en geen mens erover valt, want het is immers links, rechts die zijn pas erg.
pi_175218675
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:17 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
rechts die zijn pas erg
Terechte klacht.
Ja doei.
pi_175218689
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Terechte klacht.
Blij dat ik jou ook een beetje tevreden houd met dit topic. :*
  dinsdag 21 november 2017 @ 15:29:36 #65
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_175218839
Links. Rechts. Links. Rechts.

"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_175219482
Verdeel en heers idioten. Ondertussen halen ze alle rechten van iedereen af. Moslims worden kapot gebombardeerd en westerse burgers worden als slaven gehouden om te werken en consumeren maar hej het is allemaal de schuld van de andere partij. Idioten.
pi_175219539
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:39 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Lekker generaliseren weer!
Die had ik nog niet genoemd. Er komen ook heel veel mensen op af die alleen maar woorden gebruiken, waarvan ze weten wat deze inhouden. ^O^
pi_175219738
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:03 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Die had ik nog niet genoemd. Er komen ook heel veel mensen op af die alleen maar woorden gebruiken, waarvan ze weten wat deze inhouden. ^O^
Dat is ook kostelijk inderdaad. Schrijnend voorbeeld was de berichtgeving van de NOS over dividendbelasting, waar dan kekke animaties bijstaan wat dividend is :')
Play hard, go pro.
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2017 @ 16:44:20 #69
460494 naoomx
pi_175220376
Volgensmij heb je wel gelijk dat de gemiddelde (! niet alle dus, maar alsnog wel veel ja) linkse stemmer hypocriet is TS. Maarja, dat geldt ook voor de gemiddelde rechtse en middenstemmer.
Dus waarom niet gewoon een klacht maken over hoe veel mensen zo hypocriet zijn? :?

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:17 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Wel zie ik dat het veelal links is die hun mening, welke ze ook op het internet gooien, mogen verkondigen bij de praatprogramma's. We worden doodgegooid met linkse meningen in de media, het linkse signaal wordt verkondigd als het juiste signaal, dat vind ik nogal een verschil. Vooral als die hypocrisie gewoon getoond wordt in de media en geen mens erover valt, want het is immers links, rechts die zijn pas erg.
Nee oké, dat klopt. Ik snap je klacht TS.

Groetjes, een lid van GroenLinks. :P
pi_175221036
Overigens begin ik dat hele de media is zo links slachtoffergedoe echt een beetje zat te raken.

Bepaalde sectoren trekken nou eenmaal relatief veel mensen met bepaalde politieke sympathieën. Journalisten, sociale wetenschappers en docenten zijn vaak links. Economen, agenten en mensen bij defensie zijn vaak rechts. Om de één of andere reden hoor je nooit linkse mensen zeiken over de rechtsheid van bepaalde sectoren, maar het gezeik van rechtse mensen over sectoren met veel linksen houdt niet op.

Ook zitten rechters vaak in de D66 richting (wat echt geen linkse partij is), maar ook de VVD richting. Van welke kant komt al het gezeur over de politieke voorkeuren van rechters? Ook weer van rechts.

Daarnaast is de linkse media constant bezig met rechts ook een stem geven. Al 15 jaar steken ze de hand in eigen boezem en vragen ze zich elke keer weer af, of ze rechtse mensen niet meer moeten vertegenwoordigen. Waar is er vergelijkbaar gedrag van rechtse kant? Dat is non-existent. Rechtse media zijn letterlijk grotendeels gekanker op alles dat links is.
  Beste debater 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 19:17:38 #71
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_175223447
:') :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_175223478
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:37 schreef BoneThugss het volgende:
Etto gaat dit niet leuk vinden.
quote:
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Beste debater 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 19:19:31 #73
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_175223490
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 19:19 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

[..]

ik vind dit hartstikke leuk
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_175223503
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

ik vind dit hartstikke leuk
Hehe _O- _O_

Zin om een beetje te sparren met TS?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_175223513
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:29 schreef EP3 het volgende:
Links. Rechts. Links. Rechts.

Een klassiek liedje, wauw, dit draagt de boodschap wel over ja
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')