abonnement Unibet Coolblue
pi_175214845
Hallo,

Ik ben een 1e klasser op de middelbare school.
Ik moet een presentatie houden over Darwin, en zijn Evolutie theorie.
Voor deze presentatie wil ik graag kijken hoeveel kinderen van mijn leeftijd daar wat over weten en of ze wel eens naar een museum gaan.

Graag wil ik jullie vragen (1e en 2e klasser) om misschien een paar vragen voor mij te beantwoorden hier over.
Alvast bedankt!

Darwin
-Wat weten jullie te vertellen over Darwin? En kennen jullie zijn evolutietheorie ook?
-Zijn jullie geïnteresseerd in de evolutie theorie en Darwin? Waarom wel/niet?

Musea
-Wie van jullie gaat er wel eens naar een museum? En naar wat voor museum gaan jullie dan?
-Zijn jullie wel eens met school naar een museum geweest? Hoe vonden jullie dat bezoek? En wat gingen jullie doen?

Game
-Wat voor spelletjes spelen jullie zoal? En op jullie telefoon? Ook bord/kaart
-spelletjes?
-Wat voor social media gebruiken jullie?
-Wat voor spel zou jij graag zien met betrekking tot Darwin en zijn evolutie theorie? Waarom?

Groetjes
brugklasser
  dinsdag 21 november 2017 @ 12:46:40 #2
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_175215830
Ik hoop dat je hier je beoogde doelgroep vindt. :P
  dinsdag 21 november 2017 @ 12:47:33 #3
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175215851
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:46 schreef Voszje het volgende:
Ik hoop dat je hier je beoogde doelgroep vindt. :P
Mijn brugpieper komt om 15.15 thuis, zal hem eens polsen. :P.
And so is the past
pi_175227467
-Wat weten jullie te vertellen over Darwin? En kennen jullie zijn evolutietheorie ook?

Als je Darwin kent dan ken je hem lijkt me vrijwel altijd vanwege zijn evolutietheorie, zeker als brugklasser, dus deze 2e subvraag zou ik ze niet vragen..

En niet al teveel open vragen stellen,
-Zijn jullie geïnteresseerd in de evolutie theorie en Darwin? Waarom wel/niet?
Hierop krijg je dan gelovigen die niet geinteresseert zijn en dan moet je je verdedigen
Voor een presentatie op de middelbare school is het verstandiger om kennis te delen zoals deze is in plaats te vragen wie geintereseert is en waarom anders niet. Dat kan je beter aan een enquete overlaten, voor een presentatie kan het heel kut uitwerken want je moet al die mongolen antwoorden proberen te kunnen beantwoorden

Verder voordat je over het museum gedeelte begint zelf al wat uitleg geven over bepaalde musea, wat foto's etc
Zorgt ervoor dat als iemand zegt dat ze naar het poepmuseum zijn gegaan je in ieder geval al enigzins wat relevante informatie hebt gegeven

Verder weten dat soort mensen in het algemeen gesproken ook geen enkel nuttig antwoord te geven op zoiets als dit:
-Wat voor spel zou jij graag zien met betrekking tot Darwin en zijn evolutie theorie? Waarom?
Je moet zelf bij je presentatie wat meer informatie geven en zorgen dat je minder afhankelijk bent van de antwoorden van je klasgenoten, zeker op de middelbare school en dan ook nog zoiets als de evolutietheorie erbij
Fylax is op televisie geweest
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')