Mja dit is over het algemeen wel het concept van Paaspop natuurlijk, op enkele uitzonderingen na (Underworld/The Prodigy) is die grote tent daar altijd vol met clichés. Nothing But Thieves vind ik ergens nog wel knap geregeld. Leuke band, maar wel gezien ondertussen.quote:Op dinsdag 21 november 2017 11:26 schreef Cyanide- het volgende:
De bovenkant is echt zo enorm cliché, manmanman. Die programmeur moet wel druk geweest zijn met andere zaken, want dat was echt 10 minuten brainstormen om dat te verzinnen. Tering. Echt om te janken dat een festival als Paaspop met dit komt aankakken.
Zoals altijd wat 'lager' inderdaad wel weer wat leuke verrassingen, bands die ook zomaar op een Pinkpop konden staan, wat interessante metalbands.
Oja dat verandert wel een hoop natuurlijkquote:Op dinsdag 21 november 2017 13:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Lil Kleine is wel live dit keer hoor.
Wat dat betreft ook erg jammer dat hier NBT staat. Maar als die een dagje met Millionaire, Birth of Joy, Frank Carter en Orbituary doen, bohhh.quote:Op dinsdag 21 november 2017 11:26 schreef Cyanide- het volgende:
De bovenkant is echt zo enorm cliché, manmanman. Die programmeur moet wel druk geweest zijn met andere zaken, want dat was echt 10 minuten brainstormen om dat te verzinnen. Tering. Echt om te janken dat een festival als Paaspop met dit komt aankakken.
Zoals altijd wat 'lager' inderdaad wel weer wat leuke verrassingen, bands die ook zomaar op een Pinkpop konden staan, wat interessante metalbands.
NBT is natuurlijk helemaal de vraag of dat nog een bandje is tegen die tijd. In de UK hebben ze aardig de wind tegen door wat #MeToo-gebeuren.quote:Op woensdag 22 november 2017 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat dat betreft ook erg jammer dat hier NBT staat. Maar als die een dagje met Millionaire, Birth of Joy, Frank Carter en Orbituary doen, bohhh.
Zou dat met deze anders zo zijn... ? Al hoewel Broederliefde denk ik veel fans heeft.quote:Op donderdag 30 november 2017 11:26 schreef Cyanide- het volgende:
Bijzonder dat ze zo snel met een nieuwe worp komen, veel kritiek op de eerste geweest?
Ze hebben er Iggy, de Bloody Beetroots, Nothing But Thieves en Orbituary bij gezet.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:22 schreef Cyanide- het volgende:
hey, de line-up van ZAND, Indian Summer, Appelpop, Marktpop, Schijtrock en Braderiepop staat op een poster met de lay-out van Paaspop?
Tjah... het blijft droevig imho. Iggy heeft de afgelopen jaren ook genoeg gedaan, net als NBT...quote:Op donderdag 14 december 2017 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben er Iggy, de Bloody Beetroots, Nothing But Thieves en Orbituary bij gezet.
quote:Het optreden van Boef op Paaspop 2018 is geannuleerd.
Na intern overleg hebben we besloten zijn show te annuleren om alle commotie en onrust weg te nemen. Een conclusie waar een groot deel van het Paaspop-publiek achter staat, gezien de vele reacties die we ontvangen hebben.
Bezoekers -jullie dus!- hebben voor ons de allerhoogste prioriteit. Jullie komen naar Paaspop om drie dagen en nachten te feesten, vrienden te maken, te verbroederen en een zorgeloze tijd te hebben. Spanningen vanwege een controversiële show passen daar niet bij.
Ons uitgebreidere officiële statement is te vinden op www.paaspop.nl
En een derde?quote:Op donderdag 4 januari 2018 14:27 schreef peaceman het volgende:
maar mensen verdienen een tweede kans.
Eens met zowel Peace als jou, een tweede kans moet kunnen, maar dit is inderdaad al zijn 4e,5e...en die excuses kwamen sowieso niet bepaald uit zichzelfquote:Op donderdag 4 januari 2018 14:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
En een derde?
En een vierde?
En een vijfde?
Voor deze “rapper” zou het dan al de achtste zijn ofzo.
Ooit is het genoeg geweest en dat moment is blijkbaar nu. Elke keer als excuus kunnen gebruiken dat je dronken was, houdt een keer op.
Oke, maar hij heeft niemand vermoord, geen sprake van fysiek geweld...quote:Op donderdag 4 januari 2018 14:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
En een derde?
En een vierde?
En een vijfde?
Voor deze “rapper” zou het dan al de achtste zijn ofzo.
Ooit is het genoeg geweest en dat moment is blijkbaar nu. Elke keer als excuus kunnen gebruiken dat je dronken was, houdt een keer op.
Yup, die zou je ook gewoon moeten annulerenquote:Op donderdag 4 januari 2018 14:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Boef is een debiel, en ik ben het wel mee eens met de boycot. Maar vind het wel fucking hypocriet dat ze Josh Homme met QOTSA wel gewoon accepteren bij DTRH terwijl die iemand het ziekenhuis in schopt.
Jaaaaaa wat een godenpostquote:Op donderdag 4 januari 2018 14:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Boef is een debiel, en ik ben het wel mee eens met de boycot. Maar vind het wel fucking hypocriet dat ze Josh Homme met QOTSA wel gewoon accepteren bij DTRH terwijl die iemand het ziekenhuis in schopt.
Het gaat er denk ik ook niet om wat hij heeft uitgehaald, want er zijn idd wel ergere dingen gedaan en gezegd door artiesten/bands. Waar het met name om draait is zijn gedachtengoed, want dit is meer dan een domme uitspraak, dit is hoe hij in het leven staat en over vrouwen denkt (en dus de westerse samenleving)quote:Op donderdag 4 januari 2018 14:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oke, maar hij heeft niemand vermoord, geen sprake van fysiek geweld...
Dus toch boycotten? Zo ja, dan ook voor altijd he?! Dan niet ff 1 lente en dan alles weer koek en ei.
Want zoals gezegd dat moeten we dan ook ff doen bij al die anderen doen in de popmuziek die dingen hebben uitgehaald. Nooit meer ergens uitnodigen en draaien.
Iggy Pop ging vroeger voor een optreden het publiek in om ze te provoceren. Ook niet echt normaal he?!
Dat vinden we nu een held....ook maar boycotten dan?
Precies. het gaat mij totaal niet om Boef. Zal me echt jeuken, maar om de totale willekeur. De 1 wel en de ander niet. Dat klopt gewoon niet.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Nu kan je daar natuurlijk ook weer over discussiëren, want er zijn natuurlijk ook wel meer artiesten die er een raar gedachtengoed op nahouden, en die worden niet allemaal geboycot natuurlijk.
Ach erachter schuilt natuurlijk een veel grotere discussie die in de samenleving speelt, het gedrag van bepaalde groepen mensen. Het is in feite meer dan een boef discussie maar meer een politieke geworden. Maar goed das niet iets voor FESquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies. het gaat mij totaal niet om Boef. Zal me echt jeuken, maar om de totale willekeur. De 1 wel en de ander niet. Dat klopt gewoon niet.
Green Lizard ook wel tof, een goede band en leuke herrineringen aanquote:Op woensdag 10 januari 2018 11:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Bastille • Black Label Society • Ronnie Flex & Deuxperience
DeWolff • Jeremy Loops • Dyna • Kadavar • Maan • Mr. Polska • The Overslept • VUUR
Altin Gün • Baloji • Crooxs • Green Lizard Tribute to Nirvana • Høken met de Heinoos • The Stand-Up Club • Van Binsbergen Trio
Toch weer leuke namen er tussen hoor... Bastille voor Paaspop is ook netjes. DeWolff is ook altijd top, verder nog Kadavar, Black LAbel Scoiety, Baloij en Vuu. Niet slecht.
Dat is écht een toffe line up voor Paaspop qua techno. Niet zo standaard, ik voorzie zware clashes op zondagquote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
As One live • ASSAILANTS Ben Sims b2b Truncate • Colin Benders • FJAAK live • Harpoen live (Jeroen Search & Albert van Abbe) • Matrixxman • Paula Temple • Tsepo (special Detroit set)
www.facebook.comquote:
quote:Nee, het is niet de Tony Banks, oprichter van rockband Genesis, die komt. Het is wel de Tony Banks, Tilburger die wereldberoemd is in eigen stad met zijn Casio-keyboard slägernummers als ‘Hup Hup Hup Naar De Parenclub’ op je afvuurt met de nodige ongemakkelijkheid van je eerste presentatie in groep 8. Tony Banks zit nét op dat randje van smerig lekker en zo fout dat het goed wordt.
Ik vind het leuk voor een dagje, maar meer ook niet. Ik ge denk ik die zondag even kijken.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:03 schreef Leonos het volgende:
Ben hier 1x geweest, echt een tof festival.
Maar het was zo koud, dat ik nu niet meer ga
Daarvoor is het voor mij helaas te ver treinenquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk voor een dagje, maar meer ook niet. Ik ge denk ik die zondag even kijken.
Kan je nagaan wat wij zuiderlingen heel het jaar moeten doenquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:09 schreef Leonos het volgende:
[..]
Daarvoor is het voor mij helaas te ver treinen
Ja! Dat was inderdaad wel het hoogtepuntquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat wij zuiderlingen heel het jaar moeten doen.
Het leukste van het festival is nog je auto parkeren. Dan mag je door een koeienstal heen rijden
Dit jaquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat wij zuiderlingen heel het jaar moeten doen.
Het leukste van het festival is nog je auto parkeren. Dan mag je door een koeienstal heen rijden
quote:We’re coming to Europe this summer, definitely playing Utrecht, maybe Paaspop as well
het ene jaar is het rond het vriespunt, het andere 20 graden.... Daar is geen peil op te trekken.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:50 schreef alopio het volgende:
Ook vroeg in het jaar natuurlijk dus best frisjes.
twitter:Giels twitterde op woensdag 07-02-2018 om 11:26:19BREAKING FESTIVAL NEWS: Die line-up van @Paaspop wordt steeds vetter. Los van @NBThieves en Vavorite @TheOverslept komen ook @thewombats ! Vrijdag hun album en binnenkort in de ochtendshow @radioveronica met ook een hele gave top1000 cover 🙏 #paaspop #wombats https://t.co/NaUh1GITJ5 reageer retweet
pfoe, best een naam die ik nog wil zien.quote:
Draaide op WAE 2 jaar terug echt matig veel EDM-troep. Zijn classics voeren zeker niet de boventoon in zijn huidige sets en dat is zeer jammer welquote:Op donderdag 8 februari 2018 15:02 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
pfoe, best een naam die ik nog wil zien.
hmm dat is dan wel jammer, die classics <3quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:03 schreef Niveath het volgende:
[..]
Draaide op WAE 2 jaar terug echt matig veel EDM-troep. Zijn classics voeren zeker niet de boventoon in zijn huidige sets en dat is zeer jammer wel
Voor Paaspop wel een nette act natuurlijk.
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:21 schreef Leonos het volgende:
Blijkt dat ik toch weer een weekendje ga
De namen zijn nu wel op zo te zienquote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:08 schreef Niveath het volgende:
We zijn er bijna! Bijna Paaspop 2018, bijna lente, bijna festivalseizoen, bijna uitverkocht (!), en dus ook….bijna line-up compleet en bijna timetable!
VOLGENDE WEEK maken we de line-up helemaal rond…en dan maken we ook de timetable bekend. Het puzzelen kan dan beginnen.
Maar nu eerst: alvast een voorproefje met 14 nieuwe namen!
Amartey & The Band Recraft • Amæzing Snäkes • B-Front • The Brahms • Childsplay • Donnie • Handsome Poets • Heavy Metal Cantus • Jungle By Night • Kinderkoor No Kidding • Suzan & Freek • TenTemPiès • Traudes • The Ultimate Guns ‘N Roses Tribute
Ook voor nu; log in via de knop rechtsboven op www.paaspop.nl, geef alvast aan welke acts jouw favorieten zijn: dan staat volgende week jouw persoonlijke timetable al voor je klaar. Easy does it!
Toch zouden er in de Apollo en Stardust nog namen bij moeten op zaterdag, volgens hun site.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
De namen zijn nu wel op zo te zien
Wat een zooi met namen.. jamer dat er weinig intessants meer bijgekomen is voor die zondag.quote:DE LINE-UP VAN Paaspop 2018 IS COMPLEET! 🎉
En, we voegen ook nog eens 42 namen toe waarmee de teller op 243 (!!!) artiesten staat:
Joris Voorn • Miss Montreal • Olivier Weiter • Reza Athar • Sanne Wallis de Vries • Singlefeestje • Zer00's Heroes
Batobe • Big Bo • Boogie Beasts • Brabants Sterrenparadegala • Carnaval the WHITE EDITION • The Cosmic Carnival (Fleetwood Mac tribute) • Dansado & de Feestneger GIGA • The Dawn Brothers • Def Americans • The Dubbeez • Fab x Paans • Fata Boom • The Goon Mat & Lord Benardo • The Heimatdamisch • The Hillbilly Moonshiners play Mumford and Sons • It All Started in the Nineties XXL • Jack $hirak • Kid de Blits • Lijn 7 • Luisa Omielan • Martijn Koning • Michael Jackson Tribute • Ohslo • Reservoir Dogs Band (Tarantino tribute) • Stardusters (Neil Young tribute) • Status Quotes • Stop en leg ’m er op • Sweaty Disco • The Vinyl Twins • Yung Felix • Zapp The Zero’s • Zing mee met Hazes
Vanmiddag maken we de timetable bekend - het puzzelen kan bijna beginnen! 😱
Tickets, line-up & info: www.paaspop.nl
Nice!quote:Op woensdag 14 maart 2018 14:05 schreef Niveath het volgende:
Timetable
DJVT mag op zondag de Apollo afsluiten na Iggy Pop, opvallend maar eigenlijk wel geinig ook.
Ik zie nu ook dat Guus Meeuwis die middag speelt, terwijl die ook al meermaals de mainstage heeft afgesloten. Op deze manier houden ze herhaling van artiesten nog wel een beetje leukquote:
Ik heb alleen een zondag een kaartje en vind het klein beetje tegen vallen. Maar goed het gaat dit een beteje worden:quote:Op woensdag 14 maart 2018 14:27 schreef Niveath het volgende:
[..]
Ik zie nu ook dat Guus Meeuwis die middag speelt, terwijl die ook al meermaals de mainstage heeft afgesloten. Op deze manier houden ze herhaling van artiesten nog wel een beetje leuk
Ik heb er weer zin in!
Wat had je graag anders gezien dan?quote:Op woensdag 14 maart 2018 14:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een zondag een kaartje en vind het klein beetje tegen vallen. Maar goed het gaat dit een beteje worden:
BZB, (stukje)Team Rush Hous, (stukje) As One Live, Guus Meeuwis, Altin Gün, twijfel tussen Colin Benders/Triggerfinger, (stukje) Frank Carter & The Rattle Snakes, Omar Souleyman, (stukje) Nothing But Thieves, (stukje) Assailtaints (Ben Sims Truncate), Iggy Pop, Black Label Society, The Rumjacks.
Iggy moet op tijd aan de zuurstofquote:Op woensdag 14 maart 2018 15:14 schreef Tokus het volgende:
Iggy Pop een uurtje, De Jeugd een uur en kwartier? wtf?
Guus heeft trouwens ook 5 kwartier. die zal 's avonds ook nog wel ergens anders staan, als hij zo vroeg moet op Paaspop.
Geen idee.. Maar toen ik het kaartje kocht wilde ik nog dezelfde acts zien dan als nu.. en volgens mij zijn er nog 3 lichtingen bij gekomen ofzo.quote:Op woensdag 14 maart 2018 14:52 schreef Niveath het volgende:
[..]
Wat had je graag anders gezien dan?
En ik ben ook altijd een hoop tijd kwijt aan alle randprogrammering en dronken worden op de camping dus ik plan niet zoveel. Ik kijk ter plaatse van uur tot uur wel. Alleen Iggy absolute must.
Aah zo ja.quote:Op woensdag 14 maart 2018 15:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Geen idee.. Maar toen ik het kaartje kocht wilde ik nog dezelfde acts zien dan als nu.. en volgens mij zijn er nog 3 lichtingen bij gekomen ofzo.
Wel jammer dat Omar Souleyman en Frank Carter vervelend samenvallen.
Daar ben ik ook wel paar keer te vinden. maar had het idee dat er afgelopen jaren iets grotere namen daar stonden en iets gevarieerder.quote:Op woensdag 14 maart 2018 15:32 schreef Niveath het volgende:
[..]
Aah zo ja.
Ik vind de line up best sterk voor Paaspop, mede door de verrassingen in de Stardust. Maar ik ga dan ook het hele weekend..
Bij de early birds zit de camping er geloof ik bij. Alhoewel, ik heb daarvoor wel een los pdf-je gekregen volgens mij.quote:Op donderdag 15 maart 2018 11:09 schreef Leonos het volgende:
https://www.ticketswap.nl(...)-ca610b8180f1/722305
Deze kaarten staan inclusief camping, maar die camping moet je toch altijd los kopen?
Klopt dit dan wel?
quote:Geen festival zonder programmawijzigingen: zo ook Paaspop 2018. Helaas moet Dotan annuleren voor Paaspop:
"Helaas heb ik de enorm moeilijke beslissing moeten nemen om niet te spelen tijdens Paaspop. Het is één van mijn favoriete festivals en ik vind het dan ook echt heel erg jammer dat ik er niet bij kan zijn.
Persoonlijke omstandigheden hebben ervoor gezorgd dat ik momenteel niet de beste show kan geven waarvan ik vind dat jullie die verdienen. Dit heeft er ook voor gezorgd dat nieuwe muziek van mijn kant iets langer op zich laat wachten en ik de komende tijd in de studio zal spenderen om mijn album af te maken. Heel veel plezier met de geweldige line-up. Liefs, Dotan"
Het goede nieuws is: JETT REBEL komt als vervanger! Ook verhuist Ronnie Flex naar de Apollo, en is JACQUELINE GOVAERT bevestigd.
Dan ook nog:
Screaming Billy en Mambo Kurt zijn bevestigd voor de Restolounge!
De ge-update timetable staat online!
Anders ik wel. Ik geniet ook altijd met volle teugen van de voorbereidingsweek.quote:Op maandag 26 maart 2018 14:46 schreef Leonos het volgende:
Begin er nu toch wel zin in te krijgen, weer lijkt ook mee te gaan vallen.
Ah, daar doe ik niet aan. Alleen tent in de auto en bier halenquote:Op maandag 26 maart 2018 14:48 schreef Niveath het volgende:
[..]
Anders ik wel. Ik geniet ook altijd met volle teugen van de voorbereidingsweek.
Caravan halen, pils koud leggen, eitjes koken, playlisten updaten![]()
Eitjes horen er eigenlijk wel bij met Pasen he, bij voorkeur geschilderd.quote:Op maandag 26 maart 2018 14:51 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ah, daar doe ik niet aan. Alleen tent in de auto en bier halen
Yes, zie je daar!quote:Op maandag 26 maart 2018 15:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb er toch wel zin in zondagJammer dat Ben Sims b2b Truncate (Assailants) Overlapt met Iggy Pop, maar goed ik kan nog ruim 3 kwartier meenemen omdat ze een lekkere lange speeltijd hebben.
Verder kijk ik uit naar Nothing But Thieves, Omar Souleyman, Obituary, Altin Gün, Tony Banks en Guuske Meeuwis.
. Huh? Sup?quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Sterkte voor de mensen die in vanaf morgen hun tentje zitten
https://festileaks.com/20(...)zak-red-je-het-niet/quote:
Nou ik niet hoorquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
https://festileaks.com/20(...)zak-red-je-het-niet/
Gaat een koud weekendje worden, al zijn jullie vast wel wat gewend.
Jij hierquote:
De coördinatie beeld man uithangenquote:
Snap niet, verklaar u nader!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De coördinatie beeld man uithangen
Ik coördineer al het beeld wat vanuit Paaspop naar buiten gaatquote:
Oeh cool! Kan je fixen dat ik op TV kom!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik coördineer al het beeld wat vanuit Paaspop naar buiten gaat
TIETUHHHHHHHHH!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik coördineer al het beeld wat vanuit Paaspop naar buiten gaat
want jij bent de 1 na laatste Nederlander die nog niet op tv is geweest? (Ik ben de laatste)quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:44 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oeh cool! Kan je fixen dat ik op TV kom!
?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
want jij bent de 1 na laatste Nederlander die nog niet op tv is geweest? (Ik ben de laatste)
jquote:Op zondag 1 april 2018 10:36 schreef Niveath het volgende:
Het is echt weer zo'n ontzettende bende. Wel weer prachtig.
Zeker. Met sneakers kom je niet met droge sokken thuis. Ik vind het heerlijk wel.quote:Op zondag 1 april 2018 10:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
j
Festival terrein bedoel je.. ik ga over een uurtje die kant op:)
Heb toch liever een groen grasveldquote:Op zondag 1 april 2018 10:51 schreef Niveath het volgende:
[..]
Zeker. Met sneakers kom je niet met droge sokken thuis. Ik vind het heerlijk wel.
sfeerloos bij Iggy? Jeetje dat is echt jammer. Heb hem een keer of 5 mogen zien optreden en altijd was het een feest.quote:Op maandag 2 april 2018 00:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo mijn dag zit er weer op. Veel in de stardust geweest maar daar stonden ook toffe dingen.
As One, Harpoen Live, Colin Benders en Ben Sims b2b Truncate was tof.
Iggy Pop en Omar Souleyman vielen me tegen. Obituary was wel dope. En Nothing But Thieves.. die band is sterk gegroeid de afgelopen jaren. Sterk optreden. Yung Nnelg beviel me ook wel. Die mainstage blijf ik een sfeerloze boel vinden. Vooral bij Iggy was het erg sfeerloos.
Guuske Meeuwis was wel leuk btw. Het zal nooit mijn favoriete festival worden ben ik bang. Maar wel een leuk dagje gehad. En net nog even de auto uit het modder moeten duwen.
die was gaaf ja. Eerst ff je hits er doorheen rammen en dan door met ‘onbekender’ werkquote:Op maandag 2 april 2018 08:16 schreef Cyanide- het volgende:
Sfeerloos bij Iggy is al een prestatie an sich.
DTRH15 never forget
kan me echt niet voorstellen dat het aan Iggy lag. Vorig jaar op Lowlands was het nog 1 van de beteren van het weekend. Ondanks dat Iggy vocaal idd minder is geworden.quote:Op maandag 2 april 2018 08:52 schreef indiaantje89 het volgende:
tsja hij knalt ook gelijk zijn hits er doorheen. Maar ook die deden het niet. Zelfs het Passenger gedeelte werd amper mee gedaan.
Al was Iggy zelf vocaal ook niet meer in topvorm. Maar de band was nog steengoed verder. En al die mensen die lopen te praten tijdens zo’n set.. blijft jammer.
dat had van mij ook best anders gemogen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 10:10 schreef DizzAlex het volgende:
Waarom oh waarom zijn de Phoenix en Apollo zover uit elkaar getrokken? Dat is echt een groot minpunt t.o.v. de afgelopen jaren. Of ben ik de enige die dat niet relaxed vond?
Ik ga voor Chef Special, BZB en Bizzeyquote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Paaspop is meer dan terug! We kunnen niet wachten om te vertellen wat we dit jaar allemaal van plan zijn. Zet jij jezelf ook vast op aanwezig? Dan hoor je het snel! 🤩
[ afbeelding ]
Zal ook niet lang meer duren dus. Ik gok op Kensington, Guus Meeuwis, Golden Earring of anders BLØF
Vorig jaar hadden ze best wat leuke namen toegevoegd aan het standaard rijtje dat jullie opsommen.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:17 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Ik ga voor Chef Special, BZB en Bizzey
Die zijn toch niet veel groter dan Bastille of Iggy (niveau 1x Ziggo)?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 16:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Klopt Paaspop heeft altijd wel leuke namen naast die standaard namen. Toch schat ik Editors of Oscar And The Wolf net iets te groot in voor Paaspop
Editors is inmiddels wel een maatje groter.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 16:37 schreef Niveath het volgende:
[..]
Die zijn toch niet veel groter dan Bastille of Iggy (niveau 1x Ziggo)?
Maar je hebt gelijk, het kan zo maar helemaal tegenvallen. Vul Anouk en De Staat maar vast in met hun nieuwe materiaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |