abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175504417
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ah, dus jij die geen relatie hebt en lekker je ding doet is super, bewijs van je geweldige leven en vrijheid. Maar als een vrouw dat doet is ze eigenlijk stiekem een verbitterde feminist die net probeert te doen alsof ze niet dood ongelukkig is?
Nee kijk maar naar het verschil in antidepressiva gebruik tussen mannen en vrouwen.
pi_175504455
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:34 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Owkee.....

Geloof me wanneer ik zeg dat wat de vrouw wel of niet verdient zo'n beetje niets veranderd aan de gelegenheid op dat gebied.
Dat beide typen vrouwen vreemd gaan geloof ik graag.
Maar de goed verdienende vrouw blaast eerder de boot op waar het gezin zich bevindt en haakt elders weer aan. Zij kan immers zelfstandig naar de overkant zwemmen.
  dinsdag 5 december 2017 @ 10:37:22 #178
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175504465
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:32 schreef blondetrien het volgende:
Ik heb net even op het officiële MGTOW forum gekeken, ik schrik van het disrespect daar zeg. Zou het fijn vinden als mensen die ideeën ook gewoon in mijn gezicht uiten, draai ik me meteen om. Heb wel wat beters te doen.

Totaal gebrek aan zelfreflectie wat mij betreft. Geen wonder dat een normale vrouw zich daar niet mee inlaat en de manipulerende dramazoekers overblijven.
Die zoeken ze zelf dan ook op.

Het is echt de tegenhanger van het domme meisje dat maar keer op keer voor de bad boy valt en dan steeds achteraf loopt te huilen dat ze kreeg waar ze zelf voor ging. Die roept dat alle mannen slecht zijn, om daarna zelf weer die foute keuze te maken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 5 december 2017 @ 10:38:10 #179
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175504482
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:34 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Nee kijk maar naar het verschil in antidepressiva gebruik tussen mannen en vrouwen.
Je trekt conclusies zonder de juiste gegevens te hebben.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175504487
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Die zoeken ze zelf dan ook op.

Het is echt de tegenhanger van het domme meisje dat maar keer op keer voor de bad boy valt en dan steeds achteraf loopt te huilen dat ze kreeg waar ze zelf voor ging. Die roept dat alle mannen slecht zijn, om daarna zelf weer die foute keuze te maken.
Dan heb je het over het merendeel van de vrouwen. ga maar turven op iets als Tinder. Allemaal geklaag over ONS etc.
  dinsdag 5 december 2017 @ 10:43:31 #181
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175504591
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:36 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Dat beide typen vrouwen vreemd gaan geloof ik graag.
Maar de goed verdienende vrouw blaast eerder de boot op waar het gezin zich bevindt en haakt elders weer aan. Zij kan immers zelfstandig naar de overkant zwemmen.
Onzin.

Dat kan elke vrouw hier.
Maar wat wil je dan, iemand die aan de ketting zit in de keuken? Die als ze de kans had weg was, enkel bij je is omdat ze niet anders kan?
Is dat werkelijk zo'n fijn idee? Iemand die naar je kijkt en hoopt dat dat voor de rest van haar leven niet zo lang meer duurt?

Nogmaals, waarom denk je dat je geen vrouw aan je kan binden zonder dwang? Waarom wil je zo graag terug naar die tijd waarin de vrouw geen keuze had? Ook jij verdient toch iemand die oprecht voor je kiest, die bij je is omdat ze dat wil en niet omdat het moet?
pi_175504595
Mannen die zich in de redpill rage bevinden zullen zich niet altijd respectvol uiten. Ik zeg ook niet dat elk MGTOW kanaal een juiste is. Evenmin bestaat er geen officieel website.
In de basis klopt het idee van MGTOW en je kunt dat gewoon toetsen in de praktijk.
Voor mij werkt het prima en wereldwijd ontdekken duizenden mannen dat ze beter af zijn buiten een relatie met een moderne vrouw. Dit zijn heus niet allemaal verbitterde of mislukte mannen. Velen staan gewoon succesvol in het leven. Het aantal groeit rap.........
pi_175504604
MGTOW lijkt me echt zo'n vervelende online dater die gelijk een sollicitatiegesprek/vragenvuur start met een potentiële kandidaat en het dan gek vind dat die kandidaat na 2 vragen al niet meer reageert.
pi_175504656
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Onzin.

Dat kan elke vrouw hier.
Maar wat wil je dan, iemand die aan de ketting zit in de keuken? Die als ze de kans had weg was, enkel bij je is omdat ze niet anders kan?
Is dat werkelijk zo'n fijn idee? Iemand die naar je kijkt en hoopt dat dat voor de rest van haar leven niet zo lang meer duurt?

Nogmaals, waarom denk je dat je geen vrouw aan je kan binden zonder dwang? Waarom wil je zo graag terug naar die tijd waarin de vrouw geen keuze had? Ook jij verdient toch iemand die oprecht voor je kiest, die bij je is omdat ze dat wil en niet omdat het moet?
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Onzin.

Dat kan elke vrouw hier.

Ik zou ook niet willen dat een vrouw onder dwang bij me is, ik heb ook nooit gezegd dat ik dat zou willen, dat heb jij er weer van gemaakt.
Maar als vrouwen liberaal zijn zie je ze ontevreden worden en massaal de gezinsstructuur opblazen.
Een oplossing zie ik ook niet. Behalve dat ik mijn hoofd niet op het hakblok leg bij een dergelijke vrouw.
Daarom is MGTOW ook zo populair aan het worden
pi_175504683
Nee in de basis klopt er helemaal niks van mgtow, alleen al omdat kneuzen zoals jullie al niet hun eigen weg gaan en dat met elke reactie in dit topic bewijzen _O-

Voor de rest klopt er ook weinig van, zo klagen jullie (allemaal heel zelfstandig hoor ;) ) over dat vrouwen zich bij daten zo afhankelijk opstellen (man moet betalen) en aan de andere kant zijn jullie (allemaal heel zelfstandig) van mening dat vrouwen vroeger voor de feminisering beter waren en zoeken jullie een afhankelijk dienstige vrouw, die tegenstrijdigheid lijken jullie niet te willen zien.
  dinsdag 5 december 2017 @ 10:48:49 #186
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175504690
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:38 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Dan heb je het over het merendeel van de vrouwen. ga maar turven op iets als Tinder. Allemaal geklaag over ONS etc.
Nee, dan heb je het over een subgroep. Jij blijft de fout maken om maar bezig te blijven met die subgroep.

En je wil toch juist dat vrouwen klagen over onsjes, dat niet willen? Weer die rare spagaat, waar je klaagt over wat je in dezelfde adem idealiseert.
Je wil dat vrouwen enkel serieuze en duurzame relaties aangaan, anders zijn het gooi weg na gebruik vrouwen, maar doen vrouwen wat je wil dan is het weer niet goed.

Stelt een vrouw zich 'vrouwelijk' op, meer volgens die oude normen dan is ze een parasiet. Doet ze dat niet dan is ze een nare feminist die mannen ontmannelijkt.
  dinsdag 5 december 2017 @ 10:54:39 #187
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175504773
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:47 schreef MGTOW het volgende:

[..]

[..]

Ik zou ook niet willen dat een vrouw onder dwang bij me is, ik heb ook nooit gezegd dat ik dat zou willen, dat heb jij er weer van gemaakt.
Maar als vrouwen liberaal zijn zie je ze ontevreden worden en massaal de gezinsstructuur opblazen.
Een oplossing zie ik ook niet. Behalve dat ik mijn hoofd niet op het hakblok leg bij een dergelijke vrouw.
Daarom is MGTOW ook zo populair aan het worden
Je praat anders verdomd vaak over die goede oude tijd toen de vrouw zelfs voor haar veiligheid moest vrezen (jouw eigen woorden) als ze weg ging bij haar man.
Dat is wat je idealiseert, niet alleen mbt die goede oude tijd, maar ook in het buitenland. Dat zijn nog 'echte' vrouwen volgens jou.

Misschien zit ik hartstikke fout hoor, maar ik blijf het idee hebben dat je denkt dat een vrouw zich niet aan jouw kan of wil binden. Daar geef je dan maar vrouwen de schuld van, maar ik denk dat er wat anders achter ligt.
Wat jammer is, want ondanks de frustratie die je hier laat zien lees ik tussen de regels door dat je zat te bieden hebt.

Dat hakblok bv, je weet toch wel dat je je hoofd niet op een hakblok hoeft te leggen? Je hoeft niet te trouwen, of in gemeenschap van goederen. Zeker bij die moderne vrouw die je aanhaalt is het redelijk geaccepteerd om die risico's te beperken of zelfs geheel uit te sluiten. Dat er niets van jou is waarmee ze weg kan lopen achteraf, op je hart na.
pi_175504784
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:48 schreef Chewie het volgende:
Nee in de basis klopt er helemaal niks van mgtow, alleen al omdat kneuzen zoals jullie al niet hun eigen weg gaan en dat met elke reactie in dit topic bewijzen _O-

Voor de rest klopt er ook weinig van, zo klagen jullie (allemaal heel zelfstandig hoor ;) ) over dat vrouwen zich bij daten zo afhankelijk opstellen (man moet betalen) en aan de andere kant zijn jullie (allemaal heel zelfstandig) van mening dat vrouwen vroeger voor de feminisering beter waren en zoeken jullie een afhankelijk dienstige vrouw, die tegenstrijdigheid lijken jullie niet te willen zien.
Jouw vooringenomen houding blijkt al uit de titel die je het topic hebt gegeven.
Zowiezo laat je jezelf behoorlijk kennen door mij persoonlijk als kneus te benoemen.
Als je wilt weten hoe vrouwen mannen bekijken dan is daar gewoon onderzoek naar gedaan. Maar het is natuurlijk makkelijker om de ander een kneus te benoemen dan je in de materie te verdiepen.
pi_175504815
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je praat anders verdomd vaak over die goede oude tijd toen de vrouw zelfs voor haar veiligheid moest vrezen (jouw eigen woorden) als ze weg ging bij haar man.
Dat is wat je idealiseert, niet alleen mbt die goede oude tijd, maar ook in het buitenland. Dat zijn nog 'echte' vrouwen volgens jou.

Misschien zit ik hartstikke fout hoor, maar ik blijf het idee hebben dat je denkt dat een vrouw zich niet aan jouw kan of wil binden. Daar geef je dan maar vrouwen de schuld van, maar ik denk dat er wat anders achter ligt.
Wat jammer is, want ondanks de frustratie die je hier laat zien lees ik tussen de regels door dat je zat te bieden hebt.
Ik hoef en wil mij niet aan een vrouw binden.
De vrouwen in het buitenland das leuk om mee te daten maar sta niet te springen om er een te importeren, helemaal niet.
De jaren vijftig hoef ik ook niet terug
pi_175504820
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:55 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Jouw vooringenomen houding blijkt al uit de titel die je het topic hebt gegeven.
Zowiezo laat je jezelf behoorlijk kennen door mij persoonlijk als kneus te benoemen.
Als je wilt weten hoe vrouwen mannen bekijken dan is daar gewoon onderzoek naar gedaan. Maar het is natuurlijk makkelijker om de ander een kneus te benoemen dan je in de materie te verdiepen.
Ik heb me genoeg in de materie verdiept om door te hebben dat jij zeker niet je eigen weg gaat.

Ik noem niet alleen jou een kneus maar iedereen die zich tot deze beweging aangetrokken voelt
pi_175504840
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:58 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik heb me genoeg in de materie verdiept om door te hebben dat jij zeker niet je eigen weg gaat.

Ik noem niet alleen jou een kneus maar iedereen die zich tot deze beweging aangetrokken voelt
dat past ook geheel bij je vooringenomen houding.
pi_175504943
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nee, dan heb je het over een subgroep. Jij blijft de fout maken om maar bezig te blijven met die subgroep.

En je wil toch juist dat vrouwen klagen over onsjes, dat niet willen? Weer die rare spagaat, waar je klaagt over wat je in dezelfde adem idealiseert.
Je wil dat vrouwen enkel serieuze en duurzame relaties aangaan, anders zijn het gooi weg na gebruik vrouwen, maar doen vrouwen wat je wil dan is het weer niet goed.

Stelt een vrouw zich 'vrouwelijk' op, meer volgens die oude normen dan is ze een parasiet. Doet ze dat niet dan is ze een nare feminist die mannen ontmannelijkt.
Waar je aan refereert is de schijnbare tegenstrijdigheid van vrouwen. Vrouwen zeggen dat ze zelfstandig zijn maar in de praktijk zijn ze hypergaam en stellen ze zich afhankelijk op. Vrouwen zeggen geen ONS te willen, maar zijn promiscue. Vrouwen zeggen een nice guy te willen, maar vallen voor de bad guy. Vrouwen zeggen dat ze net zo succesvol zijn als mannen maar kiezen voor genderstudies. Vrouwen hebben hun eigen geld en geen man nodig maar vechten wel om alimentatie. Vrouwen creeren hun eigen spagaat en verplaatsen hun zwaartepunt naar gelang het dan het beste uitkomt op dat moment. Ga je daar in mee dan mag je springen als een circusdier. Je kunt het ook gewoon laten voor wat het is en MGTOW gaan.
  dinsdag 5 december 2017 @ 11:10:01 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175504987
Zwart. Wit. Het kleurloze bestaan van mgtow.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 5 december 2017 @ 11:10:02 #194
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175504988
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:38 schreef MGTOW het volgende:

[..]

En wat doe jij hier nu dan? :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175504998
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En wat doe jij hier nu dan? :D
Over ONS hoor je mij niet klagen
  dinsdag 5 december 2017 @ 11:12:14 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175505026
Mij ook niet.
:Y)

Mits leuke binkies.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 5 december 2017 @ 11:17:57 #197
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175505122
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:10 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Over ONS hoor je mij niet klagen
Maar over vrouwen wel, en met veel bitterheid. Neem nou die hobbies. Je krijgt een lijst, ziet daar fotografie tussen staan, en het enige wat je kan bedenken is "selfies zeker". Denk je niet dat dit beeeetje een teken is?
Onikaan ni ov dovah
pi_175505164
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:43 schreef MGTOW het volgende:
Mannen die zich in de redpill rage bevinden zullen zich niet altijd respectvol uiten. Ik zeg ook niet dat elk MGTOW kanaal een juiste is. Evenmin bestaat er geen officieel website.
In de basis klopt het idee van MGTOW en je kunt dat gewoon toetsen in de praktijk.
Voor mij werkt het prima en wereldwijd ontdekken duizenden mannen dat ze beter af zijn buiten een relatie met een moderne vrouw. Dit zijn heus niet allemaal verbitterde of mislukte mannen. Velen staan gewoon succesvol in het leven. Het aantal groeit rap.........
Mooi dat jij gelukkig bent, relatieloos. Ik denk dat dat voor sommige mensen inderdaad beter werkt en als je je gelukkig voelt en niemand kwaad doet is dat goed. Ik heb vooralsnog gelukkig nog niks van het succes van de beweging gemerkt (en dan bedoel ik het disrespect dat ik op dat forum zag, niet zozeer het succes van relatieloos leven). Maar draai me dus al snel om als ik merk dat mensen geen respect hebben voor hun medemens dus doet me ook niet zoveel :)

Ik zou me wel afvragen als je alleen maar drama aantrekt hoe dat komt. Want er bestaat ook zoiets als een emotioneel volwassen en gezonde relatie, en als dat wél iets is dat je aanspreekt doe je jezelf natuurlijk te kort. ;) Maar als je ook daar geen behoefte aan hebt dan is dit een prima oplossing. :)
pi_175505229
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Maar over vrouwen wel, en met veel bitterheid. Neem nou die hobbies. Je krijgt een lijst, ziet daar fotografie tussen staan, en het enige wat je kan bedenken is "selfies zeker". Denk je niet dat dit beeeetje een teken is?
Wat ik om mij heen zie is dat relatief veel vrouwen geen hobbies hebben.Zeker niet hobbies die het nodige vergen. En ik ben niet de enige die dat ziet. Wat natuurlijk niet betekent dat alle vrouwen geen hobbies hebben. Sterker, ik ken van dichtbij mensen die hun geld verdienen met vrouwenhobbies. Vaak zijn dat dan wat oudere vrouwen.
  dinsdag 5 december 2017 @ 11:26:20 #200
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175505267
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:24 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Wat ik om mij heen zie is dat relatief veel vrouwen geen hobbies hebben.Zeker niet hobbies die het nodige vergen. En ik ben niet de enige die dat ziet. Wat natuurlijk niet betekent dat alle vrouwen geen hobbies hebben. Sterker, ik ken van dichtbij mensen die hun geld verdienen met vrouwenhobbies. Vaak zijn dat dan wat oudere vrouwen.
Misschien ligt dat dan vooral aan de groep mensen die je kent?
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')