abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 november 2017 @ 09:03:20 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_175211874
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_175211902
Boren na de ochtendkoffie vind ik toch eigenlijk ook niet zo een succes.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175211965
Medisch ochtendeje, eerst huisarts, nu wachtkamer tandarts straks bloedafname
We have far more in common than that which devides us..
pi_175211998
Hallo. Geen bijzondere plannen vandaag. Werken en eind van de middag komt er iemand voor een offerte.
Spoilers!
pi_175212057
Gewoon even een peiling he,

Wie van jullie vindt dat ie een prettige apotheek heeft?
Want ik heb OF altijd pech, of alle apotheken zijn incompetent.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175212063
Ik heb ook geen bijzondere plannen. Werken, rustig aan doen. Kreeg mezelf vanochtend haast mijn bed niet uit (terwijl ik wel wakker was) en dat is een slecht teken voor een ochtendmens als ik. Dus rustig aan vandaag ^O^

Beterschap FFT :*
pi_175212093
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:19 schreef Lonaa het volgende:
Gewoon even een peiling he,

Wie van jullie vindt dat ie een prettige apotheek heeft?
Want ik heb OF altijd pech, of alle apotheken zijn incompetent.
Die van mij is prima, maar ik heb er niet heel veel gebruik van hoeven maken gelukkig. Wel een keer een erg raar zalfje moeten bestellen, dat erg lange levertijd bleek te hebben en duur was. Toen hebben ze gezocht of er een makkelijker goedkoper alternatief was, me uitgebreid verteld hoe dat alternatief anders zou zijn dan wat ik moest bestellen, en samen met me besloten om toch precies de bestelling te volgen ^O^
En ze verkopen er festivaloordoppen voor veel goedkoper dan online :o
pi_175212116
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:19 schreef Lonaa het volgende:
Gewoon even een peiling he,

Wie van jullie vindt dat ie een prettige apotheek heeft?
Want ik heb OF altijd pech, of alle apotheken zijn incompetent.
Sinds mijn dorpsapotheek me homeopathische alternatieven probeerde aan te smeren staan we op ietwat gespannen voet. }:|
Let me see you stripped down to the bone
pi_175212139
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:19 schreef Lonaa het volgende:
Gewoon even een peiling he,

Wie van jullie vindt dat ie een prettige apotheek heeft?
Want ik heb OF altijd pech, of alle apotheken zijn incompetent.
Over het geheel genomen ben ik best tevreden. Soms duurt het wat lang voor medicijnen af te halen zijn (lees; het liefst rij ik na de afspraak direct door en dat kan niet). Maar over het geheel genomen is de kennis goed, zijn ze vriendelijk en hebben ze een prima voorraad.

En het meest ideale vind ik wel dat ik gratis de medicijnen bij de huisarts kan laten bezorgen. Voor mijn 12wekelijkse injectie doe ik dat dus standaard.
pi_175212154
Fijn aan mijn apotheek is wel dat -ie aan het einde van mijn straat zit en in hetzelfde pand als de dokterspraktijken/verloskundepraktijk/fysio/bloedafname/van alles, dus als je bijvoorbeeld bij de huisarts iets voorgeschreven krijgt kun je het een verdieping lager meteen meenemen. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175212172
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Medisch ochtendeje, eerst huisarts (..) straks bloedafname
Reguliere checkup of is er wat loos? :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_175212196
zorgkaartnederland, mijn aptoheek: 3,7 uit 10

Het ligt niet aan mij *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175212260
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:19 schreef Lonaa het volgende:
Gewoon even een peiling he,

Wie van jullie vindt dat ie een prettige apotheek heeft?
Want ik heb OF altijd pech, of alle apotheken zijn incompetent.
Prima hier. :D Maar behalve m'n pil hoef ik er nooit iets te halen.
pi_175212318
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Prima hier. :D Maar behalve m'n pil hoef ik er nooit iets te halen.
Ik slik al bijna 3 jaar dezelfde medicijnen. Ik moet iedere 3 maanden de huisarts bellen voor herhaalrecept, want het mag niet 'doorlopen'
Iedere keer als ik dan bij de apotheek kom, voor nieuwe medicijnen, vragen ze me of ik het morgen op wil komen halen, terwijl het pakken van die shit 2 minuten duurt. Zelfs ik weet inmiddels waar ze liggen, zeg maar.

Net belde ik de apotheek, omdat ik niet meer wist of ik nog een herhaalrecept daar had liggen of dat ik alweer de huisarts moest bellen. Ik mocht nog 1x herhalen. Ik dacht, ik ben slim, ik zeg dat ik ze dan vanmiddag op kom halen.
'Dat kan niet'
'Waarom niet?'
'Ik weet niet of we ze op voorraad hebben.'
'Ik slik ze al 3 jaar, dagelijks.'
'Ja, maar normaal gesproken gaat er tussen aanvraag en ophalen een dag'
'Nee, normaal gesproken loop ik binnen, zeg ik dat ik ze nodig heb, en loop ik weer naar buiten met pillen.'
'Oh.
....We hebben ze ook wel op voorraad....'

|:( |:( |:( |:( |:( |:(

Blijkbaar gaan ze ze nu klaarleggen. Zal mij benieuwen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175212383
Oh, en een ander leuk ding bij mijn apotheek is dat de voorverpakte medicijnen in een groot magazijn achter de balie liggen, en die worden dan automatisch uit de stellingen gepakt door van die robotarmen (wat je kunt zien door de glaswand) en middels een sluisje naar de balie geworpen. O+
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 21 november 2017 @ 09:41:16 #16
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175212394
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:19 schreef Lonaa het volgende:
Gewoon even een peiling he,

Wie van jullie vindt dat ie een prettige apotheek heeft?
Want ik heb OF altijd pech, of alle apotheken zijn incompetent.
Nee, stel horken op een kluitje.

Ze doen altijd of het te druk is, niets kan op dezelfde dag, standaard recepten zijn zelden voldoende op voorraad en de spanne tussen bestellen, 2 dagen, is niet van deze tijd.
(Want als de huisarts voorschrijft is het bij toverslag -wel- binnen 15 minuten daarna beschikbaar)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175212400
Ik dacht eigenlijk dat dat met alle medicijnen op recept wel gebruikelijk was om het een dag van te voren aan te vragen. Hier moet je het voor een bepaalde tijd aanvragen, als je het dezelfde middag op wil halen.
pi_175212414
Woah, wat een ramp, als ik jullie zo hoor. Ik geloof niet dat ik bij die van ons ooit gehoord heb dat er iets niet op voorraad zou zijn.
Let me see you stripped down to the bone
pi_175212431
wat inefficiënt en bureaucratisch Lonaa! Ik heb nog nooit gehad dat ik medicatie de volgende dag hoefde op te halen.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_175212591
Lot, balen van gisteren zeg! :* Wanneer verwachten jullie uitsluitsel over wel of geen contract?
Let me see you stripped down to the bone
pi_175212612
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:42 schreef Lot_1 het volgende:
wat inefficiënt en bureaucratisch Lonaa! Ik heb nog nooit gehad dat ik medicatie de volgende dag hoefde op te halen.
Ik zal het je nog sterker vertellen,
Iedere keer dat ik opnieuw de huisarts moet bellen voor een nieuw herhaalrecept, betaal ik bij de apotheek 8 euro aan extra kosten voor 'de eerste aanvraag, advies en verpakking' IEDERE KEER.
Dat is al 12x dus sinds ik deze medicijnen slik.

Wat ze trouwens wel hebben, is een automaat voor herhaalrecepten. Dan krijg je een sms met een code en die kan je dan op de automaat invullen en dan vallen je medicijnen eruit. Superhandig, niet wachten, geen incompetente mensen. De adder: dat mag alleen als de apotheek je elektronisch patienten dossier mag hebben.
:{
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 09:54:46 #22
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175212661
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:41 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat dat met alle medicijnen op recept wel gebruikelijk was om het een dag van te voren aan te vragen. Hier moet je het voor een bepaalde tijd aanvragen, als je het dezelfde middag op wil halen.
Verschilt denk ik of het een 'uitgiftepunt' of echte apotheek is.

In mijn dorp is een uitgifte punt, voor 12u recept inleveren en je kunt dezelfde dag tussen 15-18 ophalen.

Verschilt ook of je een standaard antibiotica komt halen of een duur middel voor een zeldzame aandoening. En of je naar je apotheek in de buurt gaat of de van het Erasmus MC (denk ik)

Reuma spuiten voor m'n Ma worden door een andere apotheek thuis bezorgd.

Voor mezelf kom ik er nooit.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_175212714
Ritalin mocht bij mij destijds ook niet zomaar herhaald worden, dat was elke maand een lege verpakking 's morgens in de brievenbus bij de huisarts gooien voor een recept, dat dan eind van de middag in de apotheek op te halen was. Daar zaten verder geen extra kosten aan.
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:01:30 #24
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175212827
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]
De adder: dat mag alleen als de apotheek je elektronisch patienten dossier mag hebben.

:{
Niet helemaal precies correct: dat mag alleen wanneer jij jouw apotheek toestemming geeft om via het Landelijk Schakelpunt jouw medicatie-historie op te mogen vragen.
(Wat iets fundamenteel anders is dan een epd; een epd wordt gevoerd -binnen- een ziekenhuis)

Daarmee voldoen ze nl aan hun wettelijke plicht te verifieren dat jij geen medicatie van hen krijgt die conflicterend is met wat anderen aan jou voorschrijven.
Als je fysiek aan de balie komt horen zijn diezelfde controle te doen, door middel van bv een routine vraag als "slikt u nog andere middelen?".

[ Bericht 2% gewijzigd door fietsie op 21-11-2017 10:18:07 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175212860
Yup, het is mijns inziens een logische verantwoordelijkheid van apothekers om in de gaten te houden of je geen conflicterende medicatie binnenkrijgt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_175212882
Lonaa, krijg jij je medicijnen maar voor een maand?

Ik denk dat er ook iets fout gaat bij je huisarts. Die mag in principe medicatie voor 3 maanden voorschrijven met een 3 keer herhaling. Dus dan hoef je maar eens in het jaar te bellen.

Die uitgiftekosten kan je gewoon terugvragen als ze daar fouten mee maken.
Spoilers!
pi_175212911
En van apotkeek wisselen is harstikke makkelijk.
Spoilers!
pi_175212959
Neeee, een vriendin wil een opleiding tot special snowflake gaan doen: https://www.nieuwetijdscentrum.nl
Spoilers!
pi_175212972
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Neeee, een vriendin wil een opleiding tot special snowflake gaan doen: https://www.nieuwetijdscentrum.nl
Ooooo, die vriendenkring van jou - hij blijft fascineren! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_175213010
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Neeee, een vriendin wil een opleiding tot special snowflake gaan doen: https://www.nieuwetijdscentrum.nl
Die plaatjes erbij ook :o

Wat houdt 'een geaccrediteerde opleiding' eigenlijk in?
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_175213045
Die website :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175213088
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Ooooo, die vriendenkring van jou - hij blijft fascineren! :D
Ik begin te twijfelen of ik deze vriendschap nog heel lang trek. Ze is lief en staat altijd voor me klaar. Maar ze zit zo met zichzelf in de knoop en is altijd op zoek naar iets nieuws om zichzelf te verklaren.
Spoilers!
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:13:52 #33
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175213094
Maar even een gekke vraag he: Sneeuwvlokjes smelten toch?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175213141
Mijn beste ontdekking van het afgelopen jaar is dat niet alle sneeuwvlokken uniek zijn.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175213145
Vroeg me ook al af wat een geaccrediteerde opleiding is.

Ze hebben gelukkig wel een gastdocent bloesemtherapie.
Spoilers!
pi_175213169
Mijns inziens is wel degelijk iedereen uniek, maar zit daar verder geen enkele significantie aan. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_175213176
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:18 schreef minilot het volgende:
Mijns inziens is wel degelijk iedereen uniek, maar zit daar verder geen enkele significantie aan. :+
Ik had het over echte sneeuwvlokken. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175213201
Ah :)
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:20:21 #40
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175213202
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik had het over echte sneeuwvlokken. :+
Dat spul wat ze in Scandinavië nog krijgen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175213242
Ze heeft ook twee leuke kinderen maar die zijn ook hoogsensitief en altijd overprikkeld en whatever. Ik zie er niets bijzonders aan behalve een paniekerige moeder.
Spoilers!
pi_175213312
Hm. Straks maar eens zien hoe die van mij gaat worden. Ik ben overtuigd atheïst en hang actief een nondualistische filosofie aan, maar je zult zien dat ik net de pech heb dat ik een zwart/wit denkend mallootje voortbreng dat naar de kerk wil ofzo. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_175213327
Goed. Kwast. Roller. Primer. Nu echt. Zij die klussen gaan, groeten u. Adieu!
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:25:55 #44
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175213328
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:24 schreef minilot het volgende:
Hm. Straks maar eens zien hoe die van mij gaat worden. Ik ben overtuigd atheïst en hang actief een nondualistische filosofie aan, maar je zult zien dat ik net de pech heb dat ik een zwart/wit denkend mallootje voortbreng dat naar de kerk wil ofzo. :+
Dat laatste is toch jarenlange indoctrinatie voor nodig; dat risico zal je zo snel niet lopen me dunkt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175213353
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:25 schreef minilot het volgende:
Goed. Kwast. Roller. Primer. Nu echt. Zij die klussen gaan, groeten u. Adieu!
Succes :)
pi_175213404
Zo, ik is officieel een klotedag aan t worden. Huisarts denkt aan schildklier problemen, bloedprillen ging ook weer k...
Naar de tandarts, geen pijn maar raar gevoel, klopte, kies gebroken, tot in de wortel (onderdom komt met gebreken) dus verdovingen erin en trekken maar. Maar nu is er een flink stipuk achtergebleven en het zit te dicht bij de neusholte dus binnenkort naar de kaakchirurg.

Vandaag blijf ik lekker thuis op de bank, moest van de tandarts de eerste uren niets inspannends doe, dus berg op naar kantoor maar niet doen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_175213444
Wow Kaatje, wat ellendig ;(
Spoilers!
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:33:17 #48
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175213476
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, ik is officieel een klotedag aan t worden. Huisarts denkt aan schildklier problemen, bloedprillen ging ook weer k...
Naar de tandarts, geen pijn maar raar gevoel, klopte, kies gebroken, tot in de wortel (onderdom komt met gebreken) dus verdovingen erin en trekken maar. Maar nu is er een flink stipuk achtergebleven en het zit te dicht bij de neusholte dus binnenkort naar de kaakchirurg.

Vandaag blijf ik lekker thuis op de bank, moest van de tandarts de eerste uren niets inspannends doe, dus berg op naar kantoor maar niet doen.
Gadver, da's geen toffe combinatie van dingen op-een-rijtje...
Beterschap
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175213555
Ow kaatje, dat klinkt rot. :*

En een geaccrediteerde opleiding nonsenskunde volgen... _O_ gossie

De Apotheek is bij de apotheekhuishoudende huisarts. De hele praktijk scoort 9/10
Daar had ik ook mijn praktijk w/

@ mini...bedacht ik mij: hoe gaat je werkgever de periode overbruggen van verlof voor drie onderbetaalde ervaren zwangere werknemers?
En Is er overlap in jullie verlofperioden plus het plannen van ouderschapsverlof?
Succes met de muren.

Ha, de thesis van JT staat al online, bovenaan ^O^

Succes met reizen en regen vandaag.
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:39:04 #50
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175213572
*O* zondag sneeuw! *O*
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175213575
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, ik is officieel een klotedag aan t worden. Huisarts denkt aan schildklier problemen, bloedprillen ging ook weer k...
Naar de tandarts, geen pijn maar raar gevoel, klopte, kies gebroken, tot in de wortel (onderdom komt met gebreken) dus verdovingen erin en trekken maar. Maar nu is er een flink stipuk achtergebleven en het zit te dicht bij de neusholte dus binnenkort naar de kaakchirurg.

Vandaag blijf ik lekker thuis op de bank, moest van de tandarts de eerste uren niets inspannends doe, dus berg op naar kantoor maar niet doen.
Oh bah Kaatje, dat klinkt helemaal niet goed. ;(
Ik hoop dat je een beetje kunt ontspannen thuis op de bank.
pi_175213582
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:39 schreef fietsie het volgende:
*O* zondag sneeuw! *O*
in Abu Dabi -O-
pi_175213597
Wat een rotochtend Kaatje. Word je inderdaad niet vrolijk van. Sterkte :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:42:40 #54
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175213629
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:40 schreef AnneX het volgende:

[..]

in Abu Dabi -O-
Diverse media menen te kunnen melden in het Hollandse... wel natte, maar sneeuw :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175213669
Over allternatieve dingen: Gisteravond eetclubje bij mij. Een van de dames heeft al jaren last alles. Dus ontlasting laten controleren en uitslag naar orthomoleculair therapeut. Net als altij ontstekingen in darm, te weinig voedselopname. Ik zou zeggen, ga naar een mld arts maar nee, we moeten maar stoppen met gluten -O- echt, ik hou m’n mond maar
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:47:10 #56
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175213700
orthomoleculair therapeut, is dat niet zo'n beroep waar de vereniging tegen Kwakzalverij al het nodige over heeft gepubliceerd?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175213720
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Over allternatieve dingen: Gisteravond eetclubje bij mij. Een van de dames heeft al jaren last alles. Dus ontlasting laten controleren en uitslag naar orthomoleculair therapeut. Net als altij ontstekingen in darm, te weinig voedselopname. Ik zou zeggen, ga naar een mld arts maar nee, we moeten maar stoppen met gluten -O- echt, ik hou m’n mond maar
Maar is dat haar standpunt of die van haar arts? Ik kwam niet voorbij mijn huisarts terwijl ik graag naar de MLD arts wilde.
pi_175213764
Hoe snel kun je bij de kaakchirurg terecht, kaatje? En heb je vervoer( hulp).

En Lot...inderdaad dubbel kut als man ook nog trubbles heeft. Staat zijn baan op de tocht? Brrr.
# teruggelezen.

Afgelopen week al een paar keer ‘s avonds inderdaad de temp. schommelend onder nulpunt.
Mn.X heeft (lang) fotografieweekend in Zeeland. Lange onderbroek mee dan maar. :D
pi_175213836
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:48 schreef Puala het volgende:

[..]

Maar is dat haar standpunt of die van haar arts? Ik kwam niet voorbij mijn huisarts terwijl ik graag naar de MLD arts wilde.
De OM heeft gezegd dat zij last van ontstekingen in haar darmen heeft. Dat na ontlastingsonderzoek. Het enige dat zij met haar huisarts heeft gedaan is bloedonderzoek, waar de uitslag naar de OM is gegaan.
Huisarts wil haar best doorsturen naar de MLD sturen, maar da's volgens haar niet nodig, de OM is prima :?
We have far more in common than that which devides us..
pi_175213852
2 km stappen op nieuwe schoenen, geen last van voeten. Win.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175213865
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:52 schreef AnneX het volgende:
Hoe snel kun je bij de kaakchirurg terecht, kaatje? En heb je vervoer( hulp).

En Lot...inderdaad dubbel kut als man ook nog trubbles heeft. Staat zijn baan op de tocht? Brrr.
# teruggelezen.

Afgelopen week al een paar keer ‘s avonds inderdaad de temp. schommelend onder nulpunt.
Mn.X heeft (lang) fotografieweekend in Zeeland. Lange onderbroek mee dan maar. :D
Geen idee, ik krijg volgens de tandarts morgen een brief thuis wanneer ik kan/moet komen. Op een dinsdag kan ik mijn zus vragen en ik kan ook altijd collega's vragen, of mensen hier in de flat. En in noodgeval stap ik hier bij de halte in de bus in en ben vrij snel in het ziekenhuis.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 21 november 2017 @ 11:01:44 #62
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_175213881
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:00 schreef Lonaa het volgende:
2 km stappen op nieuwe schoenen, geen last van voeten. Win.
Yay! Dat is redelijk uniek inderdaad. Wat voor schoenen?
pi_175213916
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:52 schreef AnneX het volgende:
Hoe snel kun je bij de kaakchirurg terecht, kaatje? En heb je vervoer( hulp).

En Lot...inderdaad dubbel kut als man ook nog trubbles heeft. Staat zijn baan op de tocht? Brrr.
# teruggelezen.
Nee dat gelukkig niet, wel weer een tijdelijk contract vanwege kritiek op functioneren. Die kritiek was nogal onverwacht, dus dat is vervelend.

Wat ik nog vragen wilde: wat is een boterham halfom?
freedom is just another word for nothing left to lose
  dinsdag 21 november 2017 @ 11:04:37 #64
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175213926
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

De OM heeft gezegd dat zij last van ontstekingen in haar darmen heeft. Dat na ontlastingsonderzoek. Het enige dat zij met haar huisarts heeft gedaan is bloedonderzoek, waar de uitslag naar de OM is gegaan.
Huisarts wil haar best doorsturen naar de MLD sturen, maar da's volgens haar niet nodig, de OM is prima :?
Formele standpunt van de vereniging ter voorkoming van Kwakzalverij:

quote:
Voor de theorie achter de orthomoleculaire behandelwijze bestaat geen enkel deugdelijk wetenschappelijk bewijs. Het is gewoon een verzinsel.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175213930
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:01 schreef morgane het volgende:

[..]

Yay! Dat is redelijk uniek inderdaad. Wat voor schoenen?
Dees!


Ik moest fatsoenlijke waterdichte stappers. 35 euro, leer, geen vachtje aan de binnenkant (superwarme voeten. :r )
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 21 november 2017 @ 11:05:21 #66
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_175213942
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dees!
[ afbeelding ]

Ik moest fatsoenlijke waterdichte stappers. 35 euro, leer, geen vachtje aan de binnenkant (superwarme voeten. :r )
Leuk! O+
pi_175213962
Wat een klotedag Kaatje! Goed dat je thuis bent gebleven ^O^
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_175213967
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:05 schreef morgane het volgende:

[..]

Leuk! O+
Ja! Wel gewoon laarsjes, maar niet helemaal zwart (soort...antraciet/zwart ofzo) niet teveel tierelantijnen, wel stoer, niet lomp want redelijk smal.

Ik ben er wel blij mee :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175213982
Mijn huisdieren zitten exact hetzelfde als gisteren. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175213983
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dees!
[ afbeelding ]

Ik moest fatsoenlijke waterdichte stappers. 35 euro, leer, geen vachtje aan de binnenkant (superwarme voeten. :r )
Leuk stoer idd :)
pi_175213989
these boots are made for walking dus ^O^ ze zien er fijn uit!
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_175213991
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dees!
[ afbeelding ]

Ik moest fatsoenlijke waterdichte stappers. 35 euro, leer, geen vachtje aan de binnenkant (superwarme voeten. :r )
Alleen al bij het zien van die laarsjes krijg ik al spontaan blaren

Wel leuke trouwens
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 21 november 2017 @ 11:07:31 #73
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_175213996
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja! Wel gewoon laarsjes, maar niet helemaal zwart (soort...antraciet/zwart ofzo) niet teveel tierelantijnen, wel stoer, niet lomp want redelijk smal.

Ik ben er wel blij mee :D
Dat is ook precies mijn smaak :) 10 jaar geleden droeg ik nog legerkisten, inmiddels iets subtielere varianten ;)
pi_175214000
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:04 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Nee dat gelukkig niet, wel weer een tijdelijk contract vanwege kritiek op functioneren. Die kritiek was nogal onverwacht, dus dat is vervelend.

Wat ik nog vragen wilde: wat is een boterham halfom?
Een dubbele boterham met vliesdun gesneden lever én dun gesneden pekelvlees. ( en vers gemalen peper).

Gordijnensoap: zojuist gebeld en ze zijn terug van natwassen.
Straks eens kijken of ze schoon zijn geworden. # viespeuk.
pi_175214013
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Alleen al bij het zien van die laarsjes krijg ik al spontaan blaren

Wel leuke trouwens
Oh echt? Moeilijke voeten?

Ik heb vooral een hoge wreef, wat altijd lastig is met laarzen.
Vorig jaar had ik wel bruine laarzen die me blaren op mn hakken gaven, die zaten gewoon niet goed.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175214022
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:07 schreef morgane het volgende:

[..]

Dat is ook precies mijn smaak :) 10 jaar geleden droeg ik nog legerkisten, inmiddels iets subtielere varianten ;)
Nou, precies dat. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175214066
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:07 schreef morgane het volgende:

[..]

Dat is ook precies mijn smaak :) 10 jaar geleden droeg ik nog legerkisten, inmiddels iets subtielere varianten ;)
Hoe vind je dat gaan met skateboarden? Ik heb dan altijd het liefst schoenen met een flexibele zool. Ik loop eigenlijk altijd op All Stars. (Ik begin ze lichtelijk beu te worden, maar weet niet wat ik dan wil. Ik heb nogal grote voeten, dus schoenen winkelen is echt niet leuk want het is er nooit in mijn maat of het is erg lomp.)
pi_175214094
Wat vinden jullie stoer? Ik snap dat bijvoeglijk naamwoord nooit zo goed als het om kleding gaat.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_175214097
Behalve deze schoenen heb ik inderdaad ook nog Allstars. En Adidasjes.
En veter enkellaarzen, zwart, met hak. 2 paar (zitschoenen en loopschoene zeg maar :P )
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175214098
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh echt? Moeilijke voeten?

Ik heb vooral een hoge wreef, wat altijd lastig is met laarzen.
Vorig jaar had ik wel bruine laarzen die me blaren op mn hakken gaven, die zaten gewoon niet goed.
Heb al bijna blaren als ik een schoenwinkel binnenloop. Zelfs als ik schoenen een tijdje niet gedragen heb krijg ik al blaren
We have far more in common than that which devides us..
pi_175214106
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heb al bijna blaren als ik een schoenwinkel binnenloop. Zelfs als ik schoenen een tijdje niet gedragen heb krijg ik al blaren
Wat naar. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175214125
F. krijgt weer niet op tijd betaald.
In 11 maanden tijd is het 1x op tijd geweest. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175214152
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:14 schreef Lonaa het volgende:
F. krijgt weer niet op tijd betaald.
In 11 maanden tijd is het 1x op tijd geweest. :{
Nou ja zeg, da's toch te gek voor woorden. Als F. nou eens een dag thuisblijft? Maar ja, kan ik wel zeggen zou ik ook niet snel doen
We have far more in common than that which devides us..
pi_175214183
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heb al bijna blaren als ik een schoenwinkel binnenloop. Zelfs als ik schoenen een tijdje niet gedragen heb krijg ik al blaren
Wat vervelend. Zou dat aan de huid op je voeten liggen ofzo? :{
pi_175214201
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:19 schreef Lonaa het volgende:
Gewoon even een peiling he,

Wie van jullie vindt dat ie een prettige apotheek heeft?
Want ik heb OF altijd pech, of alle apotheken zijn incompetent.
Dat tweede.
Mijn vorige was tot mijn grote schrik wel goed, maar toch ook zo traag als dikke stront.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175214249
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:12 schreef mjan het volgende:
Wat vinden jullie stoer? Ik snap dat bijvoeglijk naamwoord nooit zo goed als het om kleding gaat.
Tegenovergesteld van schattig/tuttig, denk ik.
Stevig, geen pastelkleurtjes, geen kanten dingetjes en frummeltjes en versierseltjes, rechte lijnen. Als ik ermee in een boom klim, is de kans dat het heel blijft wat groter. Als ik ermee in de regen loop, is het niet meteen verpest. Ik hoef er geen kou in te lijden in de winter. Zoiets?
pi_175214261
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat tweede.
Mijn vorige was tot mijn grote schrik wel goed, maar toch ook zo traag als dikke stront.
Hier eigenlijk helemaal geen probleem met de apotheek. Ik geloof dat ze wel VSM spullen hebben staan, maar ik heb echt nooit meegemaakt dat ze homeopatisch spul wilden verkopen. VSM staat ook waar je het zelf kunt pakken net als tandpasta etc.
Als er iets niet op voorraad is denken ze goed mee en doen ze van alles om het op te lossen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_175214263
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nou ja zeg, da's toch te gek voor woorden. Als F. nou eens een dag thuisblijft? Maar ja, kan ik wel zeggen zou ik ook niet snel doen
F. is de enige werknemer in dienst. En de baas zei 'er is nu geen geld. De machine die donderdag geleverd en dan daarna betaald wordt, daar betaal ik je loon van'
Ergo, hij krijgt betaald als de machine geleverd en betaald is. Als ie thuis blijft, wordt machine niet gemaakt en niet geleverd.

:')

Hij zit gewoon een beetje vast, en het is vervelend. Hij is wel voor het eerst echt boos geworden, misschien maakt het indruk.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175214273
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat tweede.
Mijn vorige was tot mijn grote schrik wel goed, maar toch ook zo traag als dikke stront.
Ja, dat trage, dat heb ik in mijn leven bij alle apotheken gezien. Ik snap daar echt geen kont van.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175214398
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

F. is de enige werknemer in dienst. En de baas zei 'er is nu geen geld. De machine die donderdag geleverd en dan daarna betaald wordt, daar betaal ik je loon van'
Ergo, hij krijgt betaald als de machine geleverd en betaald is. Als ie thuis blijft, wordt machine niet gemaakt en niet geleverd.

:')

Hij zit gewoon een beetje vast, en het is vervelend. Hij is wel voor het eerst echt boos geworden, misschien maakt het indruk.
Dus die baas heeft geen cent achter de hand? En mocht F. ziek worden, of er breekt vandaag brand uit in de werkplaats en de machine kan niet geleverd worden en zal dus ook niet betaald worden, wat dan? Dit is toch niet normaal/
We have far more in common than that which devides us..
pi_175214440
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:21 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Tegenovergesteld van schattig/tuttig, denk ik.
Stevig, geen pastelkleurtjes, geen kanten dingetjes en frummeltjes en versierseltjes, rechte lijnen. Als ik ermee in een boom klim, is de kans dat het heel blijft wat groter. Als ik ermee in de regen loop, is het niet meteen verpest. Ik hoef er geen kou in te lijden in de winter. Zoiets?
Een synoniem van functioneel dan dus?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  dinsdag 21 november 2017 @ 11:31:33 #92
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_175214441
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:24 schreef minilot het volgende:
Hm. Straks maar eens zien hoe die van mij gaat worden. Ik ben overtuigd atheïst en hang actief een nondualistische filosofie aan, maar je zult zien dat ik net de pech heb dat ik een zwart/wit denkend mallootje voortbreng dat naar de kerk wil ofzo. :+
Als dat gebeurt heeft hij/zij in ieder geval geleerd zelfstandig te denken en eigen beslissingen te nemen.
Siesta & Fiesta!
pi_175214449
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dus die baas heeft geen cent achter de hand? En mocht F. ziek worden, of er breekt vandaag brand uit in de werkplaats en de machine kan niet geleverd worden en zal dus ook niet betaald worden, wat dan? Dit is toch niet normaal/
Er zal vast geld losgepeuterd kunnen worden als dat echt nodig is, baas vindt dat niet echt nodig voor loon van F.

En ja, dat is van de zotte. Eens.

Maar met alle passief-agressieve acties, ,zoals niet komen werken of contractbreuk opvoeren (daarin staat betalen voor de 25e, dat heeft F er speciaal in laten zetten :') ) daarmee snijdt ie zichzelf in de vingers.
Eind van het jaar wordt het vast contract of geen contract namelijk :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175214457
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:31 schreef mjan het volgende:

[..]

Een synoniem van functioneel dan dus?
Ik vind het iets meer dan alleen fucntioneel.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175214495
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind het iets meer dan alleen functioneel.
Wat dan?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_175214508
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:34 schreef mjan het volgende:

[..]

Wat dan?
Ja, dat weet ik niet zo goed, anders had ik dat er achteraan getypt.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 21 november 2017 @ 11:37:17 #97
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_175214554
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Er zal vast geld losgepeuterd kunnen worden als dat echt nodig is, baas vindt dat niet echt nodig voor loon van F.

En ja, dat is van de zotte. Eens.

Maar met alle passief-agressieve acties, ,zoals niet komen werken of contractbreuk opvoeren (daarin staat betalen voor de 25e, dat heeft F er speciaal in laten zetten :') ) daarmee snijdt ie zichzelf in de vingers.
Eind van het jaar wordt het vast contract of geen contract namelijk :')
Misschien moet hij overwegen of hij wel een contract wil....
Siesta & Fiesta!
pi_175214575
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:21 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Tegenovergesteld van schattig/tuttig, denk ik.
Stevig, geen pastelkleurtjes, geen kanten dingetjes en frummeltjes en versierseltjes, rechte lijnen. Als ik ermee in een boom klim, is de kans dat het heel blijft wat groter. Als ik ermee in de regen loop, is het niet meteen verpest. Ik hoef er geen kou in te lijden in de winter. Zoiets?
Dit lijkt behoorlijk op de definitie die ik zou geven.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175214616
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:31 schreef mjan het volgende:

[..]

Een synoniem van functioneel dan dus?
Nee. Het gaat ook om de look. Iets kan prima lelijk en lomp zijn, maar niet stoer. Een werkbroek vind ik bijvoorbeeld niet stoer, maar wel functioneel.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175214629
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja! Wel gewoon laarsjes, maar niet helemaal zwart (soort...antraciet/zwart ofzo) niet teveel tierelantijnen, wel stoer, niet lomp want redelijk smal.

Ik ben er wel blij mee :D
Oooo. Waar? Hebb0n.
Let me see you stripped down to the bone
pi_175214632
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Er zal vast geld losgepeuterd kunnen worden als dat echt nodig is, baas vindt dat niet echt nodig voor loon van F.

En ja, dat is van de zotte. Eens.

Maar met alle passief-agressieve acties, ,zoals niet komen werken of contractbreuk opvoeren (daarin staat betalen voor de 25e, dat heeft F er speciaal in laten zetten :') ) daarmee snijdt ie zichzelf in de vingers.
Eind van het jaar wordt het vast contract of geen contract namelijk :')
Dan zou ik zoeken naar contract elders. Zeker agz het al honderd jaar hetzelfde blijft.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175214634
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:41 schreef minilot het volgende:

[..]

Oooo. Waar? Hebb0n.
Scapino :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175214649
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

De OM heeft gezegd dat zij last van ontstekingen in haar darmen heeft. Dat na ontlastingsonderzoek. Het enige dat zij met haar huisarts heeft gedaan is bloedonderzoek, waar de uitslag naar de OM is gegaan.
Huisarts wil haar best doorsturen naar de MLD sturen, maar da's volgens haar niet nodig, de OM is prima :?
Vreemd verhaal zo
pi_175214653
Zeg ik wil volgende week dinsdag in (of boven) Rotterdam uiteten. Liefst Aziatisch. Met mijn liefje. Budget maakt niet zoveel uit.
Waar ga ik heen?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 21 november 2017 @ 11:45:53 #105
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_175214715
Umami schijnt top te zijn.
pi_175214730
Dat is een ander concept dan de umami in Utrecht toch?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 21 november 2017 @ 11:47:28 #107
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_175214746
Ja klopt, Umami is wel een keten, maar die in Utrecht hoort er niet bij.
pi_175214750
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175214774
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:42 schreef Puala het volgende:

[..]

Vreemd verhaal zo
Vond ik ook. Maar toen ik vroeg waarom ze niet een verwijzing naar een specialist vroeg (dit heeft ze zeker al 5 jaar en komt iedere keer terug) werd ik aangekeken of ik gek was, en werd gevraagd wat hij meer kon constateren dan deze persoon. Toen heb ik maar niets meer gezegd en dacht zoek het dan maar uit.
We have far more in common than that which devides us..
pi_175214830
Da's kut Lonaa. Is je medicatie nog wel passend dan?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175214847
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:52 schreef Vanyel het volgende:
Da's kut Lonaa. Is je medicatie nog wel passend dan?
Dat vraag ik me ook af.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175214871
Klote lonaa, niet de molen in snap ik, maar misschien moet er iets bijgesteld worden? Helemaal geen verstand van maar dat zou toch kunnen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_175214976
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Klote lonaa, niet de molen in snap ik, maar misschien moet er iets bijgesteld worden? Helemaal geen verstand van maar dat zou toch kunnen?
Dat zou kunnen. De gedachte 'mijn medicijnen doen het niet' worden afgewisseld met 'ik moet me niet zo aanstellen.'
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175215022
Ik belde de huisarts. Ze zijn dicht want cursus. Altijd dit, altijd.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175215087
@kaatje sterkte met de medische dingen, hopelijk valt 't allemaal mee


@lonaa, kut dat het zo rot gaat sterkte ermee


@de rest hoi!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 november 2017 @ 12:10:16 #116
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_175215150
Over nieuwe schoenen gesproken. Ik bestelde schoenen met deze maatindicatie: us 11.5 eu 45.5 uk 10.5

Maar dat kan dus niet. 45.5 is US 12.5 :(. Dus nu weet ik niet of ik 45.5 krijg, of 11.5 US

En als ik UK 10.5 krijg, krijg ik nog kleinere schoenen, want dat is eigenlijk 44.

KUNNEN WE AUB NIET ÉÉN MAAT AANHOUDEN BEDANKT VOOR ALLES.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 november 2017 @ 12:11:17 #117
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_175215167
Oh, ik zit dwars door serieuze dingen heen te klagen over een schoenmaat.

Groetjes en sterkte aan de betrokkenen.

;(.
pi_175215201
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nee. Het gaat ook om de look. Iets kan prima lelijk en lomp zijn, maar niet stoer. Een werkbroek vind ik bijvoorbeeld niet stoer, maar wel functioneel.
Ik vind het nog steeds een vaag geheel.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_175215203
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:11 schreef Kreator het volgende:
Oh, ik zit dwars door serieuze dingen heen te klagen over een schoenmaat.

Groetjes en sterkte aan de betrokkenen.

;(.
Beter zijn schoenmaat je levensissues. Ruilen? 8-)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175215455
I killed the topic?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175215591
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:27 schreef Lonaa het volgende:
I killed the topic?
ik was even weggedoezeld
We have far more in common than that which devides us..
pi_175215600
Ik was lunchen ;)

:* Lonaa
pi_175215635
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Vond ik ook. Maar toen ik vroeg waarom ze niet een verwijzing naar een specialist vroeg (dit heeft ze zeker al 5 jaar en komt iedere keer terug) werd ik aangekeken of ik gek was, en werd gevraagd wat hij meer kon constateren dan deze persoon. Toen heb ik maar niets meer gezegd en dacht zoek het dan maar uit.
oh wauw. Dan leef je ook echt wel onder een steen als je niet weet wat die verschillen zijn en je niet laat vertellen wat waar voor is etc. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175215686
Damn. Ook lekker.


Ik pas mijn vraag aan. Lekker eten op dinsdag in Rotterdam, Haarlem of Alkmaar. Tips?
Dinsdag is nogal relevant want restaurants vinden dat vaak een mooie dag om dicht te zijn :(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175215775
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:37 schreef Puala het volgende:

[..]

oh wauw. Dan leef je ook echt wel onder een steen als je niet weet wat die verschillen zijn en je niet laat vertellen wat waar voor is etc. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zou ik ook kwaad van worden zeg! :o
Wel fijn dat het goed komt uiteindelijk :)
maar de weg ernaartoe, en dat dat zo lang duurde :( :(
pi_175215794
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat zou kunnen. De gedachte 'mijn medicijnen doen het niet' worden afgewisseld met 'ik moet me niet zo aanstellen.'
Klotesituatie. :*
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_175215797
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Daar zou ik ook kwaad van worden zeg! :o
Wel fijn dat het goed komt uiteindelijk :)
maar de weg ernaartoe, en dat dat zo lang duurde :( :(
Ik ga als het traject achter de rug is een klacht indienen en weg bij de praktijk.
Ja bizar, 4 jaar lang dingen niet eten ivm klachten. Dingen niet doen/afspraken afzeggen etc.

Daarom, als je de kans hebt om wel naar een arts te gaan zou ik het sowieso doen.
pi_175215826
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:47 schreef Lonaa het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moeilijk ;( Hopelijk krijg je de huisarts morgen wel te pakken en kan die iets doen.
pi_175215861
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:39 schreef Vanyel het volgende:
Damn. Ook lekker.

Ik pas mijn vraag aan. Lekker eten op dinsdag in Rotterdam, Haarlem of Alkmaar. Tips?
Dinsdag is nogal relevant want restaurants vinden dat vaak een mooie dag om dicht te zijn :(
Hmm helaas. Leerdam of Ijsselstein zou ik wel wat weten, maar deze plaatsen niet.
pi_175215899
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:37 schreef Puala het volgende:

[..]

oh wauw. Dan leef je ook echt wel onder een steen als je niet weet wat die verschillen zijn en je niet laat vertellen wat waar voor is etc. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed dat je flink boos bent geworden en dat het niet alleen duidelijk is geworden, maar dat er ook iets is om er vanaf te komen. Maar dat hij dan ook nog de "eer" naar zichzelf haalt, bah.
Mijn huisarts zegt eigenlijk altijd, je komt niet voor niets, het is jouw lijf en jij kent dat beter dan ik.
Ooit eens voelde ik knobbels in mijn borst, hij was er van overtuigd dat het melkklieren waren, maar ik voelde iets dus een mammografie. Hij had gelijk (gelukkig).
Hij weet ook dat ik eigenlijk altijd kom als er iets al langer speelt (ik denk altijd gaat vanzelf wel over). Daarom probeer ik ook altijd bij hem een afspraak te maken en niet bij een van de anderen in de praktijk
We have far more in common than that which devides us..
pi_175215932
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:48 schreef Puala het volgende:

[..]

Hmm helaas. Leerdam of Ijsselstein zou ik wel wat weten, maar deze plaatsen niet.
Verkeerde kant op.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175215981
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Goed dat je flink boos bent geworden en dat het niet alleen duidelijk is geworden, maar dat er ook iets is om er vanaf te komen. Maar dat hij dan ook nog de "eer" naar zichzelf haalt, bah.
Ik ben vooral blij dat het niet klopte wat hij zei. Want daar zou ik de rest van mijn leven aan vast hebben gezeten.

quote:
Mijn huisarts zegt eigenlijk altijd, je komt niet voor niets, het is jouw lijf en jij kent dat beter dan ik.
Ooit eens voelde ik knobbels in mijn borst, hij was er van overtuigd dat het melkklieren waren, maar ik voelde iets dus een mammografie. Hij had gelijk (gelukkig).
Hij weet ook dat ik eigenlijk altijd kom als er iets al langer speelt (ik denk altijd gaat vanzelf wel over). Daarom probeer ik ook altijd bij hem een afspraak te maken en niet bij een van de anderen in de praktijk
Wel fijn dat je arts handelt zoals jij prettig vind. Dat is echt ontzettend prettig O+
En nog fijner dat hij gelijk had en de mammografie niets aangaf.
pi_175216014
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

F. is de enige werknemer in dienst. En de baas zei 'er is nu geen geld. De machine die donderdag geleverd en dan daarna betaald wordt, daar betaal ik je loon van'
Ergo, hij krijgt betaald als de machine geleverd en betaald is. Als ie thuis blijft, wordt machine niet gemaakt en niet geleverd.

:')

Hij zit gewoon een beetje vast, en het is vervelend. Hij is wel voor het eerst echt boos geworden, misschien maakt het indruk.
hij zit erin dus zal het iets meer begrijpen/minder erg opvatten maar als je dit als nuchtere buitenstaander zo leest is dit ongelooflijk.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 november 2017 @ 12:57:09 #134
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_175216022
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Beter zijn schoenmaat je levensissues. Ruilen? 8-)
Als jij dan ook mijn applicatie-migratie overneemt, zeg ik deal. ;(.
pi_175216062
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:37 schreef Puala het volgende:

[..]

oh wauw. Dan leef je ook echt wel onder een steen als je niet weet wat die verschillen zijn en je niet laat vertellen wat waar voor is etc. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je eigen arts :r

En Lonaa; niet te lang mee rondlopen hoor. Je gaat je alleen maar meer depressiever voelen :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_175216097
Mn moeder kwam net een pan goedgevulde kippensoep (vol kip en vermicelli), een Italiaanse bol, 2 bruine boterhammen, 2 mandarijnen en een banaan brengen.
Lief! Ze is bang dat ik verhonger als ik niet lekker ben :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 november 2017 @ 13:07:23 #137
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_175216194
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn moeder kwam net een pan goedgevulde kippensoep (vol kip en vermicelli), een Italiaanse bol, 2 bruine boterhammen, 2 mandarijnen en een banaan brengen.
Lief! Ze is bang dat ik verhonger als ik niet lekker ben :D
1 broodje pulled pork en een patat oorlog aub. bedankt.
pi_175216238
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn moeder kwam net een pan goedgevulde kippensoep (vol kip en vermicelli), een Italiaanse bol, 2 bruine boterhammen, 2 mandarijnen en een banaan brengen.
Lief! Ze is bang dat ik verhonger als ik niet lekker ben :D
Dat klinkt niet vervelend :9
pi_175216249
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn moeder kwam net een pan goedgevulde kippensoep (vol kip en vermicelli), een Italiaanse bol, 2 bruine boterhammen, 2 mandarijnen en een banaan brengen.
Lief! Ze is bang dat ik verhonger als ik niet lekker ben :D
Dat is lief! :)

Ik kreeg gisteravond een mailtje met de vraag wat ik graag wil eten als ik maandag kom O+
Het waren vier opties, ik heb spruitjes gekozen :) geroerbakt met champignons, cashewnoten en rijst
pi_175216251
Ik heb hoofdpijn, kan ik ook bestellen bij moeder FFT? Kan ze ook even voor me douchen?
Spoilers!
pi_175216328
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb hoofdpijn, kan ik ook bestellen bij moeder FFT? Kan ze ook even voor me douchen?
Wil ze vast wel!
Maar sterkte met je hoofdpijn :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_175216331
Voel je je alweer wat beter FFT?

Kus voor Lonaa. Heb er weinig zinnigs over te zeggen. Maar even naar de huisarts en/of de psychiater :*
Spoilers!
pi_175216338
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn moeder kwam net een pan goedgevulde kippensoep (vol kip en vermicelli), een Italiaanse bol, 2 bruine boterhammen, 2 mandarijnen en een banaan brengen.
Lief! Ze is bang dat ik verhonger als ik niet lekker ben :D
Oh, wat lief. Zou ik ook wel willen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_175216340
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:15 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Wil ze vast wel!
Maar sterkte met je hoofdpijn :{
Komt wel weer goed hoor :)
Spoilers!
pi_175216354
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:10 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat is lief! :)

Ik kreeg gisteravond een mailtje met de vraag wat ik graag wil eten als ik maandag kom O+
Het waren vier opties, ik heb spruitjes gekozen :) geroerbakt met champignons, cashewnoten en rijst
dat klinkt goed en gezond! Ik vind spruitjes bitter maar zo (zit er ketjap door?) vind ik ze vast lekker.

Ik kan heel lang spruitjes bewonderen omdat ik het zo knap vind dat het allemaal individuele piepkleine hele kooltjes zijn. Ik weet het, ik spoor niet :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_175216386
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Voel je je alweer wat beter FFT?

Kus voor Lonaa. Heb er weinig zinnigs over te zeggen. Maar even naar de huisarts en/of de psychiater :*
kun je wel douchen? Want dan doen hoor, douchen is ff heerlijk.
Het gaat goed, nu zeker na een kom soep. Maar ik weet dat als ik actief ga doen of aan het werk zou gaan ik weer gek ga worden dus doe vandaag niks behalve films kijken en boek lezen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_175216427
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:18 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

kun je wel douchen? Want dan doen hoor, douchen is ff heerlijk.
Het gaat goed, nu zeker na een kom soep. Maar ik weet dat als ik actief ga doen of aan het werk zou gaan ik weer gek ga worden dus doe vandaag niks behalve films kijken en boek lezen.
Ja hoor, ik kan heel goed douchen. Het is een van mijn specialiteiten zelfs. Maar ik heb gewoon geen zin om mijn kleren te zoeken en naar buiten te gaan naar het huis.
Spoilers!
pi_175216459
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat klinkt goed en gezond! Ik vind spruitjes bitter maar zo (zit er ketjap door?) vind ik ze vast lekker.

Ik kan heel lang spruitjes bewonderen omdat ik het zo knap vind dat het allemaal individuele piepkleine hele kooltjes zijn. Ik weet het, ik spoor niet :')
Inderdaad met ketjap. En een beetje gember, knoflook en ui ook geloof ik.
Vaak valt het heel erg mee hoe bitter ze zijn, zeker als je ze ergens doorheen eet.

Ik kan het me helemaal voorstellen dat je ze heel mooi vindt. Sowieso zijn alle koolsoorten prachtig en eigenlijk alle andere planten ook als je goed kijkt.
Ik heb op een boerderij gewerkt en het is zo leuk om boerenkolen op het land te zien staan met die krullerige bladeren; de verschillende kleuren te zien van de rode, witte, groene kolen; als je op de grond gaat zitten middenin een boerenkoolveld is het net alsof je in een donkergroene zee zit O+
Maar de bonen om lange stokken heen spiralend, of de pompoenen die eerst onder de plant verborgen zitten en tevoorschijn komen als de plant afsterft, of worteltjes met hun tere groene loof O+
Maar dat zijn allemaal dingen die je niet ziet als je een zak groente haalt in de winkel, en bij spruitjes kun je wel de leuke dingen zien als je ze koopt :Y
pi_175216481
Zo, eerste 450 km overleefd. Half uurtje te vroeg, maar dat maakt niet uit.
pi_175216494
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja hoor, ik kan heel goed douchen. Het is een van mijn specialiteiten zelfs. Maar ik heb gewoon geen zin om mijn kleren te zoeken en naar buiten te gaan naar het huis.
Het wordt beter! Stel je voor hoe fijn je je voelt als je er eenmaal onder staat! :*

(Ik heb een hekel aan douchen, ook als ik eronder sta, dus als ik in jouw situatie was, zou ik helemaal niet gaan. :') )
pi_175216528
Jullie zijn schatten. :*

Ik denk dat ik de rest van de dag onder een dekentje ga liggen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175216549
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:26 schreef Lonaa het volgende:
Jullie zijn schatten. :*

Ik denk dat ik de rest van de dag onder een dekentje ga liggen.
Ik hoop dat het een goed, warm, fijn dekentje is :*
pi_175216561
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:27 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik hoop dat het een goed, warm, fijn dekentje is :*
:Y

Plus hond en kat en netflix denk ik zo.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175216812
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:Y

Plus hond en kat en netflix denk ik zo.
Het is er ook wel weer voor! :Y Beetje kalm aan doen met jezelf en gewoon morgen bellen die huisarts, hoppekee. Ze zijn er niet voor niks. -x-
Let me see you stripped down to the bone
pi_175216822
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als jij dan ook mijn applicatie-migratie overneemt, zeg ik deal. ;(.
Is het nou nog niet af? :7
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 november 2017 @ 13:45:23 #156
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_175216855
Vandaag een dag dat ik veel Christelijke clubjes zie. Er zijn er paar heel prima, maar ook hele enge :X.

:* Lonaa
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_175216870
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja hoor, ik kan heel goed douchen. Het is een van mijn specialiteiten zelfs. Maar ik heb gewoon geen zin om mijn kleren te zoeken en naar buiten te gaan naar het huis.
Blegh ja. Sowieso nooit leuk om naar buiten te moeten om te kunnen douchen. Je houdt het echt lang vol. Je zult wel moeten, maar toch.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_175216894
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:22 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Inderdaad met ketjap. En een beetje gember, knoflook en ui ook geloof ik.
Vaak valt het heel erg mee hoe bitter ze zijn, zeker als je ze ergens doorheen eet.

Ik kan het me helemaal voorstellen dat je ze heel mooi vindt. Sowieso zijn alle koolsoorten prachtig en eigenlijk alle andere planten ook als je goed kijkt.
Ik heb op een boerderij gewerkt en het is zo leuk om boerenkolen op het land te zien staan met die krullerige bladeren; de verschillende kleuren te zien van de rode, witte, groene kolen; als je op de grond gaat zitten middenin een boerenkoolveld is het net alsof je in een donkergroene zee zit O+
Maar de bonen om lange stokken heen spiralend, of de pompoenen die eerst onder de plant verborgen zitten en tevoorschijn komen als de plant afsterft, of worteltjes met hun tere groene loof O+
Maar dat zijn allemaal dingen die je niet ziet als je een zak groente haalt in de winkel, en bij spruitjes kun je wel de leuke dingen zien als je ze koopt :Y
Klinkt heel lief en mooi. Idd...je ziet het niet meer in de supermarkt. Er zijn maar weinig mensen die weten hoe voedsel groeit .
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_175216903
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:22 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Inderdaad met ketjap. En een beetje gember, knoflook en ui ook geloof ik.
Vaak valt het heel erg mee hoe bitter ze zijn, zeker als je ze ergens doorheen eet.

Ik kan het me helemaal voorstellen dat je ze heel mooi vindt. Sowieso zijn alle koolsoorten prachtig en eigenlijk alle andere planten ook als je goed kijkt.
Ik heb op een boerderij gewerkt en het is zo leuk om boerenkolen op het land te zien staan met die krullerige bladeren; de verschillende kleuren te zien van de rode, witte, groene kolen; als je op de grond gaat zitten middenin een boerenkoolveld is het net alsof je in een donkergroene zee zit O+
Maar de bonen om lange stokken heen spiralend, of de pompoenen die eerst onder de plant verborgen zitten en tevoorschijn komen als de plant afsterft, of worteltjes met hun tere groene loof O+
Maar dat zijn allemaal dingen die je niet ziet als je een zak groente haalt in de winkel, en bij spruitjes kun je wel de leuke dingen zien als je ze koopt :Y
Hoe poëtisch O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175217079
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:45 schreef borisz het volgende:
..maar ook hele enge :X.
Ah, vertel meer. Laat ons meegriezelen! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175217088
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Hoe poëtisch O+
Die Tele6 weet het wel te vertellen hè? *O* Puike SC-aanwinst.
Let me see you stripped down to the bone
pi_175217213
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:47 schreef Lonaa het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wat ondersteuning ook mogelijk zonder 'de hele molen in te gaan'? Je functioneert juist als je op tijd wat hulp inschakelt :*

Hoe ziet F het?
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_175217233
Bellen naar een instantie en ophangen met 'bedaag!' :')

(bedankt * daag)
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_175217272
De kat blijft continu in de buurt van de tas waar verse munt inzit #junkie


FT: doe mij ook zo'n moeder! Ik moest net helemaal zelf door de regen om neusspray, zakdoekjes en fruit te kopen.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_175217310
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:06 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Is wat ondersteuning ook mogelijk zonder 'de hele molen in te gaan'? Je functioneert juist als je op tijd wat hulp inschakelt :*

Hoe ziet F het?
ik overleg morgen met de huisarts over mogelijkheden. F. Spreek ik er straks over. Die wil ik nu op z'n werk niet lastig vallen, maar die ziet ook dat het niet goed gaat.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175217335
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

ik overleg morgen met de huisarts over mogelijkheden. F. Spreek ik er straks over. Die wil ik nu op z'n werk niet lastig vallen, maar die ziet ook dat het niet goed gaat.
goed zo ^O^
het is ook weer een hele stap als je het al een tijd zonder redt, dat snap ik wel :*
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_175217567
De kolen zijn inderdaad prachtig.
Kan er ook wel van genieten in de 8 moestuinen van de buren voor mijn huis.

Borisz...kun je je uitleven op ibood voor je eigenste huis? en uitzet.
Ik zag bestek set voorbijkomen...of ga je langs ikea?

Technisch vraagje: inloggen bij paypal...ww vergeten ...geen robot en dan krijg ik 9 mini fotootjes ...wat moet ik daar nou mee.
Lama...tel. naar Ierland en geregeld.
Wachten op een nieuwe plu https://wowbrella.com w/

Loona... :*
pi_175217583
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:06 schreef Lot_1 het volgende:
Bellen naar een instantie en ophangen met 'bedaag!' :')

(bedankt * daag)
Dat is in Denemarken nog moeilijker, daar is bedankt "tak" (met een lange aa) en als afscheid zeggen ze "hej hej" of "vi ses" (wi sees = tot ziens). Ik zeg dus ook regelmatig per ongeluk bedankt als ik doei bedoelde :')
pi_175217621
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:23 schreef AnneX het volgende:
De kolen zijn inderdaad prachtig.
Kan er ook wel van genieten in de 8 moestuinen van de buren voor mijn huis.

Borisz...kun je je uitleven op ibood voor je eigenste huis? en uitzet.
Ik zag bestek set voorbijkomen...of ga je langs ikea?

Technisch vraagje: inloggen bij paypal...ww vergeten ...geen robot en dan krijg ik 9 mini fotootjes ...wat miet ik daar nou mee.
Lama...tel. naar Ierland en geregeld.
Wachten op een nieuwe plu https://wowbrella.com w/

Loona... :*
Dat zijn leuke, originele paraplu's! Wat voor een heb je gekozen?
pi_175217693
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:06 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Is wat ondersteuning ook mogelijk zonder 'de hele molen in te gaan'? Je functioneert juist als je op tijd wat hulp inschakelt :*

Hoe ziet F het?
Dit vind ik een goede om te onthouden. Juist de goed functionerende mensen vragen om hulp als ze merken dat ze die nodig hebben.

Dat vergeet ik zelf te vaak. En als anderen mij dan om hulp vragen, denk ik van hen niet dat ze minder goed bezig zijn, dan vind ik het superknap dat ze om hulp hebben gevraagd. Altijd leuk, dat verschil in eisen/standaarden voor je zelf en voor anderen :')
pi_175217708
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat zijn leuke, originele paraplu's! Wat voor een heb je gekozen?
Met rood/roze binnenkant.
In het filmpje - op fb :D - sprak mij vooral de worsteling aan bij het in de auto stappen.
OV is niet zo aan mij besteed.
pi_175217842
MP3 deurbel gekocht bij de Hunt O+
Spoilers!
pi_175218071
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:24 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat is in Denemarken nog moeilijker, daar is bedankt "tak" (met een lange aa) en als afscheid zeggen ze "hej hej" of "vi ses" (wi sees = tot ziens). Ik zeg dus ook regelmatig per ongeluk bedankt als ik doei bedoelde :')
ha ja, dat bedacht ik me van de week tijdens een aflevering van Rita ook ja :D
freedom is just another word for nothing left to lose
  dinsdag 21 november 2017 @ 14:50:07 #174
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_175218085
http://www.makeawishneder(...)eentje-van-jou_1630/

Leuk bedachte actie :) Voor elke donatie gaat er een lampje branden in de kerstboom. Ik doneer niet vaak aan goede doelen, maar ik vind dit een mooi doel en ik kom straks steeds langs die boom onderweg naar m'n werk. Helaas erg weinig donaties tot nu toe.
pi_175218153
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:50 schreef morgane het volgende:
http://www.makeawishneder(...)eentje-van-jou_1630/

Leuk bedachte actie :) Voor elke donatie gaat er een lampje branden in de kerstboom. Ik doneer niet vaak aan goede doelen, maar ik vind dit een mooi doel en ik kom straks steeds langs die boom onderweg naar m'n werk. Helaas erg weinig donaties tot nu toe.
Het seizoen moet nog op gang komen. ~:) eerst sinterklaas nog.

#check.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 november 2017 @ 15:05:36 #176
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_175218395
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
MP3 deurbel gekocht bij de Hunt O+
80 batterijen? ;(.

Ik had er ook 1, maar dat ding was altijd leeg. Sindsdien heb ik maar weer gewoon een normale.
pi_175218853
Zo, roadtripje van 900km heeft zin. Nog 1 reisje in m’n oude rang. Daarna door.
pi_175218890
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:05 schreef Kreator het volgende:

[..]

80 batterijen? ;(.

Ik had er ook 1, maar dat ding was altijd leeg. Sindsdien heb ik maar weer gewoon een normale.
Ontvanger gaat in het stopcontact. Ik koop tzt wel een draadloze ontvanger erbij zodat ik die mee kan nemen naar tuin of schuur.
Spoilers!
  dinsdag 21 november 2017 @ 15:33:21 #179
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_175218910
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:30 schreef FranticDJ het volgende:
Zo, roadtripje van 900km heeft zin. Nog 1 reisje in m’n oude rang. Daarna door.
Hoe werkt dat daar? Is het ook daadwerkelijk hogerop, of is het in de praktijk alleen meer geld?
Siesta & Fiesta!
pi_175218921
Gefeliciteerd Frantic :)
pi_175218951
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:30 schreef FranticDJ het volgende:
Zo, roadtripje van 900km heeft zin. Nog 1 reisje in m’n oude rang. Daarna door.
Gefeliciteerd!
We have far more in common than that which devides us..
pi_175219021
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:30 schreef FranticDJ het volgende:
Daarna door.
Yay! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_175219038
V matroos en het meisje!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175219109
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:30 schreef FranticDJ het volgende:
Zo, roadtripje van 900km heeft zin. Nog 1 reisje in m’n oude rang. Daarna door.
Gefeliciteerd *O*
  dinsdag 21 november 2017 @ 15:58:19 #185
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175219427
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175219452
quote:
Zo waar. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_175219479
quote:
wauw O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175219511
Zo. Bij dit weer buiten slingeren we in Spotify op kantoor het bluesy album Didn't it Rain van Hugh Laurie, aka dr. House* maar eens aan. :9

*en natuurlijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_175219518
quote:
Jij ook altijd met je schapen.
Spoilers!
pi_175219626
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 21 november 2017 @ 16:07:49 #191
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175219634
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Jij ook altijd met je schapen.
Wollies
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175219659
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:02 schreef minilot het volgende:
Zo. Bij dit weer buiten slingeren we in Spotify op kantoor het bluesy album Didn't it Rain van Hugh Laurie, aka dr. House* maar eens aan. :9

*en natuurlijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind zijn muziek zo fijn! Binnenkort maar eens aanzetten, lang niet meer gehoord
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175219678
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

ik vind zijn muziek zo fijn! Binnenkort maar eens aanzetten, lang niet meer gehoord
*boks*
Ik had er ook al een tijd niet aan gedacht, maar ik vond het inenen wel passen bij deze kantoordag temidden van pestweer :)
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 21 november 2017 @ 16:10:38 #194
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_175219688
Wat leuk, ik had geen idee dat hij ook muziek maakt. Gelijk aangezet op Spotify. Dit klinkt vrolijk! :)
  dinsdag 21 november 2017 @ 16:12:21 #195
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175219720
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:10 schreef morgane het volgende:
Wat leuk, ik had geen idee dat hij ook muziek maakt. Gelijk aangezet op Spotify. Dit klinkt vrolijk! :)
Wist je dat hij geen Amerikaan is?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175219748
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:10 schreef minilot het volgende:

[..]

*boks*
Ik had er ook al een tijd niet aan gedacht, maar ik vond het inenen wel passen bij deze kantoordag temidden van pestweer :)
ja, zeker! Op een langzaam opstartende zondag ochtend ook. :)

Edit: let them talk voor de zondag
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175219754
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:02 schreef minilot het volgende:
Zo. Bij dit weer buiten slingeren we in Spotify op kantoor het bluesy album Didn't it Rain van Hugh Laurie, aka dr. House* maar eens aan. :9

*en natuurlijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fijne tip :Y
freedom is just another word for nothing left to lose
  dinsdag 21 november 2017 @ 16:14:50 #198
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_175219777
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wist je dat hij geen Amerikaan is?
Haha, arme Hugh.
pi_175219778
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

ja, zeker! Op een langzaam opstartende zondag ochtend ook. :)
Als ik vind dat ik te langzaam opstart helpt steevast:
O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_175219798
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:14 schreef minilot het volgende:

[..]

Als ik vind dat ik te langzaam opstart helpt steevast:
O+
niet bij te langzaam, gewoon op zo een luie zondagochtend
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175219827
@ Lonaa: oeps, verkeerd gelezen :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175219840
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:17 schreef minilot het volgende:
@ Lonaa: oeps, verkeerd gelezen :)
Np! Mijn edit ook gelezen?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175219852
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Np! Mijn edit ook gelezen?
Jaja, maar dat vind ik een wat saaier album :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175219873
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:18 schreef minilot het volgende:

[..]

Jaja, maar dat vind ik een wat saaier album :)
dat snap ik. Maar werkt prima op langzame, meestal wat brakke, zondagochtend. Voor mij :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175220050
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]

dat snap ik. Maar werkt prima op langzame, meestal wat brakke, zondagochtend. Voor mij :)
Ah ja, daar heb ik eigenlijk nooit muziek bij. Da's gewoon loom batsen, afbakbroodjes en gare herhalingen van series op Comedy Central. :7
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 21 november 2017 @ 16:30:25 #206
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_175220085
Soms sta ik een beetje versteld van jouw libido minilot :D heeft je zwangerschap hier eigenlijk nog invloed op?
pi_175220117
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:30 schreef morgane het volgende:
Soms sta ik een beetje versteld van jouw libido minilot :D heeft je zwangerschap hier eigenlijk nog invloed op?
Integendeel. Betere doorbloeding van de benedenregionen = extra gevoelig = extra lol! :9

Maar omschrijving van brakke zondagochtenden is dan juist weer vooral historisch want uiteraard heb ik door mijn huidige toestand al driekwart jaar geen brakke ochtenden meer. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 21-11-2017 16:41:37 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_175220119
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:28 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah ja, daar heb ik eigenlijk nooit muziek bij. Da's gewoon loom batsen, afbakbroodjes en gare herhalingen van series op Comedy Central. :7
ik vind ochtend batsen sowieso al verrot, laat staan brak.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175220163
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

ik vind ochtend batsen sowieso al verrot, laat staan brak.
O echt? Ik vind het juist wel fijn omdat ik van seks altijd zo klaarwakker word en dat zorgt 's avonds / 's nachts dan voor een tijd wakker liggen, wat niet altijd heel praktisch is. Dat is 's ochtends geen punt natuurlijk. :)
Tevens: erg leuk begin van de dag! :s) Erna meteen een paar uur vrolijk en helemaal O+
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 21 november 2017 @ 16:35:52 #210
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_175220206
Ik denk 's morgens (meneer Morgane wordt altijd aanzienlijk vroeger wakker dan ik) meestal 'laat me slapen' en 's avonds laat meestal 'ik wil slapen' :')
pi_175220213
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:33 schreef minilot het volgende:

[..]

O echt? Ik vind het juist wel fijn omdat ik van seks altijd zo klaarwakker word en dat zorgt 's avonds / 's nachts dan voor een tijd wakker liggen, wat niet altijd heel praktisch is. Dat is 's ochtends geen punt natuurlijk. :)
Tevens: erg leuk begin van de dag! :s) Meteen vrolijk en helemaal O+
heel soms word ik klaar wakker, meestal loom en content.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175220219
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:35 schreef morgane het volgende:
Ik denk 's morgens (meneer Morgane wordt altijd aanzienlijk vroeger wakker dan ik) meestal 'laat me slapen' en 's avonds laat meestal 'ik wil slapen' :')
dit klinkt als f. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175220272
Iemand die zegt: 'ik wil eigenlijk slapen' is gewoonlijk wel om te krijgen met eventjes goed eraan sabbelen. 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175220370
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:35 schreef morgane het volgende:
Ik denk 's morgens (meneer Morgane wordt altijd aanzienlijk vroeger wakker dan ik) meestal 'laat me slapen' en 's avonds laat meestal 'ik wil slapen' :')
J is ook vroeg wakker maar komt op zondag vaak gezellig nog even bij me liggen om me wakker te maken. Werkt prima *;
Spoilers!
pi_175220418
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:49 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

ha ja, dat bedacht ik me van de week tijdens een aflevering van Rita ook ja :D
O+ Rita O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175220434
Mensen, eten jullie nog iets leuks vanavond?
Spoilers!
  dinsdag 21 november 2017 @ 16:50:13 #217
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_175220482
Een wat bij elkaar geraapt gerecht i.v.m. overvolle voorraadkast: Couscous met vegaballen van IKEA in een saus van o.a. tomatenblokjes, paprika en ras el hanout. Erbij een salade met o.a. zelfgekweekte andijvie en rucola. :)
  dinsdag 21 november 2017 @ 16:52:02 #218
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175220519
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, eten jullie nog iets leuks vanavond?
Kalsbraadstuk Met gorgonzolasaus, aardappels en sperziebonen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175220553
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:50 schreef morgane het volgende:
Een wat bij elkaar geraapt gerecht i.v.m. overvolle voorraadkast: Couscous met vegaballen van IKEA in een saus van o.a. tomatenblokjes, paprika en ras el hanout. Erbij een salade met o.a. zelfgekweekte andijvie en rucola. :)
Dat klinkt helemaal niet slecht. Ik maak een curry van restjes groente: pompoen, tomaat, champignon, paprika, ui, knoflook. Met kikkererwten, aardappels en gekookt ei.
Spoilers!
pi_175220588
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:30 schreef FranticDJ het volgende:
Zo, roadtripje van 900km heeft zin. Nog 1 reisje in m’n oude rang. Daarna door.
Leuker werk, meer geld of maar 1 van de 2?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175220599
Nog een keer erwtensoep. Kauwen is niet zo heel fijn nog.
We have far more in common than that which devides us..
pi_175220673
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

ik vind ochtend batsen sowieso al verrot, laat staan brak.
Mijn lievelings. Ik vind avondseks juist bluh. Hence the challenge met twee ochtendkinderen :'(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175220697
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, eten jullie nog iets leuks vanavond?
Nope. Moet tot zeven uur werken en om acht uur een dorp verderop bij de pufcursus zijn (thema-avond: persen! *)) en heb geen eten voorbereid vanmorgen dus dat wordt iets snels maar ik weet nog niet wat.
Let me see you stripped down to the bone
pi_175220698
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:39 schreef minilot het volgende:
Iemand die zegt: 'ik wil eigenlijk slapen' is gewoonlijk wel om te krijgen met eventjes goed eraan sabbelen. 8-)
Als ik zeg ik wil slapen en je gaat ongewenst sabbelen zou ik je zomaar kunnen verrassen met een mond vol pis.

Klinkt als 2d2f van Avenue D O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175220705
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:50 schreef morgane het volgende:
Een wat bij elkaar geraapt gerecht i.v.m. overvolle voorraadkast: Couscous met vegaballen van IKEA in een saus van o.a. tomatenblokjes, paprika en ras el hanout. Erbij een salade met o.a. zelfgekweekte andijvie en rucola. :)
*O*
Wat kweek je momenteel allemaal?
Let me see you stripped down to the bone
pi_175220734
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Als ik zeg ik wil slapen en je gaat ongewenst sabbelen zou ik je zomaar kunnen verrassen met een mond vol pis.
Wat wraakzuchtig!
Wij hebben binnen mijn verkering consent over het feit dat consent er niet zoveel toe doet. 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175220753
Dan is het ook niet meer ongewenst.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 21 november 2017 @ 17:03:40 #228
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_175220761
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:01 schreef minilot het volgende:

[..]

*O*
Wat kweek je momenteel allemaal?
Nu niks meer...ik heb alles nu geoogst en ik heb geen zin om in de winter steeds naar buiten te gaan. Dus nu de tomatenkas in de schuur gezet en begin volgend jaar weer zaaien.

Maar ik heb deze zomer tomaten, komkommers, courgette, paprika, rucola, andijvie, radijs en een heleboel kruiden gekweekt. Vooral de courgette is een aanrader, geen omkijken naar en een flinke oogst :)
  dinsdag 21 november 2017 @ 17:05:08 #229
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175220792
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Als ik zeg ik wil slapen en je gaat ongewenst sabbelen zou ik je zomaar kunnen verrassen met een mond vol pis.

Klinkt als 2d2f van Avenue D O+
Lemonade mouth, kinky
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175220794
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:03 schreef morgane het volgende:

[..]

Nu niks meer...ik heb alles nu geoogst en ik heb geen zin om in de winter steeds naar buiten te gaan. Dus nu de tomatenkas in de schuur gezet en begin volgend jaar weer zaaien.

Maar ik heb deze zomer tomaten, komkommers, courgette, paprika, rucola, andijvie, radijs en een heleboel kruiden gekweekt. Vooral de courgette is een aanrader, geen omkijken naar en een flinke oogst :)
Courgette kan ik dus niet. Alles wil best groeien, maar courgette doet amper mee.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 21 november 2017 @ 17:05:21 #231
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_175220800
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat wraakzuchtig!
Wij hebben binnen mijn verkering huwelijk consent over het feit dat consent er niet zoveel toe doet. 8-)
FTFY
Siesta & Fiesta!
  dinsdag 21 november 2017 @ 17:05:42 #232
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175220810
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat wraakzuchtig!
Wij hebben binnen mijn verkering consent over het feit dat consent er niet zoveel toe doet. 8-)
Das nog kinkyer
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175220814
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:05 schreef Bramito het volgende:

[..]

FTFY
:o
Verrek. Vergeten. :')
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 21 november 2017 @ 17:06:40 #234
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_175220831
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Courgette kan ik dus niet. Alles wil best groeien, maar courgette doet amper mee.
Bizar...misschien niet de goede omstandigheden? Ik heb gewoon potgrond, tuin op het zuiden, af en toe water en om de 2 maanden ofzo wat koemestkorrels. Heb pannen vol met soep gemaakt.
pi_175220840
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kalsbraadstuk Met gorgonzolasaus, aardappels en sperziebonen
Specifieer die gorgonzolasaus even, wil je? :9
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 21 november 2017 @ 17:07:38 #236
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_175220854
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:05 schreef minilot het volgende:

[..]

:o
Verrek. Vergeten. :')
Hehe. Het heeft bij mij ook maanden geduurd voordat m'n man eindelijk consequent m'n man was en niet regelmatig m'n vriend :D
pi_175220882
Ik hou het gewoon op mijn lief. O+
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 21 november 2017 @ 17:10:13 #238
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175220899
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Specifieer die gorgonzolasaus even, wil je? :9
Room met wat witte wijn en runderbouillon inkoken, tot lobbig, daar flinke kluit gorgonzola erbij smelten. Aanbaksels van de kalfsbraad in de pan losmaken met wat water en dat erbij. Eventueel iets binden met aardappelmeel
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175220920
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, eten jullie nog iets leuks vanavond?
Pizzaaaaaaa
pi_175220933
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Room met wat witte wijn en runderbouillon inkoken, tot lobbig, daar flinke kluit gorgonzola erbij smelten. Aanbaksels van de kalfsbraad in de pan losmaken met wat water en dat erbij. Eventueel iets binden met aardappelmeel
Merci! :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_175220997
Ik vind m'n man of m'n vrouw gewoon niet staan als je nog geen 40-45 bent. Kriebels.
Vriendinnen die getrouwd zijn weten dat en noemen em gelukkig bij zn voornaam :P

Dus mini; je hebt gewoon verkering hoor :)

En Vanyels plaspost _O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_175221026
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Dus mini; je hebt gewoon verkering hoor :)
Moet ik wel even bekennen dat mijnes aankomende lente 40 wordt. :+

Enneh, hoe voel je je momenteel? Beetje beter al? Hielp de kippensoep?
Let me see you stripped down to the bone
pi_175221058
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:06 schreef morgane het volgende:

[..]

Bizar...misschien niet de goede omstandigheden? Ik heb gewoon potgrond, tuin op het zuiden, af en toe water en om de 2 maanden ofzo wat koemestkorrels. Heb pannen vol met soep gemaakt.
Check, check, check, andere mest.
Paar kleine priegeltjes.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175221073
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Check, check, check, andere mest.
Paar kleine priegeltjes.
Slecht zaad? :+
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 21 november 2017 @ 17:22:42 #245
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_175221089
Mijn courgetteplanten komen van de AH moestuinpotjes :')
pi_175221105
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:21 schreef minilot het volgende:

[..]

Slecht zaad? :+
:6
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175221945
Het topic slaapt!
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 18:08:28 #248
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175221997
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:05 schreef minilot het volgende:
Het topic slaapt!
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 21 november 2017 @ 18:10:07 #249
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_175222029
Vroeg thuis wegens kut geslapen en nu gaaaaar. :z
Ik heb stress, wat nergens op slaat, want het komt wel goed, maar hoofd maalt zenuwachtige kringetjes.

Zo lekker rendang eten. Ik vind het helemaal niet erg, zo'n werkeloze man thuis. *O*
pi_175222050
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:05 schreef minilot het volgende:
Het topic slaapt!
Het topic eet :P
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 18:12:20 #251
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175222077
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:11 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Het topic eet :P
Heb het net op. :9
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 21 november 2017 @ 18:13:56 #252
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_175222118
Ik vind courgette een van de minst lekkere groenten.
Ik hoor moestuinhebbers altijd klagen over courgette, want dat houdt maar niet op.
Voor het eerst dat ik het iemand aan zie raden.
Ik zou er niet intrappen.
pi_175222148
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:13 schreef RobinOok het volgende:
Voor het eerst dat ik het iemand aan zie raden.
Inderdaad, ik dacht ook al: normaal gesproken hoor ik louter gemopper op courgettes kweken! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_175222161
En ja, maakt -ie goeie rendang, Robin? Da's fijn thuiskomen. O+
Waar heb je stress over? :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_175222210
Courgettes zijn geweldig. O+ Om te eten dan. Mijn planten waren verorbert door slakken voordat er ook maar iets kon groeien.
pi_175222237
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:17 schreef Myraela het volgende:
Courgettes zijn geweldig. O+ Om te eten dan. Mijn planten waren verorbert door slakken voordat er ook maar iets kon groeien.
Bij mij ook. En mijn komkommers en pompoenen en watermeloenen ook.
En dat terwijl ik zo benieuwd was naar die meloenen :'(
pi_175222241
Ik vind courgettes niet vies, maar ook niet uitgesproken lekker. Vooral nogal saai.
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 18:19:25 #258
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175222252
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Inderdaad, ik dacht ook al: normaal gesproken hoor ik louter gemopper op courgettes kweken! :D
Hoewel een moestuin me leuk lijkt (maar dan wel een paar are) zou ik daar echt geen moeite voor doen. Courgette :r
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_175222306
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:18 schreef minilot het volgende:
Ik vind courgettes niet vies, maar ook niet uitgesproken lekker. Vooral nogal saai.
Goed opvulsel voor gerechten waar al interessante dingen in zitten.

En handig voor mensen die niks lusten. Het jaar dat ik in een studentenhuis woonde waar we iedere avond samen aten heb ik zoveel courgette gegeten... Courgette, pompoen, spinazie en tomaat waren ongeveer de groenten die 5/5 mensen wel zouden eten. :')
  dinsdag 21 november 2017 @ 18:27:42 #260
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_175222406
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:18 schreef minilot het volgende:
Ik vind courgettes niet vies, maar ook niet uitgesproken lekker. Vooral nogal saai.
Ja, dit dus. *)
Tegenwoordig eet ik ook vrijwel uitsluitend nog de witte courgettes van de Turk. Die zij al iets beter, maar nog steeds saaaai.

Lief maakt rendang volgens mijn eigen (familie) recept. Zo fijn, je eigen website. :D
Nog niet gegeten, maar heb er alle vertrouwen in.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 november 2017 @ 18:29:08 #261
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_175222446
HALLO FOK.

IK BEN NOG OP HET WERK. AAN HET WERK. 'WERK'.

IK HEB PATAT OORLOG GEHAD MET EEN BEREHAP MET PINDASAUS, MET SPEK. MAAR ER ZAT GEEN SPEK BIJ DAT WAREN ZE VERGETEN.

HAHA.

GROETJES AAN MENSEN MET EEN LEVEN.

GROETJES,

KREA.
pi_175222467
*kantoorboks met Krea*
Let me see you stripped down to the bone
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 november 2017 @ 18:31:20 #263
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_175222487
IK ZET EVEN DR DRE OP OMDAT IK MET DRE OP KANTOOR ZIT MAAR HIJ ZIET DE HUMOR ER NIET VAN IN MENSEN ZIJN HUMORLOOS HET ZIJN NIET MIJN VRIENDEN.
pi_175222489
Patat met een berenhap is nog altijd beter dan het baggereten dat je de afgelopen tijd bij het overwerken van een cateringbedrijf kreeg toch, Krea? :)
Let me see you stripped down to the bone
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 november 2017 @ 18:32:04 #265
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_175222498
KLEINE MELTDOWN.
pi_175222528
Hee vriend, zet je capslock eens uit. :*
Let me see you stripped down to the bone
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 november 2017 @ 18:33:38 #267
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_175222533
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:31 schreef minilot het volgende:
Patat met een berenhap is nog altijd beter dan het baggereten dat je de afgelopen tijd bij het overwerken van een cateringbedrijf kreeg toch, Krea? :)
CORRECT DAT WAS ECHT NIET TE ETEN ZE HADDEN VANDAAG RUBBERBALLEN MET GOORGEKOOKTE AARDAPPELS EN SHIT IK POST NU EEN VROLIJK PLAATJE

  dinsdag 21 november 2017 @ 18:34:32 #268
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_175222550
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:33 schreef Kreator het volgende:

[..]

CORRECT DAT WAS ECHT NIET TE ETEN ZE HADDEN VANDAAG RUBBERBALLEN MET GOORGEKOOKTE AARDAPPELS EN SHIT IK POST NU EEN VROLIJK PLAATJE

[ afbeelding ]
  dinsdag 21 november 2017 @ 18:34:35 #269
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_175222552
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:32 schreef Kreator het volgende:
KLEINE MELTDOWN.
Jij krijgt je overuren toch gewoon betaalt? Pffff. Mietje.
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 18:34:39 #270
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175222557
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:22 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Goed opvulsel voor gerechten waar al interessante dingen in zitten.

En handig voor mensen die niks lusten. Het jaar dat ik in een studentenhuis woonde waar we iedere avond samen aten heb ik zoveel courgette gegeten... Courgette, pompoen, spinazie en tomaat waren ongeveer de groenten die 5/5 mensen wel zouden eten. :')
Pompoen en courgette, nou nee, bedankt.

Als een van m'n huisgenoten pompoen ging maken zorgde ik dat ik elders at :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_175222570
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:32 schreef Kreator het volgende:
KLEINE MELTDOWN.
mag, je hebt er alle recht op
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 november 2017 @ 18:38:27 #272
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_175222619
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:34 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Jij krijgt je overuren toch gewoon betaalt? Pffff. Mietje.
d.

En alleen de uren na 18:00. álle 60.000 uren tussen 07:30 en 18:00 uur vervallen na een maand omdat we geen tijd hebben om ze op te nemen.
pi_175222682
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:38 schreef Kreator het volgende:

[..]

d.

En alleen de uren na 18:00. álle 60.000 uren tussen 07:30 en 18:00 uur vervallen na een maand omdat we geen tijd hebben om ze op te nemen.
Hej dat ken ik.

Volgens mij heb ik het nu beter geregeld. Althans dat moet nog blijken. Ik werk er pas 4 maanden :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 21 november 2017 @ 18:47:37 #274
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_175222770
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:38 schreef Kreator het volgende:

[..]

d.

En alleen de uren na 18:00. álle 60.000 uren tussen 07:30 en 18:00 uur vervallen na een maand omdat we geen tijd hebben om ze op te nemen.
Uren tussen 07:30 en 18:00u? Dat zijn toch gewoon werkuren? Of werk je normaal parttime of zo?
pi_175222810
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Pompoen en courgette, nou nee, bedankt.

Als een van m'n huisgenoten pompoen ging maken zorgde ik dat ik elders at :@
Mijn ervaring is dat het grootste deel van de mensen die "niks lusten" wél weeïge smakeloze zoete dingen lust. Courgette en pompoen dus. Witvis en knakworstjes :X je weet wel, kindersmaak.

Gelukkig heb jij betere smaak ;)
  dinsdag 21 november 2017 @ 18:50:44 #276
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_175222829
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:50 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Gelukkig heb jij betere smaak ;)
Dat zeg je tegen iemand die vrijwillig naar Normaal luistert.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 november 2017 @ 18:51:37 #277
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_175222850
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:47 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Uren tussen 07:30 en 18:00u? Dat zijn toch gewoon werkuren? Of werk je normaal parttime of zo?
36 uur in 5 dagen. Dus 7.12 per dag. Maar als je dan elke dag eerder begint en later eindigt dan die 7.12 uur, heb je overuren.
pi_175222851
Kantoor afsluiten. Hamburger scoren. Pufcursus over persdrang. Jawel, dat zijn de betere avonden! :+
Trusten alvast luitjes!
Let me see you stripped down to the bone
pi_175222942
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

36 uur in 5 dagen. Dus 7.12 per dag. Maar als je dan elke dag eerder begint en later eindigt dan die 7.12 uur, heb je overuren.
7.2

Sterkte verder :*
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  dinsdag 21 november 2017 @ 18:57:12 #280
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_175222981
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

36 uur in 5 dagen. Dus 7.12 per dag. Maar als je dan elke dag eerder begint en later eindigt dan die 7.12 uur, heb je overuren.
Die je normaal gesproken mag compenseren. :P

Nah, ik zit je te pesten. Kut, al dat werken als je er zelf geen invloed op hebt. Of voelt hebben. Met kutcollega's.
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 18:57:22 #281
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175222987
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:50 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat het grootste deel van de mensen die "niks lusten" wél weeïge smakeloze zoete dingen lust. Courgette en pompoen dus. Witvis en knakworstjes :X je weet wel, kindersmaak.

Gelukkig heb jij betere smaak ;)
Ik zou mezelf geen makkelijke eter worden noemen anders :@

Stoofpotjes met panga/tilapia (met courgette) waren ook wel favorieten :r
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 21 november 2017 @ 18:58:05 #282
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_175223001
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

36 uur in 5 dagen. Dus 7.12 per dag. Maar als je dan elke dag eerder begint en later eindigt dan die 7.12 uur, heb je overuren.
JE DOET HET ZELF MUTS.
Siesta & Fiesta!
pi_175223019
Iedere dinsdag aan tafel met mw.B., die niks lust.
Vorige week dus pannenkoek en de zuurkoolstamp vandaag bliefde ze niet.
Dat werd friet met kroket en appeltjes.
Leuke foto gemaakt van haar potje mayonaise waarin 7 frietjes steken.

Grrrr
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is kantoorwerk leuker. w/
pi_175223032
Het topic was http://www.kayotic.nl/blog/lazy-sunday-casserole aan het koken :9 Nu nog een hele tijd wachten.

:* voor KREA
is dit tijdelijk en incidenteel?
freedom is just another word for nothing left to lose
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 18:59:43 #285
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175223033
De ouwe Garde heeft ook capslock ontdekt hoor. Wanneer komen de ketkets met glitterplaatjes?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 21 november 2017 @ 19:00:47 #286
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_175223057
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:59 schreef derLudolf het volgende:
De ouwe Garde heeft ook capslock ontdekt hoor. Wanneer komen de ketkets met glitterplaatjes?
Ga jij eens een vriendin zoeken ofzo...
Siesta & Fiesta!
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 19:01:01 #287
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175223061
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 21 november 2017 @ 19:02:11 #288
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_175223086
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 19:00 schreef Bramito het volgende:

[..]

Ga jij eens een vriendin zoeken ofzo...
Misschien eerst uitleggen wat ketkets is.
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 19:02:25 #289
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175223098
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 19:00 schreef Bramito het volgende:

[..]

Ga jij eens een vriendin zoeken ofzo...
*kijkt onder de bank*
Nee, daar niet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 19:03:21 #290
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175223123
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 november 2017 19:02 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Misschien eerst uitleggen wat ketkets is.
Ken uw klassiekers

Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 21 november 2017 @ 19:03:40 #291
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_175223127
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 19:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]

*kijkt onder de bank*
Nee, daar niet.
Geen opblaasbare hè....
Siesta & Fiesta!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 november 2017 @ 19:07:31 #292
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_175223221
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:55 schreef mjan het volgende:

[..]

7.2

Sterkte verder :*
7 uur en 12 minuten.

In de bedrijfsvolksmond ook wel 7.12
pi_175223276
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 19:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

7 uur en 12 minuten.

In de bedrijfsvolksmond ook wel 7.12
Nee. 7.2 uur of 7u en 12min.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 november 2017 @ 19:09:26 #294
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_175223279
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:58 schreef Bramito het volgende:

[..]

JE DOET HET ZELF MUTS.
Dat zeggen alle mensen zonder verantwoordelijkheid.
pi_175223296
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:59 schreef AnneX het volgende:
Iedere dinsdag aan tafel met mw.B., die niks lust.
Vorige week dus pannenkoek en de zuurkoolstamp vandaag bliefde ze niet.
Dat werd friet met kroket en appeltjes.
Leuke foto gemaakt van haar potje mayonaise waarin 7 frietjes steken.

Grrrr
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is kantoorwerk leuker. w/
Kudo's voor je zorg en engelengeduld :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 november 2017 @ 19:10:15 #296
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_175223304
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 19:09 schreef mjan het volgende:

[..]

Nee. 7.2 uur of 7u en 12min.
:( 7.12 :(

  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 november 2017 @ 19:11:05 #297
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_175223320
Boston - More than a feeling.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 november 2017 @ 19:11:26 #298
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_175223329
Ok, ik ga weer. Groetjes aan de bakker in Rotterdam.
pi_175223345
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:59 schreef Lot_1 het volgende:
Het topic was http://www.kayotic.nl/blog/lazy-sunday-casserole aan het koken :9 Nu nog een hele tijd wachten.

:* voor KREA
is dit tijdelijk en incidenteel?
Lekker!

Ik lig sinds half 5 op bed, werd ineens moe. Maar half uurtje maar geslapen. Nu eruit en 2e kom soep warmen. Als ik trek heb daarna een zak Iglo.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 november 2017 @ 19:13:20 #300
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_175223367
Muziek voor Krea :Y)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 21 november 2017 @ 19:15:57 #301
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_175223415
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 19:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

7 uur en 12 minuten.

In de bedrijfsvolksmond ook wel 7.12
Mijn volksmond heeft er nog nooit van gehoord. Ambtenarenuren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')