abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 november 2017 @ 09:51:57 #26
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175212607
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:41 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Yep.Deze is tegen seksuele intimidatie tijdens concerten.
In de maak:
Een actiegroep tegen seksuele intimidatie tijdens het pingpongen
Een actiegroep tegen seksuele intimidatie tijdens het lopen op de Vlietlaan in Geldermalsen
Een actiegroep tegen seksuele intimidatie tijdens het FOK!ken

Alles, maar dan ook alles voor het heilige doel... een eigen hashtag!

#saynothanks! #saynothanks! #saynothanks! #saynothanks!
Je vergeet de actiegroep tegen mensen die tafeltennis pingpong noemen. :P.
And so is the past
pi_175212643
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:17 schreef de_boswachter het volgende:
Wij mannen zijn altijd het kwade. Maar oh wee als die wijven in bed liggen, dan willen ze gedomineerd worden door een sterkte gespierde brandweerman :r
Ja dat staat echt gelijk aan een random chick wiens vriend aan het werk is lastigvallen in een kroeg tot ze je weg moet slaan :p
  dinsdag 21 november 2017 @ 09:54:08 #28
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175212651
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:44 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]Dit heeft mij natuurlijk niet altijd gestoord, maar ik snap het gezeur nu niet, vrouwen doen het ook, en geloof mij veel vrouwen doen het.
Empathie en een stukje inlevingsvermogen is je vreemd, dat was al duidelijk.
Goed argument ook: Jamaar, hunnie doen het ook! Goed bezig. ^O^
quote:
Waarom alleen gericht op mannen terwijl in beide kampen er zulke personen rondlopen die er zich aan schuldig maken? Omdat ik een man ben moet ik mij maar niet aanstellen en ervan genieten?
Dat zegt niemand, waarom stuur je de groep geen mailtje? Kan je meedoen! ^O^
Een stukje maatschappelijke betrokkenheid zou je goed doen! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 21 november 2017 @ 09:54:58 #29
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_175212666
Een actiegroep tegen pislauw bier bij festivals lijkt mij nuttiger.
pi_175212698
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:53 schreef Maharajah het volgende:

[..]

Ja dat staat echt gelijk aan een random chick wiens vriend aan het werk is lastigvallen in een kroeg tot ze je weg moet slaan :p
Risico van kroegbezoek helaas, niet dat het goed is, maar het valt binnen het verwachtingspatroon als er drank en hormonen in het spel zijn.

En dit is geen victim blaming maar common sense voor iedereen, niet alleen vrouwen.

Iedere boerenlul begrijpt dat uitgaan in het algemeen een zeker risico meedraagt. Je zet een tent vol met mannelijke testosteronbommen, laat er rijkelijk alcohol vloeien en je probeert je tent eveneens te vullen met hormonale gewillige hertjes, maar niet voor iedere Bok, en hoopt op het beste :P

Tja, dan gaat het weleens fout ja..

[ Bericht 11% gewijzigd door Adept op 21-11-2017 10:02:09 ]
pi_175212819
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:54 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Empathie en een stukje inlevingsvermogen is je vreemd, dat was al duidelijk.
Goed argument ook: Jamaar, hunnie doen het ook! Goed bezig. ^O^

[..]

Dat zegt niemand, waarom stuur je de groep geen mailtje? Kan je meedoen! ^O^
Een stukje maatschappelijke betrokkenheid zou je goed doen! :D
Door het beeld in de media, en het geschreeuw door feministen lijkt het alsof alleen mannen zich hier schuldig aan maken. Het probleem is seksuele intimidatie, aanranding en ongewenste betastingen, wie hebben er last van? Mannen en vrouwen, maar waar valt iedereen weer alleen over, dat het vrouwen overkomt.

Het is hypocriet, even hypocriet als het festival alleen voor vrouwen in Zweden. Niet alle mannen vergrijpen zich aan vrouwen, maar toch is het geen enkel probleem om alle problemen en mannen over één kam te scheren, dat moesten we eens met andere bevolkingsgroepen doen, dan stonden diezelfde feministen nu ook hysterisch op de banken.
pi_175212822
Hmm, dan lijkt het klimaat toch wel veranderd te zijn.

Zo'n twintig jaar geleden gingen we iedere week wel naar een festival of concert, en ik ben in al die jaren geen enkele keer getuige geweest van aanrandingen o.i.d. De afgelopen jaren een paar keer voor zaken op gezoek geweest in Europa, en daar zag ik op straat (o.a. in Londen) zaken die niet door de beugel konden. Een jongen die een vrouw in haar borst kneep bijvoorbeeld, en toen met een grijns snel wegrende. Je staat er bij en kijkt er naar.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:07:06 #33
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175212965
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:01 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Door het beeld in de media, en het geschreeuw door feministen lijkt het alsof alleen mannen zich hier schuldig aan maken. Het probleem is seksuele intimidatie, aanranding en ongewenste betastingen, wie hebben er last van? Mannen en vrouwen, maar waar valt iedereen weer alleen over, dat het vrouwen overkomt.
En hoe komt dat?

Omdat JIJ je verantwoordelijkheid niet neemt vriend. :* Als JIJ nou eens aansluiting zoekt bij het clubje, dan kun JIJ zorgen dat er verandering in komt. Die sleutel ligt in JOUW handen. En in die van mij, maar ik jank er niet over! :7 :D

Ik zie je graag terug in een persbericht O+
quote:
Het is hypocriet, even hypocriet als het festival alleen voor vrouwen in Zweden. Niet alle mannen vergrijpen zich aan vrouwen, maar toch is het geen enkel probleem om alle problemen en mannen over één kam te scheren, dat moesten we eens met andere bevolkingsgroepen doen, dan stonden diezelfde feministen nu ook hysterisch op de banken.
Ik zou niet eens naar dat festival wíllen. :') En als het je zo'n doorn in het oog is, kun je altijd aangifte doen. Maar neeeeeee. Meneer blijft zich opwinden op een forum. Dat alle mannen zielig zijn. Dat hij zo aangedaan is door het hypocriete onrecht in de wereld. _O-

Good busy man! :D Jij komt er wel. :')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_175213078
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:07 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En hoe komt dat?

Omdat JIJ je verantwoordelijkheid niet neemt vriend. :* Als JIJ nou eens aansluiting zoekt bij het clubje, dan kun JIJ zorgen dat er verandering in komt. Die sleutel ligt in JOUW handen. En in die van mij, maar ik jank er niet over! :7 :D

Ik zie je graag terug in een persbericht O+

[..]

Ik zou niet eens naar dat festival wíllen. :') En als het je zo'n doorn in het oog is, kun je altijd aangifte doen. Maar neeeeeee. Meneer blijft zich opwinden op een forum. Dat alle mannen zielig zijn. Dat hij zo aangedaan is door het hypocriete onrecht in de wereld. _O-

Good busy man! :D Jij komt er wel. :')
Laat ik inderdaad eens naar de media stappen, hoe is het eigenlijk al die anderen vergaan die melding maakte van seksueel misbruik of intimidatie door een vrouw? Of mannen die mishandeld worden door een vrouw? Is het inmiddels al een geaccepteerd fenomeen of moet je je in deze samenleving als man niet aanstellen? Probeer als man maar eens aan de kaak te stellen dat ook mannen het slachtoffer zijn van handtastelijke vrouwen aan een feministische kliek die van daken schreeuwt dat het aan de mannen ligt, en de media doet leuk mee aan deze hype.
pi_175213080
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:01 schreef Lyrebird het volgende:
Hmm, dan lijkt het klimaat toch wel veranderd te zijn.

Zo'n twintig jaar geleden gingen we iedere week wel naar een festival of concert, en ik ben in al die jaren geen enkele keer getuige geweest van aanrandingen o.i.d. De afgelopen jaren een paar keer voor zaken op gezoek geweest in Europa, en daar zag ik op straat (o.a. in Londen) zaken die niet door de beugel konden. Een jongen die een vrouw in haar borst kneep bijvoorbeeld, en toen met een grijns snel wegrende. Je staat er bij en kijkt er naar.
Vreemd, die hele #metoo hype lijkt tot nu toe gebaseerd op ervaringen van vrouwen die 10 tot 20 jaar terug gaan.
Volgens mij is sexuele intimidatie iets van alle tijden, alleen bestaat er een ander beeld in beleving tussen dader en slachtoffer. En dat groeit ook nog eens met de jaren
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:16:42 #36
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175213146
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Laat ik inderdaad eens naar de media stappen,
Awesome! 8-)
Als je ergens hulp mee kan gebruiken, doe ik met je mee!
quote:
hoe is het eigenlijk al die anderen vergaan die melding maakte van seksueel misbruik of intimidatie door een vrouw? Of mannen die mishandeld worden door een vrouw? Is het inmiddels al een geaccepteerd fenomeen of moet je je in deze samenleving als man niet aanstellen? Probeer als man maar eens aan de kaak te stellen dat ook mannen het slachtoffer zijn van handtastelijke vrouwen aan een feministische kliek die van daken schreeuwt dat het aan de mannen ligt, en de media doet leuk mee aan deze hype.
Terechte punten, terechte vragen.
Meld je aan als vrijwilliger:
http://www.mannenmishandeling.nl/

Of denk je dat je in je eentje meer kunt bereiken? ^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_175213219
Smiley Overload.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:23:05 #38
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175213268
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:21 schreef BoneThugss het volgende:
Smiley Overload.
w/

Aanmelden (pdf alert)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 10:24:34 #39
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175213307
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 10:25:28 #40
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175213323
Kijk hier. Dit is dus ietrs waartegen opgetreden dient te worden.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:26:49 #41
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175213343
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:25 schreef Ulx het volgende:
Kijk hier. Dit is dus ietrs waartegen opgetreden dient te worden.

Awesome band!


Met extra gratis muziek 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:34:44 #42
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_175213506
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:07 schreef Loekie1 het volgende:
De meiden zaten vrijdag bij Pauw en daar was ook een kooivechtster die terecht opmerkte dat je niet moet verlammen maar juist fysiek moet reageren.
Alsof er ooit iemand aan zo’n manwijf zit. :') Buiten haar sport is het lichamelijk contact beperkt tot 1x per jaar een knuffel van pa en ma op haar verjaardag.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:58:14 #43
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175213828
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:34 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Alsof er ooit iemand aan zo’n manwijf zit. :') Buiten haar sport is het lichamelijk contact beperkt tot 1x per jaar een knuffel van pa en ma op haar verjaardag.
Het ging om Marloes Coenen die dat zei:


Niet het lekkerste wijf ooit, maar er zijn er in donkere kroegen wel lastig gevallen die er heel wat minder uitzien, denk ik zo.
  dinsdag 21 november 2017 @ 12:02:03 #44
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175215012
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:07 schreef Loekie1 het volgende:
De meiden zaten vrijdag bij Pauw en daar was ook een kooivechtster die terecht opmerkte dat je niet moet verlammen maar juist fysiek moet reageren.
nuttige tip ja :T
  dinsdag 21 november 2017 @ 12:22:42 #45
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175215381
quote:
Ik denk dat de vrouw in kwestie eerst iets moet doen waardoor duidelijk wordt dat ze wordt lastiggevallen. Daarna zullen omstanders helpen, eerder niet. 'Say NO thanks' is een zeer slappe titel. Dat moet je juist niet doen, no thanks zeggen, je moet zeggen rot op en ook heel luid zodat de omgeving hoort: dat meisje heeft hulp nodig.
Joh, negen van de tien keer is het maar wat duidelijk. Iedereen die wat anders beweert is ofwel een sufkut ofwel een wegkijker.
  dinsdag 21 november 2017 @ 12:32:13 #46
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175215540
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:48 schreef Mishu het volgende:

[..]

Je bent een held. Ik had laatst hetzelfde bij agressie tegen een buschauffeur. Ik zou je trouwen. ^O^
Ik wil je wel eerst een keer onbehoorlijk in je tieten knijpen.
pi_175215542
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:17 schreef de_boswachter het volgende:
Wij mannen zijn altijd het kwade. Maar oh wee als die wijven in bed liggen, dan willen ze gedomineerd worden door een sterkte gespierde brandweerman :r
Arme knul.

Die #me too hysterie begint krankzinnige vormen aan te nemen. Straks wordt ik nog afgeschilderd als een seksueel beest puur omdat ik een vrouw probeer te versieren.

Vreselijk deze vertrutting. Wat is er toch met de wereld gebeurd? De wereld zonder internet idioten was toch veel leuker.
  dinsdag 21 november 2017 @ 12:35:56 #48
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175215604
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:32 schreef Elzies het volgende:

[..]

Arme knul.

Die #me too hysterie begint krankzinnige vormen aan te nemen. Straks wordt ik nog afgeschilderd als een seksueel beest puur omdat ik een vrouw probeer te versieren.

Vreselijk deze vertrutting. Wat is er toch met de wereld gebeurd? De wereld zonder internet idioten was toch veel leuker.
Er is best wel grijs gebied en er zijn ook genoeg vrouwen die hun ladyparts bewust inzetten voor carrière of gratis drank.

Maar laten we nou niet doen alsof ieder kort rokje een aanleiding is, ofzo. Iedereen met verstand snapt best wat wel en wat niet kan in (non)verbale communicatie met de andere sekse.

Mij is ooit geleerd dat 'nee' ook 'nee' betekent, dat is een mooi beginpunt.
pi_175215950
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:35 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Er is best wel grijs gebied en er zijn ook genoeg vrouwen die hun ladyparts bewust inzetten voor carrière of gratis drank.

Maar laten we nou niet doen alsof ieder kort rokje een aanleiding is, ofzo. Iedereen met verstand snapt best wat wel en wat niet kan in (non)verbale communicatie met de andere sekse.

Mij is ooit geleerd dat 'nee' ook 'nee' betekent, dat is een mooi beginpunt.
Zo ben ik ook opgevoed.

Een blauwtje lopen is nooit leuk, maar wel onderdeel van het spel wat je speelt. Een echte man weet daarmee om te gaan en gaat achteraf niet gefrustreerd janken over eerverlies.
pi_175216891
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:32 schreef Elzies het volgende:

[..]

Arme knul.

Die #me too hysterie begint krankzinnige vormen aan te nemen. Straks wordt ik nog afgeschilderd als een seksueel beest puur omdat ik een vrouw probeer te versieren.

Vreselijk deze vertrutting. Wat is er toch met de wereld gebeurd? De wereld zonder internet idioten was toch veel leuker.
Zijn jouw bedoelingen voor een vrouw dan winstgevend voor haar?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')