abonnement Unibet Coolblue
pi_175214469
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:31 schreef Braindead2000 het volgende:
Zo jammer dat zovelen hier zo naïef zijn. :{
Dus je bewijs dat er sprake is van schimmige praktijken, is een krantenartikel uit 1997 waarin de kabinetspartijen open en bloot kibbelen over de benoeming van een burgemeester? Goed verhaal.

Verder is de benoemingsprocedure sindsdien veranderd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175214472
Klikt op het topic. Leest de reacties. Ziet braindead2000 met zijn niveauloze geneuzel.

*I'm out.
pi_175214560
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus je bewijs dat er sprake is van schimmige praktijken, is een krantenartikel uit 1997 waarin de kabinetspartijen open en bloot kibbelen over de benoeming van een burgemeester? Goed verhaal.

Verder is de benoemingsprocedure sindsdien veranderd.
Hoe heet ze? Ybeltje? Die maakte onlangs nog bekend dat veel partijen iemand hebben die over de burgemeestersbaantjes gaan. Hoe verklaar je dat?
pi_175214593
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2017 04:47 schreef nostra het volgende:
Nederlanders kregen dat terug, het was/is een voorheffing op de vetmogensrendementsheffing in de IB.
Oh ja, ik trek dat inderdaad af in m'n belastingaangifte. :@

Nou ja, dan is het afschaffen van de dividendbelasting toch een maatregel om de discriminatie van buitenlandse beleggers te stoppen?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2017 11:40:00 ]
pi_175214638
We zitten niet allemaal in de luxe positie dat we op partijleiders stemmen die ontastbaar zijn, welke criminele praktijken ze er ook op nahouden. Als PVV'er ben je gewend dat het politieke debat in de rechtbank gevoerd dient te worden. Vandaar dat ik dit wel toejuich.
pi_175214862
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:39 schreef k_man het volgende:

[..]

Oh ja, ik trek dat inderdaad af in m'n belastingaangifte. :@

Nou ja, dan is het afschaffen van de dividendbelasting toch een maatregel om de discriminatie van buitenlandse beleggers te stoppen?
Waarom, die mogen het ook aftrekken van de belasting in hun eigen land! Dus puur het spekken van een buitenlandse fiscus dit geintje ;(
pi_175214880
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:42 schreef Braindead2000 het volgende:
We zitten niet allemaal in de luxe positie dat we op partijleiders stemmen die ontastbaar zijn, welke criminele praktijken ze er ook op nahouden. Als PVV'er ben je gewend dat het politieke debat in de rechtbank gevoerd dient te worden. Vandaar dat ik dit wel toejuich.
Ik erken Mark Rutte niet als mijn legitieme premier.

Ik ben er zelfs van overtuigd geraakt dat er bij de uitkomst van de recente verkiezingen ernstig is gefraudeerd.

De PVV stond jaren in de peilingen op kop en dan probeert men nu de burger wijs te maken dat de VVD ineens als een getoverde konijn in hoge hoed de verkiezingen zou hebben gewonnen. Ik geloof daar helemaal niets van.

Men was als de dood dat Wilders de grootste zou worden en daarom heeft men gesjoemeld met de uitkomsten van deze verkiezingen.
pi_175214911
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:28 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Jij denkt dat dat nu allemaal anders gaat?
Ja, in 1997 benoemde het kabinet en nu de gemeenteraad. Dus ja het gaat anders.

Echt, wat een mafketel ben jij toch :')
pi_175214924
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:55 schreef Elzies het volgende:
De PVV stond jaren in de peilingen op kop en dan probeert men nu de burger wijs te maken dat de VVD ineens als een getoverde konijn in hoge hoed de verkiezingen zou hebben gewonnen. Ik geloof daar helemaal niets van.
:D _O- :') :') _O-
pi_175214946
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:55 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik erken Mark Rutte niet als mijn legitieme premier.

Ik ben er zelfs van overtuigd geraakt dat er bij de uitkomst van de recente verkiezingen ernstig is gefraudeerd.

De PVV stond jaren in de peilingen op kop en dan probeert men nu de burger wijs te maken dat de VVD ineens als een getoverde konijn in hoge hoed de verkiezingen zou hebben gewonnen. Ik geloof daar helemaal niets van.

Men was als de dood dat Wilders de grootste zou worden en daarom heeft men gesjoemeld met de uitkomsten van deze verkiezingen.
Of puntje paaltje stemmen mensen toch wat meer op verstand dan onderbuik.

Stemmen is een openbaar proces en kan door iedereen gecontroleerd worden. Het complot wat jij voorstelt is zo groot dat er sowieso iets zou zijn uitgelekt.
pi_175215040
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:58 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Of puntje paaltje stemmen mensen toch wat meer op verstand dan onderbuik.

Stemmen is een openbaar proces en kan door iedereen gecontroleerd worden. Het complot wat jij voorstelt is zo groot dat er sowieso iets zou zijn uitgelekt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:58 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Of puntje paaltje stemmen mensen toch wat meer op verstand dan onderbuik.

Stemmen is een openbaar proces en kan door iedereen gecontroleerd worden. Het complot wat jij voorstelt is zo groot dat er sowieso iets zou zijn uitgelekt.
Ben je mal. Het stembiljet was voor velen amper leesbaar omdat het zo enorm groot was opgevouwen.

Ik geloof anno 2017 niet meer in de betrouwbaarheid met het handmatig stemmen met een rood potlood. Hartstikke eenvoudig om daar achteraf mee te gaan sjoemelen.

Stemmen op de PVV gebeurt niet via de onderbuik maar via de verifieerbare problemen in onze maatschappij. Iets waar waar deze regering steeds voor wegloopt.
  dinsdag 21 november 2017 @ 12:06:04 #87
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175215068
waren zeker 2 miljoen illegalen die hier gestemd hebben... op de VVD :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_175215078
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:03 schreef Elzies het volgende:

[..]


[..]

Ben je mal. Het stembiljet was voor velen amper leesbaar omdat het zo enorm groot was opgevouwen.

Ik geloof anno 2017 niet meer in de betrouwbaarheid met het handmatig stemmen met een rood potlood. Hartstikke eenvoudig om daar achteraf mee te gaan sjoemelen.

Stemmen op de PVV gebeurt niet via de onderbuik maar via de verifieerbare problemen in onze maatschappij. Iets waar waar deze regering steeds voor wegloopt.
Hoe eenvoudig is dat dan? Juist niet, dan moet je bij enorm veel lokalen alle stemmentellers in je complot hebben zitten. Dat lukt nooit zonder dat er iemand aan de bel trekt.
pi_175215112
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:55 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik erken Mark Rutte niet als mijn legitieme premier.

Ik ben er zelfs van overtuigd geraakt dat er bij de uitkomst van de recente verkiezingen ernstig is gefraudeerd.

De PVV stond jaren in de peilingen op kop en dan probeert men nu de burger wijs te maken dat de VVD ineens als een getoverde konijn in hoge hoed de verkiezingen zou hebben gewonnen. Ik geloof daar helemaal niets van.

Ik postte iets soortgelijks in het Rusland-nep nieuws topic. Maar dat was natuurlijk wel zo duidelijk dat het wel een grap moest zijn. Ik ga er vanuit dat jij ook een grap maakt, want ik weiger te geloven dat er mensen bestaan die dit soort rare dingen denken.
pi_175215135
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:37 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Hoe heet ze? Ybeltje? Die maakte onlangs nog bekend dat veel partijen iemand hebben die over de burgemeestersbaantjes gaan. Hoe verklaar je dat?
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er zal ongetwijfeld wel eens iemand naar voren worden geschoven en wellicht dat Haagse politici hun lokale collega's dan op het hart drukken om voor die kandidaat te zoeken, maar uiteindelijk ligt dat besluit toch echt bij de gemeenteraad.

Maar ik zie jouw bewijs graag tegemoet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175215143
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:55 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik erken Mark Rutte niet als mijn legitieme premier.
Daar zal Rutte ongetwijfeld wakker van liggen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175215158
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:06 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Hoe eenvoudig is dat dan? Juist niet, dan moet je bij enorm veel lokalen alle stemmentellers in je complot hebben zitten. Dat lukt nooit zonder dat er iemand aan de bel trekt.
Kwestie van ongezien containers wisselen waar al die stembiljetten in verdwijnen.

Nogmaals, ik trek de uitslag van de recente verkiezingen ernstig in twijfel. Met mij vele Nederlanders.
pi_175215178
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:10 schreef Elzies het volgende:

[..]

Kwestie van ongezien containers wisselen waar al die stembiljetten in verdwijnen.

Nogmaals, ik trek de uitslag van de recente verkiezingen ernstig in twijfel. Met mij vele Nederlanders.
Ken eerlijk gezegd niemand die de uitslag in twijfel trekt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175215231
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:10 schreef Elzies het volgende:

[..]

Kwestie van ongezien containers wisselen waar al die stembiljetten in verdwijnen.

Nogmaals, ik trek de uitslag van de recente verkiezingen ernstig in twijfel. Met mij vele Nederlanders.
Ben je wel eens in zo een lokaal geweest? Dat gaat je never nooit lukken. Die containers worden continu in de gaten gehouden door het personeel.

Kom eerst maar eens met bewijzen voor dit soort belachelijke claims. Want volgens mij ben je gewoon een slechte verliezer.
pi_175215271
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:14 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Ben je wel eens in zo een lokaal geweest? Dat gaat je never nooit lukken. Die containers worden continu in de gaten gehouden door het personeel.

Kom eerst maar eens met bewijzen voor dit soort belachelijke claims. Want volgens mij ben je gewoon een slechte verliezer.
Geloof je het zelf? Ben ooit aanwezig geweest bij zo'n stemlokaal. Was geschokt over het gegeven hoe makkelijk men zou kunnen sjoemelen.
pi_175215353
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:42 schreef Braindead2000 het volgende:
We zitten niet allemaal in de luxe positie dat we op partijleiders stemmen die ontastbaar zijn, welke criminele praktijken ze er ook op nahouden. Als PVV'er ben je gewend dat het politieke debat in de rechtbank gevoerd dient te worden. Vandaar dat ik dit wel toejuich.
Alsof elke aangifte leidt tot een rechtszaak... Deze aangifte van Wilders strandt ergens in een diepe bureaulade bij het OM.
pi_175215362
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:17 schreef Elzies het volgende:

[..]

Geloof je het zelf? Ben ooit aanwezig geweest bij zo'n stemlokaal. Was geschokt over het gegeven hoe makkelijk men zou kunnen sjoemelen.
Het gros van de stemlokalen wordt bemand door welwillende gepensioneerden, die het leuk vinden om wat vrijwilligerswerk te doen. Niet bepaald gehaaide manipulators die bezig zijn met ervoor te zorgen dat de VVD wint.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175215382
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:17 schreef Elzies het volgende:

[..]

Geloof je het zelf? Ben ooit aanwezig geweest bij zo'n stemlokaal. Was geschokt over het gegeven hoe makkelijk men zou kunnen sjoemelen.
Vertel, hoe zou jij dat doen? Het aantal biljetten moet wel overeen komen met het aantal biljetten in de originele trommel. Hoe ga je dat doen? En hoe ga je de personeelsleden afleiden zodat je vrijelijk met een nieuwe container binnen kan lopen en met de oude naar buiten?

En dat moet je dan bij enorm veel lokalen doen. Honderden. Zonder ook maar bij eentje betrapt te worden.

Onmogelijk.
pi_175215410
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:17 schreef Elzies het volgende:

[..]

Geloof je het zelf? Ben ooit aanwezig geweest bij zo'n stemlokaal. Was geschokt over het gegeven hoe makkelijk men zou kunnen sjoemelen.
Je weet dat er onder de medewerkers van het stembureau aanhangers zitten van bijna elke partij. Dus VVD, pvv, D’66, christen, moslim..alles. Als jouw verhaal waar is dan moet je dus in serieus honderden stemlokalen frauderen, want dan praat je dus over miljoenen stemmen. Dat is gewoonweg niet te doen zonder dat het opvalt in een van die stemlokalen. Tevens moet het aantal stemmen in de “nieuwe” containers evenveel zijn als het aantal ingeleverde stemoproep formulieren. Niet te doen dus. Er gaat ongetwijfeld soms wat fout hoor maar dat gaat om zulke minimale hoeveelheden stemmen, en dan ook nog verdeeld over alle partijen. Dat dat geen invloed op de uitslag heeft.

Misschien moet je accepteren dat de verkiezingscampagne van de PVV gewoon zwaar onder de maat was. Wilders die totaal onzichtbaar was. Er is bijna geen campagne gevoerd. (Lokale) PVV’ers die dat wel wilden werden teruggefloten.
  dinsdag 21 november 2017 @ 12:24:54 #100
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175215421
Iedereen heeft het in Nederland beter dan Nederlanders. Vandaar dat Nederlanders massaal hun paspoort verbranden en zich als homoseksuele Iraniër melden bij de IND.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')