abonnement Unibet Coolblue
pi_175205468


SPOILER: Goudse stroopwafelworkshopmeet - waarschijnlijk in januari
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kroegmeet 25 November Amsterdam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Fripsels Kerstkaarten avontuur
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Secret Santa
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175205480
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:53 schreef Lot88 het volgende:

[..]

half 7. Vroeger was dat anders toen kon ik rustig tot 3 uur in de nacht ircen maar tegenwoordig ben ik zo overprikkeld dat ik dat zelden trek.
Nou, dat is ook gewoon de leeftijd hoor :P
Als tiener en begin twintiger kun je makkelijk 's nachts lang doorgaan, daar moet ik al een hele tijd niet meer aan denken :7
pi_175205493
L-E, natuurlijk gaat het om mooie dingen schrijven. Maar als dat je enige doel is open je word lijkt me. Of een schrift. :+
pi_175205496
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:57 schreef STING het volgende:

[..]

Nou, dat is ook gewoon de leeftijd hoor :P
Als tiener en begin twintiger kun je makkelijk 's nachts lang doorgaan, daar moet ik al een hele tijd niet meer aan denken :7
Trek dat niet meer, net als vroeger met WoW etc raiden tot een uur of 2 en dan 's ochtends gewoon weer opstaan. :{ Moet er niet aan denken.
pi_175205499
quote:
2s.gif Op maandag 20 november 2017 21:56 schreef HostiMeister het volgende: [..] Want laten we we wel wezen, met zoveel content, wie geeft er een shit om de zoveelste anonieme blog, van iemand die niemand kent.
Precies dit.

Al heb ik er eens over nagedacht om een chocoladeblog te beginnen maar daar zijn er al honderd van en ik groei al dicht en verder dan "eat all the chocolate" kom ik eigenlijk niet.
Tap tap tap
pi_175205505
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:57 schreef STING het volgende:

[..]

Nou, dat is ook gewoon de leeftijd hoor :P
Als tiener en begin twintiger kun je makkelijk 's nachts lang doorgaan, daar moet ik al een hele tijd niet meer aan denken :7
Helaas kan ik dit beamen ;(
pi_175205508
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Precies dit.

Al heb ik er eens over nagedacht om een chocoladeblog te beginnen maar daar zijn er al honderd van en ik groei al dicht en verder dan "eat all the chocolate" kom ik eigenlijk niet.
_O-

Zou wel een CL blog lezen.
pi_175205521
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 21:55 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dat geen hond het leest natuurlijk. :P
Dat is van meer afhankelijk dan de inhoud natuurlijk
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 21:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het lijkt me echt moeilijk om een consequent blog te schrijven en lezers te trekken enzo. Deadlines en ideeën en creatief zijn en jezelf verkopen.
En dat ook ja. Voor optimaal lezers vasthouden zou je dan toch wel op minimaal 3x per week moeten zitten, tussen 300-500 woorden ofzo.
pi_175205533
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Precies dit.

Al heb ik er eens over nagedacht om een chocoladeblog te beginnen maar daar zijn er al honderd van en ik groei al dicht en verder dan "eat all the chocolate" kom ik eigenlijk niet.
Ik heb ook nog steeds een paar domeinnamen voor een voedselblog waar ik nooit op heb doorgepakt. :') Want wie de fuck zit er nou op een zoveelste voedselblog te wachten :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_175205544
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:57 schreef STING het volgende:

[..]

Nou, dat is ook gewoon de leeftijd hoor :P
Als tiener en begin twintiger kun je makkelijk 's nachts lang doorgaan, daar moet ik al een hele tijd niet meer aan denken :7
Vroeger chatte ik de hele nacht door op lycos terwijl ik er nog een beetje huiswerk bij deed en met drie uur slaap in de schoolbank zat. Paar jaar terug nog een paar keer tot drie uur doorgewerkt terwijl ik om zeven uur op m'n andere werk moest zijn.
Respect voor mezelf achteraf gezien.
Tap tap tap
pi_175205546
quote:
2s.gif Op maandag 20 november 2017 21:59 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik heb ook nog steeds een paar domeinnamen voor een voedselblog waar ik nooit op heb doorgepakt. :') Want wie de fuck zit er nou op een zoveelste voedselblog te wachten :')
Fleur :7
pi_175205553
quote:
2s.gif Op maandag 20 november 2017 21:59 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik heb ook nog steeds een paar domeinnamen voor een voedselblog waar ik nooit op heb doorgepakt. :') Want wie de fuck zit er nou op een zoveelste voedselblog te wachten :')
Als je wat vernieuwends brengt kan het wel, maar je moet er wel echt aan werken.
pi_175205557
Hm... mijn blog heeft aardig wat lezers. Alleen ik schrijf wanneer ik zin heb en maak geen reclame oid... waarschijnlijk gewoon mazzel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_175205563
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:55 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Misschien is dat een signaal dat je nog eens terug gaat naar een therapeut, om ondersteuning te krijgen in een rationelere tactiek? Schematherapie is misschien overzichtelijker voor je om een voorbeeld te noemen..
En je zou bijvoorbeeld ook kunnen kijken naar de Headspace app? Beetje mindfulle reminders enzo..
Ik vrees dat ik nu eerst het oude zeer moet afhandelen en daarvoor moet ik een en ander op papier hebben en mijn ouders inlichten (dat is ook het stukje terugkerende nachtmerrie). Ik zie daar ook gewoon ontzettend tegenop met name het stukje ouders inlichten.
pi_175205578
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 21:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Vroeger chatte ik de hele nacht door op lycos terwijl ik er nog een beetje huiswerk bij deed en met drie uur slaap in de schoolbank zat. Paar jaar terug nog een paar keer tot drie uur doorgewerkt terwijl ik om zeven uur op m'n andere werk moest zijn.
Respect voor mezelf achteraf gezien.
Inderdaad respect :7
Voor mij is 8 uur slapen echt heilig, uitzonderingen daargelaten.
pi_175205581
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:59 schreef STING het volgende:

[..]

Fleur :7
Mijn konijn heet Fleur :(
pi_175205587
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:57 schreef Fripsel het volgende:
L-E, natuurlijk gaat het om mooie dingen schrijven. Maar als dat je enige doel is open je word lijkt me. Of een schrift. :+
Niet perse. Je kan ook gewoon graag een mooi plekje op da intawebz willen voor je mooie schrijfsels :) Zo begon ik tenminste ooit. Ik blog al vanaf 2001. In 2010 deelde ik het met twee mensen. In 2015 met de wereld :')

Ik wil maar zeggen: ik was echt heel gelukkig toen ik schreef en niemand het las. Gelezen worden was nooit het hogere doel, en dat geeft wel veel (creatieve) vrijheid. (Nu is het anders, omdat ik er geld mee verdien.)
pi_175205598
quote:
2s.gif Op maandag 20 november 2017 21:59 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik heb ook nog steeds een paar domeinnamen voor een voedselblog waar ik nooit op heb doorgepakt. :') Want wie de fuck zit er nou op een zoveelste voedselblog te wachten :')
Ik volg Gewoon wat een studentje 's avonds eet en ik vind het echt tof zoals zij het doet.
Stomme is dat ik nu door al die instastories enzo het idee heb dat ik haar ken en ik hoop dat ik haar niet tegenkom in Amsterdam ofzo want dan krijg je zo'n gênant moment.
Tap tap tap
pi_175205601
quote:
2s.gif Op maandag 20 november 2017 21:59 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik heb ook nog steeds een paar domeinnamen voor een voedselblog waar ik nooit op heb doorgepakt. :') Want wie de fuck zit er nou op een zoveelste voedselblog te wachten :')
Flink verzadigde markt ja. Ook met zo een idee lopen spelen, beetje onderzoek gedaan en een vriendin zit in de blogbusiness. Neh, dan moet je het of echt voor je eigen lol doen of toch nog een niche kunnen vinden of downright fantastic zijn..
pi_175205604
Goffer, hang ik net heel kunstig ondersteboven in die paal, laat ik spontaan alles los, dus ik donder half om die paal heen naar beneden, maar kon me gelukkig nog met hand- en voegwerk opvangen voor ik de grond raakte, alleen vond mn linkerarm dat niet zo leuk. :X
Dit is denk ik de op 1 na langste zin die ik ooit heb geschreven hier :{
compact en kleverig.
pi_175205619
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:00 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Mijn konijn heet Fleur :(
Je konijn staat dan waarschijnlijk vol in het leven.
pi_175205621
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 22:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik volg Gewoon wat een studentje 's avonds eet en ik vind het echt tof zoals zij het doet.
Stomme is dat ik nu door al die instastories enzo het idee heb dat ik haar ken en ik hoop dat ik haar niet tegenkom in Amsterdam ofzo want dan krijg je zo'n gênant moment.
dat vinden mensen vaak alleen maar leuk :Y
compact en kleverig.
pi_175205624
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goffer, hang ik net heel kunstig ondersteboven in die paal, laat ik spontaan alles los, dus ik donder half om die paal heen naar beneden, maar kon me gelukkig nog met hand- en voegwerk opvangen voor ik de grond raakte, alleen vond mn linkerarm dat niet zo leuk. :X
Dit is denk ik de op 1 na langste zin die ik ooit heb geschreven hier :{
Is daar een filmpje van? :@

_O-
  maandag 20 november 2017 @ 22:02:19 #24
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_175205630
Ik zoek binnenkort nog wel bloggers/vloggers/reviewers die chinameuk willen testen en er over willen berichten :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_175205637
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:59 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Als je wat vernieuwends brengt kan het wel, maar je moet er wel echt aan werken.
Klopt. Het is echt keihard werken, je komt er niet met eens per week een leuk stukje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')