abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7427740
Ik ken fasttracker van vroeger.. toen klooide een neef van me er heel veel mee.. helaas hield die niet van metal/hardrock enzow..
nou was ik n beetje aan t surfen en ontdekte deze site met allerlei death en black in mod/xm enzow..
zeeeer vet!!!
oa. nummers van vader, napalm death , marduk .. etc etc..
Als iemand nog suggesties heeft voor goede metal xm/mod sites, graag!!

http://strony.wp.pl/wp/morghlith/

owja en zie oa. deze.. heel vet nummer! : http://www.scene.org/file_dl.php?url=ftp://ftp.scene.org/pub/music/artists/morfeus/anthem.zip&id=127404

donderdag 19 december 2002 @ 17:12:43 #2
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7430278
Kun je die mod/xm files niet converten naar midi ofzo?

Hoe wil je trouwens met Fasttracker death/blackmetal drums creeren die natuurlijk klinken?

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 19-12-2002 17:14]

pi_7430313
quote:
Op donderdag 19 december 2002 17:12 schreef Yokozuna het volgende:
Kun je die mod/xm files niet converten naar midi ofzo?
jawel dat is mogelijk
pi_7431328
quote:
Op donderdag 19 december 2002 17:12 schreef Yokozuna het volgende:
Hoe wil je trouwens met Fasttracker death/blackmetal drums creeren die natuurlijk klinken?
Goed tracken, dat is het enigste, maar uiteraard zijn goede samples pre.
Maargoed, je kunt tegenwoordig toch beter Madtracker gebruiken.
Lacking membership in any group but also not actively or even passively ostracized by the general student body, pseudo-rejects socialize among themselves, taking pride in what they perceive to be their unique status.
pi_7431419
quote:
Op donderdag 19 december 2002 17:14 schreef Rulin het volgende:

[..]

jawel dat is mogelijk

luister maar eens wat samples.. staan hele goede tussen die ook natuurlijk klinken... je moet wel oppassen iid .. bv bij gitaar enzow kan je naar mijns inziens t beste ff (en ik ken t niet zo heel erg goed) alle akkoorden apart inspelen om zo niet n pitch fx te krijgen ofzo..
  donderdag 19 december 2002 @ 19:13:24 #6
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7432775
quote:
Op donderdag 19 december 2002 18:05 schreef dynast het volgende:

[..]

Hoe goed de samples ook klinken, als ze achter elkaar telkens precies hetzelfde klinken klinkt het geheel nep.
  donderdag 19 december 2002 @ 19:17:07 #7
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_7432847
quote:
Op donderdag 19 december 2002 18:05 schreef dynast het volgende:

[..]

Madtracker is iig wel beter dan Fasttracker ][ jah, die is nogal verouderd. Maar wel eens Buzztracker geprobeerd? Vind het zelf nóg beter werken dan Madtracker!
Ga doorrrrrr!
pi_7446318
quote:
Op donderdag 19 december 2002 19:13 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Hoe goed de samples ook klinken, als ze achter elkaar telkens precies hetzelfde klinken klinkt het geheel nep.

Je moet ook goed kunnen tracken en dus niet standaard wat drumloopjes telkens achter elkaar droppen. Genoeg functies en effecten tot je beschikking, oke het is wel erg tijdrovend..
quote:
Madtracker is iig wel beter dan Fasttracker ][ jah, die is nogal verouderd. Maar wel eens Buzztracker geprobeerd? Vind het zelf nóg beter werken dan Madtracker!
Niet echt mee gewerkt, maargoed ik werkte daarvoor nogal veel met FT2 en omdat de interface van MT daarop gebasseerd is (en tevens fx van IT bezit), vind ik het perfect.
Lacking membership in any group but also not actively or even passively ostracized by the general student body, pseudo-rejects socialize among themselves, taking pride in what they perceive to be their unique status.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')