abonnement Unibet Coolblue
pi_175198527
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 16:57 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Je mag komen genieten van Reumies kunstwerk, met een goed glas wijn, een dikke sigaar en het aanblik van genot van Kunst met Liefde :*
Knots met liefde bedoel je
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_175198555
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 17:09 schreef snetje het volgende:
Wel leuk al dat schilderen van die meiden en dat het wel verkoopt ... het is een doodsteek in het creatieve brein van Billy..die alleen nog maar spetterdoekjes kan maken en niets meer verkoopt..vanmiddag zagen we al lichtelijk paniek opborrelen bij haar... :')
Romy was zo blij dat ze een schilderij had verkocht. Billie haar smoel sprak boekdelen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_175198559
Zijn die meiden nu echt zo naief dat ze billy geloven dat ze niet verliefd is op johan.
pi_175198561
Nu krijgt Johan overal de schuld van, ik hoor Madi nog met met Linda er over hebben dat Billy zich op een presenteerblaadje aanbood bij Johan.... dat ze totaal geen zelfrespect had....
pi_175198577
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 17:11 schreef AnneLo het volgende:
Nu krijgt Johan overal de schuld van, ik hoor Madi nog met met Linda er over hebben dat Billy zich op een presenteerblaadje aanbood bij Johan.... dat ze totaal geen zelfrespect had....
Wij zien niet alles van johan, maar ik snap dit echt niet van ze.
pi_175198591
Fatsoen normen hoor ik nu van Maddie. Oh jee Billie gesprek heeft indruk gemaakt
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_175198593
Volgens Beau wil Johan een tweede date, en dan wil ze met Madi en Billy er heen gaan....
pi_175198601
Nou Beau dat kun je wel vergeten...Johan schopt die stoephoer gelijk uit zijn boot
pi_175198630
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 17:13 schreef pecla het volgende:
Nou Beau dat kun je wel vergeten...Johan schopt die stoephoer gelijk uit zijn boot
:?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_175198631
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 17:13 schreef AnneLo het volgende:
Volgens Beau wil Johan een tweede date, en dan wil ze met Madi en Billy er heen gaan....
Ze weet trouwens niet eens of het idee van Johan is of van Senna, die tweede date....
pi_175198648
plannetje Bo eigenlijk zouden we met 3 op date moeten gaan
Mad, Billy, Bo
Bo gesprekje met Mad over Haan
Bo big smile .. en dan zag ik
ik ga op Date met jou ...en dan later maar niet alleen
.. tok tok .. Mad over Haan
Bo glimwormt verder Ja ?? ja :Y :Y
Mad verder over Haan zijn gedrag
Bo gaat er van Fluisteren ..en glimmen
wat walleh wa
..
pi_175198664
Beau Johan is geen domme jongen -O-
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_175198667
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 17:14 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Ze weet trouwens niet eens of het idee van Johan is of van Senna, die tweede date....
Wel een beetje vmbo brugklas niveau
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 20 november 2017 @ 17:16:17 #39
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_175198671
Deempje *;

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_175198700
Wel een beetje vmbo brugklas niveau, die zat nog onder de knop
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_175198716
Sjezusss madi doe je ogen open je ziet toch hoe Bats reageerde op t slaappartijtje van Johan en Beau...dus hoezo Bats niet jaloers??"?
  maandag 20 november 2017 @ 17:19:11 #42
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_175198729
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 17:11 schreef AnneLo het volgende:
Nu krijgt Johan overal de schuld van, ik hoor Madi nog met met Linda er over hebben dat Billy zich op een presenteerblaadje aanbood bij Johan.... dat ze totaal geen zelfrespect had....
Echt hè.. zum kotsen. :r
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_175198733
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 17:09 schreef snetje het volgende:
Wel leuk al dat schilderen van die meiden en dat het wel verkoopt ... het is een doodsteek in het creatieve brein van Billy..die alleen nog maar spetterdoekjes kan maken en niets meer verkoopt..vanmiddag zagen we al lichtelijk paniek opborrelen bij haar... :')
Leuk toch; jose verkoopt wel, en bats niks. Mooier kan niet. Reden te meer voor billy om voor jose te gaan bij de stemming. Triest gedrocht.
pi_175198734
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 17:18 schreef pecla het volgende:
Sjezusss madi doe je ogen open je ziet toch hoe Bats reageerde op t slaappartijtje van Johan en Beau...dus hoezo Bats niet jaloers??"?
Ze weet dat donders goed
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_175198741
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 17:14 schreef Soury het volgende:

[..]

:?
Nou Beau wil Billy toch meenemen naar de 2e date...en dan zou ze op de boot slapen
pi_175198746
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 17:18 schreef pecla het volgende:
Sjezusss madi doe je ogen open je ziet toch hoe Bats reageerde op t slaappartijtje van Johan en Beau...dus hoezo Bats niet jaloers??"?
Ze zegt toch ook dat het gedrag van Billy ook raar was? "Ze veegde nog net zijn billen niet af?" :D
pi_175198748
Nu Romy ook er nog even bij, en ook natuurlijk Johan afzeiken.... Billy krijgt het toch voor elkaar....
pi_175198756
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 17:19 schreef pecla het volgende:

[..]

Nou Beau wil Billy toch meenemen naar de 2e date...en dan zou ze op de boot slapen
Wie is de stoephoer dan :P
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_175198758
Johan is ook een randdebiel met vrouwen ziet Madi prima :7
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_175198759
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 17:19 schreef pecla het volgende:

[..]

Nou Beau wil Billy toch meenemen naar de 2e date...en dan zou ze op de boot slapen
De 1e x dat ze dit nu zegt, geen woord tegen de mannen daarover. :N
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')