abonnement Unibet Coolblue
pi_175197253
Is dit mogelijk? Dit is waar je niet elke dag rookt maar van tijd tot tijd eentje opsteekt bijvoorbeeld tijdens het uitgaan etc. Ik ben al een jaar gestopt met roken en ik rook wel eens af en toe (1 keer in de maand of zo). Heel veel verslaafden kunnen dit niet omdat ze het niet bij eentje kunnen laten. Hoezo zou dat niet kunnen?
  maandag 20 november 2017 @ 16:15:42 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175197302
Dat is minderen, niet stoppen.
And so is the past
pi_175198456
Waarom kan jij niet stoppen met roken?
  maandag 20 november 2017 @ 17:53:33 #4
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_175199338
Ik kon het wel. Ik rookte alleen als ik af en toe ging stappen (en daar kon echt weken zo niet maanden tussen zitten). Dat ging jaaaaren goed.

Totdat ik richting burnout ging en wel dagelijks een peuk opstak. Alleen op het werk overigens.
Toen de burn-out een feit werd en ik me realiseerde dat ik ook dagelijks thuis ging roken ben ik er helemaal mee gekapt.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_175200317
Prima mogelijk. Maar verschilt denk ik heel erg per persoon, of je verslaafd raakt of niet. Ik ben niet verslaafd, maar als ik een pakje sigaretten in mijn jaszak heb, steek ik er wel eentje per dag op, als ik buiten ben. Kan echter zo weken geen sigaretten kopen en het ook niet missen. Dan weer een keertje uitgaan, pakje kopen en weer af en toe roken. Zo deed ik met mijn laatste pakje ook ineens een maand ;)
pi_175200464
Sigaretten heb je helemaal niks aan. Ook niet 'voor de gezelligheid' of bij het uitgaan. Je kan er ook prima bijstaan zonder zelf te paffen, doe ik ook tegenwoordig.

Maar sowieso sigaretten :') gebruik gewoon echte drugs als een vent.
pi_175200999
Verslaafden zijn gewoon zwak.
paypal.me/taaladvies
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')