abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 20 november 2017 @ 13:23:05 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_175193557
quote:
Rusland probeert met nepnieuws de Nederlandse publieke opinie te sturen. Dat schrijft minister Kajsa Ollongren van Binnenlandse Zaken in een brief aan de Tweede Kamer. Nederland staat volgens de minister in de nadrukkelijke belangstelling van Moskou.

De D66-minister wil nu samen met media- en technologiebedrijven zoals Facebook, Google en Twitter gaan kijken hoe weerstand kan worden geboden aan deze praktijken. ,,Het kabinet zal in gesprek gaan met deze partijen over hoe (heimelijke) politieke beïnvloeding kan worden tegengegaan.''

Ollongren stelt dat het fenomeen niet nieuw is, maar wel steeds vaker voorkomt. Als voorbeeld noemt ze een nepwebsite van de Nederlandse overheid, afkomstig uit Rusland, met daarop desinformatie over de ramp met vlucht MH17. Ook haalt de minister de beïnvloeding door Rusland van de Amerikaanse verkiezingen vorig jaar aan.

[...]
Bron

Juist ja. -O-

Ik weet niet helemaal wat ik hiervan moet denken. In principe is het internet helemaal vrij en zijn bedrijven zoals Facebook helemaal vrij om geld te verdienen aan wie dan ook bereid is om geld te betalen voor het verspreiden van onzin.

Maar als dit allemaal klopt en echt gebeurt is het best een beetje creepy.

PS: trouwens... als het allemaal niet klopt en niet gebeurt is dit bericht net zo creepy. :o
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 20 november 2017 @ 13:23:48 #2
104871 remlof
Europees federalist
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')