abonnement Unibet Coolblue
pi_175189880
Hi allemaal,

Voor mijn masterthesis ben ik op zoek naar 140 respondenten. Heb je 5-10 minuutjes van je tijd over? Help mij dan afstuderen!

Ik doe wetenschappelijk onderzoek naar het verschil in klantenervaring tussen een chatbot service en een live chat service. In onderstaande survey test je een chatbot of een live chat van Bol.com. Deze survey is niet voor commerciële doeleinden. Ik doe het niet in opdracht voor Bol.com en Bol.com heeft verder niets met mijn survey te maken. Ik gebruik de chatservice van Bol.com echter alleen als een hulpmiddel om mijn theorie te testen.

https://uvafeb.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_bvgNtIwcPfcVAlD

Ik zou jullie deelname erg op prijs stellen.

Alvast bedankt,
Annick

[ Bericht 8% gewijzigd door sneakydesert op 20-11-2017 19:30:02 ]
pi_175189942
Wat krijg ik ervoor?
  maandag 20 november 2017 @ 10:40:23 #3
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_175190145
Het klopt dat ik eerder deze survey heb geplaatst. Ik heb hem opnieuw geplaatst omdat ik graag duidelijk wil maken dat mijn onderzoek niet commercieel is.

Daarnaast krijg je voor het invullen verder niets, behalve mijn grote waardering omdat je mij aan mijn masterdiploma helpt :)
  maandag 20 november 2017 @ 10:46:16 #5
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_175190182
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:44 schreef Annick95 het volgende:
Het klopt dat ik eerder deze survey heb geplaatst. Ik heb hem opnieuw geplaatst omdat ik graag duidelijk wil maken dat mijn onderzoek niet commercieel is.
Hoe maak je dat duidelijk dan? Behalve dat je het zelf ontkent?
quote:
Daarnaast krijg je voor het invullen verder niets, behalve mijn grote waardering omdat je mij aan mijn masterdiploma helpt :)
Ik ga je er niet aan helpen. Je vraagt je studiegenoten maar.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_175190814
Wat is het verschil tussen 'mogelijk' en 'waarschijnlijk'?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_175190853
Hi
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 11:11 schreef Het_Bokje het volgende:
Wat is het verschil tussen 'mogelijk' en 'waarschijnlijk'?
Hi,

Deze manier van vragen is ter controle dat respondenten ongeveer gelijke antwoorden invullen. Dit heeft allemaal te maken met de uiteindelijke analyse van de data. Vandaar dat sommige vragen een beetje op elkaar lijken
pi_175191720
Positieve feedback: niet te lang, geen hele rare vragen. Conclusie: wel aardig (zeker gelet op het beperkte onderwerp 'bol-chatrobot').
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_175192359
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 11:48 schreef Het_Bokje het volgende:
Positieve feedback: niet te lang, geen hele rare vragen. Conclusie: wel aardig (zeker gelet op het beperkte onderwerp 'bol-chatrobot').
Dank voor je feedback! :)
pi_175193928
Deze gaat weer dicht. Ik geloof je niet op je blauwe ogen dat bol.com hier niets vanaf weet. Je kan een e-mail met uitgebreide uitleg naar forum @ fok.nl sturen. Dan krijg je daar van de FA's/A's te horen of je alsnog toestemming krijgt.
pi_175201543
Door de FA's is geverifieerd dat het geen commerciële enquête betreft. Daarom gaat dit topic weer open.
pi_175337025
Iemand die nog 5 minuutjes tijd overheeft? Ik heb nog 95 mensen nodig en je zou me heel erg helpen! :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')