abonnement Unibet Coolblue
pi_175192290
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja maar... dan kan ik er niet op de grond voor gaan zitten om te kijken!
Stiekem houd ik wel van het oude fornuis in mijn studentenhuis, lekker warm op de vloer voor de oven gaan zitten kijken hoe de muffins rijzen O+
Nieuwere ovens zullen ook wel beter geïsoleerd zijn.
Op een stoel gaan zitten :D Veel comfortabeler :7
pi_175192316
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:18 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Op een stoel gaan zitten :D Veel comfortabeler :7
Ja okee, maar wie heeft er een fatsoenlijk comfortabele stoel in de keuken? Meestal alleen harde stoelen of krukjes. Dan zit ik liever op de vloer.
pi_175192346
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja okee, maar wie heeft er een fatsoenlijk comfortabele stoel in de keuken? Meestal alleen harde stoelen of krukjes. Dan zit ik liever op de vloer.
Ik zou dan gewoon een eetstoel naar de oven schuiven, 4 meter, is te doen
We have far more in common than that which devides us..
pi_175192350
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja maar... dan kan ik er niet op de grond voor gaan zitten om te kijken!
O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_175192357
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja okee, maar wie heeft er een fatsoenlijk comfortabele stoel in de keuken? Meestal alleen harde stoelen of krukjes. Dan zit ik liever op de vloer.
Wij hebben best comfortabele eettafel stoelen in de keuken :P
  maandag 20 november 2017 @ 12:22:32 #81
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175192380
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

aha, dat zou ik op moeten zoeken. Voor mij ging het om het uiterlijk _O- . Ik zou trouwens niet weten hoe dat ding hier in huis moet komen. Toen ik tig jaar geleden een nieuwe kast kocht moest er een raam uitgesloopt worden hier (en toen die weg moest ook weer). Zoooo blij dat ik op één hoog woon, zodat het nog te doen was.
Oh jezus :D

Handig wel ja :D

Wij hebben een plaatmetalen geëmailleerd bad, wat er alleen uit kan door de gevel te slopen *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 20 november 2017 @ 12:23:10 #82
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175192395
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja maar... dan kan ik er niet op de grond voor gaan zitten om te kijken!
Stiekem houd ik wel van het oude fornuis in mijn studentenhuis, lekker warm op de vloer voor de oven gaan zitten kijken hoe de muffins rijzen O+
Nieuwere ovens zullen ook wel beter geïsoleerd zijn.

Ovenkijken is beter dan wasmachinestaren :Y
Herkenbaar, knus!

Maar een volgende oven hier in huis wordt toch op staande hoogte
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175192442
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 12:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh jezus :D

Handig wel ja :D

Wij hebben een plaatmetalen geëmailleerd bad, wat er alleen uit kan door de gevel te slopen *O*
Ja, we stonden toen even raar te kijken. Kast had ik zelf ontworpen en laten maken, nooit bij nagedacht dat 2,5 meter 1) niet in de lift kon 2) niet de bocht van gang naar huiskamer kon maken 3, niet via het grote balkon kon (ivm met een bocht) en 4) niet via het kleine balkon (ivm met een bocht). Dus raam eruit, beveiliging eruit, laadklep zo hoog mogelijk omhoog, en kast "naar binnen wippen". Paar jaar geleden omgekeerd. Ik had best buikpijn1
We have far more in common than that which devides us..
pi_175192455
Ik heb twee ovens maar voor allebei moet laag gebukt worden. Nooit een probleem van gemaakt, maar ik ben dan ook nog erg kwiek van lijf en leden. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175192477
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, we stonden toen even raar te kijken. Kast had ik zelf ontworpen en laten maken, nooit bij nagedacht dat 2,5 meter 1) niet in de lift kon 2) niet de bocht van gang naar huiskamer kon maken 3, niet via het grote balkon kon (ivm met een bocht) en 4) niet via het kleine balkon (ivm met een bocht). Dus raam eruit, beveiliging eruit, laadklep zo hoog mogelijk omhoog, en kast "naar binnen wippen".
Woah, wat een operatie!
Toch wel een voordeel aan IKEA-meuk, dat kan zo handig in- en uit elkaar! *)
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 20 november 2017 @ 12:30:12 #86
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175192509
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, we stonden toen even raar te kijken. Kast had ik zelf ontworpen en laten maken, nooit bij nagedacht dat 2,5 meter 1) niet in de lift kon 2) niet de bocht van gang naar huiskamer kon maken 3, niet via het grote balkon kon (ivm met een bocht) en 4) niet via het kleine balkon (ivm met een bocht). Dus raam eruit, beveiliging eruit, laadklep zo hoog mogelijk omhoog, en kast "naar binnen wippen". Paar jaar geleden omgekeerd. Ik had best buikpijn1
Flinke operatie dat :D
En prijzig kastje bij elkaar zo!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 20 november 2017 @ 12:31:12 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175192530
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:27 schreef minilot het volgende:
Ik heb twee ovens maar voor allebei moet laag gebukt worden. Nooit een probleem van gemaakt, maar ik ben dan ook nog erg kwiek van lijf en leden. :)
Hier vooral nu onhandig met bijdehante smurf en open keuken

Al weet ze nu wel steeds beter dat ze uit de buurt moet blijven daar, het is wel retegoed opletten altijd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175192551
Hmm 2 ovens.. Wie weet :7
pi_175192564
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 12:31 schreef Molo het volgende:

[..]

Hier vooral nu onhandig met bijdehante smurf en open keuken

Al weet ze nu wel steeds beter dat ze uit de buurt moet blijven daar, het is wel retegoed opletten altijd
Ohhhh...ik vergeet nooit meer mijn (toen) kleine zusje die met haar vlakke hand tegen de ovendeur "geplakt" zat. Dat gekrijs, en die enorme blaar, brrrrr. Zij weet er niets meer van (was 2, ik 8)
We have far more in common than that which devides us..
pi_175192603
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, we stonden toen even raar te kijken. Kast had ik zelf ontworpen en laten maken, nooit bij nagedacht dat 2,5 meter 1) niet in de lift kon 2) niet de bocht van gang naar huiskamer kon maken 3, niet via het grote balkon kon (ivm met een bocht) en 4) niet via het kleine balkon (ivm met een bocht). Dus raam eruit, beveiliging eruit, laadklep zo hoog mogelijk omhoog, en kast "naar binnen wippen". Paar jaar geleden omgekeerd. Ik had best buikpijn1
Hoe gaat dat in z'n werk? Raam er uit? Ik woon ook bovenaan een trap des doods, een dubbelraam (openklappend zeg maar) staat al op mn verlanglijst als de boel ooit vervangen moet worden, maar agz er niet lang geleden gerenoveerd is, duurt dat wel even en geen idee of ik hier dan nog woon.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175192608
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, we stonden toen even raar te kijken. Kast had ik zelf ontworpen en laten maken, nooit bij nagedacht dat 2,5 meter 1) niet in de lift kon 2) niet de bocht van gang naar huiskamer kon maken 3, niet via het grote balkon kon (ivm met een bocht) en 4) niet via het kleine balkon (ivm met een bocht). Dus raam eruit, beveiliging eruit, laadklep zo hoog mogelijk omhoog, en kast "naar binnen wippen". Paar jaar geleden omgekeerd. Ik had best buikpijn1
Wow :o

Wij hadden in het vorige huis expres een verhuiskozijn laten plaatsen aan de voorkant. Onze hal was heel smal met een draai richting de woonkamer. Erg onpraktisch.
Spoilers!
  maandag 20 november 2017 @ 12:35:52 #92
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175192610
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ohhhh...ik vergeet nooit meer mijn (toen) kleine zusje die met haar vlakke hand tegen de ovendeur "geplakt" zat. Dat gekrijs, en die enorme blaar, brrrrr. Zij weet er niets meer van (was 2, ik 8)
Oh horror!

Het glasgedeelte is geïsoleerd en dus warm maar niet heet. Alleen de metalen onderdelen (veel :')) worden wel bloedheet en kun je je goed aan verbranden. Handih!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175192631
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoe gaat dat in z'n werk? Raam er uit? Ik woon ook bovenaan een trap des doods, een dubbelraam (openklappend zeg maar) staat al op mn verlanglijst als de boel ooit vervangen moet worden, maar agz er niet lang geleden gerenoveerd is, duurt dat wel even en geen idee of ik hier dan nog woon.
Glaslatten losmaken, glasplaat er uit tillen met van die grote zuignappen. Deden wij ook toen de bank het vorige huis in moest en we nog geen nieuwe kozijnen hadden. En hier in de caravan is het ook zo gegaan met de bank.
Spoilers!
pi_175192659
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Glaslatten losmaken, glasplaat er uit tillen met van die grote zuignappen.
Dit idd. Stelt op zich niet heel veel voor..
  maandag 20 november 2017 @ 12:39:10 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175192678
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:38 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Dit idd. Stelt op zich niet heel veel voor..
Wel als het hoger is

Kun je niet even de trap op lopen maar moet je met takels en weet ik wat gaan werken toch?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175192689
Dus zeg maar de kit losmaken en opnieuw kitten? Das alles?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175192702
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 12:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Wel als het hoger is

Kun je niet even de trap op lopen maar moet je met takels en weet ik wat gaan werken toch?
Hoogwerkertje.
pi_175192720
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoe gaat dat in z'n werk? Raam er uit? Ik woon ook bovenaan een trap des doods, een dubbelraam (openklappend zeg maar) staat al op mn verlanglijst als de boel ooit vervangen moet worden, maar agz er niet lang geleden gerenoveerd is, duurt dat wel even en geen idee of ik hier dan nog woon.
Ja, raam eruit (ging naar binnen open gelukkig), veiligheidsstang eraf geschroefd Gelukkig was de kast niet te breed (2,5x0.9x0,5 een dressoir) dus kon hij dwars en in de lengte door dat raam. Beneden stonden mensen om 'm op te vangen toen de kanteling was gemaakt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_175192722
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 12:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Wel als het hoger is

Kun je niet even de trap op lopen maar moet je met takels en weet ik wat gaan werken toch?
Ja, maar omhoog zijn wel manieren voor. Desnoods zo'n ding huren wat glazenwassers gebruiken. Alleen als het dan vervolgens nog niet door je smalle raam -dat wel open kan- past, sta je daar :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 20 november 2017 @ 12:40:41 #100
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175192727
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:39 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Hoogwerkertje.
Uhuh, vind ik toch gewoon gedoe voor een kast
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')