abonnement Unibet Coolblue
pi_175188121
Stichting vluchteling had vandaag een campagnereclame in de metro, waarin ze groot op een pagina "Minder, minder, minder vluchtelingen" hadden gezet. Een, wat mij betreft, zowel domme als licht smakeloze campagne. Smakeloos omdat het naar de opmerking van Wilders refereert, die toch wel erg hintte op een mogelijk voorstanderschap van etnisch zuiveren (of uitzetting van mensen met een rechtmatige verblijfsvergunning/dubbel paspoort/etc, vind ik ook vrij dubieus), en dom omdat het het idee geeft dat wij, als land, geen vluchtelingen meer zouden moeten opnemen. Terwijl het idee van de campagne zóu moeten zijn dat er meer vluchtelingen in Nederland opgenomen moeten worden (zodat ze geen vluchteling meer zouden zijn - maar zo zal de gemiddelde Nederlander vast niet denken). Wat mij betreft hoeven er niet per sé meer vluchtelingen opgenomen te worden, maar wat er nu zit moet in ieder geval niet zomaar over de grens gegooid worden. Maar deze campagne werkt de gedachte van het laatste juist in de hand. Tegelijkertijd tekenen mensen die de aard van de campagne niet door hebben wellicht toch, terwijl ze een heel ander gedachtegoed hebben.

Klacht: Stichting vluchteling lanceert misleidende campagne op basis van discutabele uitspraak van verdachte Geert W.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175188150
Volgens mij begrijp je de campagne verkeerd.

Dat minder minder minder vluchtelingen slaat op hun wens om mensen zo snel mogelijk uit de "vluchttelingstatus" op weg te helpen.
pi_175188169
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 08:53 schreef zovty het volgende:
Volgens mij begrijp je de campagne verkeerd.

Dat minder minder minder vluchtelingen slaat op hun wens om mensen zo snel mogelijk uit de "vluchttelingstatus" op weg te helpen.
Het gaat dus niet om opnemen? Dan was het bijgevoegde krantenartikel (waarin mevrouw van de stichting vooral riep dat we te weinig vluchtelingen opnemen) ook nog eens misleidend :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175188171
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 08:53 schreef zovty het volgende:
Volgens mij begrijp je de campagne verkeerd.
Dat is toch de klacht, dat het misleidend is?
  maandag 20 november 2017 @ 08:55:59 #5
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_175188182
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stichting vluchteling had vandaag een campagnereclame in de metro, waarin ze groot op een pagina "Minder, minder, minder vluchtelingen" hadden gezet. Een, wat mij betreft, zowel domme als licht smakeloze campagne. Smakeloos omdat het naar de opmerking van Wilders refereert, die toch wel erg hintte op een mogelijk voorstanderschap van etnisch zuiveren (of uitzetting van mensen met een rechtmatige verblijfsvergunning/dubbel paspoort/etc, vind ik ook vrij dubieus), en dom omdat het het idee geeft dat wij, als land, geen vluchtelingen meer zouden moeten opnemen. Terwijl het idee van de campagne zóu moeten zijn dat er meer vluchtelingen in Nederland opgenomen moeten worden (zodat ze geen vluchteling meer zouden zijn - maar zo zal de gemiddelde Nederlander vast niet denken). Wat mij betreft hoeven er niet per sé meer vluchtelingen opgenomen te worden, maar wat er nu zit moet in ieder geval niet zomaar over de grens gegooid worden. Maar deze campagne werkt de gedachte van het laatste juist in de hand. Tegelijkertijd tekenen mensen die de aard van de campagne niet door hebben wellicht toch, terwijl ze een heel ander gedachtegoed hebben.

Klacht: Stichting vluchteling lanceert misleidende campagne op basis van discutabele uitspraak van verdachte Geert W.
Ga niet lopen klagen als je de clou niet snapt _O-
"Hoka Hey!"
pi_175188193
Ik was ook een vluchteling.
Iedereen die mij quote, krijgt een DM van mij :)
pi_175188195
quote:
11s.gif Op maandag 20 november 2017 08:54 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Dat is toch de klacht, dat het misleidend is?
Ja klopt, maar dan nog begrijpt ie m verkeerd.
pi_175188201
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 08:56 schreef zovty het volgende:

[..]

Ja klopt, maar dan nog begrijpt ie m verkeerd.
Mja, blijkbaar. Bevestigt mijn punt eigenlijk alleen maar :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175188207
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 08:56 schreef Vluchteling het volgende:
Ik was ook een vluchteling.
Dan moet je je username veranderen.
  maandag 20 november 2017 @ 09:00:06 #10
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_175188242
Lachwekkend deze post - snapt er helemaal niet van. Maar wel direct klagen of etnisch zuiveren, Wilders, misleidende campagne ........................... 8)7
"Hoka Hey!"
  Redactie Sport maandag 20 november 2017 @ 09:01:25 #11
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175188266
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:00 schreef matspontius het volgende:
Lachwekkend deze post - snapt er helemaal niet van. Maar wel direct klagen of etnisch zuiveren, Wilders, misleidende campagne ........................... 8)7
Jij mist dus het punt van de klacht zelf.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 20 november 2017 @ 09:01:59 #12
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_175188278
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Jij mist dus het punt van de klacht zelf.
Uiteraard - je maakt jezelf enigszins belachelijk of heb je dat niet door?
"Hoka Hey!"
pi_175188281
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 08:56 schreef zovty het volgende:

[..]

Ja klopt, maar dan nog begrijpt ie m verkeerd.
Hij is op meerdere niveaus misleidend, de reclame :P
  maandag 20 november 2017 @ 09:02:41 #14
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_175188291
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2017 09:02 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Hij is op meerdere niveaus misleidend, de reclame :P
Hij snapt het totaal niet _O-
"Hoka Hey!"
  Redactie Sport maandag 20 november 2017 @ 09:02:54 #15
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175188295
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:01 schreef matspontius het volgende:

[..]

Uiteraard - je maakt jezelf enigszins belachelijk of heb je dat niet door?
Nee hoor, ik heb al aangekaart waarom ik het hart van de campagne verkeerd interpreteerde, maar dat bevestigt alleen maar mijn punt dat de boel misleidend is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175188337
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:02 schreef matspontius het volgende:

[..]

Hij snapt het totaal niet _O-
Ik ken die hele reclame niet, maar ik vermoed dat ik hem ook niet zou snappen.
pi_175188347
Wij moeten ook geen vluchtelingen opnemen. Je past je aan, leert de taal, zoekt werk en bent de Nederlanders niet tot last. Doe je dit wel tsja.. dan haal je het allemaal zelf op de hals.
pi_175188356
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:05 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ik ken die hele reclame niet, maar ik vermoed dat ik hem ook niet zou snappen.
Hij is vrij logisch. De stichting vluchteling wil graag dat er geen mensen hoeven te vluchten. Dat is volgens mij ook gewoon de doelstelling van de stichting.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  maandag 20 november 2017 @ 09:08:11 #19
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_175188367
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:07 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Hij is vrij logisch. De stichting vluchteling wil graag dat er geen mensen hoeven te vluchten. Dat is volgens mij ook gewoon de doelstelling van de stichting.
He vervelend, nu is de spanning er af :Y
"Hoka Hey!"
  maandag 20 november 2017 @ 09:11:53 #20
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_175188423
Al die malloten op die bootjes ook.


Boek gewoon vliegticket.

8)7
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Redactie Sport maandag 20 november 2017 @ 09:12:16 #21
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175188430
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:07 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Hij is vrij logisch. De stichting vluchteling wil graag dat er geen mensen hoeven te vluchten. Dat is volgens mij ook gewoon de doelstelling van de stichting.
Ja, maar volgens het bijbehorende artikel was dit niet het doel van de campagne. Er zijn meerdere doelen van de stichting, lijkt mij, bovendien.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175188454
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja, maar volgens het bijbehorende artikel was dit niet het doel van de campagne. Er zijn meerdere doelen van de stichting, lijkt mij, bovendien.
Ik ken het bijbehorende artikel niet. De ultieme doelstelling van dit soort stichtingen is eigenlijk altijd om zichzelf op te heffen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_175188476
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:07 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Hij is vrij logisch. De stichting vluchteling wil graag dat er geen mensen hoeven te vluchten. Dat is volgens mij ook gewoon de doelstelling van de stichting.
Dus het is een antioorlog-stichting? Of hoe moet ik dat zien?
pi_175188499
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:15 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Dus het is een antioorlog-stichting? Of hoe moet ik dat zien?
Niet alleen anti oorlog, maar anti alles wat de oorzaak is dat mensen moeten vluchten.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_175188786
Opmerkelijke klacht. Het lijkt mij voor iedereen meer wenselijk als er minder vluchtelingen zijn.
pi_175188970
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:17 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Niet alleen anti oorlog, maar anti alles wat de oorzaak is dat mensen moeten vluchten.
Dan zullen ze druk zat zijn.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 20 november 2017 @ 09:45:12 #27
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175189018
Economische profiteurs zal je bedoelen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_175189068
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 08:57 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Dan moet je je username veranderen.
Maar dat kan niet eens.
Iedereen die mij quote, krijgt een DM van mij :)
pi_175189299
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 09:46 schreef Vluchteling het volgende:

[..]

Maar dat kan niet eens.
dit account opdoeken, nieuwe aanmaken, username: was_vluchteling
pi_175189386
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:56 schreef Handleiding het volgende:

[..]

dit account opdoeken, nieuwe aanmaken, username: was_vluchteling
Teveel moeite.
Iedereen die mij quote, krijgt een DM van mij :)
  maandag 20 november 2017 @ 17:41:03 #31
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_175199106
https://www.historischnie(...)en-in-de-oorlog.html

Ik zou het niet doen. We hebben hier nu nog steeds last van ze in de Belgische ghetto's in de grote steden, alwaar de ratjes oude omaatjes beroven door ze met patatten om de oren te slaan.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_175199366
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
die toch wel erg hintte op een mogelijk voorstanderschap van etnisch zuiveren
De enige etnische zuivering die momenteel plaatsvindt is die van blanke Europeanen d.m.v. massa-immigratie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2017 17:55:21 ]
pi_175200110
Ik ben een warm voorstander van minder, minder, minder vluchtelingen. Oorzaken wegnemen waardoor mensen op de vlucht slaan: prima zaak. Terrorisme bestrijden, corrupte politici vervangen door goed bestuur, mensen lokaal perspectief bieden, onder meer door de gevolgen van klimaatverandering eindelijk eens serieus aan te pakken. En mensen die dan nog steeds hun leven niet zeker zijn, moeten hier naartoe kunnen komen.

Naast vluchtelingen heb je migranten; mensen die zonder noodzaak hierheen komen om economische redenen. Hiervoor moet zo snel mogelijk een "NO WAY"-beleid worden ingevoerd. We kunnen hier niet de hele wereld opvangen.
pi_175200744
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 17:54 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

De enige etnische zuivering die momenteel plaatsvindt is die van blanke Europeanen d.m.v. massa-immigratie.
_O-
pi_175200788
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben een warm voorstander van minder, minder, minder vluchtelingen. Oorzaken wegnemen waardoor mensen op de vlucht slaan: prima zaak. Terrorisme bestrijden, corrupte politici vervangen door goed bestuur, mensen lokaal perspectief bieden, onder meer door de gevolgen van klimaatverandering eindelijk eens serieus aan te pakken. En mensen die dan nog steeds hun leven niet zeker zijn, moeten hier naartoe kunnen komen.

Naast vluchtelingen heb je migranten; mensen die zonder noodzaak hierheen komen om economische redenen. Hiervoor moet zo snel mogelijk een "NO WAY"-beleid worden ingevoerd. We kunnen hier niet de hele wereld opvangen.
Mensen die hier willen worden toegelaten d.m.v. een economisch motief moeten momenteel al een verzameling vaardigheden hebben die niet door Nederlandse werknemers kan worden geboden.

Echt, wanneer zie je nu zelf eens in dat je niets anders dan een slecht geïnformeerde tokkie bent?
pi_175201094
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Economische profiteurs zal je bedoelen.
Ja, alle Syrische vluchtelingen zijn het land ontvlucht vanwege economische motieven.

Goede troll weer Vogeltjesdans :')
pi_175201467
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2017 19:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Mensen die hier willen worden toegelaten d.m.v. een economisch motief moeten momenteel al een verzameling vaardigheden hebben die niet door Nederlandse werknemers kan worden geboden.

Echt, wanneer zie je nu zelf eens in dat je niets anders dan een slecht geïnformeerde tokkie bent?
De realiteit is dat mensen die hierheen komen en geen verblijfsvergunning krijgen, gewoon in Nederland kunnen blijven rondhangen. Illegaliteit is nog steeds niet strafbaar en er zijn allerlei voorzieningen voor uitgeprocedeerden, zoals de bed-, bad- en broodregeling.

Daar komt nog bij de gekozen insteek bij vluchtelingen steevast is dat ze hier snel integreren, terwijl de insteek zou moeten zijn dat ze zo snel als mogelijk weer huiswaarts gaan. Ik ga niet terugschelden, ik sta erboven, maar volgens mij ben je bijzonder naïef.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 20 november 2017 @ 19:41:50 #38
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175201825
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2017 19:14 schreef robijnwasverzachter het volgende:

[..]

Ja, alle Syrische vluchtelingen zijn het land ontvlucht vanwege economische motieven.

Goede troll weer Vogeltjesdans :')
Aantoonbaar 85% wel.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_175202356
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2017 18:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

_O-
pi_175202396
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
De realiteit is dat mensen die hierheen komen en geen verblijfsvergunning krijgen, gewoon in Nederland kunnen blijven rondhangen.
Dat is dan ook niet echt te voorkomen.

Daar brengt een volledig kapitale "NO WAY" geen verandering in.
quote:
Daar komt nog bij de gekozen insteek bij vluchtelingen steevast is dat ze hier snel integreren, terwijl de insteek zou moeten zijn dat ze zo snel als mogelijk weer huiswaarts gaan.
Stel je eens voor dat ze tijdens hun verblijf hier mee kunnen draaien in de samenleving inderdaad. Dat zou wel echt schandalig zijn!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')