abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 4 december 2017 @ 23:38:05 #226
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175500388
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 23:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zou dat schudden waarneembaar moeten zijn? Je zou zeggen van wel.
In het toestel zal je dat gerammel vast wel merken ja, maar het is niet alsof het toestel wild op en neer gaat of zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door ATuin-hek op 04-12-2017 23:50:41 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175500606
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 23:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

In het toestel zal je dat gerammel vast wel merken ja, maar het is niet alsof het toestel wild op en neer gaat of zo.
Kun je dat ook aantonen?
  maandag 4 december 2017 @ 23:55:09 #228
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175500647
Ik ga jok's posts als referentie gebruiken in mijn verslag. :D
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  maandag 4 december 2017 @ 23:55:28 #229
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175500652
Onderdeeltje: complottheorien.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  woensdag 10 januari 2018 @ 13:00:27 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176409711
quote:
10s.gif Op maandag 4 december 2017 23:55 schreef _--_ het volgende:
Ik ga jok's posts als referentie gebruiken in mijn verslag. :D
wat voor een verslag..
En ben je al klaar :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176411280
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 23:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kun je dat ook aantonen?
Er zijn al vele video's daarvan getoond...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176411299
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 18:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, geintje natuurlijk :)

Maar zo'n Boeing is niet geschikt om op dergelijke hoogtes zo snel te vliegen. Het toestel wordt dan simpelweg onbestuurbaar en zal mogelijk uit elkaar schudden door de krachten die het te verduren krijgt. De luchtdichtheid is daar simpelweg te hoog voor.
Kun je dat met voorbeelden aantonen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176412814
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 14:20 schreef Wantie het volgende:

[..]

Er zijn al vele video's daarvan getoond...
Verveel je je zo erg dat je posts van ruim een maand oud gaat zitten citeren?
pi_176412836
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Verveel je je zo erg dat je posts van ruim een maand oud gaat zitten citeren?
Dat mag niet ofzo? :?
  woensdag 10 januari 2018 @ 15:40:08 #235
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_176412846
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Verveel je je zo erg dat je posts van ruim een maand oud gaat zitten citeren?
Stop hier eens mee. Of reageer niet als je het te ver naar achteren vindt of reageer inhoudelijk.

Dit soort blubber voegt echt niks toe namelijk en lokt alleen maar andere ongewenste reacties uit.
pi_176414805
Komt vaker voor dat met vliegtuigen iets gedaan wordt dat niet in de handleiding wordt beschreven, zoals de Gimli Glider. In 1983 kwam een 767 zonder brandstof te zitten en moest een noodlanding maken. Een noodlanding terwijl geen van de motoren het deed, was nooit op getraind, en in de emergencychecklist was ook niet beschreven hoe je het toestel moest vliegen als beide motoren waren uitgevallen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Gimli_Glider

quote:
Air Canada Flight 143 was a scheduled domestic passenger flight between Montreal and Edmonton that ran out of fuel on July 23, 1983 at an altitude of 12,500 metres (41,000 ft), midway through the flight. The crew was able to glide the Boeing 767 aircraft safely to an emergency landing at a former Royal Canadian Air Force base in Gimli, Manitoba, that had been turned into a motor racing track. This unusual aviation incident earned the aircraft the nickname "Gimli Glider."
(...)

the left engine failed and they began preparing for a single-engine landing.

As they communicated their intentions to controllers in Winnipeg and tried to restart the left engine, the cockpit warning system sounded again with the "all engines out" sound, a long "bong" that no one in the cockpit could recall having heard before and was not covered in flight simulator training. Flying with all engines out was something that was never expected to occur and had therefore not been covered in training. Seconds later, with the right-side engine also stopped, the 767 lost all power, and most of the instrument panels in the cockpit went blank.
(...)
the pilots were already descending through 35,000 feet (11,000 m)[4] when the second engine shut down. They immediately searched their emergency checklist for the section on flying the aircraft with both engines out, only to find that no such section existed.


[ Bericht 4% gewijzigd door Wombcat op 10-01-2018 17:24:57 ]
in a crowd you lose humanity
  woensdag 10 januari 2018 @ 17:22:03 #237
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_176414947
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:13 schreef Wombcat het volgende:
Komt vaker voor dat met vliegtuigen iets gedaan wordt dat niet in de handleiding wordt beschreven, zoals de Gimli Glider. In 1983 kwam een 767 zonder brandstof te zitten en moest een noodlanding. Een noodlanding terwijl geen van de motoren het deed, was nooit op getraind, en in de emergencychecklist was ook niet beschreven hoe je het toestel moest vliegen als beide motoren waren uitgevallen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Gimli_Glider

[..]

Uhuh, en dan dat ding in een sideslip gooien :o
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_176415515
Deze is ook wel aardig
https://en.wikipedia.org/wiki/Aloha_Airlines_Flight_243

Veilig geland na explosieve decompressie waardoor een flink deel van het dak van de cabine was verdwenen. Slechts één dode.


Kortom: vliegtuigen kunnen nog best wat hebben voordat ze desintegreren.
in a crowd you lose humanity
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:58:45 #239
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_176418284
En deze heeft op een haar na mach 1 niet gehaald in een duikvlucht:


Wel aardig wat schade opgelopen, maar veilig kunnen landen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_176421996
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:45 schreef Wombcat het volgende:
Deze is ook wel aardig
https://en.wikipedia.org/wiki/Aloha_Airlines_Flight_243

Veilig geland na explosieve decompressie waardoor een flink deel van het dak van de cabine was verdwenen. Slechts één dode.
[ afbeelding ]

Kortom: vliegtuigen kunnen nog best wat hebben voordat ze desintegreren.
5kg vogels kunnen ook veel schade maken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176422243
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

5kg vogels kunnen ook veel schade maken.
Vooral rond kerst
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176428616
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:20 schreef Wantie het volgende:

[..]

Vooral rond kerst
Want voor of na kerst ineens niet meer?
pi_176428850
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Want voor of na kerst ineens niet meer?
Nee, daarna is de vogel gevlogen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 11 januari 2018 @ 14:11:09 #244
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_176432372
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

5kg vogels kunnen ook veel schade maken.
Wat is je punt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_176441229
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat is je punt?
Just thinking about what would happen if the 5kg bird was an upright steel girder.
-edit, geen gescheld-

[ Bericht 13% gewijzigd door Lavenderr op 12-01-2018 11:12:39 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 11 januari 2018 @ 22:52:48 #246
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_176442894
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Just thinking about what would happen if the 5kg bird was an upright steel girder.

Ja als jij domme vergelijkingen blijft maken...

[ Bericht 12% gewijzigd door Lavenderr op 12-01-2018 11:12:52 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_176445085
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Just thinking about what would happen if the 5kg bird was an upright steel girder.

Je wilde dus het onderwerp wijzigen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Lavenderr op 12-01-2018 11:13:07 ]
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 14 januari 2018 @ 17:30:43 #248
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176501957
Wat vinden we hier van Zeitgeist en het stukje 9/11 dat daar getoond werd?
En altijd het laatste woord.
pi_176502989
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat vinden we hier van Zeitgeist en het stukje 9/11 dat daar getoond werd?
Zeitgeist zit slecht in elkaar, veel oude wijn in nieuwe zakken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 18:36:17 #250
249559 crew  Lavenderr
pi_176503416
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat vinden we hier van Zeitgeist en het stukje 9/11 dat daar getoond werd?
Ja, Zeitgeist is natuurlijk een monument he?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')