abonnement Unibet Coolblue
pi_175183864
Nog steeds hebben miljarden mensen geen wc

Nog steeds hebben miljarden mensen in de wereld geen wc, waardoor ze vatbaar zijn voor allerlei ziektes. Om daar aandacht voor te vragen is het zondag weer World Toilet Day. Doel is in 2030 iedereen toegang te geven tot sanitair en iets te doen aan het met poep vervuilde water.

Meer dan de helft van de wereldbevolking (4,5 miljard mensen) beschikt niet over hygiënisch sanitair. Bijna 870 miljoen mensen hebben helemaal geen enkele vorm van een toilet en doen 'het' overal. Het met poep vervuilde water komt daardoor op grote schaal in het milieu en zorgt voor ernstige gezondheidsproblemen, zoals diarree die vooral veel kinderen het leven kost.

De Verenigde Naties, initiatiefnemer van de jaarlijkse themadag, schatten dat 80 procent van al het wc-afvalwater ongezuiverd terugkomt in het milieu. Doelstellingen zijn dus het hygiënisch opvangen van ontlasting, afvoer door riolering en verwerking tot weer schoon water of tot producten als kunstmest. Daar is een langlopend stappenplan voor bedacht. Een Britse universiteit doet onderzoek met zelfgemaakte nep-poep, van onder meer hennepvezels en pinda-olie.

https://www.msn.com/nl-nl(...)CYbY&ocid=spartandhp

Je zou verwachten dat er in een welvarend land als de onze er her en der openbare toiletten aanwezig zouden moeten zijn voor mensen met een zwakke blaas of slechte stoelgang. Maar helaas laat dat hier in ons welvarend Nederland te wensen over.
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
  zondag 19 november 2017 @ 22:25:37 #2
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_175184128
Topic gelezen, nu lekker even schijten op 1 van mijn 2 plee's.
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_175184219
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 22:25 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik heb er 2, wie wilt me aanraken? *O*
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 22:33 schreef ChronoVisor het volgende:
Topic gelezen, nu lekker even schijten op 1 van mijn 2 plee's.
Heren dat is de bedoeling niet men wil dat U opdraait voor de rest ook een toilet!

De economie laten draaien al is het via de zieligheids kaart?

WC potten branche bijna plat?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2017 22:46:03 ]
pi_175184474
Wel toegang hebben tot een (publieke) WC en dan over / rondom de WC pot volop gaan zeiken en / of nog net de rand van de WC bril beschijten.

Komt ook voor.

Vorige week zondag stond ik weer op zo'n vers bepiste tegelvloer.

Waarom doen sommige mannen / mensen dit?
pi_175184513
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 22:45 schreef DrMabuse het volgende:
Wel toegang hebben tot een (publieke) WC en dan over / rondom de WC pot volop gaan zeiken en / of nog net de rand van de WC bril beschijten.

Komt ook voor.

Vorige week zondag stond ik weer op zo'n vers bepiste tegelvloer.

Waarom doen sommige mannen / mensen dit?
Mannen hoeven niet te gaan zitten om te zeiken!
Al eens op de dames toilet geweest een openlijke of in een disco?
pi_175184545
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 22:45 schreef DrMabuse het volgende:
Wel toegang hebben tot een (publieke) WC en dan over / rondom de WC pot volop gaan zeiken en / of nog net de rand van de WC bril beschijten.

Komt ook voor.

Vorige week zondag stond ik weer op zo'n vers bepiste tegelvloer.

Waarom doen sommige mannen / mensen dit?
Gebeurt zelfs bij mij op het werk. Ligt er ineens zo'n geel lijntje bovenop het urinoir.
pi_175184562
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 22:47 schreef john2406 het volgende:

[..]

Mannen hoeven niet te gaan zitten om te zeiken!
......
En dan zeik / schijt je de vloer, pot / bril onder?
pi_175184592
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 22:48 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

En dan zeik / schijt je de vloer, pot / bril onder?
Ben jij er nu eens op geweest ja of nee? Dan praten we verder voordat je dit aan mannen toeschrijven doet!
pi_175184596
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 22:45 schreef DrMabuse het volgende:
Wel toegang hebben tot een (publieke) WC en dan over / rondom de WC pot volop gaan zeiken en / of nog net de rand van de WC bril beschijten.

Komt ook voor.

Vorige week zondag stond ik weer op zo'n vers bepiste tegelvloer.

Waarom doen sommige mannen / mensen dit?
Omdat sommigen staan op de rand... Dat zijn meestal die gasten die met een jurk aan de zandbak belopen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_175184640
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 22:48 schreef baxmurger het volgende:

[..]

Gebeurt zelfs bij mij op het werk. Ligt er ineens zo'n geel lijntje bovenop het urinoir.
De locatie waar ik was daar verwachtte ik zoiets totaal niet.

Het lijkt wel of sommige mannen heel bewust alles onder pissen.

Bizar.
pi_175185470
Ik heb vanmiddag nog lekker wildgescheten, niets mis mee.
pi_175185560
Als ik op mijn werk ga schijten, dan begin ik eerst met een hele ceremonie.
Ik maak de wc-bril en de vloer zelf eerst schoon met Dettol-doekjes. Vervolgens bedek ik de toiletbril en de gehele vloer met papierenhanddoekjes.

Een keertje was ik vergeten de billendoekjes die ik in mijn bureaulade heb liggen, mee te nemen. Dus ben ik deze even gaan halen, nadat ik al klaar was met mijn ceremonie.

Ondertussen ging mijn collega naar dezelfde toilet en hij zag dat alles onder de papierenhanddoekjes lag.

Ik kwam terug en zag hem gauw eruit komen. Hij zei toen tegen mij: “Ga er niet in, want iemand heeft daar een hoop morserij achtergelaten.
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
pi_175185568
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 23:34 schreef Begripvol het volgende:
Als ik op mijn werk ga schijten, dan begin ik eerst met een hele ceremonie.
Ik maak de wc-bril en de vloer zelf eerst schoon met Dettol-doekjes. Vervolgens bedek ik de toiletbril en de gehele vloer met papierenhanddoekjes.

Een keertje was ik vergeten de billendoekjes die ik in mijn bureaulade heb liggen, mee te nemen. Dus ben ik deze even gaan halen, nadat ik al klaar was met mijn ceremonie.

Ondertussen ging mijn collega naar dezelfde toilet en hij zag dat alles onder de papierenhanddoekjes lag.

Ik kwam terug en zag hem gauw eruit komen. Hij zei toen tegen mij: “Ga er niet in, want iemand heeft daar een hoop morserij achtergelaten.
Dit is best triest en kansloos.
pi_175186750
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 23:34 schreef Begripvol het volgende:
Als ik op mijn werk ga schijten, dan begin ik eerst met een hele ceremonie.
Ik maak de wc-bril en de vloer zelf eerst schoon met Dettol-doekjes. Vervolgens bedek ik de toiletbril en de gehele vloer met papierenhanddoekjes.

Een keertje was ik vergeten de billendoekjes die ik in mijn bureaulade heb liggen, mee te nemen. Dus ben ik deze even gaan halen, nadat ik al klaar was met mijn ceremonie.

Ondertussen ging mijn collega naar dezelfde toilet en hij zag dat alles onder de papierenhanddoekjes lag.

Ik kwam terug en zag hem gauw eruit komen. Hij zei toen tegen mij: “Ga er niet in, want iemand heeft daar een hoop morserij achtergelaten.
Zo ver ga ik niet. Ik bedek alleen de wc rand met papieren handdoekjes. Een tijdje geleden raakte ik deurklinken alleen met mijn elleboog aan. De wc deur opende ik met een papiertje. Daar ben ik gelukkig mee gestopt.
  maandag 20 november 2017 @ 01:15:48 #16
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_175186781
De Romeinen waren 2000 jaar geleden al in staat sanitaire voorzieningen aan te leggen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_175186788
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 01:10 schreef polderturk het volgende:

[..]

Zo ver ga ik niet. Ik bedek alleen de wc rand met papieren handdoekjes. Een tijdje geleden raakte ik deurklinken alleen met mijn elleboog aan. De wc deur opende ik met een papiertje. Daar ben ik gelukkig mee gestopt.
Maar dat doe ik nog steeds en ik duw de deur met mijn elleboog open.
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
pi_175186791
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 01:15 schreef Eiwitshake het volgende:
De Romeinen waren 2000 jaar geleden al in staat sanitaire voorzieningen aan te leggen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mja _O- Eigenlijk wel ja :')
pi_175186792
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 01:17 schreef Begripvol het volgende:

[..]

Maar dat doe ik nog steeds en ik duw de deur met mijn elleboog open.
Doorspoelen doe je met je voet?
pi_175186798
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 01:17 schreef john2406 het volgende:

[..]

Doorspoelen doe je met je voet?
Ook met een papiertje erop.
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
pi_175186799
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 01:10 schreef polderturk het volgende:

[..]

Zo ver ga ik niet. Ik bedek alleen de wc rand met papieren handdoekjes. Een tijdje geleden raakte ik deurklinken alleen met mijn elleboog aan. De wc deur opende ik met een papiertje. Daar ben ik gelukkig mee gestopt.
En dan zit je erop en komt je lul tegen de rand paniek?
pi_175186802
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 01:18 schreef john2406 het volgende:

[..]

En dan zit je erop en komt je lul tegen de rand paniek?
Dat rust ook op een papiertje.
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
pi_175186805
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 01:18 schreef Begripvol het volgende:

[..]

Ook met een papiertje erop.
Deur in het slot licht aan, ergens moet je op kunnen nemen lijkt me?
pi_175186807
Ik doe het trouwens ook echter ergens kan het niet 100%
  maandag 20 november 2017 @ 01:21:19 #25
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')