abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 20 november 2017 @ 13:59:34 #26
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_175194357
Kap er dan mee, Jezus :')
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  maandag 20 november 2017 @ 14:04:45 #27
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_175194456
M'n vrouw en ik lezen altijd elkaars gespreksgeschiednig in whatsapp etc etc. Gewoon kwestie van goed vertrouwen in je relatie.
pi_175194510
quote:
18s.gif Op zondag 19 november 2017 20:34 schreef needhelpplease het volgende:
Maar blijkbaar had ik 1 oude date aantal maanden geleden proberen toe te voegen was een oudere man en die had geen eens snapchat dus blijkbaar kind toegevoegd met zelfde naam
Right :').

Ik zou dat ook niet geloven.
pi_175194679
quote:
19s.gif Op maandag 20 november 2017 14:04 schreef Gunner het volgende:
M'n vrouw en ik lezen altijd elkaars gespreksgeschiednig in whatsapp etc etc. Gewoon kwestie van goed vertrouwen in je relatie.
Je gaat echt de gespreksgeschiedenis van je vrouw nalezen en spreken over vertrouwen?

:D. _O-.
  maandag 20 november 2017 @ 14:17:23 #30
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_175194726
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 14:15 schreef zovty het volgende:

[..]

Je gaat echt de gespreksgeschiedenis van je vrouw nalezen en spreken over vertrouwen?

:D. _O-.
Ja waarom niet? het heeft niets met wantrouwen te maken wat jij wellicht denk. gewoon waar ze bij is. niet dat het echt inhoudsvol is maar goed...
pi_175194734
quote:
19s.gif Op maandag 20 november 2017 14:17 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ja waarom niet? gewoon waar ze bij is. niet dat het echt inhoudsvol is maar goed...
Ja, waarom niet...? Omdat vrouwenpraat!
  maandag 20 november 2017 @ 14:20:10 #32
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_175194796
quote:
19s.gif Op maandag 20 november 2017 14:17 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ja waarom niet? het heeft niets met wantrouwen te maken wat jij wellicht denk. gewoon waar ze bij is. niet dat het echt inhoudsvol is maar goed...
Omdat Lenin ooit zei: "Vertrouwen is goed, controle is beter" toch? :')
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 20 november 2017 @ 14:21:02 #33
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_175194813
Het heeft helemaal niets met controle te maken, maar blijkbaar begrijpen jullie me verkeerd.
pi_175194823
Wie heeft er een blik debielen opengetrokken?
pi_175194836
quote:
19s.gif Op maandag 20 november 2017 14:21 schreef Gunner het volgende:
Het heeft helemaal niets met controle te maken, maar blijkbaar begrijpen jullie me verkeerd.
Ik zit je ook maar een beetje te plagen, maar ik vind het wel raar.
Je geeft zelf al aan dat het inhoudsloze gesprekjes zijn (gewoon vrouwengeklets neem ik aan)
Waarom zou je dit vrijwillig door willen lezen?
  maandag 20 november 2017 @ 14:24:52 #36
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_175194891
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 14:22 schreef zovty het volgende:

[..]

Ik zit je ook maar een beetje te plagen, maar ik vind het wel raar.
Je geeft zelf al aan dat het inhoudsloze gesprekjes zijn (gewoon vrouwengeklets neem ik aan)
Waarom zou je dit vrijwillig door willen lezen?
Geen idee eigenlijk, nieuwsgierigheid wellicht en verveling :P
  Spellchecker maandag 20 november 2017 @ 14:25:06 #37
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_175194900
quote:
19s.gif Op maandag 20 november 2017 14:04 schreef Gunner het volgende:
M'n vrouw en ik lezen altijd elkaars gespreksgeschiednig in whatsapp etc etc. Gewoon kwestie van goed geen vertrouwen in je relatie.
pi_175195020
quote:
19s.gif Op maandag 20 november 2017 14:04 schreef Gunner het volgende:
M'n vrouw en ik lezen altijd elkaars gespreksgeschiednig in whatsapp etc etc. Gewoon kwestie van goed vertrouwen in je relatie kort houden.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2017 14:31:16 ]
pi_175195182
quote:
19s.gif Op maandag 20 november 2017 14:04 schreef Gunner het volgende:
M'n vrouw en ik lezen altijd elkaars gespreksgeschiednig in whatsapp etc etc. Gewoon kwestie van goed vertrouwen in je relatie.
Ja beter dat je elkaars zooi bekijkt dan is er nog een gevoel van ´openheid´ dan dat iemand altijd meer van jou ziet dan jij van hem, en ook nog je iemand hebt die meldingen op beginscherm uit heeft staan.
xxx
pi_175195451
quote:
18s.gif Op zondag 19 november 2017 20:34 schreef needhelpplease het volgende:
Beste mensen,

het was me weeral een geweldig weekend niet dus..

Mijn vriend was dit weekend zijn telefoon kwijt dus ik hielp hem mee zoeken met de zaklamp van mijn mobiel. Meneer vroeg mij of hij even naar zijn auto mocht lopen en mijn mobiel mocht lenen voor de zaklamp. Ik had daar al weinig zin in dus ik zei ja verander ik wel code want bij hem mag ik ook nooit wat zien hij ergerde zich dus op mijn antwoord. (heb nog nooit iets mogen zien bij hem). Maar was puur uit privacy reden ( rare screenshots, foto´s noem maar op. ) Dus hij op badkamer ik code veranderd. Zegt hij : ´mag ik nu je mobiel ? ´ . Ik mijn mobiel met tegen zin gegeven en hij liep dus weg naar zijn auto maar ik dacht opgeven moment wat duurt dat lang...... Dus zei ik wtf tegen hem waar bleef je? ;( zegt hij al lachend de code van mijn mobiel (4444) hij had het in geen mogelijkheid kunnen weten. Ging hij mij helemaal belachelijk maken (hij had niks gevonden op dat moment) ...

Daarna gingen we samen in mijn snapchat kijken waarvan ik niet idee had ik iets te verbergen had aangezien ik van hem al alle jongens heb moeten verwijderen. Maar blijkbaar had ik 1 oude date aantal maanden geleden proberen toe te voegen was een oudere man en die had geen eens snapchat dus blijkbaar kind toegevoegd met zelfde naam daar hele weekend ruzie om gehad uitgescholden voor alles kuthoer, slet noem maar op) ...

Maar wat mij nog het ergste irriteert dat hij zomaar in mijn mobiel gaat waar een code op staat die blijkbaar niks toegevoegd.

Een vorige keer zat hij ook gewoon in mijn mobiel zonder dat hij de code wist en haalde hij een oud whatsapp gesprek te voorschijn van mij en mijn ex. Alles van icloud heb ik uitstaan maar hij is gewoon heel goed daarin ( doet ict) en ik weet er gewoon totaal niks van ben hem telkens te dom af en hij mij te slim omdat ik zeker weet hij liegt over dingen maar gewoon goed weet te verbergen..

het was dus een enorm kutweekend zoals je kunt raden maar hoe kan het dat mijn vriend zomaar mijn toegangscode weet?????

ik wil hoe dan ook mijn vriend slimmer af worden. Ik merk gewoon heel erg hij in de ict wereld zit en ik totaal niks er vanaf weet

Wat voor maatregelen moet ik ondernemen.?
Ok. Neuken om stoom af te blazen?
pi_175195885
Hij vraagt niet eens of ik veilig ben aangekomen ofzo. Vandaag ook niet eens een excuus of iets..hij denkt echt dat door dat van snapchat hij in zijn recht staat. Hoe kan ik hem nu het beste krijgen door als hij wel wat zegt hem te negeren of juist blokken? alle tips zijn welkom. Wil het ook loslaten.. Maar had ook gelijk moeten vetrekken zaterdag in plaats te blijven hangen en terug te gaan. Misschien vindt hij dat juist leuk dat ik zo hysterisch bleef doen en controle verloor. Want hij zei als laatste dat k beter naar huis kon gaan want het ging niks meer worden die dag (gister dus) en dat we nog wel belden. Misschien nu totaal andere kant laten zien die hij niet verwacht. o|O o|O o|O o|O o|O o|O o|O
xxx
pi_175195943
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 15:11 schreef needhelpplease het volgende:
Hij vraagt niet eens of ik veilig ben aangekomen ofzo. Vandaag ook niet eens een excuus of iets..hij denkt echt dat door dat van snapchat hij in zijn recht staat. Hoe kan ik hem nu het beste krijgen door als hij wel wat zegt hem te negeren of juist blokken? alle tips zijn welkom. Wil het ook loslaten.. Maar had ook gelijk moeten vetrekken zaterdag in plaats te blijven hangen en terug te gaan. Misschien vindt hij dat juist leuk dat ik zo hysterisch bleef doen en controle verloor. Want hij zei als laatste dat k beter naar huis kon gaan want het ging niks meer worden die dag (gister dus) en dat we nog wel belden. Misschien nu totaal andere kant laten zien die hij niet verwacht. o|O o|O o|O o|O o|O o|O o|O
Maak het gewoon uit :')
Man man man man man, hoe moeilijk is het.
  maandag 20 november 2017 @ 15:15:26 #43
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175195968
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 15:11 schreef needhelpplease het volgende:
Hij vraagt niet eens of ik veilig ben aangekomen ofzo. Vandaag ook niet eens een excuus of iets..hij denkt echt dat door dat van snapchat hij in zijn recht staat. Hoe kan ik hem nu het beste krijgen door als hij wel wat zegt hem te negeren of juist blokken? alle tips zijn welkom. Wil het ook loslaten.. Maar had ook gelijk moeten vetrekken zaterdag in plaats te blijven hangen en terug te gaan. Misschien vindt hij dat juist leuk dat ik zo hysterisch bleef doen en controle verloor. Want hij zei als laatste dat k beter naar huis kon gaan want het ging niks meer worden die dag (gister dus) en dat we nog wel belden. Misschien nu totaal andere kant laten zien die hij niet verwacht. o|O o|O o|O o|O o|O o|O o|O
Hoi L.
Dump K gewoon dan :{w
pi_175195971
quote:
18s.gif Op zondag 19 november 2017 20:34 schreef needhelpplease het volgende:
Beste mensen,

het was me weeral een geweldig weekend niet dus..

Mijn vriend was dit weekend zijn telefoon kwijt dus ik hielp hem mee zoeken met de zaklamp van mijn mobiel. Meneer vroeg mij of hij even naar zijn auto mocht lopen en mijn mobiel mocht lenen voor de zaklamp. Ik had daar al weinig zin in dus ik zei ja verander ik wel code want bij hem mag ik ook nooit wat zien hij ergerde zich dus op mijn antwoord. (heb nog nooit iets mogen zien bij hem). Maar was puur uit privacy reden ( rare screenshots, foto´s noem maar op. ) Dus hij op badkamer ik code veranderd. Zegt hij : ´mag ik nu je mobiel ? ´ . Ik mijn mobiel met tegen zin gegeven en hij liep dus weg naar zijn auto maar ik dacht opgeven moment wat duurt dat lang...... Dus zei ik wtf tegen hem waar bleef je? ;( zegt hij al lachend de code van mijn mobiel (4444) hij had het in geen mogelijkheid kunnen weten. Ging hij mij helemaal belachelijk maken (hij had niks gevonden op dat moment) ...

Daarna gingen we samen in mijn snapchat kijken waarvan ik niet idee had ik iets te verbergen had aangezien ik van hem al alle jongens heb moeten verwijderen. Maar blijkbaar had ik 1 oude date aantal maanden geleden proberen toe te voegen was een oudere man en die had geen eens snapchat dus blijkbaar kind toegevoegd met zelfde naam daar hele weekend ruzie om gehad uitgescholden voor alles kuthoer, slet noem maar op) ...

Maar wat mij nog het ergste irriteert dat hij zomaar in mijn mobiel gaat waar een code op staat die blijkbaar niks toegevoegd.

Een vorige keer zat hij ook gewoon in mijn mobiel zonder dat hij de code wist en haalde hij een oud whatsapp gesprek te voorschijn van mij en mijn ex. Alles van icloud heb ik uitstaan maar hij is gewoon heel goed daarin ( doet ict) en ik weet er gewoon totaal niks van ben hem telkens te dom af en hij mij te slim omdat ik zeker weet hij liegt over dingen maar gewoon goed weet te verbergen..

het was dus een enorm kutweekend zoals je kunt raden maar hoe kan het dat mijn vriend zomaar mijn toegangscode weet?????

ik wil hoe dan ook mijn vriend slimmer af worden. Ik merk gewoon heel erg hij in de ict wereld zit en ik totaal niks er vanaf weet

Wat voor maatregelen moet ik ondernemen.?
Geef hem een zaklamp met led verlichting die zijn erg zuinig hoeft hij je telefoon niet meer te lenen om de ingebouwde zaklamp te gebruiken,verder verdiep je in alle trucs die je telefoon kan en laat hem je telefoon niet meer lenen (voor hetzelfde geld heeft hij er een paar grammetjes wit mee besteld) of een heel duur gesprek mee gevoerd.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_175197515
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2017 15:15 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Hoi L.
Dump K gewoon dan :{w
8)7 8)7 8)7
xxx
  Forum Admin maandag 20 november 2017 @ 16:28:33 #46
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_175197571
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 20:39 schreef maily het volgende:
Maak het uit. Je kunt hem niet vertrouwen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  maandag 20 november 2017 @ 16:54:49 #47
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  maandag 20 november 2017 @ 17:07:26 #48
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_175198475
Volgens mij is het viva forum dicht of wat?

Ontopic: klinkt als een kutrelatie waar zo snel mogelijk een einde aan moet komen.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 20 november 2017 @ 18:21:10 #49
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175199920
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 20:41 schreef needhelpplease het volgende:

[..]

Ja baal er zelf ook enorm van maar er is altijd wel iets..
Zou je dan niet je vriend veranderen ipv je code?

Als je lekker bent wil ik je vriend wel zijn 8-)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_175200137
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 18:21 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Zou je dan niet je vriend veranderen ipv je code?

Als je lekker bent wil ik je vriend wel zijn 8-)
De barmhartig- en wijsheid van onze leider Vogeltjesdans _O_
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')