abonnement Unibet Coolblue
pi_175178929
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 19:49 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Hij wordt niet zwanger, jij wel. Hij loopt enkel een beperkt financieel risico (als er al wat te halen valt), jij krijgt heel wat meer op je nek. Kiezen of je een abortus pleegt of niet, zo niet voldragen met alle risico's van dien, bevallen, verzorgen tot zeker 18 jaar, financieel en emotioneel all in.

Hij zit nu niet thuis te zweten, jij wel.
Het zou wel gemakzucht van zijn kant zijn inderdaad.
  zondag 19 november 2017 @ 19:54:22 #202
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175178955
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 19:53 schreef Jolie1930 het volgende:

[..]

Het zou wel gemakzucht van zijn kant zijn inderdaad.
Ehm, wat dacht je van jezelf :{. JIJ was er ook bij toen je seks ging hebben.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175178957
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 19:51 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Zou ik zeker even gaan doen, weet je meteen ook hoe hij tegenover jou staat
Ik durf dat niet. Ik wacht tot mijn menstruatie. Ik wil niet een probleem maken van iets wat nog niet is
  zondag 19 november 2017 @ 19:54:51 #204
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_175178960
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 18:51 schreef Jolie1930 het volgende:

[..]

Bedankt voor de info :) ik acht mijn kans klein
Dat dachten mijn ouders ook en ik ben nu 1.72m. :)
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_175179008
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 19:40 schreef Jolie1930 het volgende:

[..]

Daarom vraag ik ook advies op dit forum.
Ik heb maar 1 advies: geen seks meer tot je verantwoordelijk genoeg bent om anticonceptie te gebruiken. Als het je al niet lukt om iedere dag de pil te slikken of elke 3 maanden de prikpil te halen en je geen spiraaltje durft te nemen, dan ben je gewoon niet verantwoordelijk genoeg om seks te hebben, punt uit.

En eigenlijk moet je gewoon altijd zowel een condoom als een ander anticonceptiemiddel (pil/spiraaltje/etc.) gebruiken. Want je zou niet de eerste zijn die ondanks de pil/een spiraaltje/etc. toch zwanger wordt en ze beschermen je ook niet tegen soa's.

Als een man geen condoom wil gebruiken-> geen seks. Zeker als je geen relatie hebt. Binnen een relatie en als je zeker weet dat hij geen soa heeft en je bereid bent om je verantwoordelijkheid te nemen mocht je toch zwanger raken, dan kun je overwegen om 1 anticonceptiemiddel te gebruiken en het dus zonder condoom te doen.
pi_175179030
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 19:42 schreef Jolie1930 het volgende:

[..]

Ik heb hem duidelijk laten weten dat ik geen anticonceptie gebruik. Ik dacht zoals ik al eerder zei dat hij terugtrok. Ik neem aan dat hij ook wel weet hoe kinderen ontstaan.
Huh. Maar hoe werkt dat dan? Als hij niet terug trekt dan voel je toch sperma? Of hoe gaat dat?
pi_175179092
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 19:57 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik heb maar 1 advies: geen seks meer tot je verantwoordelijk genoeg bent om anticonceptie te gebruiken. Als het je al niet lukt om iedere dag de pil te slikken of elke 3 maanden de prikpil te halen en je geen spiraaltje durft te nemen, dan ben je gewoon niet verantwoordelijk genoeg om seks te hebben, punt uit.

En eigenlijk moet je gewoon altijd zowel een condoom als een ander anticonceptiemiddel (pil/spiraaltje/etc.) gebruiken. Want je zou niet de eerste zijn die ondanks de pil/een spiraaltje/etc. toch zwanger wordt en ze beschermen je ook niet tegen soa's.


Wat dat betreft geen seks hebben wordt het moeilijk, ik kan de natuur niet tegen gaan, ik ken mezelf. Nu kan ik zeggen nee ik doe het niet maar uiteindelijk op het juiste moment gebeurt het toch.

Ik ga overwegen om naar de huisarts te gaan om mij te beschermen tegen ongewenste zwangerschappen, wellicht heeft hij een methode die mij aanstaat.
  zondag 19 november 2017 @ 20:01:16 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175179097
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 19:49 schreef Jolie1930 het volgende:

[..]

Dat is zo, ik heb hem nog niet op de hoogte gebracht van mijn zorgen
Jouw zorgen zijn ook zijn probleem niet hè.... jij bent de enige die een probleem heeft als je zwanger bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175179115
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 19:58 schreef Koettie het volgende:

[..]

Huh. Maar hoe werkt dat dan? Als hij niet terug trekt dan voel je toch sperma? Of hoe gaat dat?
Ja ik snap dat ook niet.. Als mijn vriend in mij klaar komt dan merk ik dat gelijk en als hij hem eruit haalt dan loopt het er echt uit.. dus geen idee hoe je zoiets niet door kan hebben.. 8)7
pi_175179126
Een zwangerschap is de beste methode van anticonceptie ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175179129
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 19:58 schreef Koettie het volgende:

[..]

Huh. Maar hoe werkt dat dan? Als hij niet terug trekt dan voel je toch sperma? Of hoe gaat dat?
Ik ben vaak gefocust op het moment, ik dacht soms dat ik het zelf was als ik zoveel vloeibaarheid voelde.
pi_175179155
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 20:01 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ja ik snap dat ook niet.. Als mijn vriend in mij klaar komt dan merk ik dat gelijk en als hij hem eruit haalt dan loopt het er echt uit.. dus geen idee hoe je zoiets niet door kan hebben.. 8)7
Ik weet niet waar het mee te maken heeft, maar ik had het niet door.
  zondag 19 november 2017 @ 20:05:14 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175179190
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 20:03 schreef Jolie1930 het volgende:

[..]

Ik weet niet waar het mee te maken heeft, maar ik had het niet door.
Je dacht dat hij stopte voordat hij klaargekomen was en niet alsnog even op je buik ofzo ging klaarkomen?
Gewoon stoppen op het moment suprême en het niet afmaken?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175179242
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 20:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je dacht dat hij stopte voordat hij klaargekomen was en niet alsnog even op je buik ofzo ging klaarkomen?
Gewoon stoppen op het moment suprême en het niet afmaken?
Dat dacht ik inderdaad. Dat hij dan dacht dat het niet verstandig was om klaar te komen en dan maar stopte op tijd.


Het is ook niet slim om voor andere te denken🙃
pi_175179253
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 19:43 schreef Jolie1930 het volgende:

[..]

Ja, van sommige users wel ja. Het is jammer dat er een paar users gemeen reageren en zeggen dat ik dom ben. Kan ik verder niks mee.
Ik heb je genoeg daadwerkelijk advies gegeven. Daar reageer je niet op. Je vraag gaat niet eens over seksuele voorlichting, maar over moeilijke situaties vermijden. Niets in je posts wekt de suggestie dat je jezelf gaat informeren en je seksuele gedrag aanpassen.

Zelfs ronduit benoemen hoe dom je gedrag is, lijkt je niet wakker te schudden en aan het denken te zetten. Want als iemand je slecht gedrag verwijt zie je dat meteen als een persoonlijke belediging. Tsja sorry meid, maar dan kan ik er verder inderdaad ook niets meer mee. Wellicht moet je eerst eens flink op je bek gaan voordat het allemaal doordringt.
"Pools are perfect for holding water"
  Licht Ontvlambaar zondag 19 november 2017 @ 20:09:18 #216
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_175179271
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 20:07 schreef Jolie1930 het volgende:

[..]

Dat dacht ik inderdaad. Dat hij dan dacht dat het niet verstandig was om klaar te komen en dan maar stopte op tijd.

Het is ook niet slim om voor andere te denken🙃
ach ja... zo slim ben je dan ook niet, blijkbaar
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_175179327
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 18:36 schreef Jolie1930 het volgende:

[..]

Dat weet ik echt niet. Ik zou het denk ik niet kunnen weghalen. Maar mijn situatie is ook niet stabiel op dit moment, en er is natuurlijk een kans dat de man zegt er niks mee te maken wilt hebben.

Ik wil er zo min mogelijk aandenken.
Nou, 1 ding is zeker: mocht je zwanger zijn ga je er zeker aan denken want het gaat niet vanzelf weg. Nou ja, de zwangerschap gaat wel vanzelf weg, maar dan heb je dus een baby.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175179347
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 20:02 schreef Jolie1930 het volgende:

[..]

Ik ben vaak gefocust op het moment, ik dacht soms dat ik het zelf was als ik zoveel vloeibaarheid voelde.
I don't even. Je bent een volwassen vrouw met een seksleven, eerdere ervaring met morning afterpillen en grensoverschrijdend gedrag en blijkbaar merk je het verschil niet tussen een kwak sperma in je vagina en 'gewoon' nat zijn. Op geen elke manier bedoelt als belediging maar ik vind dat best wel zorgwekkend. Je gaf aan seksuele voorlichting gehad te hebben maar wat heb je daar dan van opgestoken? Want er gaan echt meerdere dingen mis die gewoonweg gevaarlijk zijn. Zowel op het gebied als veiligheid met je grenzen, zwangerschap en soa's. Kan je bij iemand terecht om die dingen eens uit te zoeken?
pi_175179379
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 20:01 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ja ik snap dat ook niet.. Als mijn vriend in mij klaar komt dan merk ik dat gelijk en als hij hem eruit haalt dan loopt het er echt uit.. dus geen idee hoe je zoiets niet door kan hebben.. 8)7
Ik twijfel soms ook van, komt hij nou klaar.. Maar dan stopt hij en is het duidelijk. Dus zo gek dat ze het niet doorhad gezien hun afspraak is het nou ook weer niet. Ja het is niet slim van haar, maar je kan iemand ook op alles kunnen pakken.

En dan val je een slaap en word het een vlek in je bed. Die net zo goed je eigen vocht kan zijn. Lekker vies ja. Daarvoor verschoon je je beddengoed. En ja daar kan je een blaasontsteking van krijgen. Nou jippie Joe, die heb ik nog nooit gehad.

Beetje constructief helpen doet geen pijn weet je. :*
pi_175179400
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 19:42 schreef Jolie1930 het volgende:

[..]

Ik heb hem duidelijk laten weten dat ik geen anticonceptie gebruik. Ik dacht zoals ik al eerder zei dat hij terugtrok. Ik neem aan dat hij ook wel weet hoe kinderen ontstaan.
Dus je hebt er niet eens over gesproken? Je hebt gezegd dat je niet aan pil bent en hebt daarna gewoon aangenomen dat hij terug zou trekken ZONDER het daar met hem over te hebben?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175179434
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 20:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dus je hebt er niet eens over gesproken? Je hebt gezegd dat je niet aan pil bent en hebt daarna gewoon aangenomen dat hij terug zou trekken ZONDER het daar met hem over te hebben?
Het gaat gewoon letterlijk mis in alles wat ze denkt of doet omtrent seks.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 19 november 2017 @ 20:18:21 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175179454
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 20:07 schreef Jolie1930 het volgende:

[..]

Dat dacht ik inderdaad. Dat hij dan dacht dat het niet verstandig was om klaar te komen en dan maar stopte op tijd.

Het is ook niet slim om voor andere te denken🙃
Allerlei "Heat of the moment" excuses opvoeren, maar als het om klaarkomen gaat terwijl hij er bijna is dan denk je dat hij zomaar ineens kan stoppen omdat het dan "niet verstandig is om klaar te komen"?
Echt.... ik hoe dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175179469
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 20:00 schreef Jolie1930 het volgende:

[..]

Wat dat betreft geen seks hebben wordt het moeilijk, ik kan de natuur niet tegen gaan, ik ken mezelf. Nu kan ik zeggen nee ik doe het niet maar uiteindelijk op het juiste moment gebeurt het toch.

Ik ga overwegen om naar de huisarts te gaan om mij te beschermen tegen ongewenste zwangerschappen, wellicht heeft hij een methode die mij aanstaat.
Dit is dus precies de reden dat jij geen seks zou moeten hebben.. 8)7

De natuur dwingt jou niet om seks te hebben, je kiest daar helemaal zelf voor. Dat je er zin in hebt, daar kun je niks aan doen, maar zin hebben en het daadwerkelijk doen zijn twee verschillende dingen. Je kunt prima besluiten om geen seks te hebben ookal heb je er zin in.


Als je seks wil blijven hebben, moet je gewoon anticonceptie gaan gebruiken. Of het je nou aan staat of niet. Hoe denk je dat het is om zwanger te zijn, te bevallen, een kind te hebben en op te voeden? Heb je enig idee wat voor een verantwoordelijkheid dat is? Wat denk je trouwens dat zwanger zijn en het hebben van een baby met je libido doet? :')
pi_175179508
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 19:25 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Als je ook pijnlijke borsten hebt dan zou ik maar zsm een restje doen eh.
Hahahah, weet nog dat ik daarover klaagde vanwege een naderende menstruatie.

TS, kans is aanwezig. Wanneer moet je worden? Zag eergisteren bij de Kruidvat van die tests liggen waar je 6 dagen eerder kan testen. Gewoon eigen merk en nog geen 6 euro.
  zondag 19 november 2017 @ 20:21:05 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175179521
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 20:14 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik twijfel soms ook van, komt hij nou klaar.. Maar dan stopt hij en is het duidelijk. Dus zo gek dat ze het niet doorhad gezien hun afspraak is het nou ook weer niet. Ja het is niet slim van haar, maar je kan iemand ook op alles kunnen pakken.

En dan val je een slaap en word het een vlek in je bed. Die net zo goed je eigen vocht kan zijn. Lekker vies ja. Daarvoor verschoon je je beddengoed. En ja daar kan je een blaasontsteking van krijgen. Nou jippie Joe, die heb ik nog nooit gehad.

Beetje constructief helpen doet geen pijn weet je. :*
Ja, dan stopt hij en is het duidelijk.... hij gaat niet net voor het moment suprême stoppen en dan niets meer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')