abonnement Unibet Coolblue
pi_205226162
Guus Meeuwis en Manon zijn getrouwd:

https://www.ad.nl/show/gu(...)ciaal-lied~acce978d/


Filmpje en foto in de link.

Vind het een mooie bruidsjurk. Weer eens wat anders :)
  zondag 3 juli 2022 @ 18:32:31 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_205226217
Leuk badpak inderdaad.
disclaimer
pi_205226232
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 18:32 schreef SQ het volgende:
Leuk badpak inderdaad.
lol
pi_205226233
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 18:32 schreef SQ het volgende:
Leuk badpak inderdaad.
Denk dat het zwemmen met die slierten stof toch wat lastig wordt :P
pi_205226381
De bovenkant is wel leuk maar inderdaad: teveel badpak.
En ze is nog wel styliste. :P Hij lijkt op Prins Constantijn.

Anyway: leuk voor ze.
pi_205226438
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 18:41 schreef vencodark het volgende:
De bovenkant is wel leuk maar inderdaad: teveel badpak.
En ze is nog wel styliste. :P Hij lijkt op Prins Constantijn.

Anyway: leuk voor ze.

Op prins Constantijn :?
pi_205226465
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 18:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Op prins Constantijn :?
Nee, wacht even.
Die andere gozer. Die huisjesmelker. :P

Oh, Prins Bernhard junior vroeger.
pi_205226482
Jezus, ik hoop dat Guus niet erg geschrokken is, en dan nog zeggen dat je er mooi uitziet.
pi_205226531
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 18:48 schreef casita het volgende:
Jezus, ik hoop dat Guus niet erg geschrokken is, en dan nog zeggen dat je er mooi uitziet.
Overdrijven is ook een kunst...
pi_205226862
Mooie bruidsjurk, apart en weer eens wat anders.
Van Claes Iversen las ik ergens
pi_205236504
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 18:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Guus Meeuwis en Manon zijn getrouwd:

https://www.ad.nl/show/gu(...)ciaal-lied~acce978d/

Filmpje en foto in de link.

Vind het een mooie bruidsjurk. Weer eens wat anders :)
Prachtige jurk voor de locatie inderdaad O+
pi_205237608
Vind de jurk echt heel mooi. Vind die brildragende accessoire zo enorm kut.
Jezus, wat moet een mens met Guus? Een grotere nietserigheid bestaat gewoon niet. Kedeng Kedeng whoohoo en bewegen ho maar. Die man kan alleen maar 10.000 stappen doen op een podium op enorme kutmuziek.
Doe mij die jurk maar.
Go hard or go home
pi_205237620
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 18:59 schreef Noek het volgende:
Vind de jurk echt heel mooi. Vind die brildragende accessoire zo enorm kut.
Jezus, wat moet een mens met Guus? Een grotere nietserigheid bestaat gewoon niet. Kedeng Kedeng whoohoo en bewegen ho maar. Die man kan alleen maar 10.000 stappen doen op een podium op enorme kutmuziek.
Doe mij die jurk maar.
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 4 juli 2022 @ 19:45:58 #214
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205238302
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 18:59 schreef Noek het volgende:
Vind de jurk echt heel mooi. Vind die brildragende accessoire zo enorm kut.
Jezus, wat moet een mens met Guus? Een grotere nietserigheid bestaat gewoon niet. Kedeng Kedeng whoohoo en bewegen ho maar. Die man kan alleen maar 10.000 stappen doen op een podium op enorme kutmuziek.
Doe mij die jurk maar.
Tot je zijn bankrekening ziet. Dan zit je te huilen met je gespierde alfa mannetje op je seats & sofa's bank :P .

Hij schijnt trouwens (ook) privé best tof te zijn. Aldus iemand die ik kende die in een studentenhuis naast zijn villa in centrum Tilburg woonde. En geen domme gast.
pi_205239442
Guus lijkt me ook een hele toffe man.

Maar tja, flinke minpunten voor het verlaten van de moeder van je kinderen voor een jonger exemplaar...
  maandag 4 juli 2022 @ 21:03:39 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_205239536
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2022 20:55 schreef Tegan het volgende:
Guus lijkt me ook een hele toffe man.

Maar tja, flinke minpunten voor het verlaten van de moeder van je kinderen voor een jonger exemplaar...
Huh, ze waren toch al jaren uit elkaar voor hij deze vrouw vond?
disclaimer
pi_205239542
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2022 20:55 schreef Tegan het volgende:
Guus lijkt me ook een hele toffe man.

Maar tja, flinke minpunten voor het verlaten van de moeder van je kinderen voor een jonger exemplaar...
Ik weet het niet. Als je dat doet zat de relatie gewoon niet goed. Het is niet met zomaar iemand. Ze zijn alweer 6 jaar samen en nu dus getrouwd :)
pi_205240015
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2022 21:03 schreef SQ het volgende:

[..]
Huh, ze waren toch al jaren uit elkaar voor hij deze vrouw vond?
In februari 2016 aankondiging scheiding:
https://www.ad.nl/show/hu(...)r-gestrand~aa9eaadb/

In september 2016 een setje met Manon:
https://www.televizier.nl(...)uus-meeuwis-en-manon
pi_205240109
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 21:04 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik weet het niet. Als je dat doet zat de relatie gewoon niet goed. Het is niet met zomaar iemand. Ze zijn alweer 6 jaar samen en nu dus getrouwd :)
Ja ook eens hoor, dat dikgedrukte gedeelte.
  dinsdag 5 juli 2022 @ 09:46:47 #220
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_205242700
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 18:59 schreef Noek het volgende:
Vind de jurk echt heel mooi. Vind die brildragende accessoire zo enorm kut.
Jezus, wat moet een mens met Guus? Een grotere nietserigheid bestaat gewoon niet. Kedeng Kedeng whoohoo en bewegen ho maar. Die man kan alleen maar 10.000 stappen doen op een podium op enorme kutmuziek.
Doe mij die jurk maar.
En puntige knieën.
KuikenGuppy
pi_205243595
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2022 20:55 schreef Tegan het volgende:
Guus lijkt me ook een hele toffe man.

Maar tja, flinke minpunten voor het verlaten van de moeder van je kinderen voor een jonger exemplaar...
Dat was niet zo toch?

“Voor ons alle twee kwam het als donderslag bij heldere hemel! We werkten samen, maar zagen elkaar een paar keer jaar. Bij zijn Groots-concerten, want zo begon onze samenwerking, bij het programma Ik Hou Van Holland en dan nog een of twee keer bij een fotoshoot. Vanaf dag één klikte het en konden we samen lachen, maar het was niet zo dat we bij elkaar op de koffie gingen of samen uit eten. Guus was getrouwd, dus verder dacht ik niet eens. Pas nadat zijn huwelijk allang voorbij was, keken we elkaar een keer aan bij Groots en gebeurde er iets. Toen heeft hij me gekust, maar ik weet nog dat ik achteraf dacht: dit is iemand met wie ik werk, waar slaat dit op? Ik was wél meteen knetterverliefd: hij had me wakker gekust, of zo. En zichzelf ook!”
  dinsdag 5 juli 2022 @ 12:27:26 #222
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205244169
Prachtige jurk O+
Resistance is futile.
pi_205376317
Bennifer is getrouwd!
quote:
Er werd al volop gespeculeerd over het huwelijk van Jennifer Lopez en Ben Affleck. Zondag meldde TMZ nog dat de twee een ’huwelijkskenteken’ hadden aangevraagd. Later op de dag laat de wereldberoemde zangeres in haar eigen nieuwsbrief weten dat ze inderdaad getrouwd is. Een snelle maar intieme ceremonie in Las Vegas, inclusief witte trouwkapel en roze Cadillac. Maar exclusief Elvis, die lag al op bed... Toch noemt J-Lo het ’het beste moment’ van haar leven, waar ze twintig jaar op heeft gewacht.

De wereld was in blijde shock toen vorig jaar bekend werd dat de twee grote sterren weer samen waren, nadat ze zeventien jaar geleden hun verloving hadden verbroken. De druk van de media werd hen destijds te groot. Nu zijn ze in het geheim getrouwd in Las Vegas. „We hebben het gedaan”, schrijft Jennifer Lopez daaarover in de nieuwsbrief die ze ondertekend als Mrs. Jennifer Lynn Affleck. „Liefde is prachtig. Liefde is vriendelijk. En het blijkt liefde is geduldig. Twintig jaar geduldig.”

Dat blijkt niet alleen uit hun hernieuwde hereniging, maar ook uit de wachttijd die ze ervoor over moesten hebben om in Las Vegas te trouwen. „Afgelopen avond vlogen we naar Vegas, stonden in de rij voor een trouwlicentie met nog vier koppels, allemaal onderweg naar de trouwhoofdstad van de wereld. We waren nog maar net voor middernacht bij de kleine witte trouwkapel. Gelukkig bleven ze een paar minuten langer open.” De twee mochten zelfs nog even foto’s maken in een roze Cadillac convertible. „Overduidelijk één die gebruikt was door de king zelf (maar als we wilden dat Elvis zelf kwam opdagen, moesten we er extra voor betalen; hij lag al op bed).”

’Intieme ceremonie’
Met J-Lo in een trouwjurk uit één van haar oude films en Ben Affleck in een pak die hij uit zijn kast had getrokken, vond er vervolgens een ’intieme ceremonie’ plaats. „We lazen onze eigen geloften in een kleine kapel, gaven elkaar de ringen die we de rest van ons leven zullen dragen. Uiteindelijk was het de beste bruiloft die we ons maar konden voorstellen.”

Het is er voor de 52-jarige popster en haar 49-jarige geliefde uiteindelijk dus toch nog van gekomen. Tijdens het huwelijksaanzoek, dat de acteur deed terwijl zij in bad zat, liepen de emoties dan ook hoog op. „Het overviel me compleet. Ik keek in zijn ogen, lachend en huilend tegelijkertijd en probeerde maar te vatten hoe twintig jaar later dit allemaal opnieuw gebeurde. Ik was letterlijk sprakeloos. Hij vroeg: ’Is dat een ja?’. Ik antwoordde: ’JA, natuurlijk is dat een JA.”

’Het beste van alles’
Vol overtuiging schrijft ze dan ook over de liefde: „Blijf lang genoeg rondhangen en misschien vind je het beste moment van je leven in een drive through in Las Vegas om half twaalf ‘s ochtends in de tunnel van liefde, met je kinderen en die ene waar je de rest van je leven mee zult doorbrengen. Liefde is iets geweldigs, misschien wel het beste van alles. En het is het wachten waard.”

pi_205376364
Die zag ik niet aankomen! :D
Grappig dat ze het zo simpel en privé houden. :)
pi_205377340
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2022 10:09 schreef vencodark het volgende:
Die zag ik niet aankomen! :D
Grappig dat ze het zo simpel en privé houden. :)
Ik ook niet. Was heel skeptisch over hun relatie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')