abonnement Unibet Coolblue
pi_175169139
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:24 schreef Abed het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan impeachment?
Appels peren dit.
Zij wil geen impeachment, zij wil hem deaud, zoveel is duidelijk
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_175169211
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dus als ik roep om bijvoorbeeld het Marokkanen probleem op te lossen met behulp van een automatisch geweer dan is het geen doodsverwensing maar heb ik het over het oplossen van een probleem?

Toch wel apart dat de kliek die hier graag anderen doodsverwensingen in de schoenen schuift, kreeg er gisteren nog een aantal waarna je ze vraagt te quoten ze niet meer reageren, bij echte doodsverwensingen tegen mensen die hun mening niet aanstaat het weer proberen goed te praten.

Zoveelste punt van hypocrisie bij een bepaalde kliek in de samenleving. Als Wilders iets soortgelijks had geroepen lagen de ingevulde aangifte formulieren weer klaar.
Complete volksstammen stonden digitaal te juichen toen er weer een bootje met vluchtelingen was gezonken, maar nu ben je plots zeer verontwaardigd.

Hoepel toch op vent.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 19 november 2017 @ 12:34:45 #103
356891 Abed
hooggeleid
pi_175169232
quote:
14s.gif Op zondag 19 november 2017 12:28 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Zij wil geen impeachment, zij wil hem deaud, zoveel is duidelijk
Dat staat nergens.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  zondag 19 november 2017 @ 12:35:28 #104
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_175169241
quote:
14s.gif Op zondag 19 november 2017 12:28 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

deaud
:')
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_175169255
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:26 schreef Abed het volgende:

[..]

guns don't kill people, people kill people.
En waar slaat die redenatie op?

Het is simpel, zij oppert voor de afzetting het te proberen met een semi automatisch geweer. Zoals zo vaak gaat het niet om de inhoud van de boodschap, het gaat bij velen hier weer erom wie het zegt en tegen wie het wordt geroepen. En in dit geval is dat Trump, in een ander geval tegen Wilders, en dan is het goed, dan mag het, want zo denken mensen die er nogal een "aparte" mening op nahouden.

Dan kan jij blijven trollen om vooral de dialoog te frustreren en te provoceren om vervolgens weer in FB te klagen, dan kan Tim zoals gewoonlijk weer blijven huilen over het woord "deugers" en zo kalken we weer 10 topics vol om jullie vervolgens weer schuimbekkend los te zien gaan als Wilders roept dat mensen die het hier niet bevalt ze vrij zijn om te vertrekken.

Uiteindelijk is de conclusie dat mensen zoals jou het altijd zullen opnemen voor mensen die jouw gedachtegang delen, mensen die je cultuur en afkomst delen, jij en velen kijken niet naar de inhoud, jullie kijken naar wie het zegt, en als die persoon in jullie politieke of culturele straatje past. Hetzelfde wat de PVDA en D66 een geruime tijd gedaan hebben, standaard binnen de kamer tegen de PVV stemmen, ook al waren ze het eens met hun punten, het was immers de pvv en die is slecht dus is alles geoorloofd om ze te frustreren. En dat is het huidige "links" in een notendop momenteel, te dom om de hypocrisie van hun eigen drammende tactiek in te zien, lachwekkend gewoon.
pi_175169274
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2017 12:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Complete volksstammen stonden digitaal te juichen toen er weer een bootje met vluchtelingen was gezonken, maar nu ben je plots zeer verontwaardigd.

Hoepel toch op vent.
#whataboutism
En nog een verkeerde ook want je vergelijkt mensen die door hun eigen domme actie zijn doodgegaan met mensen die actief mensen dood maken. ''Jij was er ook niet om te huilen over die dode coureur die alle risico's zelf aanging dus waarom klaag je hier over al die kinderen die Breivik over de kling heeft gejaagd!?''
  zondag 19 november 2017 @ 12:38:37 #107
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_175169277
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:15 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Precies het is vrij gebruikelijk, welke wapens ze meenemen weet ik natuurlijk niet, ik kom niet vaak bij biddende mensen in de buurt.
Ze zitten iig niet met een rifle om hun schouder in de kerkbankjes... :')
pi_175169289
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

#whataboutism
En nog een verkeerde ook want je vergelijkt mensen die door hun eigen domme actie zijn doodgegaan met mensen die actief mensen dood maken. ''Jij was er ook niet om te huilen over die dode coureur die alle risico's zelf aanging dus waarom klaag je hier over al die kinderen die Breivik over de kling heeft gejaagd!?
Och, ik heb hier ook zat mensen Erdogan dood zien wensen. En ik kan ze niet eens ongelijk geven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 19 november 2017 @ 12:40:09 #109
168739 Red_85
'echt wel'
pi_175169295
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2017 12:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Complete volksstammen stonden digitaal te juichen toen er weer een bootje met vluchtelingen was gezonken, maar nu ben je plots zeer verontwaardigd.

Hoepel toch op vent.
Whataboutism
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_175169308
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2017 12:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Complete volksstammen stonden digitaal te juichen toen er weer een bootje met vluchtelingen was gezonken, maar nu ben je plots zeer verontwaardigd.

Hoepel toch op vent.
Complete volksstammen. :')

Stond ik te juichen? Stel jij mij verantwoordelijk dat er "enkelen" gejuicht hebben bij het zinken van een boot?

Prachtige voorbeelden waar jij altijd mee komt, ik vraag mij af waarom je eigenlijk niets roept over de "complete volksstammen" die wereldwijd in de media, op straat en op internet losgaan van plezier als een terrorist zich weer met een busje in een groepje onschuldige burgers heeft geplant? Maar ik neem aan, gezien je opmerking, dat je het mij nu ook niet kwalijk neemt dat ik complete volksstammen verantwoordelijk houd voor hetgeen wat duizenden dan op internet roepen?

Typisch, mensen die een andere mening hebben meteen weer over één kam scheren, om je in een ander topic los te zien gaan als mensen bijvoorbeeld Marokkanen over één kam scheren, hypocrisie ten top.
  zondag 19 november 2017 @ 12:42:01 #111
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_175169318
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:17 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het afzetten staat niet in de tweet met een "semi automatic rifle".
Dat het op het bidden zou slaan is natuurlijk een kontsmoes van betrokkene, ik trap daar iig zeer zeker niet in.
  zondag 19 november 2017 @ 12:42:18 #112
356891 Abed
hooggeleid
pi_175169321
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

En waar slaat die redenatie op?

Het is simpel, zij oppert voor de afzetting het te proberen met een semi automatisch geweer. Zoals zo vaak gaat het niet om de inhoud van de boodschap, het gaat bij velen hier weer erom wie het zegt en tegen wie het wordt geroepen. En in dit geval is dat Trump, in een ander geval tegen Wilders, en dan is het goed, dan mag het, want zo denken mensen die er nogal een "aparte" mening op nahouden.

Dan kan jij blijven trollen om vooral de dialoog te frustreren en te provoceren om vervolgens weer in FB te klagen, dan kan Tim zoals gewoonlijk weer blijven huilen over het woord "deugers" en zo kalken we weer 10 topics vol om jullie vervolgens weer schuimbekkend los te zien gaan als Wilders roept dat mensen die het hier niet bevalt ze vrij zijn om te vertrekken.

Uiteindelijk is de conclusie dat mensen zoals jou het altijd zullen opnemen voor mensen die jouw gedachtegang delen, mensen die je cultuur en afkomst delen, jij en velen kijken niet naar de inhoud, jullie kijken naar wie het zegt, en als die persoon in jullie politieke of culturele straatje past. Hetzelfde wat de PVDA en D66 een geruime tijd gedaan hebben, standaard binnen de kamer tegen de PVV stemmen, ook al waren ze het eens met hun punten, het was immers de pvv en die is slecht dus is alles geoorloofd om ze te frustreren. En dat is het huidige "links" in een notendop momenteel, te dom om de hypocrisie van hun eigen drammende tactiek in te zien, lachwekkend gewoon.
Het zit je wel dwars merk ik.
Van mij mag ze aftreden hoor wegens zo'n smakeloze tweet.
Alleen als je je aan de feiten houdt is het geen referentie aan moord, terwijl de TT dit groot kopt als stemmingmakerij.

Verder doe je allemaal onjuiste aannames over mij en mijn volk ofzo, wat niet relevant is.
Tevens is het 'mensen zoals jij' niet 'mensen zoals jou'.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_175169330
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 12:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Whataboutism
Akkoord.

Zal het onthouden voor volgende discussies. Die kaart wordt namelijk vaak getrokken door domrechts.

Ook door Trump trouwens.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175169361
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:41 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Complete volksstammen. :')

Stond ik te juichen? Stel jij mij verantwoordelijk dat er "enkelen" gejuicht hebben bij het zinken van een boot?
Fraaie stropop.

Nee, ik wijs je op je selectieve verontwaardiging.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175169383
Heel de tweede kamer zat te gniffelen toen er door progressieven een terroristische aanslag op Janmaat gepleegd werd waarbij zijn vrouw invalide raakte. Toen Fortuyn vermoord werd door een extremistische progressief werd in menig huishouden de vlag uitgestoken. Regelmatig liggen progressieven in een deuk om het feit dat Wilders zijn leven niet zeker is. Je schijnt het goede soort mensen en het slechte soort te hebben en als als je tot het niet-progressieve soort behoort dan schijn je niks waard te zijn. :r
  zondag 19 november 2017 @ 12:46:51 #116
168739 Red_85
'echt wel'
pi_175169393
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 12:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Akkoord.

Zal het onthouden voor volgende discussies. Die kaart wordt namelijk vaak getrokken door domrechts.

Ook door Trump trouwens.
Meer op id politics links tegenwoordig in pogingen te framen.
Dat het vervolgens backfired als een malle, wordt even selectief over het hoofd gezien.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_175169407
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 12:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Fraaie stropop.

Nee, ik wijs je op je selectieve verontwaardiging.
Jij wijst mij op mijn selectieve verontwaardiging door zelf wederom selectief verontwaardigd te zijn. :')

Je argument zou kloppen mits ik gejuicht had tijdens na het omkomen van deze vluchtelingen, nu doe je een aanname die nergens op is gebaseerd en probeer je standvastig vast te houden aan je argument terwijl je weet dat het volledig is gebaseerd op je onderbuik, volgende keer wat beter je best doen om iemand onterecht ergens van te beschuldigen Koosje.

En kap met die stropop opmerkingen, ik veeg mijn kont af aan die linkse dooddoeners om de dialoog te frustreren.
pi_175169423
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 12:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Och, ik heb hier ook zat mensen Erdogan dood zien wensen. En ik kan ze niet eens ongelijk geven.
Als Erdolf morgen dood wordt geschoten zal ik geen traan laten, maar dat is wat anders dan suggereren dat een tegenstander het eens met een ar-15 moet proberen als verkiezingen en het rechtssysteem je niet je zin geven.
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 12:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Akkoord.

Zal het onthouden voor volgende discussies. Die kaart wordt namelijk vaak getrokken door domrechts.

Ook door Trump trouwens.
Meest buthurte reactie die ik in tijden heb gezien. En ik heb het ZP topic de afgelopen dagen gevolgd.
  zondag 19 november 2017 @ 12:48:55 #119
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175169427
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:45 schreef Braindead2000 het volgende:
Heel de tweede kamer zat te gniffelen toen er door progressieven een terroristische aanslag op Janmaat gepleegd werd waarbij zijn vrouw invalide raakte. Toen Fortuyn vermoord werd door een extremistische progressief werd in menig huishouden de vlag uitgestoken. Regelmatig liggen progressieven in een duik om het feit dat Wilders zijn leven niet zeker is. Je schijnt het goede soort mensen en het slechte soort te hebben en als als je tot het niet-progressieve soort behoort dan schijn je niks waard te zijn. :r
Jij leeft echt in je eigen wereld
Laffe huichelaar
  zondag 19 november 2017 @ 12:49:20 #120
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_175169432
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:45 schreef Braindead2000 het volgende:
Heel de tweede kamer zat te gniffelen toen er door progressieven een terroristische aanslag op Janmaat gepleegd werd waarbij zijn vrouw invalide raakte. Toen Fortuyn vermoord werd door een extremistische progressief werd in menig huishouden de vlag uitgestoken. Regelmatig liggen progressieven in een deuk om het feit dat Wilders zijn leven niet zeker is. Je schijnt het goede soort mensen en het slechte soort te hebben en als als je tot het niet-progressieve soort behoort dan schijn je niks waard te zijn. :r
och gut toch :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 19 november 2017 @ 12:51:23 #121
168739 Red_85
'echt wel'
pi_175169452
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 12:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Fraaie stropop.

Nee, ik wijs je op je selectieve verontwaardiging.
Stropop? Serieus? Id politics links kan daar ook niet zonder. Lees bijvoorbeeld even mee in de ZP discussie. De ene stropop na de andere als je voor ZP bent.
Complete hypocriete onzin kraam je uit. Maar je doet maar met je vriendjes. Je zet je zelf er mee voor lul en buitenspel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_175169469
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 12:48 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jij leeft echt in je eigen wereld
Elke rechtspopulistische leider in dit land wordt oftewel vermoord, oftewel aanslagen op gepleegd, oftewel moet elke maand naar een andere locatie verhuizen om niet vermoord te worden. En ik stel me aan. :')
pi_175169473
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 12:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Stropop? Serieus? Id politics links kan daar ook niet zonder. Lees bijvoorbeeld even mee in de ZP discussie. De ene stropop na de andere als je voor ZP bent.
Complete hypocriete onzin kraam je uit. Maar je doet maar met je vriendjes. Je zet je zelf er mee voor lul en buitenspel.
Ik ben niet eens tegen Zwarte Piet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175169475
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 12:48 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jij leeft echt in je eigen wereld
Ik was nog niet geboren ten tijde van Janmaat, maar ik heb een paar jaar terug een NPO documentaire gezien waarin de maker zelf door het stof ging vanwege zijn reactie toendertijd.

Bij Pim waren er ook genoeg mensen die het niet zo erg vonden want Pim was de nieuwe Hitler en voor de minachtende reacties over de veiligheid van Wilders kun je maandelijks wel een paar topics vinden in nws.
  zondag 19 november 2017 @ 12:55:19 #125
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175169498
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:52 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Elke rechtspopulistische leider in dit land wordt oftewel vermoord, oftewel aanslagen op gepleegd, oftewel moet elke maand naar een andere locatie verhuizen om niet vermoord te worden. En ik stel me aan. :')
Je doet hier net of heel links massaal aan het juichen was bij de moord oo pim fortuyn. Dan leef je simpelweg in een andere wereld.

We kunnen allemaal wel vriendelijk met je meepraten en en proberen met je in discussie te gaan maar als je er je eigen werkelijkheid op nahoudt heeft dat helemaal geen zin
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')