abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 november 2017 @ 02:28:40 #1
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_175165287
Hoi :W

Terwijl ik aan het acclimatiseren ben heb ik op National Geographic een programma opstaan over de douane in Colombia. Die gasten pikken redelijk wat mensen er tussen uit die het witte goud in hun lichaam en/of bagage proberen te smokkelen. Nu weten de meesten ( denk ik ) dondersgoed waar ze mee bezig zijn.

Er bestaat een smokkelmethode waarbij je koffer gejat wordt, je er eentje uiteraard eentje terug koopt die gevuld is met coke ( maar dat weet jij niet natuurlijk) en die op de eindbestemming weer gejat wordt. De meeste celstraffen liggen op zo'n 8-12 jaar voor ongeveer 2 kg aan coke.

Nu vraag ik mij af, stel je koffer wordt gejat en koopt in colombia zo'n "foute" koffer ter vervanging, wat zou je hier tegen kunnen inbrengen als je er uit gepikt wordt?

Ik denk dat je op dat moment gewoon hangt en 8-12 jaar moet brommen. ;(

Iemand andere inzichten? :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_175165299
Gewoon de douane omkopen.
  zondag 19 november 2017 @ 02:33:40 #3
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175165313
Je bent dan schuldig totdat je het tegendeel kan bewijzen. En dat js heel moeilijk zoals je dat kan voorspellen.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_175165732
Gewoon opsnuiven voordat je bij de doune aankomt, JATOGG FNIEDAN.
pi_175165755
Waarom zou je een koffer kopen je hebt niets om erin te doen.
Ik zou in een grote staat een koffer kopen in een warenhuis weinig kans dat daar drugs inzit
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')