abonnement Unibet Coolblue
pi_175160240
Boze Turken stoppen NAVO-oefening na blunder

quote:
De Turkse regering heeft na een uiterst pijnlijke blunder van Noorwegen veertig soldaten teruggehaald die bezig waren met een NAVO-oefening. Bij de oefening waren president Recep Tayyip Erdogan en grondlegger van de Turkse staat Mustafa Kemal Atatürk aangeduid als vijanden en doelen. De NAVO houdt momenteel een grote oefening in het Noorse Stavanger.

NAVO-chef Jens Stoltenberg heeft zich verontschuldigd voor de blunder. Turkije is al sinds 1952 lid van de NAVO. ''Het voorval weerspiegelt niet de visie van de NAVO. Turkije is een gewaardeerd NAVO-lid die een belangrijke bijdrage levert aan de veiligheid van het bondgenootschap", zegt Stoltenberg.
Update II
'Turkije boos om Noorse inhuurkracht'

quote:
Misschien was het boosheid om flexwerk, misschien was het iemand op z'n laatste dag, of wellicht vond een Noorse werknemer het sowieso de moeite waard om Turkije pissig te maken tijdens een grote NAVO-oefening in het Noorse Stavanger.

Vrijdag berichtten we dat Turkije zich kwaad terugtrok nadat president Recep Tayyip Erdogan en grondlegger van de Turkse staat Mustafa Kemal Atatürk bij de oefening waren aangeduid als vijanden en doelwitten. De boosdoener blijkt een persoon die door Noorwegen is ingehuurd, aldus de NOS.

Tijdens de oefening merkten Turkse militairen dat Erdogan en Atatürk voorkwamen in een tabel met vijanden. "Zo kunnen we niet samenwerken, zo is er geen bondgenootschap", fulmineerde Erdogan daarop in een toespraak. Veertig Turken werden meteen terug naar huis gehaald.

NAVO-chef Jens Stoltenberg verontschuldigde zich al voor de uiterst pijnlijke blunder. Hij beklemtoont dat de fout niet bij de NAVO als zodanig ligt. Het is volgens hem aan het Noorse leger om de desbetreffende persoon te straffen. Maar handig is allemaal natuurlijk niet, want het gaat immers al zo lekker.
Update III : Erdogan: excuus NAVO onvoldoende

quote:
De Turkse president Recep Tayyip Erdogan neemt geen genoegen met excuses die de NAVO aanbood voor een blunder met een namenlijst. Erdogan sprak over "respectloos gedrag" nadat zijn naam was gebruikt op een "vijandige poster" tijdens een oefening van het militaire bondgenootschap.

Erdogan vertelde vrijdag al dat de deelname van tientallen Turkse militairen aan de exercitie in Noorwegen wordt beëindigd vanwege het incident. De naam van de Turkse leider verscheen op een tijdens de oefening gebruikte lijst met vijanden. Op die poster zou ook de beeltenis van de grondlegger van de Turkse staat, Mustafa Kemal Atatürk, zijn gebruikt.

De NAVO en de Noorse regering boden daarop excuses aan, maar de president liet zaterdag blijken dat onvoldoende te vinden. "Deze kwestie kan niet worden afgedaan met een simpele verontschuldiging", stelde hij in een toespraak. Turkije is al ruim een halve eeuw lid van het militaire bondgenootschap.
How the fuck did that happen. het is niet een of ander columnist of satiricus :')
pi_175160262
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dus niet meer dan wat ik al had geciteerd, true?

Verder, neuh:

[..]

Je weet dat de bronnen die wikipedia gebruikt allemaal de vraag stellen of het een CIA complot is en niemand ja antwoord? Ook was dat niet (in) je originele bron.
pi_175160306
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 november 2017 21:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gast, zet jezelf niet zo voor schut.
Wildolf _O_. Kan 'm geen ongelijk geven. Ik bedoelde slechts dat'ie nooit daadwerkelijk een deportatie heeft voorgesteld. Je weet wel, in Nederland, als parlementariër. Zo van, "Hé, is dit misschien een idee?", en dan in de Tweede Kamer. Nog niet althans, wie weet wat de toekomst nog mag brengen.
quote:
Nee hoor, meerdere mensen zijn vrijgelaten in voorarrest.
MEERDERE zelfs! :')_!

"Alle schapen zijn wit."
- "Nee hoor, MEERDERE zijn zwart."
quote:
De VS heeft ook steeds niet kunnen bewijzen dat Bin Laden achter de aanslagen zit van 2001. Voor haar zelfs heeft Turkije het wel bewezen, net zoals Turkije dat voor haar zelf heeft bewezen. Ineens is de VS voor een 'eerlijke' rechtsgang, right. :')
De VS is altijd voor een eerlijke rechtsgang voor haar inwonenden, i.t.t. tot dictatorstaten zoals Turkije (onder Erdolf).
quote:
Het is maar wat je verre linkjes noemt als hij er zelf bij betrokken is geweest he?
De AI-werknemers zijn betrokken geweest bij de coup, ja?
quote:
Verder is het behoorlijk spijtig dat je denkt dat de jacht op Gulenisten vooral een heksenjacht van vooral Erdogan is, gevalletje niet voldoende in verdiept?
Knap de vraag ontweken, maar ik stel 'm gewoon nog een keer :s). Jij vindt die verre linkjes met een (volgens Erdolf) terroristische organisatie voldoende om iemand op te sluiten. Vind je dat ook van moslims in Nederland met (verre) links met IS(-aanhangers)?
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  zaterdag 18 november 2017 @ 21:16:39 #4
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175160361
Terecht ook _O_
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_175160378
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 21:13 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Je weet dat de bronnen die wikipedia gebruikt allemaal de vraag stellen of het een CIA complot is en niemand ja antwoord? Ook was dat niet (in) je originele bron.
Ik zei ook nergens dat het een CIA complot is, ik vroeg alleen naar de over aanwezig betrokkenheid en motivatie van CIA medewerkers, dan wel voormalige CIA medewerkers. wat jij wilt. Gulen was in 2008 in Turkije vrijgesproken he.
pi_175160634
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 november 2017 21:14 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Wildolf _O_. Kan 'm geen ongelijk geven. Ik bedoelde slechts dat'ie nooit daadwerkelijk een deportatie heeft voorgesteld. Je weet wel, in Nederland, als parlementariër. Zo van, "Hé, is dit misschien een idee?", en dan in de Tweede Kamer. Nog niet althans, wie weet wat de toekomst nog mag brengen.

Paspoorten afpakken, land uitzetten, niet alleen de schuldig bevonden crimineel maar met familie en al. Maar sure, wat jij wilt.


quote:
MEERDERE zelfs! :')_!

"Alle schapen zijn wit."
- "Nee hoor, MEERDERE zijn zwart."

Briljante reactie, dankje.

quote:
De VS is altijd voor een eerlijke rechtsgang voor haar inwonenden, i.t.t. tot dictatorstaten zoals Turkije (onder Erdolf).
Dat zeg ik, als er een staatsgreep was geprobeerd in de VS waarvan Gulen de hoofdverdachte was en Turkije leverde Gulen niet uit aan de VS hadden ze Turkije plat gebombardeerd.

quote:
De AI-werknemers zijn betrokken geweest bij de coup, ja?
que?

[..]

quote:
Knap de vraag ontweken, maar ik stel 'm gewoon nog een keer :s). Jij vindt die verre linkjes met een (volgens Erdolf) terroristische organisatie voldoende om iemand op te sluiten. Vind je dat ook van moslims in Nederland met (verre) links met IS(-aanhangers)?
Misschien begrijp je mijn antwoord niet gezien je het als een ontwijking ziet, zal het dus nog maar een keer herhalen: Het is maar wat je verre linkjes noemt? Iedere moslim (groepering) die in Nederland hoofdverdachte is van een aanslag en waarbij de voortvluchtige verdachten nog contact hebben met de moslims uit zijn omgeving mogen van mij allemaal opgepakt en berecht worden met alle mogelijke middelen. Absoluut, wat is je punt? :')

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2017 21:30:15 ]
pi_175160769
Lekker belangrijk waar Erdogan wel of geen genoegen mee neemt.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_175160830
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 21:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Paspoorten afpakken, land uitzetten, niet alleen de schuldig bevonden crimineel maar met familie en al. Maar sure, wat jij wilt.
Dat 'met familie en al' was me ontgaan, maar het zal best, hoor. Wildolf _O_.
quote:
Briljante reactie, dankje.
You're welcome. Misschien een keer je hoofd uit 't achterste van Erdolf halen en lezen wat er zoal over de 'eerlijke' rechtsgang in Turkije wordt geschreven door internationale organisaties die zich met dat soort fratsen bezighouden.
quote:
Dat zeg ik, als er een staatsgreep was geprobeerd in de VS waarvan Gulen de hoofdverdachte was en Turkije leverde Gulen niet uit aan de VS hadden ze Turkije plat gebombardeerd.
De VS levert volgens mij nooit uit aan landen waar de 'verdachte' geen eerlijke rechtsgang krijgt. Jammerdebammer voor Erdolf, had'ie de rechtsstaat in Turkije maar niet moeten afbreken.
quote:
que?

[..]

[..]

Misschien begrijp je mijn antwoord niet gezien je het als een ontwijking ziet, zal het dus nog maar een keer herhalen: Het is maar wat je verre linkjes noemt? Iedere moslim (groepering) die in Nederland hoofdverdachte is van een aanslag en waarbij de voortvluchtige verdachten nog contact hebben met de moslims uit zijn omgeving mogen van mij allemaal opgepakt en berecht worden met alle mogelijke middelen. Absoluut, wat is je punt? :')
Nee nee, we hadden het hier iemand die via-via-via-via-via gelink wordt. Je weet wel, appje gedwonload zus, rekening bij bank zo. Nogmaals, moeten moslims met via-via-linkjes met IS(-aanhangers) ook opgesloten worden? Ik snap dat 't pijnlijk is om zo met je hypocrisie geconfronteerd te worden, maar doe toch eens je best om de vraag te beantwoorden :7.

O ja, en de vraag of jij via je internet- of bankverkeer niet via-via-via-via aan IS(-aanhangers) gelinkt kan worden is ook nog onbeantwoord *O*. Misschien maar eens de AIVD opbellen en vragen of ze de Erdolf-methode op je willen toepassen :7.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175161058
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 november 2017 21:31 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Dat 'met familie en al' was me ontgaan, maar het zal best, hoor. Wildolf _O_.

Linkje van beelden, je weet wel in het parlement als parlementariër er aan toegevoegd zoals je graag had. In het vervolg beter verdiepen poepie :*

quote:
You're welcome. Misschien een keer je hoofd uit 't achterste van Erdolf halen en lezen wat er zoal over de 'eerlijke' rechtsgang in Turkije wordt geschreven door internationale organisaties die zich met dat soort fratsen bezighouden.
Van internationale rechtsorganisaties waarvan medewerkers banden hebben met de Gulenisten ja, trek je hoofd uit 't achterste van Gulen en verdiep je er eens in :7

quote:
De VS levert volgens mij nooit uit aan landen waar de 'verdachte' geen eerlijke rechtsgang krijgt. Jammerdebammer voor Erdolf, had'ie de rechtsstaat in Turkije maar niet moeten afbreken.
Dat zeg ik toch, met twee maten, hypocrisie ten top. Want Bin Laden zou wel een eerlijke rechtsgang in de VS hebben :')

quote:
Nee nee, we hadden het hier iemand die via-via-via-via-via gelink wordt. Je weet wel, appje gedwonload zus, rekening bij bank zo. Nogmaals, moeten moslims met via-via-linkjes met IS(-aanhangers) ook opgesloten worden? Ik snap dat 't pijnlijk is om zo met je hypocrisie geconfronteerd te worden, maar doe toch eens je best om de vraag te beantwoorden :7.

O ja, en de vraag of jij via je internet- of bankverkeer niet via-via-via-via aan IS(-aanhangers) gelinkt kan worden is ook nog onbeantwoord *O*.
Hypocrisie, gast kun je niet lezen oid? Of je weet simpelweg niet wat hypocrisie is en probeert krampachtig mij ergens op te pakken waar er geen sprake van is. Ik ben consistent in het geval van Gulenisten en in het geval van moslims in NL die worden gelinkt aan IS. :')

Ja, de moslims die nog contact hebben met de voortvluchtigen die verdacht zijn van een aanslag / misdrijf, in jouw geval van voorbeelden geven met IS, zou ik van harte willen dat ze worden opgepakt, ondervraagd als er nog meer concretere banden komen een volledige vervolging wordt gestart zeker als er nog telefonisch contact is geweest met de voortvluchtigen. For fuck sake, ik ben bereid om met de overheid in te stemmen om koste wat kost te voorkomen dat er in Nederland (Islamitische) aanslagen gebeuren. Niet alleen jouw dikke reet, maar ook mijn goed gespierde en welgevormde billen lopen gevaar met zulke dingen. :')

quote:
Misschien maar eens de AIVD opbellen en vragen of ze de Erdolf-methode op je willen toepassen :7.
Maar dan ook wel echt doen he.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2017 21:43:38 ]
pi_175161164
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 november 2017 21:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Linkje van beelden, je weet wel in het parlement als parlementariër er aan toegevoegd zoals je graag had. In het vervolg beter verdiepen poepie :*
Gaat nog steeds over criminelen en hun familie, niet over alle moslims ;). Maar prima hoor, ik vind 't geen slecht plan van Wildolfje.
quote:
Van internationale rechtsorganisaties waarvan medewerkers banden hebben met de Gulenisten ja, trek je hoofd uit 't achterste van Gulen en verdiep je er eens in :7
:')_! Typisch complotdenken. Iedereen met een afwijkende mening hoort bij het (Gulen-)complot. Zo houd je lekker makkelijk vol dat je Führer Erdolf niets te verwijten valt.
quote:
Dat zeg ik toch, met twee maten, hypocrisie ten top. Want Bin Laden zou wel een eerlijke rechtsgang in de VS hebben :')
Ja. Als Bin Laden opgepakt zou zijn, dan had'ie een eerlijk proces gekregen.
quote:
Hypocrisie, gast kun je niet lezen oid? Of je weet simpelweg niet wat hypocrisie is en probeert krampachtig mij ergens op te pakken waar er geen sprake van is. Ik ben consistent in het geval van Gulenisten en in het geval van moslims in NL die worden gelinkt aan IS. :')

Ja, de moslims die nog contact hebben met de voortvluchtigen die verdacht zijn van een aanslag / misdrijf
Alleen dan? Niet als ze via-via gelinkt kunnen worden aan mensen met IS-sympathiën? Je weet wel, zoals de AI-directeur in Turkije en zijn vage linkjes met de Gülen-beweging?
quote:
, in jouw geval van voorbeelden geven met IS, zou ik van harte willen dat ze worden opgepakt, ondervraagden als er nog meer concretere banden komen een volledige vervolging wordt gestart zeker als er nog telefonisch contact is geweest met de voortvluchtigen. For fuck sake, ik ben bereid om met de overheid in te stemmen om koste wat kost te voorkomen dat er in Nederland (Islamitische) gebeuren. Niet alleen jouw dikke reet, maar ook mijn goed gespierde reet loopt gevaar met zulke dingen. :')
Nee hoor, je legt hier duidelijk een andere norm neer dan dat Erdolf hanteert om 'mensen met linkjes met terroristen' te vervolgen.

Zo typisch, zelf de bescherming van de democratie wensen in Nederland, inclusief onschuldpresumptie en bescherming tegen guilty-by-association, maar in Turkije een dictatoriaal bewind tegen andersdenken steunen :')_!
quote:
Maar dan ook wel echt doen he.
Helaas, de AIVD werkt volgens de Nederlandse normen, niet de Turkse. Al had ik je wel een Erdolf-behandeling gegund, daar niet van.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175161386
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 november 2017 21:47 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Gaat nog steeds over criminelen en hun familie, niet over alle moslims ;). Maar prima hoor, ik vind 't geen slecht plan van Wildolfje.

Denk ik zo pessimistisch als ik zeg dat ieder moslim wel een crimineel heeft in z'n familie? :@

quote:
:')_! Typisch complotdenken. Iedereen met een afwijkende mening hoort bij het (Gulen-)complot. Zo houd je lekker makkelijk vol dat je Führer Erdolf niets te verwijten valt.
Nee joh, de seculieren, kemalisten, PKK-ers, Jihadisten, nationalisten hebben allemaal afwijkende meningen en overtuigingen en worden niet beschouwd als gulenisten , maar je dusdanig verdiepen in Turkije was zeker teveel gevraagd

quote:
Ja. Als Bin Laden opgepakt zou zijn, dan had'ie een eerlijk proces gekregen.
Ehm, Bin Laden heeft een kogel door z'n kop gekregen. Waarom niet ontvoeren en berechten in de VS?

quote:
Alleen dan? Niet als ze via-via gelinkt kunnen worden aan mensen met IS-sympathiën? Je weet wel, zoals de AI-directeur in Turkije?
Nadat er een coup is geweest waarbij er honderden doden zijn gevallen of IS aanslag zoals in jouw voorbeeld en mensen in de nabij kring nog steeds in contact staan met de verdachten? Voel je vrij om dan een petitie te starten om de directeur van de Nederlandse moslimslagersvereniging te laten arresteren als hij in verband wordt gebracht met concrete links, mijn stem heb je _O_

quote:
Nee hoor, je legt hier duidelijk een andere norm neer dan dat Erdolf hanteert om 'mensen met linkjes aan terroristen' te vervolgen.

Zo typisch, zelfs de bescherming van de democratie wensen in Nederland, inclusief onschuldpresumptie en geen guilty-by-association, maar in Turkije een dictatoriaal bewind tegen andersdenken steunen :')_!
Serieus, ik heb steeds meer het gevoel en idee dat je krampachtig een punt probeert te maken. Van mij mag Rutte alles op alles inzetten om te voorkomen dat er een aanslag in Nederland gebeurt, zeker als er concrete links zijn om mensen in verband te brengen met aanslagplegers en mag Erdogan alles op alles doen om een tweede staatsgreep te voorkomen. Hoe je daarbij komt tot twee maatstaven en in NL willen genieten van de hier wel geldende rechten is mij een raadsel. Goed ik zal het je in de hoop dat je het nu wel begrijpt concreter formuleren: Nederland mag in mijn opvatting alles op alles inzetten om de mensen die in verband zijn gebracht met een aanslag of nog contact hebben gehad met de verdachten van een aanslag oppakken en vervolgen. Ik zal de laatste zijn die daarover gaat janken, begrijp je het nu? Alles op alles, fuck it, ik herhaal het nog eens, Alles op alles om de veiligheid van Nederland(ers) te waarborgen en zeker om herhaling te voorkomen.

quote:
Helaas, de AIVD werkt volgens de Nederlandse normen, niet namens de Turkse. Al had ik je wel een Erdolf-behandeling gegund, daar niet van.
Anticlimax hoor. Gul van je, ik had jou ook wel een Erdo1-behandeling gegund. :Y

Janken over Erdogan in Turkije, maar het wel een prima plan vinden als familieleden van de berechte crimineel Nederland worden uitgezet, over hypocrisie gesproken zeg. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2017 22:03:22 ]
pi_175161538
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 21:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Denk ik zo pessimistisch als ik zeg dat ieder moslim wel een crimineel heeft in z'n familie? :@
Geen idee, ik neem dat Wildolf doelde op mensen met een crimineel in 't gezin (i.e. een criminele broer/zus/zoon/dochter). Dat zal vast een behoorlijk percentage zijn, ja.
quote:
Nee joh, de seculieren, kemalisten, PKK-ers, Jihadisten, nationalisten hebben allemaal afwijkende meningen en overtuigingen en worden niet beschouwd als gulenisten , maar je dusdanig verdiepen in Turkije was zeker teveel gevraagd
Zijn er internationale organisaties die kritisch over Turkije berichten die je gelooft? Of zijn 't allemaal stiekeme Gülenisten?
quote:
Ehm, Bin Laden heeft een kogel door z'n kop gekregen. Waarom niet ontvoeren en berechten in de VS?
Omdat 't niet lukte om 'm geweldloos te overmeesteren? Bin Laden lijkt me nou niet direct het type dat zich met de handjes omhoog overgeeft. Eerder iemand die nog even zichzelf, plus alle aanwezige Amerikaanse soldaten, opblaast.
quote:
Nadat er een coup is geweest waarbij er honderden doden zijn gevallen of IS aanslag zoals in jouw voorbeeld en mensen in de nabij kring nog steeds in contact staan met de verdachten? Voel je vrij om dan een petitie te starten om de directeur van de Nederlandse moslimslagersvereniging te laten arresteren als hij in verband wordt gebracht met concrete links, mijn stem heb je _O_
'In verband wordt gebracht'. Dus een Nederlandse moslim die in verband wordt gebracht met IS-sympathisanten mag opgepakt worden? En IS-sympathisanten zelf ook?
quote:
Serieus, ik heb steeds meer het gevoel en idee dat je krampachtig een punt probeert te maken. Van mij mag Rutte alles op alles inzetten om te voorkomen dat er een aanslag in Nederland gebeurt, zeker als er concrete links zijn om mensen in verband te brengen met aanslagplegers en mag Erdogan alles op alles doen om een tweede staatsgreep te voorkomen. Hoe je daarbij komt tot twee maatstaven en in NL willen genieten van de hier wel geldende rechten is mij een raadsel. Goed ik zal het je in de hoop dat je het nu wel begrijpt concreter formuleren: Nederland mag in mijn opvatting alles op alles inzetten om de mensen die in verband zijn gebracht met een aanslag of nog contact hebben gehad met de verdachten van een aanslag oppakken en vervolgen. Ik zal de laatste zijn die daarover gaat janken, begrijp je het nu? Alles op alles, fuck it, ik herhaal het nog eens, Alles op alles om de veiligheid van Nederland(ers) te waarborgen en zeker om herhaling te voorkomen.
Zie de twee vragen hierboven :s).
quote:
Anticlimax hoor. Gul van je, ik had jou ook wel een Erdo1-behandeling gegund. :Y
Sympathiek, maar bij mij vind je geen enkele link met welke terrorist dan ook. Bij jou vermoed ik wel een al dan niet verre link met een of andere IS-sympathisant. Jijzelf ook, geef toe :7.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175161710
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 november 2017 22:05 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Geen idee, ik neem dat Wildolf doelde op mensen met een crimineel in 't gezin (i.e. een criminele broer/zus/zoon/dochter). Dat zal vast een behoorlijk percentage zijn, ja.

Wat is de definitie van een gezin, zijn broers en zussen en ouders, of zijn vrouw en kinderen, of beiden. :'(

quote:
Zijn er internationale organisaties die kritisch over Turkije berichten die je gelooft? Of zijn 't allemaal stiekeme Gülenisten?
Mustafa Akyol, Ilker Basbug en Metin Feyzioğlu, weliswaar geen medewerkers van internationale organisaties, maar Erdogan critici en meesterlijke denkers _O_ diepe respect en buiging voor ze _O_

quote:
Omdat 't niet lukte om 'm geweldloos te overmeesteren? Bin Laden lijkt me nou niet direct het type dat zich met de handjes omhoog overgeeft. Eerder iemand die nog even zichzelf, plus alle aanwezige Amerikaanse soldaten, opblaast.
Fair enough, ik was er niet bij, klinkt plausibel.

quote:
'In verband wordt gebracht'. Dus een Nederlandse moslim die in verband wordt gebracht met IS-sympathisanten mag opgepakt worden? En IS-sympathisanten zelf ook?
Gast kom op man, je krijgt mij in geen duizend jaar uitgelegd waarom figuren als Meiwand Al Afghani na zijn uitspraken nog vrij rond loopt of Samir A in beginsel was vrijgesproken. Sharia4Holland had nooit in Nederland mogen optreden, zeker niet om te demonstreren op de Dam. als het aan mij lag had ik ze serieus zonder enig pardon opgesloten en sleutel weggegooid.

Ik heb zelfs begrip voor de schorsing van Sabra


quote:
Zie de twee vragen hierboven :s).
Zie de antwoorden hierboven.

quote:
Sympathiek, maar bij mij vind je geen enkele link met welke terrorist dan ook. Bij jou vermoed ik wel een al dan niet verre link met een of andere IS-sympathisant. Jijzelf ook, geef toe :7.
Ik denk dat jij wel een gulenist bent, dan wel Gulen-sympathisant, geef toe.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2017 22:17:41 ]
pi_175161884
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 november 2017 22:14 schreef Triggershot het volgende:

Wat is de definitie van een gezin, zijn broers en zussen en ouders, of zijn vrouw en kinderen, of beiden. :'(
Wat? Gezin is ouders plus kinderen.
quote:
Mustafa Akyol, Ilker Basbug en Metin Feyzioğlu, weliswaar geen medewerkers van internationale organisaties, maar Erdogan critici en meesterlijke denkers _O_ diepe respect en buiging voor ze _O_
Dus er is werkelijk niet één internationale organisatie met kritiek op Turkije die jij niet Gülenistisch vindt?
quote:
Fair enough, ik was er niet bij, klinkt plausibel.
Had best gelivestreamd mogen worden, eigenlijk :7.
quote:
Gast kom op man, je krijgt mij in geen duizend jaar uitgelegd waarom figuren als Meiwand Al Afghani na zijn uitspraken nog vrij rond liep of Samir A in beginsel was vrijgesproken. Sharia4Holland had nooit in Nederland mogen optreden, zeker niet om de demonstreren op de Dam. als het aan mij lag had ik ze serieus zonder enig pardon opgesloten en sleutel weggegooid.
Geldt dat ook voor IS-sympathisanten en mensen die daaraan verbonden kunnen worden? Zelfs als de linkjes net zo ver en vaag zijn als bij de lui die Erdolf nu aan de Gülen-beweging linkt?
quote:
Zie de antwoorden hierboven.

[..]

Ik denk dat jij wel een gulenist bent, dan wel Gulen-sympathisant, geef toe.
Het schijnt dat die Gülen net zo'n harde islamist is als Erdolf en ook jarenlang met Erdolf heeft samengewerkt; dus nee, niet echt mijn type. Wel geinig dat'ie Erdolf van corruptie beschuldigde en daarna, volgens Erdolf, de slechtste coup ooit in de geschiedenis van de mens pleegde. Dat wel.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175162114
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 november 2017 22:20 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Wat? Gezin is ouders plus kinderen.

Sure, maar een gezin waar hij uit voortkomt of heeft voortgebracht, of beiden. :7

quote:
Dus er is werkelijk niet één internationale organisatie met kritiek op Turkije die jij niet Gülenistisch vindt?
Genoeg.

quote:
Had best gelivestreamd mogen worden, eigenlijk :7.
Van wat ik begreep was dat wel het geval, we waren alleen niet belangrijk genoeg om mee te mogen kijken ;(

quote:
Geldt dat ook voor IS-sympathisanten en mensen die daaraan verbonden kunnen worden? Zelfs als de linkjes net zo ver en vaag zijn als bij de lui die Erdolf nu aan de Gülen-beweging linkt?
De linkjes zijn dan niet eens meer nodig, als het duidelijk is dat iemand een IS-sympathisant is acht ik hem of haar al als een gevaar. Vindt je dat serieus een rare of radicale gedachte? We gaan ons toch niet tolerant opstellen tegen IS-sympathisanten? Kom op zeg.

quote:
Het schijnt dat die Gülen net zo'n harde islamist is als Erdolf en ook jarenlang met Erdolf heeft samengewerkt; dus nee, niet echt mijn type. Wel geinig dat'ie Erdolf van corruptie beschuldigde en daarna, volgens Erdolf, de slechtste coup ooit in de geschiedenis van de mens pleegde. Dat wel.
Het bizarre is wel alleen dat er echt zo een 6/7 Gulen-prominenten tijdens de staatsgreep zonder enig militair titel aanwezig waren in de hoofdkwartieren van de coupplegers terwijl de staatsgreep volop bezig was en zelfs aan het dirigeren waren. ( ja hier zijn beelden van). Mja, dan gaat de beschuldiging dat Erdogan er zelf achter zit voor mij niet meer op.
pi_175162423
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 22:27 schreef Triggershot het volgende:
De linkjes zijn dan niet eens meer nodig, als het duidelijk is dat iemand een IS-sympathisant is acht ik hem of haar al als een gevaar. Vindt je dat serieus een rare of radicale gedachte? We gaan ons toch niet tolerant opstellen tegen IS-sympathisanten? Kom op zeg.
Dus IS-sympathisanten moeten opgesloten worden, mooi. En mensen die (al dan niet verre) linkjes met hen hebben ook?

De rest laat ik maar even voor wat 't is, bijna bedtijd :+.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')