abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175158581
(Nieuw op forum)
Hallo,

Ik ben 14 (bijna 15) en zit op havo en wil moet mijn pakket gaan kiezen. Ik wil graag bij defensie(niets met techniek ofzo) ik denk economie en maatschappij. Ik ben alleen niet zo sterk, en je hebt er best wel wat sterkte en conditie voor nodig. Is het moeilijk om bij defensie te komen? En wat stellen jullie mij voor om te trainen, ik heb geen fitnesszalen in de buurt bij mij. Conditie en kracht.(ik heb KCT app maar denk dat dat iets te zwaar is.) En wat stellen jullie voor om bij defensie te worden, HBO kan ik ook nog doen na deze school. Liefst iets met landmacht, luchtmacht en miss marine(als niet te zwaar is om mee te beginnen) ik hoor altijd mensen die het lastig vinden om bij defensie te komen door de hoge eisen. Wat stellen jullie voor?
pi_175158658
Toevallig gister een artikel gelezen dat je de sterke fitheid wel krijgt tijdens je eerste jaar en het vooral metnaal ook is :-)

En begin een paar maanden voor je gaat naar de sportschool te gaan. Nu nog niet, is niet heel goed voor je spieren.
x
  zaterdag 18 november 2017 @ 20:19:16 #3
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_175158887
Defensie

Daar kunnen ze je vast meer vertellen.....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_175159302
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:10 schreef Trolling-ego het volgende:
Toevallig gister een artikel gelezen dat je de sterke fitheid wel krijgt tijdens je eerste jaar en het vooral metnaal ook is :-)

En begin een paar maanden voor je gaat naar de sportschool te gaan. Nu nog niet, is niet heel goed voor je spieren.
Je bedoelt eerste jaar opleiding, zou kunnen maar je moet eerst in de opleiding komen door een test op fitheid en sterkte.

Paar maanden lijkt me niet goed, maar een jaar wel (is het cht niet goed voor je spieren?)
pi_175159984
Om aan je conditie te werken heb je niet perse een fitnesszaal nodig.
Je kunt prima buiten hardlopen en thuis wat opdrukken etc.
Die KCT app kun je toch gebruiken ook al haal je misschien niet meteen de doelen daarin?

Als je nu bijna 15 bent dan heb je ook nog een paar jaar de tijd om te bedenken wat je precies wil gaan doen.
En zoek contact met defensie om je verder te orienteren, bijvoorbeeld via https://werkenbijdefensie.nl/..
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_175161327
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:31 schreef Mitsmex het volgende:

[..]

Je bedoelt eerste jaar opleiding, zou kunnen maar je moet eerst in de opleiding komen door een test op fitheid en sterkte.

Paar maanden lijkt me niet goed, maar een jaar wel (is het cht niet goed voor je spieren?)
Ja eerste jaar = opleiding, als je het zo goed weet waarom vraag je het dan?
x
pi_175162055
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 21:57 schreef Trolling-ego het volgende:

[..]

Ja eerste jaar = opleiding, als je het zo goed weet waarom vraag je het dan?
Die minimum leeftijd voor de sportschool grenst op het randje van onzin. Het ligt er aan hoe je traint en getraind word. Eerste jaar hoeft niet perse fysieke opleiding te zijn, ligt er aan waar je terecht komt. Ja je word leuk opgetraind. Maar je zal echt al wel iets moeten kunnen.
pi_175162289
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 22:26 schreef q420856 het volgende:

[..]

Die minimum leeftijd voor de sportschool grenst op het randje van onzin. Het ligt er aan hoe je traint en getraind word. Eerste jaar hoeft niet perse fysieke opleiding te zijn, ligt er aan waar je terecht komt. Ja je word leuk opgetraind. Maar je zal echt al wel iets moeten kunnen.
Dit.
Leeftijd is geen reden om de sportschool te vermijden.
Make my day!
  Moderator zondag 19 november 2017 @ 07:30:46 #9
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
  Moderator zondag 19 november 2017 @ 08:08:13 #10
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')