abonnement Unibet Coolblue
pi_175169525
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan lekker verder aan de to do lijst maar in een rustiger tempo dan gisteren. Ik moet alleen nog wat bladeren in de container gooien, vogelvoer ophangen, was ophangen en een beetje opruimen in het huis. Dan gaan we samen folie voor de ramen hangen in de caravan.

Vanmiddag bij het schaatsen kijken hartig snacken, vanavond spareribs. Die ik dit keer wel fatsoenlijk kan eten omdat ik kiespijnvrij ben, ha!
*O*
Spareribs kluiven :9~

Ik snack vanmiddag iets bij Ikea (gebakkie of broodje) en vanavond ergens in centrum van Utrecht lekker eten :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_175169646
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 12:55 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ga je dat allemaal redden vanmiddag?
Vanmiddag + vanavond. En jawel hoor. :Y Is niet zoveel.

Zelf ook nog Ikea-aankopen van plan? :)
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator zondag 19 november 2017 @ 13:08:59 #178
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175169731
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 08:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ook, de woefwekker ging om kwart voor acht, wilden eten en er uit. Wel mooi in het bos op het moment
Sta de hele ochtend al in het bos.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 19 november 2017 @ 13:14:52 #179
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175169858
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 09:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Bioinformatica, aan de Sundhedsvidenskabelige Fakultet van Københavns Universitet :7
Klinkt redelijk pittig.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 19 november 2017 @ 13:39:50 #180
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_175170337
Ik weet niet wat ik met die fucking lamsribbetjes moet maken! }:| }:| }:|
Ik kan niks kiezen.
Chinees, Indiaas, gewoon Westers, wat wil ik? En dan erbij?
Aaaaarggggh, waarom hou ik niet gewoon van breien.
pi_175170418
Daar kom je wel uit, Robin. Indiaas :Y)

En het 1e k.liedje gehoord op tv.
# zalando reclame.

Dan maar koekjes bakken.
pi_175170618
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 13:39 schreef RobinOok het volgende:
Ik weet niet wat ik met die fucking lamsribbetjes moet maken! }:| }:| }:|
Ik kan niks kiezen.
Chinees, Indiaas, gewoon Westers, wat wil ik? En dan erbij?
Aaaaarggggh, waarom hou ik niet gewoon van breien.
Wat is Westers nou weer?
  zondag 19 november 2017 @ 14:01:47 #183
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_175170624
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:01 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat is Westers nou weer?
Met mosterd en zo'n groene korst erop.
pi_175171295
Iets zoets bakken werd zachte koekjes met pure chocolade, ceylonkaneel en stukjes marsepein. :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_175171566
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 13:14 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Klinkt redelijk pittig.
Nou ja, je kunt niet echt iets zeggen op basis van een vakgebied en de naam van de faculteit lijkt me? Ik vind het zelf qua moeilijkheid heel erg meevallen omdat ik lekker niet in een lab hoef te staan :D gewoon simpel en veilig achter mijn computertje... En ik hoef ook niet diehard te programmeren. Het is vooral informatie uit heel veel verschillende bronnen bij elkaar brengen, slim weergeven en daar nieuwe conclusies uit trekken. :)

Het is hier supervies weer, al sinds vanochtend klettert bij vlagen de regen tegen mijn raam, dan is het weer eventjes droog en dan hoost het weer :( het tocht ook ontzettend met zo harde wind en 4 hoog. Ben net midden in mijn kamer heen en weer gaan springen om het warm te krijgen, want verwarming en dik vest hielpen niet. Sorry onderbuur :P

Wat een bouwmarktplannen zie ik. Ik hoop dat je je er vermaakt FFT en fijn om verder te gaan met de babykamer Minilot :) In januari mogen wij er ook aan geloven, dan trekt mijn vriend in zijn nieuwe huis. Ik blijf nog in Nijmegen voorlopig maar ik ga natuurlijk wel helpen met het huis! Hij heeft nu bedacht dat hij een muur krijtverf wil, maar nog niet waar ^O^ :D
pi_175171628
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:32 schreef minilot het volgende:
Iets zoets bakken werd zachte koekjes met pure chocolade, ceylonkaneel en stukjes marsepein. :9
:9
Behalve de marsepein dan *vraagt zich af hoe een fronsende smiley ook alweer is*

Als ik weer in Nederland ben ga ik duizend speculaas bakken :Y
Over een week en een paar uur zit ik in de bus! :o
pi_175171876


:9
Let me see you stripped down to the bone
pi_175171950
He bah, zie net dat ibood werkbroeken voor niet veel had..

Uiteraard is mijn maat er niet meer ;(
pi_175172004
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:48 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Over een week en een paar uur zit ik in de bus! :o
Aaaa! Zin in? Wat ga je het meeste missen in Kopenhagen? :)
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 19 november 2017 @ 15:03:50 #190
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_175172056
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:45 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Nou ja, je kunt niet echt iets zeggen op basis van een vakgebied en de naam van de faculteit lijkt me? Ik vind het zelf qua moeilijkheid heel erg meevallen omdat ik lekker niet in een lab hoef te staan :D gewoon simpel en veilig achter mijn computertje... En ik hoef ook niet diehard te programmeren. Het is vooral informatie uit heel veel verschillende bronnen bij elkaar brengen, slim weergeven en daar nieuwe conclusies uit trekken. :)

Het is hier supervies weer, al sinds vanochtend klettert bij vlagen de regen tegen mijn raam, dan is het weer eventjes droog en dan hoost het weer :( het tocht ook ontzettend met zo harde wind en 4 hoog. Ben net midden in mijn kamer heen en weer gaan springen om het warm te krijgen, want verwarming en dik vest hielpen niet. Sorry onderbuur :P

Wat een bouwmarktplannen zie ik. Ik hoop dat je je er vermaakt FFT en fijn om verder te gaan met de babykamer Minilot :) In januari mogen wij er ook aan geloven, dan trekt mijn vriend in zijn nieuwe huis. Ik blijf nog in Nijmegen voorlopig maar ik ga natuurlijk wel helpen met het huis! Hij heeft nu bedacht dat hij een muur krijtverf wil, maar nog niet waar ^O^ :D
Nijmegen! Daar heb ik bijna m'n hele leven gewoond O+ een muur krijtverf is leuk in de keuken, voor recepten en als een soort gastenboek voor bezoek :)
  zondag 19 november 2017 @ 15:14:07 #191
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175172362
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:01 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Met mosterd en zo'n groene korst erop.
Bah
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175172419
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 15:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Aaaa! Zin in? Wat ga je het meeste missen in Kopenhagen? :)
Ik begin er stiekem best veel zin in te krijgen om weer terug te gaan ja :@

Ik ga de levendigheid van de stad die ik iedere dag meemaak missen. Mijn fietsroute van een kwartier leidt langs scholen, winkels, restaurantjes, bouwplaatsen, fietssnelwegen, bakkerijen, kappers, van alles. In kou en donker naar huis fietsen is niet zo treurig en saai als er zo veel te zien is! Thuis fiets ik ook een kwartier, maar door een woonwijk met uitzicht op een rangeerterrein :')
Ik ga de werkomstandigheden missen, zelfs de MacBook waar ik zo mee geworsteld heb in het begin. Maar vooral het kantoortje waar ik zit, en de lunchruimte met het kantoorfruit, licht en met uitzicht op gras en herfstbomen. (Bij mijn bachelorstage zat ik in het souterrain met een raam vanaf schouderhoogte uitkijkend op de stikstoftanks :') )
pi_175172476
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 15:03 schreef morgane het volgende:

[..]

Nijmegen! Daar heb ik bijna m'n hele leven gewoond O+ een muur krijtverf is leuk in de keuken, voor recepten en als een soort gastenboek voor bezoek :)
Goede tip!
Er is een kamer boven met een roze muur en die wil hij sowieso oververven, dat wordt misschien een boeken/muziek/spellenkamer en misschien is de krijtbordverf daar ook wel leuk, omdat het een creatieve kamer wordt. En we moeten daar toch verven :)
Maar een plek waar meer mensen komen is wel leuker :Y
pi_175172612
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 12:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Huishoudbeurs, met kort pitiige vrouwen die een glas wijn teveel op hebben.
een bus vol doorgesnoven en dronken voetbalsupporters lijkt je dus leuker?
pi_175172666
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 15:22 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

een bus vol doorgesnoven en dronken voetbalsupporters lijkt je dus leuker?
Ik was helemaal vergeten toen ik in het voorjaar naar een tentoonstelling in Leiden ging en via Amsterdam Rai moest. Wat een enorme ladingen vrouwen kwamen daar toen uit de diverse treinen.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 19 november 2017 @ 15:27:24 #196
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175172734
Vreselijk, treinen vol mensen die nooit ergens komen die een dagje Amsterdam doen. Of het nu huishoudbeurs is of landbouw RAI.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175172746
Ik heb van Heiloo naar Egmond aan Zee gewandeld, prachtige golven nu met die harde wind :s)
pi_175172762
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 15:27 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik heb van Heiloo naar Egmond aan Zee gewandeld, prachtige golven nu met die harde wind :s)
O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_175172783
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:59 schreef FranticDJ het volgende:
He bah, zie net dat ibood werkbroeken voor niet veel had..

Uiteraard is mijn maat er niet meer ;(
Shit, ook gemist.
Spoilers!
pi_175172831
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Vreselijk, treinen vol mensen die nooit ergens komen die een dagje Amsterdam doen. Of het nu huishoudbeurs is of landbouw RAI.
die laatste bestaat al heel lang niet meer.
De Horeca beurs is ook jaarlijks festijn waarbij mensen massaal naar Adam RAI komen die normaliter niet met trein reizen. Vaak zouden ze qua promillage ook niet meer in auto mogen stappen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')