Toen ik met kerst de huizen langsging had ik op den duur keiveel munten maar ze kwamen allemaal uit duisland, nederland of frankrijk...
die bijzondere munten zijn dan nog best moeilijk te vinden...
Nu ben ik alleen nog met Monaco, San Marino en Vatikaan bezig.
Monaco schiet al op. Moet daar de 1ct, 5ct, 10ct en 20ct nog van.
En die 10ct en 20ct ga ik binnen kort even kopen.
quote:Waar kan je je inschrijven? Ik snap dat dat nu af is. Maar voor de volgende keer.
Op dinsdag 31 december 2002 12:11 schreef LordLynx het volgende:[..]
Is er gister 1 op Ebay.com voor 1700$ weggegaan. En dan te bedenken dat ik er 76 euro voor betaald heb (direct bij de eerst inschrijving bij het Vaticaan, op 18 ingetekend, eentje gekregen)
quote:Wilde dat ik je kon helpen, ik heb een keer me ingeschreven op de website van het vaticaan dat ik formulieren thuis wilde krijgen om euromuntensets te bestellen, en als er iets te bestellen is krijg ik die dus thuis. Ik weet alleen niet waar dat was en of dat nog kan.
Op donderdag 2 januari 2003 11:35 schreef DrukVout het volgende:[..]
Waar kan je je inschrijven? Ik snap dat dat nu af is. Maar voor de volgende keer.
quote:Staat het misschien niet op een formulier?
Op vrijdag 3 januari 2003 20:15 schreef LordLynx het volgende:[..]
Wilde dat ik je kon helpen, ik heb een keer me ingeschreven op de website van het vaticaan dat ik formulieren thuis wilde krijgen om euromuntensets te bestellen, en als er iets te bestellen is krijg ik die dus thuis. Ik weet alleen niet waar dat was en of dat nog kan.
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 24-04-2003 08:36]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |