abonnement Unibet Coolblue
pi_175202848
Hallon
I will do what i must !!
pi_175204193
Gesport. Niet koud meer :s)
pi_175205483
Nou, dan ga ik maar weer.
pi_175205573
2doc gekeken. Wat een ellende, ik wist dat ik eigenlijk niet had moeten kijken.
pi_175205806
quote:
9s.gif Op maandag 20 november 2017 22:00 schreef Lyza666 het volgende:
2doc gekeken. Wat een ellende, ik wist dat ik eigenlijk niet had moeten kijken.
Wat voor docu?
pi_175205882
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Wat voor docu?
Pilotenmasker.

quote:
Simonka de Jong volgt het ziekenhuisleven van een groep jonge kinderen met de diagnose kanker.

We zien de kinderen van heel dichtbij tijdens hun verblijf en de behandelingen in het Prinses Máxima Centrum in Utrecht. Ze krijgen veel te verduren, van prikken en scans tot operaties en uitvallend haar. Vanuit het perspectief van de kinderen zien we hoe ze zich daarbij staande houden. Intieme shots worden afgewisseld met verrassende beelden die de 4- en 5-jarige kinderen zelf hebben gedraaid: het plafond vanuit hun ziekenhuisbed, oranje voetstappen in de gang en de eindeloze reeks slangetjes waar ze aan vastzitten. De periode in het ziekenhuis is een emotionele achtbaan. Hoe ondergaan zij de soms pijnlijke ingrepen, hoe reageren ze op tegenvallende uitslagen en hoe gaan ze met hun ziekte om?
pi_175205944
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:11 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Pilotenmasker.

[..]

Ja, dat is zware kost.
pi_175206057
Ben jij ook nog steeds ziek?
pi_175206160
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben jij ook nog steeds ziek?
Ja. Ik slik medicijnen waardoor ik nogal labiel ben. Heb net bijna de volledige anderhalf uur zitten grienen bij die doc. Vergeleken met die kinderen is het peanuts trouwens.

Anywayzz, ander onderwerp maar. Jij hebt de kachel nog steeds niet aan dus, gezien je sportactiviteiten?
pi_175206228
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:21 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Ja. Ik slik medicijnen waardoor ik nogal labiel ben. Heb net bijna de volledige anderhalf uur zitten grienen bij die doc. Vergeleken met die kinderen is het peanuts trouwens.

Anywayzz, ander onderwerp maar. Jij hebt de kachel nog steeds niet aan dus, gezien je sportactiviteiten?
Ik hoop het tot 1 december uit te stellen >:O
pi_175206302
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2017 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik hoop het tot 1 december uit te stellen >:O
Volgende week wordt wel een stuk frisser hoorde ik vandaag. Dat wordt dus veel sporten om het te redden!
pi_175206388
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2017 22:25 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Volgende week wordt wel een stuk frisser hoorde ik vandaag. Dat wordt dus veel sporten om het te redden!
O jee, ja, ik zie het. Dat gaat 'm niet worden.
pi_175206415
Oh @TillyB; ik heb die film gekeken die je tipte, Suite Francaise. Ik heb er een hoop op aan te merken (surprise) maar op zich wassie kijkbaar.
pi_175206455
quote:
11s.gif Op maandag 20 november 2017 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

O jee, ja, ik zie het. Dat gaat 'm niet worden.
Ik vrees 't ook niet nee.

Was je concert zaterdag nog leuk?
pi_175206481
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:30 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Ik vrees 't ook niet nee.

Was je concert zaterdag nog leuk?
Kutavond helaas.
pi_175206532
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Kutavond helaas.
Wat jammer! De muziek viel tegen?
pi_175206673
quote:
11s.gif Op maandag 20 november 2017 22:32 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Wat jammer! De muziek viel tegen?
Paradiso had het technisch weer eens niet goed voor elkaar en het publiek was, zelfs als je ze vergeeft een zaterdagavondpubliek te zijn, kutter dan kut. Maar het zal wel aan mij liggen, want beide recensenten die ik las waren het met het publiek eens dat de artiest z'n mening privé moet houden en muziek moet maken.
pi_175206734
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Paradiso had het technisch weer eens niet goed voor elkaar en het publiek was, zelfs als je ze vergeeft een zaterdagavondpubliek te zijn, kutter dan kut. Maar het zal wel aan mij liggen, want beide recensenten die ik las waren het met het publiek eens dat de artiest z'n mening privé moet houden en muziek moet maken.
Hm. Zonde van dat publiek.

Was die mening dan zo controversieel dat hij die niet mocht uiten of vindt men überhaupt dat een muzikant zijn mond moet houden?
pi_175206928
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:39 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Hm. Zonde van dat publiek.

Was die mening dan zo controversieel dat hij die niet mocht uiten of vindt men überhaupt dat een muzikant zijn mond moet houden?
Het is bekend van Christian Scott dat hij nogal preekt, als je daar niet van houdt ga je niet naar z'n concert of je accepteert het en je hebt even geduld. Hij begon een verhaal over het volgende nummer dat ging over hoe mensen met elkaar omgaan, haalde daarbij het opkomend racisme in de VS aan en noemde tussen neus en lippen door ook nog eens Black Pete. Voordat hij zover was, had hij al twee keer aan het publiek gevraagd om wat stilte, maar Zwarte Piet was genoeg voor het schreeuwen van "We don't care!" en "Shut up, play music" Of zoals de mensen naast mij zeiden:"Opflikkeren met je linkse praatjes."

Daarna speelde hij nog een hele korte versie van dat nummer en weg waren ze. Logisch wel.
pi_175206941
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2017 22:29 schreef Lyza666 het volgende:
Oh @TillyB; ik heb die film gekeken die je tipte, Suite Francaise. Ik heb er een hoop op aan te merken (surprise) maar op zich wassie kijkbaar.
Oh dat valt nog mee! :D Wat heb je er allemaal op aan te merken?
TEAM BAKSTEEN
pi_175207025
quote:
15s.gif Op maandag 20 november 2017 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Het is bekend van Christian Scott dat hij nogal preekt, als je daar niet van houdt ga je niet naar z'n concert of je accepteert het en je hebt even geduld. Hij begon een verhaal over het volgende nummer dat ging over hoe mensen met elkaar omgaan, haalde daarbij het opkomend racisme in de VS aan en noemde tussen neus en lippen door ook nog eens Black Pete. Voordat hij zover was, had hij al twee keer aan het publiek gevraagd om wat stilte, maar Zwarte Piet was genoeg voor het schreeuwen van "We don't care!" en "Shut up, play music" Of zoals de mensen naast mij zeiden:"Opflikkeren met je linkse praatjes."

Daarna speelde hij nog een hele korte versie van dat nummer en weg waren ze. Logisch wel.
Wat erg :o onbeschoft ook vooral. Die zwarte Piet discussie haalt echt het slechtste in sommigen omhoog. Ik zie nu ook veel posts of FB langskomen over die vrouw die een hoofddoek wil dragen bij de politie. Wat je overal ook maar van vindt, blijf gewoon een beetje fatsoenlijk naar elkaar. Maar dat schijnt niet te kunnen geloof ik.

En bij zo'n concert; als je je eraan stoort ga je toch zelf gewoon weg ipv dingen te gaan schreeuwen. Ik snap dat - gelukkig - niet.
pi_175207169
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:50 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Wat erg :o onbeschoft ook vooral. Die zwarte Piet discussie haalt echt het slechtste in sommigen omhoog. Ik zie nu ook veel posts of FB langskomen over die vrouw die een hoofddoek wil dragen bij de politie. Wat je overal ook maar van vindt, blijf gewoon een beetje fatsoenlijk naar elkaar. Maar dat schijnt niet te kunnen geloof ik.
Respectloos. Het bevestigde ook vooral wat hij te zeggen had. Voor mij hoeft dat soort verhalen ook lang niet altijd, maar ja, uit respect voor degene op het podium maar ook voor de mensen in de zaal die het wel willen horen, hou je dan gewoon je klep. Of je gaat bier halen of pissen.
quote:
En bij zo'n concert; als je je eraan stoort ga je toch zelf gewoon weg ipv dingen te gaan schreeuwen. Ik snap dat - gelukkig - niet.
Ik ben in ieder geval wel vrij vlot daarna vertrokken. Had helemaal geen zin om nog met dat soort mensen te blijven op een afterparty.
pi_175207173
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:46 schreef TillyB het volgende:

[..]

Oh dat valt nog mee! :D Wat heb je er allemaal op aan te merken?
Hm. Oké. Nou ja, het meest stoorde het me dat er Engels gesproken werd in de film terwijl het zich in Frankrijk afspeelt. Ik weet, US productie blabla maar dat vind ik echt waanzinnig irritant. En dan schrijft die vrouw een brief aan d'r man IN HET FRANS. Ergerlijk.

En verder vond ik die romance met Duitse officier wel wat ongeloofwaardig op de manier waarop het in beeld werd gebracht. Ik voelde 't niet, zeg maar. En als laatste; die schoonmoeder die ineens van keiharde koude bitch verandert in 'redster' en neemt ook nog eens dat kind in huis. Die switch vond ik echt too much.
pi_175207267
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Respectloos. Het bevestigde ook vooral wat hij te zeggen had. Voor mij hoeft dat soort verhalen ook lang niet altijd, maar ja, uit respect voor degene op het podium maar ook voor de mensen in de zaal die het wel willen horen, hou je dan gewoon je klep. Of je gaat bier halen of pissen.

[..]

Ik ben in ieder geval wel vrij vlot daarna vertrokken. Had helemaal geen zin om nog met dat soort mensen te blijven op een afterparty.
Nee, ik snap dat zoiets niet echt bevorderlijk is voor de sfeer op zo'n avond.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')