abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175153585
Ik heb het probleem wat veel gebruikers van ps4's ervaren, namelijk dat ongeveer halverwege de download het ogenschijnlijk stopt, je het dan pauzeert en hervat dan hervat het (op het scherm) niet.

Je ziet dan een soort blanco gedeelte waar normaal dan bijv. 1000 mb / 10 Gb staat.

Alleen ik heb nergens kunnen vinden hoe je dat oplost.
Het meest gebruikelijke is pauze, hervatten en ook al zie je niets er gebeurt wel wat.
Wat ook wel lijkt te kloppen, als je het dan weer pauzeert zie je dat het wat is opgeschoven qua mb's gedownload, maar het is dan retetraag.

Volgens de officiele forums is het een fout van de download applicatie.
Maar nogmaals, nergens is er een oplossing voor te vinden? (tenzij het er gewoonweg niet is tot een volgende systeemupdate)

Edit : vreemd ik zie dat autospeller er download met DT van gemaakt heeft, dat deed ik niet zelf. (nee echt niet :P)

[ Bericht 4% gewijzigd door TheoddDutchGuy op 18-11-2017 15:46:57 ]
  zaterdag 18 november 2017 @ 16:17:36 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_175154258
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Edit : vreemd ik zie dat autospeller er download met DT van gemaakt heeft, dat deed ik niet zelf. (nee echt niet )

Geeft niks. Downloadt is correct

^O^

https://onzetaal.nl/taaladvies/downloaden-gedownload/
UI Made bij VanilleKwark.
  zaterdag 18 november 2017 @ 16:32:44 #3
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_175154535
Ik doe altijd netwerk opnieuw instellen en dan verbinding testen. Daarna gaat ie weer als een trein.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_175155003
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:32 schreef Faux. het volgende:
Ik doe altijd netwerk opnieuw instellen en dan verbinding testen. Daarna gaat ie weer als een trein.
Dat werkt dus niet.

Het blijkt gewoonweg een fout te zijn (na navraag tussendoor wachtend op antwoorden hier :P) van de software van de ps4.

Er gebeurt wel wat maar word niet getoond op het scherm alsof er niets gebeurt, beste is in rustmodus te zetten en gewoon wachten en dat werkt.
Het download dan wel in de tussentijd.

Sony is met een fix bezig blijkbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')