abonnement Unibet Coolblue
pi_175153967
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:59 schreef sjampoeh het volgende:
baldr flirt met madi .... heeft wat op haar blouse, dat lik ik er wel af :D
Helaas was het knoflook. En daar begint hij niet aan :D
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_175153973
Baldr heeft een rare rimpel op zn achterhoofd zie ik nu
Make trouble not war
pi_175153976
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:59 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Helaas was het knoflook. En daar begint hij niet aan :D
madi: kom maar en knuft m :s)
pi_175153979
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:54 schreef Gladiolio het volgende:

[..]

Klopt, maar het zou mij niets verbazen, dat ze dit gesprek met haar aan gingen om Bil later weer op haar bek te zien gaan, zodat die 2 kunnen zeggen.. Zie je nou wel en staat Bil extra voor gek.
Was t maar zo'n feest, nee ze lullen over iedereen maar durven Bil niet aan te spreken en staan ook redelijk neutraal in Billy/Johan gate.
En aan Bil's kant wat betreft dat Johan idd misbruik maakt van haar goedheid en haar expres ziekt door met Madi en beau voor haar neus aan te pappen
pi_175153985
is ze niet gewaarschuwd voor wat mensen ?
pi_175154001
Jose slaapt weer een nachtje bij Rene.
Tis daar ook lekker warm.
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
  zaterdag 18 november 2017 @ 16:01:30 #157
463881 Gladiolio
Altijd blijven lachen
pi_175154005
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:00 schreef pecla het volgende:

[..]

Was t maar zo'n feest, nee ze lullen over iedereen maar durven Bil niet aan te spreken en staan ook redelijk neutraal in Billy/Johan gate.
En aan Bil's kant wat betreft dat Johan idd misbruik maakt van haar goedheid en haar expres ziekt door met Madi en beau voor haar neus aan te pappen
Nou.... Madi en Linda hebben een vals randje hoor.
Wil best geloven, dat ze het goed menen, maar ook zij weten, dat Bil hardleers is en toch de fout weer in gaat.
  zaterdag 18 november 2017 @ 16:03:58 #158
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_175154045
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:56 schreef Gladiolio het volgende:

[..]

Misschien dat ik dat wilde horen ;)
_O- Ik denk heb, wat ze heeft eigenlijk ook een grote bek tegen iedereen, alleen weet ze het altijd weer te beperken met haar Sorry, ik ben ook maar een mens, ik ben een vrouw, ik zit niet lekker in mijn velt, etc. etc.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_175154046
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:59 schreef mario390 het volgende:

[..]

man man :o
Ja zo is het toch, dat iemand een keer lief en normaal doet, wilt nog niet zeggen dat het een fijne jongen is
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_175154081
Hoeveel kaarten zijn er nu al verkocht voor Johan's feest? Ze riepen t 10min geleden maar verstond het niet
  zaterdag 18 november 2017 @ 16:08:04 #161
463881 Gladiolio
Altijd blijven lachen
pi_175154097



Bil zit weer in de buurt van Johan. Quasi toevallig....
  zaterdag 18 november 2017 @ 16:10:31 #162
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_175154135
Stamp...stamp....stamp...stamp..
Linda: Billy...
Madi lacht...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  zaterdag 18 november 2017 @ 16:11:17 #163
463881 Gladiolio
Altijd blijven lachen
pi_175154149


Volgens mij is het hartstikke ongezond om naast dat isolatiemateriaal te slapen.
Je ademt dat allemaal in.
pi_175154157
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:11 schreef Gladiolio het volgende:
[ afbeelding ]

Volgens mij is het hartstikke ongezond om naast dat isolatiemateriaal te slapen.
Je ademt dat allemaal in.
:')
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 18 november 2017 @ 16:12:03 #165
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_175154161
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:00 schreef pecla het volgende:

[..]

Was t maar zo'n feest, nee ze lullen over iedereen maar durven Bil niet aan te spreken en staan ook redelijk neutraal in Billy/Johan gate.
En aan Bil's kant wat betreft dat Johan idd misbruik maakt van haar goedheid en haar expres ziekt door met Madi en beau voor haar neus aan te pappen
Bij Madi heb ik wel vaker het gevoel dat zij rekeninghoudt met de stemmingen. Als ik haar was zou ik sommige mensen met een grote boog omheen lopen. Soms laat te ook dingen kleine weg in een gesprek om geen gedoe te krijgen. Viel me gisteren op over dat gedoe met het bed maken voor Baldi. Ze liet een beetje in het midden dat Romy en Beau dat ook hadden kunnen bespreken. tegenover Linda, wat ze wel een beetje zei tegen anderen, en dat zij het vergeten was. Het ging daar echter niet om. Als je iets wil gaan doen en je weet dat een ander het al gaat doen, dan overleg je eerst met iedereen voordat je een besluit neemt. Madi doet het liever niet, dus die was allang blij dat Romy en Beau het wilden doen (misschien heeft ze het daarom niet gezegd, wie weet). Ze gaat daar steeds aan voorbij en is onduidelijk hoe het precies gegaan is.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 18 november 2017 @ 16:12:31 #166
463881 Gladiolio
Altijd blijven lachen
pi_175154168
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:10 schreef snetje het volgende:
Stamp...stamp....stamp...stamp..
Linda: Billy...
Madi lacht...
Als Bil het naar haar idee voor elkaar heeft stampt ze extra hard.
Doet ze al vanaf dag 1 :r
pi_175154207
Rene heeft geen goed gevoel over de kook wedstrijd. Het gaat wel wat kosten
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 18 november 2017 @ 16:15:46 #168
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_175154226
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:00 schreef pecla het volgende:

[..]

Was t maar zo'n feest, nee ze lullen over iedereen maar durven Bil niet aan te spreken en staan ook redelijk neutraal in Billy/Johan gate.
En aan Bil's kant wat betreft dat Johan idd misbruik maakt van haar goedheid en haar expres ziekt door met Madi en beau voor haar neus aan te pappen
... maar ook dat Billy de oorzaak is van veel ellende wat Johan betreft. Billy komt er ook niet goed vanaf bij ze. Al moet ik zeggen dat Madi wel erg dik doet met Billy, dus vond het goed dat Linda een beetje gas gaf v.w.b. Billy haar onhebbelijkheden. Madi heeft de neiging om Billy goed te praten. Volgens mij is ze zelf ook een beetje teleurgesteld dat Johan ding daten met Beau.
En ja, ik vind Madi nog steeds leuk.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_175154229
René over de kookwedstrijd. Hij had het er met Rik over gehad :? en René zijn gevoel was correct.
Dat is niet handig nu in deze tijd.
Tegen José: Misschien moet je dat voorzichtig eens brengen.

Wat een lafbek. Hij zegt letterlijk dat José het maar moet zeggen ipv dat hij zelf zijn bek opentrekt.
Vies spelletje weer van René. José laten clashen met Billy
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_175154248
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:57 schreef sjampoeh het volgende:
jose moet weer verkassen ?
ik zou daar ook strontziek van worden hoor
Zeker als je rug niet goed is
Laat lekker een ander een jonger iemand telkens verkassen
pi_175154257
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:15 schreef Zeyina het volgende:
René over de kookwedstrijd. Hij had het er met Rik over gehad :? en René zijn gevoel was correct.
Dat is niet handig nu in deze tijd.
Tegen José: Misschien moet je dat voorzichtig eens brengen.

Wat een lafbek. Hij zegt letterlijk dat José het maar moet zeggen ipv dat hij zelf zijn bek opentrekt.
Vies spelletje weer van René. José laten clashen met Billy
volgens rene zijn er meer die er zo over denken maar het niet zeggen
aangezien het een idee van chipp is snap ik dat hij die mededeling liever uitbesteedt
pi_175154265
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:15 schreef Zeyina het volgende:
René over de kookwedstrijd. Hij had het er met Rik over gehad :? en René zijn gevoel was correct.
Dat is niet handig nu in deze tijd.
Tegen José: Misschien moet je dat voorzichtig eens brengen.

Wat een lafbek. Hij zegt letterlijk dat José het maar moet zeggen ipv dat hij zelf zijn bek opentrekt.
Vies spelletje weer van René. José laten clashen met Billy
Zo had ik het nog niet eens bekeken
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_175154267
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_175154271
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_175154277
quote:
Koekoek
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')