abonnement Unibet Coolblue
pi_175151140
hallo,

sinds een tijdje merkte ik wat aan mijn vriendin, na veel doorvragen kreeg ik er uit dat ze zich niet happy voelt met zichzelf, ze vind zichzelf te dik, heeft last van stemmingswisselingen etc. hier door is de sex ook gedaald tot onder het vriespunt. mijn vraag is, kan ik hier wat aan doen ? Ik vind het verschrikkelijk voor haar, maar ik vind haar prachtig, en voor mij is dit natuurlijk ook niet leuk zo. Het uitmaken is voor mij geen optie, daarvoor vind ik haar veel te leuk.

gr
pi_175151279
maar hoe lang ga je t volhouden?
pi_175151346
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 13:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:
maar hoe lang ga je t volhouden?
Geen idee, maar ik kan mij niet voorstellen dat dit jaren blijft ? ik wil haar gewoon helpen, Ik mag haar op het moment bijvoorbeeld niet mooi noemen, daar word ze chagrijnig van, maar ik vind haar dus wel gewoon mooi, ook al vind ze dat zelf niet.
  zaterdag 18 november 2017 @ 14:14:18 #4
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_175152247
Doet ze er ook wat aan om haar zelfbeeld te veranderen of zit ze alleen maar chagrijnig te zijn op de bank terwijl ze zichzelf vol vreet met mona toetjes?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zaterdag 18 november 2017 @ 14:22:20 #5
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175152349
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 13:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dan komt ze er nooit meer overheen...
Een grapje kan soms wel helpen.

'Jij met je lekkere billetjes van me!' ;) probeer het gewoon wat uit het serieuze te trekken.
pi_175152411
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 14:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Doet ze er ook wat aan om haar zelfbeeld te veranderen of zit ze alleen maar chagrijnig te zijn op de bank terwijl ze zichzelf vol vreet met mona toetjes?
Ja, ze is deze week begonnen met dieeten en is weer van plan naar de sportschool te gaan.
pi_175152864
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 14:27 schreef Stabil95 het volgende:

[..]

Ja, ze is deze week begonnen met dieeten en is weer van plan naar de sportschool te gaan.
Psycholoog.
pi_175153501
Rare vraag, is ze overgestapt van ander anticonseptie middel?
pi_175153540
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Rare vraag, is ze overgestapt van ander anticonseptie middel?
Zover ik weet niet.
pi_175153596
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:38 schreef Stabil95 het volgende:

[..]

Zover ik weet niet.
Ik weet niet of ze medicatie slikt, ook als daar iets in is veranderd of zelfs een goedkoper merk ( toffe zorgverzekering die dat bepaald) dan kunnen mensen andere bijwerkingen krijgen. Een tekort aan bepaalde vitaminen en mineralen kan iemand ook neerslachtig laten voelen.
pi_175155669
Wat ik dan altijd doe is drilpudding spelen met haar kontje als ze een soort van legging broek aan heeft :)

[ Bericht 4% gewijzigd door hoechst op 20-11-2017 13:35:22 ]
pi_175156355
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 17:37 schreef hoechst het volgende:
Wat ik dan altijd doe is drilpudding spelen met haar kontje als ze een tokkie broek aan heeft :)
_O- ja dat zal haar vast opbeuren of ze praat de eerste 2 week niet meer tegen je.
  Spellchecker zondag 19 november 2017 @ 00:04:18 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_175190796
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 00:04 schreef maily het volgende:
Heeft het iets te maken met je andere topic? :@
Nee, ze zegt wel elke dag hoeveel ze van me houdt en dat ze me mist als ik er niet ben, ik maak mezelf helemaal gek in me hoofd, denk er de hele dag aan. Ondertussen hebben we al 3 weken geen sex gehad.. dit is voor mij ook klote. Ik merk gewoon aan haar dat ze zich niet gelukkig voelt met zichzelf, maar wil haar er echt mee helpen..
pi_175191086
Psycholoog, sport, diëten als in gezonder eten (meer groente, eiwit-rijk en natuurlijk vette producten) en minder suikers. Alle andere diëten zijn doelloos, vooral die bestaan uit weinig eten.
pi_175191623
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 11:22 schreef Cockwhale het volgende:
Psycholoog, sport, diëten als in gezonder eten (meer groente, eiwit-rijk en natuurlijk vette producten) en minder suikers. Alle andere diëten zijn doelloos, vooral die bestaan uit weinig eten.
Dit is allemaal waar maar ze moet de intrinsieke motivatie bij zichzelf vinden om dit te gaan doen. Want beginnen met sporten is in het being best zwaar. Daarnaast veranderen van dieet is lastig vol te houden helemaal als je een slecht zelfbeeld hebt. Er hoeft maar iets te gebeuren of men is geneigd om het weer op te geven.
pi_175191965
Minder vaak maccie pakken
pi_175192425
Vertel haar maar dat goed vlees altijd een randje vet heeft. Dat wil ze wel horen.
  maandag 20 november 2017 @ 12:34:15 #19
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_175192580
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 14:27 schreef Stabil95 het volgende:

[..]

Ja, ze is deze week begonnen met dieeten en is weer van plan naar de sportschool te gaan.
Is samen gaan sporten een optie? Motiveert haar misschien meer.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_175192668
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 13:12 schreef Stabil95 het volgende:
mijn vraag is, kan ik hier wat aan doen ?
waarom begin je over 'ik' ...?
ik neem aan dat als je vriendine en probleem heeft het vooral eraan ligt of zij er wat aan kan doen...

Vraag is bv of ze een arts hierover opzoekt, als ze bv hormonale anti-conceptie gebruikt zou ik bv ook kijken of dat mogelijk een oorzaak kan zijn, dit zijn bekende bijwerkingen van zeker de modernste homronale anti-conceptiemethodes (wel moet je soms de vrouwenarts er gericht op navragen, niet altijd gaan die direkt erin mee).

Andere mogelijkheden kunnen ook in psychische achtergronden liggen, stress-gerelateerd of door andere omstandigheden ... OoK dan kan het belangrijk zijn contacten met een arts of hulpverlening te hebben en te pogen aan deze problemen te werken.
Het kan ook goed zijn als artner duidelijk te maken dat je de ander graag wilt ondersteunen, maar de problemen zelf kun je niet oplossen vor iemand anders
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_175192787
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:38 schreef RM-rf het volgende:

[..]

waarom begin je over 'ik' ...?
ik neem aan dat als je vriendine en probleem heeft het vooral eraan ligt of zij er wat aan kan doen...

Vraag is bv of ze een arts hierover opzoekt, als ze bv hormonale anti-conceptie gebruikt zou ik bv ook kijken of dat mogelijk een oorzaak kan zijn, dit zijn bekende bijwerkingen van zeker de modernste homronale anti-conceptiemethodes (wel moet je soms de vrouwenarts er gericht op navragen, niet altijd gaan die direkt erin mee).

Andere mogelijkheden kunnen ook in psychische achtergronden liggen, stress-gerelateerd of door andere omstandigheden ... OoK dan kan het belangrijk zijn contacten met een arts of hulpverlening te hebben en te pogen aan deze problemen te werken.
Het kan ook goed zijn als artner duidelijk te maken dat je de ander graag wilt ondersteunen, maar de problemen zelf kun je niet oplossen vor iemand anders
Alleen ze gebruikt al jaren de zelfde pil, en dit is iets van de laatste maand. Is er misschien ook iets wat ik kan doen om de zin in sex te vergroten ? Eerst deden we het bijna elke keer als we elkaar zagen en ze genoot er ook erg van.
  maandag 20 november 2017 @ 13:14:56 #22
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_175193379
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 12:43 schreef Stabil95 het volgende:

[..]

Alleen ze gebruikt al jaren de zelfde pil, en dit is iets van de laatste maand. Is er misschien ook iets wat ik kan doen om de zin in sex te vergroten ? Eerst deden we het bijna elke keer als we elkaar zagen en ze genoot er ook erg van.
Owww de vraag was niet: hoe kan ik mijn vriendin steunen? maar: hoe kan ik zo snel mogelijk weer mijn kwakkie weer kwijt?

My bad. :{
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_175193466
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:14 schreef Elpis het volgende:

[..]

Owww de vraag was niet: hoe kan ik mijn vriendin steunen? maar: hoe kan ik zo snel mogelijk weer mijn kwakkie weer kwijt?

My bad. :{
Ik probeer haar ook zoveel mogelijk te steunen, maar het is toch logisch dat je bepaalde behoeftes krijgt na een tijd ?
pi_175193850
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 13:19 schreef Stabil95 het volgende:

[..]

Ik probeer haar ook zoveel mogelijk te steunen, maar het is toch logisch dat je bepaalde behoeftes krijgt na een tijd ?
Gewoon naar de hoeren gaan vriend.
pi_175194005
Ik zou mij ook zorgen maken als het seksleven tussen mij en mijn vriend ineens inzakt. Het is niet alleen maar een kwestie van wel of geen seks, het is ook een teken dat het niet goed gaat met in ieder geval een van de twee en dat heeft ook zijn weerslag op de relatie zelf.

En ik vind het alleen maar goed dat ts zich te rade gaat van hoe hij haar kan helpen. Maar samen dingen doen kan heel stimulerend werken. Vermijd alleen wel competitie als in wie kan het snelst/langst sporten want dat leidt alleen maar tot een slechter zelfbeeld.

En gezond eten, dat kan je zeker goed stimuleren door lekeer voor haar te koken. Maar dan wel gezond.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')