SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:40 schreef richolio het volgende:
HAHAHAHAHA WAT GRAPPIG HAHAHA HILARISCHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RAAP ME OPCrack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
Jij bent he-le-maal rekt.quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:40 schreef _--_ het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA WAT GRAPPIG HAHAHA HILARISCH
RAAP ME OP
Ik ben jouw schijt helemaal niet pipoquote:
Ik wilde hier nog wel een slotje op gooien hoor, maar het is 's nachts. Dan ben ik wat meer coulant. Bovendien wilde ik mijn bazengrap nog makenquote:Op zaterdag 18 november 2017 00:42 schreef cherrycoke het volgende:
vroeger werden poep en plas topics gelijk gesloten en kreeg men een note tegenwoordig mag iedereen iedereen maar trollen. als de mods er maar om kunnen lachen.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 18 november 2017 00:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zie nog weinig schijt hier.
Zie mijn UI.quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik wilde hier nog wel een slotje op gooien hoor, maar het is 's nachts. Dan ben ik wat meer coulant. Bovendien wilde ik mijn bazengrap nog maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |