abonnement Unibet Coolblue
pi_488773
OK, misschien komt het door mijn eigen "saaie" "keurige" leventje dat ik dit heftig vind, maar even wat zaken op een rij die ik toch wel opvallend vind:

-Nancy heeft op haar 16e twee weken op de afdeling psychiatrie gelegen na een zelfmoordpoging uit liefdesverdriet

-Nancy heeft drie stifttanden (1 daarvan is gisteren losgegaan >gat>tandarts) omdat ze al een tijd geleden met haar hoofd tegen een glazen raam is geslagen!!!

-Hoewel Nancy er misschien niets van wist is ze samen met haar vriend opgepakt met ik weet niet hoeveel xtc-pillen bij zich

-Daarbij noch haar "spannende" beroep: haar kleren uitrekken,haar pittige hobby: plastische chirugie, en haar sensationele smaak qua mannen: na de drugssmokkelaar een potige kickbokser............

Al met al een interessant meiske, ik hoop dat ze volgende week blijft!

Conform, Comply, Obey
  donderdag 23 november 2000 @ 12:56:19 #2
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_488794
quote:
Op 23 november 2000 12:45 schreef TheEichmannDefence het volgende:
Al met al een interessant meiske, ik hoop dat ze volgende week blijft!
Je zou denken dat het inderdaad veiliger voor haar is bij Koen in de bus...
Ja inderdaad, V. ja.
pi_490253
Ach onzin allemaal.


Nee jullie moeten eens ophouden met je bekommeren om Nancy en eens in de spiegel kijken. Wat zij wel of niet in haar verleden heeft gedaan rechtvaardigt niet dat ze dan meteen in een crimineel hokje geplaatst wordt. Graven in ieders leven levert wel wat op. Je kan iemand niet veroordelen omdat ze uit een ander milieu komt. Ik zou zeggen dat het goed is dat ze wat doet, haar actieradius is groot (1 of andere houseact, plastische chirurgie, en nu in de bus). Beter dan achter de geraniums zitten omdat je bang bent voor wat men al dan niet zal denken.

Persoonlijk ben ik niet zo van haar gecharmeerd, maar vind wel dat ze recht heeft op een beetje respect als mens zijnde. Niet iedereen is een aantrekkelijke evenwichtige hoogopgeleide.

Ja ze heeft grotere tieten dan ze normaal zou hebben gehad, en is daar trots op. Leuk voor haar, en dat ze cognitief niet krachtig is maakt haar niets uit. Ik wil maar zeggen dat er op iedereen iets valt aan te merken na wekenlange blootstelling.

Nancy is een leuke spontane meid. (Echt iets voor Richard. verbal, ik ben 'm tegengekomen en hij maakte op mij een oprechte indruk.)

log uit, je bent internetverslaafd.
  donderdag 23 november 2000 @ 22:02:56 #4
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_490286
quote:
Op 23 november 2000 21:51 schreef Ritalin het volgende:
verbal, ik ben 'm tegengekomen en hij maakte op mij een oprechte indruk.
Ja... en jij vindt Nancy een leuke spontane meid...

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_490308
Nee verbale theo, je moet 't inhoudelijk doen, uit elkaar halen en zo. Je weet toch wel hoe je dat vroeger altijd deed?

log uit, je bent internetverslaafd.
  donderdag 23 november 2000 @ 22:15:10 #6
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_490317
quote:
Op 23 november 2000 22:11 schreef Ritalin het volgende:
Nee verbale theo, je moet 't inhoudelijk doen, uit elkaar halen en zo. Je weet toch wel hoe je dat vroeger altijd deed?
Ik hou het nou net kort voor jouw tere ziel
Ja inderdaad, V. ja.
pi_490328
Ja, dan kan ik wel weggaan van dit forum hiero

Is dat wat je wilt?
Nou?

log uit, je bent internetverslaafd.
  donderdag 23 november 2000 @ 22:30:30 #8
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_490371
quote:
Op 23 november 2000 22:17 schreef Ritalin het volgende:
Ja, dan kan ik wel weggaan van dit forum hiero
Ja, dat zou kunnen. Je kunt ook blijven.
quote:
Is dat wat je wilt?
Neeeeeeeeeee!!!! Blijf, Ritalin, alsjeblieft... Mijn wereld zou instorten zonder jou... Ah toe?
quote:
Nou?
Tsja... je mag blijven, hoor. Echt waar. Je mag ook Richard leuk vinden. En Nancy.
Mij hoef je niet leuk te vinden.
Allemaal beeeeeeeeeeest...

Wie ben je ook alweer?

Ja inderdaad, V. ja.
pi_490414
quote:
Op 23 november 2000 22:30 schreef Verbal het volgende:
Mij hoef je niet leuk te vinden.
Wij vinden jou ook zeker niet leuk
Slotje!!
  vrijdag 24 november 2000 @ 00:10:39 #10
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_490574
quote:
Op 23 november 2000 22:52 schreef Bjorn het volgende:
Wij vinden jou ook zeker niet leuk
Slotje!!
Sjlotje op je bjek en andjers wjel op je tjoetsenbjord, ljoserige kljoon...

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_491462
persoonlijk heb ik niks op nancy tegen. die meid heeft haar hartje op de juiste plaats.
  vrijdag 24 november 2000 @ 16:17:57 #12
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_491533
quote:
Op 24 november 2000 15:43 schreef Matador het volgende:
persoonlijk heb ik niks op nancy tegen. die meid heeft haar hartje op de juiste plaats.
in haar borstkas, net iets naast het midden?
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 24 november 2000 @ 16:37:47 #13
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_491587
quote:
Op 24 november 2000 16:17 schreef Verbal het volgende:
in haar borstkas, net iets naast het midden?
Over het algemeen zit het hart links van het midden
In Nancy's geval moet je wat dieper voelen...

Ik vind het best een lief meisje. Die bedreigingen sloegen wel nergens op maar ze kon het duidelijk met woorden niet meer af, aan dat gemep te zien. Als fysiek geweld verboden wordt zou verbaal geweld dat ook moeten worden...
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  vrijdag 24 november 2000 @ 16:46:27 #14
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_491604
quote:
Op 24 november 2000 16:37 schreef Larissa het volgende:
Als fysiek geweld verboden wordt zou verbaal geweld dat ook moeten worden...
Nooit...
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 24 november 2000 @ 17:09:04 #15
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_491646
quote:
Op 24 november 2000 16:46 schreef Verbal het volgende:
Nooit...
Oeps... dit was duidelijk tegen de verkeerde gezegd? Ik had de woordspeling niet eens door over dat VERBALe...
Ik bedoelde gewoon dat ze consequent moeten zijn. Als Koen treitert en spullen dreigt kapot te maken (die knuffel toch) dan mag Nancy van mij hem best een mep geven. Ik zou hem negeren of verbaal van repliek dienen (uiteraard niet hysterisch zoals Mariska gewend is te doen..) maar wie ben ik...
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  vrijdag 24 november 2000 @ 21:43:06 #16
6541 Ritalin
Fok!t met je
pi_492002
Zeker, in vergelijking met Mariska is Nancy een verademing, misschien moet verbale theo zich eens uitspreken voor Nancy, omdat hij 's avonds in bed toch rukkend aan haar tieten ligt te denken
log uit, je bent internetverslaafd.
  vrijdag 24 november 2000 @ 22:02:52 #17
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_492020
quote:
Op 24 november 2000 21:43 schreef Ritalin het volgende:
Zeker, in vergelijking met Mariska is Nancy een verademing, misschien moet verbale theo zich eens uitspreken voor Nancy, omdat hij 's avonds in bed toch rukkend aan haar tieten ligt te denken
Sinds wanneer zijn plastic tits opwindend? Nancy kreeg vanavond de zonnebank niet eens dicht.
Oke, dit laatste was flauw, want ik vind haar best lief... En NEE heren, dit was geen jalouzie want ik ben niet ontevreden over de mijne en ze zijn in ieder geval ECHT.
En ik ben het met Ritalin eens. Dat gedrag van Mariska werkt op je zenuwen, maar ze is eerder zielig en dom. In ieder geval niet arrogant zoals Zowie, die is jaloers, hooghartig..."wat zij en Bart hebben dat haalt Mariska nooit met Bart" of zoiets Enfin, Zowie komt zichzelf voortdurend tegen.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  vrijdag 24 november 2000 @ 22:20:39 #18
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_492032

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 24-11-2000 22:53]

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  zaterdag 25 november 2000 @ 00:12:26 #19
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_492161
quote:
Op 24 november 2000 21:43 schreef Ritalin het volgende:
Zeker, in vergelijking met Mariska is Nancy een verademing, misschien moet verbale theo zich eens uitspreken voor Nancy, omdat hij 's avonds in bed toch rukkend aan haar tieten ligt te denken
Och arme...
Boekje 'Kwetsen voor Beginners' er maar eens op nageslagen? Spannend hè?
Je weet toch dat ik me helemaal niet meer kan concentreren op rukken, omdat ik elke avond mezelf in slaap huil omdat ik zo graag aardig gevonden wil worden door jou?
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')